Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1449 üzenetére
Pont ez a bajom, hogy semmilyen visszajelzés nincs az FFB-ben, hogy túlléptél a limiten, nem figyelmeztet, hanem egybél kitör az autó. Nem kezd el elkönnyülni az FFB, amikor meg már pörögsz, akkor meg tökmindegy, hogy elkönnyül-e avagy nem, ott már csak utas vagy. Rázókövön, úthibákon izmos az ffb, de ffb alapján fogalmam nincs, hogy mennyire vagyok a kerekek tapadáshatárán. És ahogy kopik a gumi, úgy vátozik ez a határ is, amit igazából nem érzel, max megpróbálod kitalálni. És ez baj.
És szerintem nem úgy kellene menni, hogy adott kanyarban pl. max 140-nel mehetek bele, különben forgás lesz (nem emlékezetből kellene vezetni szvsz). Hanem azt érezni is kellene már a megforgás előtt, hogy a határon vagy, vagy akár (minimálisan) át is lépted. Szvsz el kéne kezdenie elkönnyülnie az ffb-nek az elkezdődött tapadásvesztés miatt, így jelezvén, hogy ebből baj lesz, ha nem avatkozol közbe. Ehhez képest a megpörgésig full erővel érzem a kormányt, mintha minden ok lenne, aztán a következő pillanatban már el is ment a segge.
Nem féktávon, hideg gumikon jönnek ezek a random, váratlan kitörések. És nagyrészt fixed setup-os versenyeken megyek, ahol a fixed setup inkább alulkormányzott irányba van eltolva, emiatt pláne furcsa, hogy mindig a segge tör ki és nem egyszerűen lecsúszik az ívről az első tengely. Nem alulkormányzottan viselkedik ezeknél a váratlan, ffb-vel előre nem jelzett megpörgéseknél.
-
Géjza
őstag
Tegnap is jött update, a lista alapján sok crash-t javítottak ismét. A decemberi nagyobb és az utána jövő 2-3 kisebb update óta nem crash-elt nálam a game (nyomtam online versenyeket, practice-okat, replay-eket). Maradjon is így.
Ami továbbra is zavar, nem tudom nálatok is ez van vagy én csinálok valamit rosszul: alacsony sebességnél inkább, de közepesnél is (3-4-es fokozat GT3-ban) nem érzem, hogy mikor van határon kanyarban az autó. Egy darabig kb minden faxának tűnik, aztán egyszer csak úgy megindul a segge, kitör az autó (nem fékezek közben), hogy nem lehet elkapni, korrigálni és indul menthetetlenül a pörgés. Sebringen csomó ilyen kanyar van, ahol egy darabig minden faxának érződik, aztán egyszer csak hopsz, elmegy az autó segge.
Lehet túl nagy tempót akarok átvinni, de ezt a menthetetlen kipörgés megindulása előtt jelezhetné, hogy kezd sok lenni. Vagy papásra veszem a kanyarokat és lassulok 1-2s-et.
-
Géjza
őstag
válasz sentry0 #1437 üzenetére
Csak így kiváncsiságból megnéztem, hogy mennyibe kerül 32" 4k-s monitor, ha 75Hz-et tud csak avagy messze 100Hz felett. Gyakorlatilag nincs árkülönbség, 100-110k körül van mindegyik. Azaz ha most veszel, azzal anyagilag nem sokat nyersz, hogy 60 vagy 75Hz-eset vennél.
Utána meg eldöntöd, hogy anyagilag megengedhetsz erősebb gépet, hogy mondjuk 120fps körül ki tudj biztosan sajtolni belőle avagy esetleg butítasz a grafikán picit, hogy legyen sok fps-ed.
Most cseréltem le a 34"-es uwqhd-t 49" dual qhd-ra, 1.5x annyi pixelt kell számolnia vga-nak, ami egy mai szinten erős közepes 4070S kártya. Féltem, hogy le kell cserélnem minimum 4080-ra, hogy elfogadhatóan legyen hajtva az új monitor. Ahol van FSR/DLSS, oda bőven-bőven elég a 4070S. Ahol nincs ilyen (pl LMU), ott azért nem koppan fel a fps limiteren. Nem kell a monitor upgrade miatt vga-t is cserélnem, nem biztos, hogy ez mindig a monitor upgrade velejárója.
Egyébként meg pont a monitor az, amin nem szoktam spórolni. Azt nézed folyamatosan és ha xar, akkor fárasztja a szemed, esetleg rontja a látásod is. De valaki meg lehet másra esküszik.
-
Géjza
őstag
válasz JulesTS #1419 üzenetére
Tudtommal ilyen nem nagyon lehet, hisz a monitorod csak 75Hz-et tud megjeleníteni. Elvileg ez egy hard limit. 150fps-nél hiába generál le 150 képkockát másodprecenként, ha ebből csak 75-öt tud megjeleníteni a monitor, hisz ő csak 75x tudja frissíteni a képet.
Kicsit utánaolvasgatva ha túlhajtod a monitorod (több az fps-ed, mint amit meg tud jeleníteni a monitor), akkor csökken az input lag és talán emiatt érzed smooth-abbnak, miközben a monitor ugyanúgy 75Hz-t (75 képkocka/mp-t) tud megjeleníteni. De amit megjelenít, az pontosabb valamennyivel.
Ettől függetlenül 60-75Hz-es monitorokat még csak windows böködésre sem szívesen használnék, nemhogy gamingre.
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1417 üzenetére
Az tény, hogy az ideális íven menő arc hamarabb kezd el fékezni (de akár legyen egyszerre is), mint te. Ideális íven így fékezve ő ideálisan tudja bevenni a sikánt. Te, aki később (vagy legyen egyszerre, mindegy) fékezel a nem ideális belső íven, egyszerűen lehetetlenség, hogy jól, szabályosan bevedd az első kanyart. Ha poros, ha macskaköves az út azon a részen, ha blokkolod az egyik kereked, ha nem. Neked hamarabb kellett volna fékezned a belső íven, nem egyszerre vagy később.
-
Géjza
őstag
válasz PapírVilla #1412 üzenetére
143fps. De van VRR (fps=Hz), mehet alá is. Persze ideális az lenne, hogy 50 autónál a startnál esőben is 143fps-ed legyen.
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1411 üzenetére
Először is: most már elhiszed, hogy te írtad azt, amit? Ez vicckategória volt, már bocs... Mintha tudathasadásos lennél, komolyan.
Másodszor: nagy francokat lett volna meg simán. Pálya közepén mész, ami nem poros, de később kezdesz el fékezni belső íven, mint kellene és túlcsúszol. Ennyi történt, nem a poros aszfalt miatt csúsztál le.
-
Géjza
őstag
válasz JulesTS #1396 üzenetére
10ms extrém esetben (mondjuk Monza célegyenes vége, GT3-assal 280km/h max sebesség esetén) majdnem 1 métert jelent. Azaz 1m-rel arrébb van az autó, mint amit a 75Hz-es látsz. És ezt 250Hz-es monitoron látja, 75Hz-es meg nem. Nekünk lehet nem számít az az 1m, de kompetitív alieneknél, amikor minden ezredért megdolgoznak igenis számít.
Amúgy szerintem az ideális egy egyszerű halandónak az az 144Hz-es monitor. Ez még árban sem annyira horror, miközben ég és föld egy alaphoz képest. 60-75Hz-es azért durva, nem csak számok alapján, hanem szemre is. 60Hz windows desktopnál is bántó.
Tökéletes szemléltetés (igaz ez csak 60-166Hz között mutatja, feljebb nem): [link]
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1388 üzenetére
Mégis kicsoda, talán én?
"Imádom ahogy kűzd az ABS az huplikkal...poros részen nem is tud csodát tenni, nincs meg a féktáv ....."
Ez szerinted mégis mit jelentene, ha nem azt, hogy azért nem tudtál megállni szerinted, mert a poros, nem ideális íven vetted a féktávot? Mi erre reflektáltunk, hogy nem azért nem tudsz befordulni, lefékezni, mert poros az aszfalt, hanem azért, mert egyszerűen túl későn fékeztél a belső íven.
-
Géjza
őstag
Nálam is elég furcsán használja a hardvereket. 100%-os VGA kihasználtságot ír, közben meg 140-150W-ot vesz csak fel a VGA, teljesítményfelvétel alapján csak kb 2/3-ad teljesítményt vesz fel (220W-ig elmehetne). Viszonyításképp ACC, 3DMark alatt 200W körül kér (UV-zve, ezért nem megy el 220W-ig), ettől nagyon messze van LMU alatt. Furcsa.
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1376 üzenetére
Elmondja itt aris, hogyha belső íven vagy, akkor a normál referenciapontnál hamarabb kell elkezdened fékezni, hogy meg tudj állni (egyszerű fizika, ahogy sentry is írta lentebb). Ha normál féktávot akarsz venni belső ívről, abból baj lesz (ütközés, kicsúszás, track cut).
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1376 üzenetére
Mondjuk, hogy ne üsd ki a másikat? Helyet kell hagynod a másiknak is, nem szoríthatod csak úgy le, hogy a belső ívről te teljesen átesel a külsőre, sőt a példádban a kanyart sem tudtad bevenni. De nem a koszos pálya miatt, hanem egyszerűen azért, mert későn kezdesz el fékezni.
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1366 üzenetére
Ezen látszólag később fékezel belső íven, mint az ideális, külső íven menő meki. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni a kanyart normálisan belső ívről (ha melletted lett volna a meki, akkor kiütüd), belső íven hamarabb kell elkezdeni fékezni, mint normál esetben. Látszólag te itt túl későn kezdtél fékezni és nem tudtál megállni és túlcsúsztál. Hátsó kamerából jól látszana, hogy te mikor kezdesz el fékezni és mikor a meki.
-
Géjza
őstag
Jaja, proci oldalon elég jól állok. Viszont most cseréltem monitort is (34" uwqhd 3440x1440 -> 49" dual qhd 5120x1440, azaz 1.5x annyi pixetl kéne számolnia kicsi 4070S-nek, ACC-ben DLSS quality-n eléggé odatapad 144Hz-re max graf mellett is - FSR quality-n 100-120 körül hoz csak, nélkülük meg 100 alatt kavirnyálna) és hát nem ártana némi FPS boost LMU-ban sem.
Az a gond, hogy nagyon régi a motor és LMU fórumokat bújva valóban nem sok esély van az ilyen modern vackok használatára, ami így '25 hajnalán nem éppen "trendy" (meg 1.5x-ezhetné az fps-t). Lehet előbb RF2 motort kellett volna felpimpelni, modernizálni és arra felépíteni LMU-t.
-
Géjza
őstag
FSR/DLSS mikor lesz hozzá?
-
Géjza
őstag
válasz zsalesz #1349 üzenetére
Részvétem.
Eredeti update-tel egy este alatt (2 online futam practice szerverekkel) nem volt gondom (általában 1 verseny - 1 kidobás volt előtte az arányom). A tegnapi frissítés óta nem mentem vele. Tudjuk mit változtattak benne (release note)? Vagy ma is jött ki hozzá valami?
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
válasz sentry0 #1346 üzenetére
Jogos, jobban belegondolva ha hátrébb van tolva a fékerőelosztás, akkor többet fognak fékezni és kevesebbet fognak tapadni a hátsók, azaz méginkább elmegy a segge.
Egyébként mégha rosszul is használtuk a kifejezést (nem csak én, hanem sokan), akkor is érthető marad, amit írtunk, "hogy előrébb tolom/hátrébb tolom a fékerőt" az eléggé egyértelmű, hogy a fékerőeloszlásra vagy egyensúlyra gondoltunk mindig. Fékerőt növelni/csökkenteni lehet csak ügye, nem előre-hátra tologatni.
-
Géjza
őstag
Egy F1-eshez képest persze nem olyan nagy, de azért nem mondanám kevésnek még a GTE/GT3-asokét sem, az LMP2-eseknek és pláne a hypercar-oknak meg biztosan nem kevés. Összedobjuk neked, azt leteszteled, hogy akkor hogy is van ez.
LMGT3-ban néhány front (pl. aston, corvette) és kevés farmotoros (Porsche) autó van. LMP2, és Hypercarban meg csak középmotoros autók vannak. És ha kanyarban nyomsz egy kis féket és előre van tolva a fékerő, akkor a hátulja kb elszabadul és pörögsz is. Told max előre, után max hátra és lépj a fékre kanyarban.
Egyébként van valakinek pro setupja (pl GO setup)? Ezekben a defaulthoz képest hova van rakva általában a BB egy front-közép-farmotoros GTE/GT3-as autónál, LMP2-esnél és hypernél?
-
Géjza
őstag
Ismét szélárnyék téma: tegnap belenéztem jardier 90 perces multiclass interlagos versenyébe. GT3-assal ment és a cseten is feltűnt a népeknek és kérdezték, hogy LMU-ban nincs szélárnyék? 3-4 tizedre fordultak rá a hosszú elnyújtott célegyenesre és gyakorlatilag nem tudott közeledni rá (mindketten F296-tal mentek) úgy, hogy az elöl menő elött nem volt közvetlen senki, aki neki is húzta volna szélárnyékot. Azaz semmi előnye nem volt abból, hogy a másik seggében ment.
Amíg nem érkeztek meg a hypercar-ok és indultak be az előzések, lekörözések, addig kvázi dögunalmas vonatozás ment a class-on belül, csak követték egymást előzési próbálkozások, védekezések nélkül. A mögötte jövő picit gyorsabb volt nála, de kínjában olyan helyeken kezdett el bepróbálkozni, bedobálni, ahol lehetetlen előzni. Kisebb koccok lettek is ebből. Ezen erősen javítani kellene szvsz.
-
Géjza
őstag
Rajtot nem rontod el és kapsz emiatt DT-t, amit ha nem töltesz le 3 körön belül akkor DSQ? A piros "kapun" soha nem szabad átmenni rajt előtt, különben jön a DT (ha átmész rajta, utána hiába rendeződsz vissza a helyes rajtpoziba és a megfelelő helyről rajtolsz el zöld lámpánál, akkor is DT-t kapsz - idióta, túl szigorú rendszer, de ez ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Elnyújtott kanyarokban szokott lenni tempó is, azaz rendesen kellene leszorító erőnek is lennie hátul is. Ennek nem hinném, hogy így kellene történnie (bár nekem az is furcsa volt, hogy pl. LMP2-esekkel, ahol van aero rendesen, ha nem egyenes vonalban fékeztél, akkor szintén pörögtél-forogtál még nagy sebességnél is).
Illetve a fékerőt ilyen esetekben meg szerintem hátrébb kell tolni, mert ha előrébb tolod, akkor az első tengely lesz még erősebben fékezve, a hátsó meg kevésbé és ekkor még könnyebben elmegy a segge. Próbáld hátrébb tolni a fékerőt.
-
Géjza
őstag
Tegnap este mentem az update-tel 2-3 órát (2 online versennyel), szerencsére fagyás nem volt. Eddig bíztató. GT3-mal menve TC5, ABS5-tel jól kezelhető.
Pár dolgon lehetne javítani szvsz. Egyik, hogy alacsony tempónál rohadtul nem érezni (legalábbis én nem érzem), hogy mikor lesz sok, egyáltalán mikor kezd sok lenni. Egyszer csak hopsz, már forgok is mindenféle előjel nélkül.
Másik, ami lehet, hogy így relalisztikus (bár kétlem), amit írtam korábban is: előzni alig lehet normálisan, szépen, tisztán, mert gyakorlatilag nincs szélárnyék. Fixed setup-os verseny, mekivel megyek, meki elöttem és Portimao-ban gyönyörűen 2-4 tizedre végigkövetem a célegyenesben közeledés nélkül. Még be sem kell húzódnia féktávon védekezni, mert nem bírok nemhogy mellé, de még utol sem érni. Vagy divebomb-olok (amiben vagy partner és enged vagy nem és akkor csatt) vagy vonatozok. Ez a része szerintem továbbra sem jó. Hintába sem tudom így beültetni, mert nem kell védekeznie. Ilyen szempontból (versenyzés) ACC sokkal jobb, élvezetesebb, sokkal jobb csaták vannak ott.
Tükör meg eléggé becsapós továbbra is. Látszólag messzinek tűnik benne a követő autó, nem úgy tűnik, hogy a seggemben lenne, így ráhúzom ívre, erre csatt, mert közben az orra valójában már ott volt.
Gumik: csak online mentem, offline nem szórakoztam vele. De minden időmérőn, futamon a felvezető körön vigyázni kell, de az első éles körön (futamon a 2-on) már lehet neki pirítani, de az ideális valóban a 3. kör lesz. Ez ilyen, kell idő, míg bemelegszik.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
válasz zsalesz #1285 üzenetére
Bocs, de engem felháborít, hogy lassan 1 éves ez a játék (inkább béta verzió) és csak nem akarják (tudják?) megoldani ezeket az alapvető hibákat. Este majd tesztelem, hogy továbbra is crash-el-e avagy végre-valahára megoldották ezeket.
És azért háborít ez fel, mert qrvára tetszik amúgy és nyomnám, ha teljesítené az alapvető dolgokat.
-
Géjza
őstag
-
Géjza
őstag
válasz sentry0 #1269 üzenetére
Ezt pedig benézte rendesen, mert acc-ben is pont így viselkedik az autó: rohadtul nem akar befordulni, ha dolgozik abs. Emiatt hülyeség az az egyszerűsített állítás is, hogy acc-ben ész nélkül lehet nyomni a féket, abs mindent megenged és mindentől is megvéd. Ja persze, csak akkor jön az alulkormányozottság, elfelejtheted a kanyarcsúcspontokat és a jó köridőt. Eszetlenül lehet taposni acc-ben is a féket (gondolom LMU-ban is ez lesz GT3-asoknál), csak akkor nem igazán leszel kompetitív.
Fagyások, kidobálások javításáról van hír? Orvosolva lesznek ezek végre ebben a dropban?
-
Géjza
őstag
Szerintem pedig F1-ben is óriási jelentősége van a szélárnyéknak monzában is. Pl kvalin több tizedet jelent, ha a csapattársad előtted szélrányékot húz (sűrűn játszák ezt). És egy F1-eshez képest a GTE/GT3 autók aerója brutálisan xar. Na mind1, marad az aggresszívabb vezetés, hibába hajszolás.
-
Géjza
őstag
válasz zsalesz #1191 üzenetére
Utóbbi 2 napban toltam 1-1 online futamot. Egyszer pálya betöltés végén vágott ki, másiknál meg a futam végén. A héten ez kettőből kettő... A versenyzés jó, faxa, de ez a minőség elfogadhatatlan számomra.
Amúgy ami még nem tetszik, hogy szélárnyék mintha nem lenne. Max 1-2 tizedet tudok hozni pl. monzában a célegyenesben, ami azt jelenti, hogy marad a divebomb, ha unom már a vonatozást. Ez nem tűnik túl életszerűnek nekem. 2 tizeddel a másik mögött (azaz a seggében) fordulok rá a célegyenesre és a féktávig, jó ha félig melléérek (de általában addig sem - fixed setupos versenyek) és persze a belsőt zárja, így meg előzni szépen, kultúráltan nem lehet.
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1174 üzenetére
Abból kiderülne, hogy tényleg ismered-e vagy csak a levegőbe puffogtatod ezt a digitális gáz/féket. Bár neked tc nélkül is patentül megy acc ügye (ami alieneknek sem nagyon megy sokáig), úgyhogy nem kell köridő, tudom melyikben vagy.
Helyettem is told nekik a zsét, hátha talán 3 év múlva megcsinálják az alap dolgokat.
Továbbra is várom, hogy rendberakják ezt a gamét asap.
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1170 üzenetére
Pl. Spa-ban mennyit mész 23/27 fokoknál (lfm standard)?
Szóval legyen faxa a fizika, abszolút nem baj, hogy összeborul a gáma és az endurance része full hiányos (egy endurance szimnek...). Érdekes prioritási sorrend.
Egyik dlc-t sem vettem meg és nem is fogom, amíg az alap dolgok nincsenek rendberakva. És ezzel világszinten marhasokan így vannak, ezért nem lett N1 szim az lmu. Pedig a potenciál meglenne benne, csak a fejlesztőcsapat (vezetők) egy hulladék fillérbaxó valami.
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1167 üzenetére
Ahha, értelek. TC nélkül always. Hát erre még a nagy acc-s alienek sem képesek mindig. De akkor mondj 1-2 köridőt, hogy mégis milyen szinten mész ACC-vel. Csak hogy lássuk, hogy érdemben miről is beszélgetünk (pár körös bohóckodásról avagy nem).
Amúgy mondj egy embert, aki fikkantotta lmu fizikáját vagy ffb-jét.
LMU-val az a legnagyobb baj, hogy az alapok hiányoznak. Ezért nem tudja elszívni a népeket más címektől. Amíg nem atomstabil, addig kuka, nem vehető komolyan, félkész valamibe nem fognak komolyabb időt rakni . Aztán egy endurance szimben nincs driver swap? Ez mégis micsoda? Hogy gondolták? Azt gondolták, hogy egy endurance szimmel majd 25-45 perces sprinteket fognak a népek tolni és ez bőven elég is lesz nekik?
Amíg ilyen és ezekhez hasonló dolgok hiányoznak, nem működnek lmu-ban, addig nem fogják tömegek az idejüket fecsérelni erre, hiába a hiperszuper fizika, meg ffb. 20 éve lehet ennyi elég lett volna, ma már marhára nem elegek ezek önmagukban.
És már sokadjára mondom/mondjuk, hogy a mindenféle extrafizetős dlc marhaság helyett legeslegelőször ezeket kellene rendbe rakni, lefejleszteni, aztán kéne jönnie az extra contentnek. Teljesen fordítva ülnek a lovon. Ez számomra teljesen elfogadhatatlan így. És EGY éve xarnak ezekre ezek a szerencsétlenek...
És csodálkoztok, hogy a népek inkább a "xar" fizikájú, ffb-jű acc-vel tekeregnek inkább, mert az legalább full stabil és minden adott benne az online/endurance futamokhoz (is).
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1156 üzenetére
Vicces, hogy cmf1 fan osztja azt észt fizika meg ffb terén.
ACC GT3 szim és ahogy írták GT3 autóknál van ABS (LMU-ban is hamarosan jönnek) és használják is. De ki lehet ám kapcsolni abs-t, azt lehet lmu style-ban vitézkedni ACC-ben is.Plusz, ha úgy vezetsz benne, ahogy írod (digitálisan: padlógáz-padlófék), akkor kb zsé kategóriába ez elég is lehet. Kicsit kompetitiívebb mezőnyben a béka segge alatt leszel, ha nem tanulsz meg trailbrake-elni vagy úgy kigyorsítani, hogy a tc ne fogja vissza a gyorsulást. Hajrá.
-
Géjza
őstag
Nyers erőben persze jobb átlagban, 4070TiS szint inkább. De engem nem 12 játék átlaga érdekel (egyikkel sem játszom azok közül), hanem az az 1-2 (ACC és LMU), amivel én időt töltök. Szimeknél nincs nagy difi, marhára elégedett vagyok bele.
LMU High-Ultra garfikán 3440x1440 bontásban max rajtnál "esik be" 120 fps köré, utána végig a limitálton megy (143fps), közben 150-170w-ot kér. Ez nálam a mindenre is elég kategória.
Most is ugyanezt venném ebben az árkategóriában, hozzátéve, hogy a 7900xt is brutál jó alternatíva, főleg mióta lement 330k-ról 285k körülire az ára.
-
Géjza
őstag
Februárban 50-70k-s difi volt közöttük. Most is 4070s 235k körülről indul, 7900xt meg 285-től felfelé van. Meg nem szeretem azt nézni, hogy 300+W-ot nyal be, miközben nem sokkal gyorsabb (ha gyorsabb egyáltalán - itt ezen főleg ACC-t értem), a 4070S meg röhejes 200W körül kér.
-
Géjza
őstag
válasz Lac-coo #1026 üzenetére
Akkor mi a francnak van a bugreport, amit elküldhetsz nekik fagyások után? Ha ezekből sem tudják megoldani hónapok után sem, hogy bármin, bármivel fusson stabilan a játék, akkor iszonyat nagy gondok vannak. Minden más szimes játékfejlesztő meg tudja oldani, hogy ne fagyizzon hw-től, sw-től függetlenül a játéka, csak ezek ilyen szerencsétlenek, hogy hosszú hónapok óta nem bírják stabilra megcsinálni. Miközben egy ősrégi, ismert motort használnak. Vicckategória.
Szerintem meg pont fordítva van: nagyrészt fagy mindenkinek (nálam is, nv kártyával - új patch óta nem mentem még) és inkább az a kivétel, kisebbség, akinél nem.
-
Géjza
őstag
Sw iparban az általános, hogy adott hibát fixálják, de behoznak vele másik hármat.
Szégyen, hogy hosszú-hosszú hónapok óta nem bírják megcsinálni, hogy stabil legyen. Bezzeg fizetős dlc-ket ki tudnak hozni.
Nagyon remélem, hogy mihamarabb felvásárolja őket valaki és gatyába rázzák, mert amúgy iszonyat jó szin lenne.
-
Géjza
őstag
Én is nagyon szeretem, amikor tehetem megyek is vele. Viszont...
Addig ne a dlc-ken dolgozzanak és adják ki azokat, amik nem megbízhatóan működőképes a game. Gondol egyet és kilép azért az nem az a kategória, ami elfogadható lenne egy olyan gaménál, amiért már dlc-ért próbálják bevasalni a plusz zsetont. Csinálják meg atomstabilra a játékot, aztán bohóckodjanak a dlc-kkel. Nagyobb eséllyel vennék meg a népek, mint jelen esetben, hogy az alapjáték is durván bugos, de vegyük meg a dlc-t, amiben van 1 pálya meg 2 autó... Hát kössz nem (még...).
Személy szerint több zsét nem áldozok erre a gaméra addig, amíg rendesen rendbe nem rakták.
Amúgy überfasza a szim, de minimum furcsa az, amit a fejlesztőcsapat csinál.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Komoly update jött a szimhez, de emellett örültem volna, ha a dlc-t ingyen hozzánk vágták volna. 1 pálya és 2 autó 12 juróért egy félkész játékhoz...
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Napokban nem mentem vele, de eddig nekem az volt a "bajom", hogy a vga-t nem terhelte eléggé. 170W körül ketyegett csak, ami vékonyka, azt jelenti nincs rendesen kihasználva. 220W-ig elmehetne elvileg (ACC pl pörgeti rendesen, ahogy illik).
Viszont ha csak jobban pörgeti, de nincs fps növekedés, akkor vagy valóban elcsesztek valamit vagy eddig nem működött valamilyen graf beállítás (pl. szebbnek kéne most lennie).
-
Géjza
őstag
Kezdek belejönni lmp2 fékezésbe, első onlány versenyem is letudtam. Kvalin kifagyott, mire rejoinoltam addigra már csak 2 perc volt vissza (Le mans), így a kvali ugrott. Uccsó helyről 3-ra sikerült behozni. 3:42-es kör az elfogadható vagy xar? Futamon sikerült ezzel megcsípni a leggyorsabb kört, de mintha 39-es körök rémlenének, ami azért elég messze van még.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Alapból 80%-on van a fékerő, ebből inkább levenni szoktam, nem rátenni.
Progresszíven próbálok fékezni (ami pl. HY autónál müxik), amíg nagyobb a sebesség, addig taposás, majd lassan engedem fel, ahogy csökken a sebesség, blokkolási határon próbálom tartani.MP2-nél meg beletaposok nagy sebességnél és pár pillanat és már repülök is keresztbe. Azért ilyen gyorsan nem kellene tapadást vesztenie szvsz. Valami furcsaság van lmp2-vel.
Illetve menü nektek nem lassú vsersenybetöltés után? Utóbbi is lehetne 1000x gyorsabb.
-
Géjza
őstag
Halihó,
LMP2-esekkel hogyan oldjátok meg, hogy fékezésnél ne előzze meg a segge az autót? Nagyon óvatos fékezéssel, sok gyakorlással és/vagy lejjebb vett fékerővel? Ha ultra óvatos vagyok, akkor meg van simán a kanyar, csak épp AI-tól kanyaronkánt kapok 1s-et. Ez nem tűnik túl kompetitív megoldásnak.
GTE és HY-vel (Ferrari) nincs gondom, de LMP2-essel pörgök-forgok rendesen féktávokon.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 630 laptop (15,6/i3-G2/4GB/500HDD/Magyar/Windows7)
- GAMER Ryzen 5 3600 / RX 6600 XT 8GB / 16GB DDR4 / 512GB NVME / Beszámítás / Garancia
- Dell Latitude 3490 laptop (14/i3-G7/8GB/128SSD/AkkuX)
- Meta Quest 3 128gb +kiegészítők! (Garanciális)
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest