Új hozzászólás Aktív témák

  • csaba951

    veterán

    válasz Zlcsi #14094 üzenetére

    Kommunikációt itt találod. Ha valami problémájuk van, akkor ide írnak. Pl. tegnap írtak, hogy miért nem jön a lové a szokásos időben, és hogy ez nem rajtuk múlik, ezen nem tudnak segíteni, de próbálnak átállni olyan rendszerre ami mindenkinek elfogadható. Ez nekem sokkal szimpatikusabb mint a Middle 3 naptáni: valami gond van, vagy fél nap utáni: bad fork üzenete.

    Reject alig van (0,2%-0,6%).

    Február közepén még olyan 1,5 GH-es pool volt. Erre kb. 2 hét alatt lett belőle 18,6 GH-es pool. Érdekes módon nem voltak nagyobb üzemzavarok, fennakadások. Lövésem sincs, hogy ezt hogyan vezényelték le, amikor ennyi tartalékuk egészen biztosan nem volt a rendszerükben.

    Mondjuk nem hiszem, hogy nagyon szomorú a tulajdonosa, hogy márciust már úgy kezdik, hogy másfélszer akkorák mint most a Middle! :))

    Clevernél a reject olyan 16%-30% körül van. A fórumtársak szerint viszont ez nem látszik meg a hozamon. (Tehát fizet rendesen.) Meg dolgoznak rajta, hogy ez sokkal kevesebb legyen. Hétvégére várhatóan már használható is lesz az új rendszerük.

Új hozzászólás Aktív témák