-
IT café
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
fgergo3
csendes tag
válasz A guru #297495 üzenetére
Fél órája jött az email az iStyle-tól:
"Tisztelt Megrendelőnk,
Ezúton köszönjük a megrendelését, melyet feldolgoztunk.
A szállításról GLS futárszolgálat fog értesítést küldeni a csomagszámmal, a kiszállítás várható időpontjáról, és a csomagkövetés részleteiről."
Nos, ha csak nincs valami kis saját iStyle logós furgonjuk, amivel elviszik a GLS raktárba este későn, akkor erősen kétlem, hogy holnap hozni fogja a futár... és volt az elküldésre két napjuk, mert akkor kapták meg a cuccokat. -
xedamen
senior tag
válasz A guru #297495 üzenetére
Igen, ez az egyik dolog. Gondolom mivel üzletbe kértem, előbb Józsi, Pisti meg Gézu eltesz a sógorának, az apósának, tizet felraknak fejenként harveraprora 650-ért mielőtt bevételezné raktárra azt a 2 darabot, amit szét kellene osztani a 300 előrendelő között...
Az iCenter ügyfélszolgálata pedig bicskanyitogató számomra, mivel mindig is ügyfelekkel dolgoztam (pincér, Telekom, majd éppen most cégvezetőkkel magasabb munkakörben) így elég érzékenyen érint a téma. Mi az, hogy "holnap biztosan nem fogod tudni átvenni"? Először is nem ittunk pertut, hogy tegezzen, de ez még rendben is lenne, ha beböfögne egy "sajnálattal közlöm" vagy "szeretnélek tájékoztatni, hogy a nagy érdeklődés miatt sajnos..." vagy bármi hasonlót.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen routert?
- Digitális Állampolgárság Program
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Száz százalékos büntetővámmal fenyegeti a TSMC-t az USA
- Socket AM5-ös alaplapok négyesfogata futott be az MSI csapatából
- PlayStation 5
- Videós, mozgóképes topik
- Hobby elektronika
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest