- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
- Windows Insider Program
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Akkor valszeg ez lesz az ujitas benne
Amit eddig összeszedtem rola, az az, hogy sokkal élhetöbb, mint a 6 os (olyan szempontbol, hogy jobban "érti", h mit akarsz csinalni).
Nem szeretem az automata életerzest, de most nagyon elcsabulva erzem magam, hogy ezrt mennyi könnyebseget ad a vezeteshez.
-
válasz Declare #103141 üzenetére
a dusterek kb 1,5M től indulnak és én FB csoportot szoktam nézegetni, mert nem kizárt, hogy veszek egyet és ne tud meg micsoda becsben tartják a kis dacia-kat (amúgy logan-nál dettó), attól, hogy valakinek csak egy olcsóbb autóra futja, attól még féltheti és vigyázhat rá, meg fordítva is (drága autó és tojik rá)
szóval jópár csoportot követek és a legnagyobb szeretet a dacia-kat övezi (ami így FB-n keresztül átjön)
folyamatos szervezkedések mennek autós talikra és büszkén posztolják a fotókat ugyanúgy az új verdáról, a lemosott verdáról, a csupasár dusterekről, a talikról, új felniről... legaktívabb és legszerethetőbb autos FB közösség, pedig kb 15-re felvagyok iratkozva. Azért ez érdekes nem?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Cicero
őstag
válasz kisza25 #103150 üzenetére
Rutin vizsga már nincs is! Első 8 óra gyakorlópálya után kibasznak a forgalomba, 20 óra, tehát összesen 28 óra vezetés után pedig mehetsz vizsgázni.
Amúgy ha látsz egy ilyen parkolást, miért nem kérded meg, hogy segíthetsz-e, ahelyett, hogy beszólnál? Egyszer megmutatod neki, hogy mit kell nézni közben és vágni fogja. Valószínűsítem, hogy parkoltattak már vele így, legalább az alatt a 28 óra alatt. Múltkor én is megkavarodtam a tolató parkolásnál. Bár lehet, hogy a mazda2-vel van a baj -
válasz BigBlackDog #103153 üzenetére
Én is így vagyok vele, ami a legfurcsább viszont, hogy elöbb vennék dacia dustert-t, mint bármilyen renaultot, pedig van ahol a duster konkrétan renault jellel kerül forggalomba
A duster talikon a legjobb, hogy nem muszáj parkolóban tartani, így mindig van hely
Cicero: majd legközelebb, annyira nem értem rá, csak azért nem indultam el egyből ahogy beszálltam, mert nem akartam megilyeszteni.
Amúgy tökre segítőkész vagyok, ma is útbaigazítottam egy eltévedt kamionost BB-Bl határában
a hölgyemény kb 50+ volt, ha eddig nem sikerült megtanulnia...(ha csak nem most vizsgázott valamikor)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#47205632
törölt tag
válasz Cicero #103154 üzenetére
Nemkell az se sok iskola rögtön forgalomba viszi őket. Egyik ismerős gyereke csinálta fél éve és rögtön forgalomba mentek és egy mellékutcában 30-as övezetben gurulgattak, 4. Órán meg már városba mentek... Aztán persze a forgalmi tanulás miatt a parkolásokra meg ilyenekre alig jut idő, mert ugye mindenki 30 órával akar átmenni és a laza vizsgán át is csúsznak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #103151 üzenetére
A 6-os valóban kicsit buta, nem mindig sikerül eltalálni mit is akarok igazán. Főleg ha hirtelen kell gyorsítani, akkor elgondolkozik 1-2 másodpercre, hogy akkor most mennyit is váltson vissza (általában előzés előtt áthúzom S-be és akkor nincs hezzitálás). Ha 1-et az gyorsan megvan miután döntésre jutott de ha 2-t az szívás, mert akkor azonos tengelyen lévő fokozatot vált és azt csak lassan tudja váltani.
Ugyanígy agyfrászt kapsz ha pl gyorsan megfordulnál mert az 1-es és a R is azonos tengelyen van, tehát azt is csak lassan tudja váltani. Arról nem is beszélve, hogy különösen háklis a dsg arra ha forgó keréknél váltasz át előremenetből hátramenetbe.
Tehát a "gyors" Y forduló így néz ki: állóra fékezel, R, vársz amíg kapcsol, hátramész, állóra fékezel, D, megvárod amíg vált, majd elindulsz. Ha nincs elég helyed a fordulóhoz akkor ugyanezt újra zongorázod. Közben meg mögötted nyomják a dudát, hogy mit pöcsölsz már ennyit ettől még egy lefosott H Astrában is gyorsabban vált a reumás nagymuter.Amúgy kényelmes és ha nem csinálsz semmit gyorsan és/vagy váratlanul akkor szépen kapcsolgat.
A miénkben már több mint 250k km van, ugyan a méregdrága kettős tömegű lendkerék már nem éppen tökéletes kondiban van de hát ez van ha rendes automata helyett egy robotizált kézit veszel.mod:
kisza25: Akiknek jobban meg kell küzdenie az autóért azok általában nagyobb becsben is tartják.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Köszi! Amennyit Y ban forgolodok, annyira böven jo lesz a dsg is . Engem az a resze aggasztott, amit irtal, hogy nem azt csinalja amit akarsz...de allitolag a 7 es hatarozottan jobb. Raadasul palyan a 7 sebesseg biztosan kellemesebbe teszi az utazast, mint a 6 os.
(#103152) kisza25 hat ez valoban nagyon erdekes.
-
Pfiucska
aktív tag
30 óra van még mindig szerintem.
(volt 2016 nyarán)Illetve már nincs rutin, azonnal "forgalom". Személyszerint nekem mindig duplaórák voltak, az elsőn megtanultunk egyes-kettesben menni, tolatgatni a piacon a bódék között aztán meg a második órán már forgalomba mentünk.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Declare #103159 üzenetére
2.0 TDI? Kifejezetten jó a DSG, 1.6 mellett még tétova picit a száraz kuplungos, de az olajos mellett a nagyobb nyomaték mondhatni kiegészíti, nekem tetszett, kb 3 órát vezettem BiTDI-t, 1.6 CR-t pedig egész sokat Cég veszi vagy tartós bérlet? (Váltóban rejlő kockázat nehogy drága legyen hosszú távon.)
-
Cicero
őstag
válasz Pfiucska #103163 üzenetére
Budaörs, virágpiac?
Integrale: Lehet, hogy nincs kötelezően gyakorlópálya, de azt erősnek érzem, hogy 5 perc után kicsapjanak pl. a budaörsi vagy a XI. kerületi forgalomba. Így is nagy akadály ott mindig a tanuló autós. Vidéken persze más a tészta, meg olcsóbb is a jogsi. Evvanna'.
28 óra és 580 km, így van. Ami ugye lehetetlen.
MunezXBK: Azt kell próbálgatni, hogy megszokja, ahogy megindul alatta az autó.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #103166 üzenetére
Nem a drágaság a kérdés mert az adott, hanem hogy ki fizeti.
#nincsbennetarcsi
-
Cicero
őstag
válasz molnarpeter #103169 üzenetére
Ezért írtam...
jogsis excel szerint a vége 293 800 Ft lett, onnét, hogy bementem a háziorvoshoz az alkalmasságit kérni. Szerencsére kenni nem kellett, de mint írtam, szemét módjára lehúzott 10 órával. -
Declare
őstag
Majd tervezek bemenni a vw hez, hatha tudok gyorsan egy kanyart legalabb menni egy ilyennel.
(#103166) molnarpeter 2.0TDI 150 loval. Ceges lizing, kb 3 ev A fenntartasi költsegek nekem igy mind1 kategoria, ezert is agyalok a dsg n Meg azert sok mindent le kell tisztazni, de szeretem körbejarni a dolgokat jo elöre
(#103171) MunezXBK azert 2000-2500 euro alatt nem kapsz a Nemeteknel jogsit keszhez...az egyelöre még kb duplája.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A benzinesben (kb.) ugyanez; 3000 rpm-nél óra szerinti 165 km/h.
Y-ozni tényleg lassú. Azt nem szeretem még, hogy autópályán lepadlózom mondjuk 130-nál, egyből visszaszúrja 4-be, de mikor a padlón koppan a gázpedál, még visszaküldi 3-ba, ami tök felesleges, mert így duplán kell váltania, dupla idő, ill. tök felesleges volt a 3, mert mindjárt dobhatja fel 4-be. -
EQMontoya
veterán
180 ló, 7000-es fordulaton (végre egy értelmes karakterű szívó) és hosszában állítható kormányoszlop. Így kellett volna megcsinálni elsőre is.
Ennek szerintem 7 alatti 0-100 ideje lesz - nem mintha lényeges lenne, csak a fintorgók kedvéért.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #103181 üzenetére
Persze, mert Te aztán tényleg mindenhogy túl nagy vagy bele.
De aki nem akkora lombrágó (pl. én), annak nem jönne rosszul. Ha az ember szeret hátradőlve vezeti, akkor jól jön az állítható kormány, mert vagy a lába nem lesz egyenes, vagy a karja.
Persze tudom, 90 fokos derékkal kéne ülni, mint matrózlegény a hokedlin, meg 10 óra 10 percnél fogni a kormányt, csak abban a pózban kb. Gödöllőnél fáj mindenem.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
veterán
De, vannak. Azzal így néz ki: húzok 2 gyorsat rajta, pikk-pakk visszateszi 4-be; parkett, erre visszadobja 3-ba. Ha nem parkett, akkor hagyja 4-ben. A 3. ott felesleges.
Ha úgy parkett, hogy nem nyomom le a kick down gombot, akkor marad a 4., de a pillanat hevében nem biztos, hogy pont csak 95%-ig nyomom a gázt.Írtam este, még nincs válasz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Cicero #103186 üzenetére
Ha már update: Én a gyári dolgok híve vagyok, ezért marad ez a rádió, de szereztem hozzá egy bontott AUX-csatit, amit beszereltem egy szintén bontott gyári könyöklős középkonzolba.
Navira meg a telefont használom egy szellőzőre applikálható tartóval. Ja, és az AUX-csatin keresztül a Bluetooth hangátvitelre is van megoldásom.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Ennél is érzed a kick downt, de nincs éles határvonal mikor hirtelen lenyomod (én nem érzem).
+Vili
A Saab automata, manuálisban teljesen manuális volt, bőgethetted leszabályozáson is. Annak az volt a hátránya, hogy automata módban nem csinált semmit a kormányfülekre, előtte át kellett húzni manuálisba.A DSG-nél automatában is bele tudsz nyúlni a kormányon, de szabályzás előtt - 6500 rpm-nél - felvált. A manuális GTI elforgott 7250-ig; ha ott kitartottad a gázt, akkor viszont szépen vette el a fordulatszámot (talán 7000-ig
Létezik DSG tuning, akkor 7100-ig (?) forog, illetve nem vált fel manuálisban, 500 €, REVO-tech (?).
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz kaszaking #103195 üzenetére
En rutinpalyan csak akkor voltam, amikor kavezni vittem az oktatot.
Vezettel mar?
Vezettem!
Jo, akkor ulj be, ott fordulj meg, megnezem mennyire megy, aztan mehetunk. Koki, Ulloi ut stb. Orulok neki, hogy egyszeruen ment az egesz.
Ellenben a szomszedban van egy no (50 koruli) akinek nagyon kellett a jogsi, de auto a kozeleben sincs, na o rutinpalyan sem jutott tul, az oktato azt mondta a sokadik pluszora utan, hogy lehet, hogy onnek nem kene vezetnie!?"Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
Létezik, hogy így most melegebb időben jobban dölöngél egy hangyafaroknyit a kocsi, vagy csak rosszul érzem? Ma délután, pályán, 120 felett mintha nem hozta volna a szokott stabilitást Volvóka, nagyon picit másabb volt. Elképzelhető, hogy a meleg és a lengéscsillapítók összefüggnek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék