Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
herrká
senior tag
Köszönöm szépen! Igen, azzal tisztában vagyok, hogy drága lehet egy váltóhiba.
A motorról lehet tudni jót vagy rosszat? Vezérlés csere intervallum, egyéb esetleg költségesebb karbantartási igény? Semmit nem tudok a Kiákról, csak most találgatunk, hogy mire cseréljünk a tavasszal. Néhány neves márka már kihullott a 200-250 ezer kilométernél esedékes 2-2,5 milliós várható költségek miatt. Ezért próbálunk nagyobb körben szétnézni. -
adrian14
tag
Ma voltunk a Hyundainál és kicsit belekavarodtam ezekbe a számokba/meg szerintem az értékesítő is. De én is valami 2-3 évet hallottam DCT kuplungra. Szegedi KIA-ban futok még egy kört, múlt héten pont szerződést írtak alá és csak egy ember volt bent a szalonban hétvégén. Nem akartam zavarni őket ilyen ügyfélelkergető kérdésekkel
-
user2
csendes tag
Igen, más márka, más típusa máshogy/másban lesz problémás. Valójában ez nagyon szomorú.
Van egy ismerős (pontosabb, hogy "földim" a srác) az itteni szalonban. Legutóbb beszélgettem vele kicsit hosszasabban, említettem neki a márkaszervizek hozzáállását. Nagyjából annyi derült ki, hogy igen, ez ilyen, de amíg van új vevő, addig nem érdekli a cégtulaj(oka)t a vásárlás utáni ügyfélkapcsolat. A kia mo.miatt anyagi érdekük, hogy amit lehet, hárítsanak. Nagy öröm, hogy/ha a többi márka is ilyen.... 🤬Legközelebb rollert veszek, vagy még egy bicajt.
Szerk: nekem (is) tetszik a Ceed. Jól megy, kényelmes, csendes, annyira feszes amennyire én szeretem, a kütyük jól működnek. A sávtartó, amire itt páran írták, hogy pingpongozik, szerintem teljes jó, nem szédeleg vele az autó. Az automata távfény is tetszik, 9/10 elég gyors is. LEDlámpa király, néha már én szégyellem magam miatta.
Nem olyan instant szerelem, mint a Rio volt, mert szokni kellett pár dolgot és nyilván nem az a könnyed gokartszerű valami, de összességében elégedett vagyok. Ha így marad és annyi gond lesz csak vele mint a Rioval, rendben leszünk.Tervezek majd a Ceedről is népítéletét írni és vezetni, mint a Rióról, de nehezen veszem rá magam. Más ez az autó, át akarom gondolni.
[ Szerkesztve ]
-
Speederer
senior tag
Oh bakker, nem elég, hogy esetleg még költenem is kell rá, hanem még azon aggódjak, hogy most akkor lehet-e egyáltalán ilyet használni vagy sem?! Tényleg egyszerűbb lenne (nekem legalábbis biztosan ), ha a szolgáltató csavarna rá egy kis kakaót.
A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!
-
Speederer
senior tag
Köszi!
Amúgy nem csak a garázsban gyenge a térerő, épületen kívül és belül is. Telekom még egész használható a környékünkön (az se 100-as), de a többi sajnos bőven hagy kivetni valót maga után.
A tünet amúgy az, hogy sokszor Bluelink-en elérhetetlen az autó. Persze ha támogatná a wifi-re csatlakozást, az is megoldás lenne, de nem így van.A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest