Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz Ocean #3001 üzenetére

    Uj i30, elvileg 50 literes tank, 2km range-nel a tanksapkaig csepegtetve 46liter ment bele, szoval van rahagyas boven :K
    Igertem reviewt:
    Hyundai i30 wagon 1.5t-gdi (159lo/253Nm) mhev dct Comfort - 2020km belekerult 4 het alatt, eddig nagyon tetszik. Fogyasztasa bc szerint 9,5 (40fok, ordito klima, Bp dugo halal) es 5,3 kozott alakul eddig (fout-autout-autopalya 250km-es szakasz, szabalyokat betartva, minimalis klimazassal).
    Ereje van, 180-ig jol lep, most mar osszekopott, igy vegigforgatva se “reked be”, 5000 feletti fordulatot nyersebb allapotaban nem szerette fulre. (Sportmodban veletlenul elforgott fole, pedig nem volt ra igeny).
    Alapbol mindig ecoban indul, egy-ket benazason kivul nem is igenyli a normal es sport modot - neha hamarabb visszavalthatna emelkedon, meg takarekosabb is lenne. Mivel ez nem N-line kivitel, nincs a kormanyon valtoful, ilyenkor jo lenne, de a valtokarral lehet manualisan valtogatni. Maga a valto gyors, kickdownra vagy nagyobb gazra szepen visszapakol. A tartossaga ugye meg kerdeses. 48V-os mhev rendszer miatt a startstop gyors, nem remeg bele az auto a leallitasokba es az ujrainditasokba sem, eddig talan egyszer indult egy minimalis razkodassal. Vitorlazo mod nagyon tetszik, optimalis korulmenyek kozott ki lehet guritani akar 2km-t is allo motorral.
    Carplay sajnos csak kabelen van (ausztral piacon megy wireless is), de stabil, jol mukodik. Hangzas nagyon jo, kb hozza az Audim szintjet.
    Menetkomfort alapvetoen jo, szelzaj alig, motorzaj szinten, futomu se dubog, viszont a gordulesi zaj az jelentos, foleg durvabb utfeluleten - gondolkodom a kerekjaratok utolagos zajszigetelesen. Autopalyatemponal is eleg csendes, 180-nal se kell emelt hangerovel beszelgetni. Utasteri anyagok minosege eleg jo, ebben sokat fejlodtek.
    Futomu feszes, stabil. Kormany kicsit mu erzetu, ebben biztos benne van a villanyszervo mellett a savtarto is. Gumikkal nem vagyok megelegedve annyira, ez a gyari keverek kevesbe tapados, mint a sima boltban kaphato (Michelin Primacy 4, 225/45R17).
    A savtarto mellett utkozesre figyelmezteto rendszer is van benne, utobbi neha kicsit tulparazza, de szerencsere csak csipogasra van allitva, nem fekez bele egy szukebben inditott savvaltasba. A savtarto igyekszik kozepen tartani, eleg ugyes. Sajnos a magyar orszagutak allapota miatt ott ki kell kapcsolni, ha nem akarsz vele birkozni allandoan.
    Elso ulesek kenyelmesek, hely is eleg. Hatso labter kicsi sajnos, elantraban legalabb 5 centivel nagyobb volt.
    Csomagtarto merete kicsit csalodas, a kalaptarto alatti resz eleg lapos, babakocsi es hordozo kitolti a teret, az elantraban tagasabb volt ez a resz. A padlo alatt van ugyan csomo rekesz, de jobban orulnek, ha a padlot lejjebb lehetne rakni 10-20 centit es annyival kevesebb lenne a lenti pakoloresz. Potkerek nincs, az mhevben opciokent sem.
    Osszessegeben szeretem, a valtot kiveve (a tobbi dct-s ceges Hyundai tapasztalatai alapjan) sajat penzen is megvennem, bar akkor inkabb Proceed kellene ugyanezzel a motorral.

Új hozzászólás Aktív témák