Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz gzbotii #71771 üzenetére
Automata ne hiányozzon egy Hondából. Bár én is automata párti vagyok, az Accordom is az volt, de az automata ami a Civicben van nem igazán sikerült darab. A Prius bolygóművese is jobb, sőt az el sem romlik. A hagyományos olajosok sokkal jobbak szerintem, a duplakuplungosok is jók, bár van olyan, amit max az ellenségemnek, de annak nagyon...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
hhenry
őstag
-
Biqci
aktív tag
válasz gzbotii #71750 üzenetére
Úgy rémlik török gyártmány, de ami az érdekes, minőségben jobb mint az angol. Valamint a hátsó futómű is jobb, több lengőkaros...
Legalábbis így rémlik"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
i-sti
senior tag
válasz gzbotii #60515 üzenetére
Szia.
Itt vagyok Debrecenben.
Gond nélkül kihozott.
Szűk hát óra volt az út. Egyáltalán nem volt kényelmetlen az ülés, ugye nekem 13-as van.
Egy hónapja Petroșani-ban voltunk 5 személlyel. Ott is pálya végig.
Hangos 4000nél de ez van.
Ha nem volt pénz rendes a autóra ezt kell hallgatni. Szerintem kilehet bírniNovum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz gzbotii #60515 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem vészes, normál hangerővel lehet azért beszélgetni, és a rádiót sem kell különösebben felhangosítani. Nem tudom, hol helyezkedik el a Golfodhoz képest, sajnos nincs azzal tapasztalatom, pedig neked ahhoz lenne a legkönnyebb hasonlítani.
A CVT váltóval ugyan kevesebbet pörög 130-nál, de alapvetően inkább a szélzaj a domináns (0,36-os cW), sőt, még a V-mintás gumikat is jobban hallom, mint a 4000-en forgó 1.4-est.
A CVT-nél leginkább az indítókuplung szokott meghibásodni, ha elinduláskor ránt egyet, inkább hagyd ott. Mondjuk a manuális váltó sem sokkal jobb, ott a nyelestengelycsapágy a fekete bárány.
A big blockkal a 120-130 nem probléma, bár a megyén kívül még nem mentem vele pályán, mert csak arra szól a matricám. Viszont egy előzésnél érdemes visszaváltani és kikapcsolni a klímát, ugyanis nem lövi le padlógáznál. Volt már, hogy intenzív - már amennyire annak lehet nevezni - gyorsítás közben kapcsolt vissza a kompresszor, és hirtelen eltűnt 5-10 ló.
Igen, manuális váltó esetén többet pörög az 1.4-es, de teljesen csereszabatos az 1.2-essel, sőt, át lehet tenni csak az 5. fokozat fogaskerekeit is.
Rozsda nem olyan ritka a külföldi importoknál a hátsó sárvédőknél, illetve az ajtók alján, de szerintem a korabeli Mazdák sokkal rondábban tudnak kinézni. Szerintem nem kell emiatt elvetni a külföldieket (főleg, hogy 90%-ban úgy is azzal fogsz találkozni), ki lehet fogni jó autókat is.[ Szerkesztve ]
-
NoLF
veterán
válasz gzbotii #59064 üzenetére
annyi még, hogyha sikerül beszerezni egyet, akkor a parkolóállásban ugye van benne egy rögzítőfék - erre ne hagyatkozzatok, ha lejtőn áll az autó, használjátok a kéziféket. az a rögzítőfék arra jó, hogy ne tolják el, nem lejtőn/emelkedőn való rögzítésre, mert akkor már megfeszül és akár meg is makkanhat.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
veterán
válasz gzbotii #59059 üzenetére
ugyanaz van benne mint az 5genben volt, a kupémban ilyen volt. ha volt olaj cserélve benne valaha, akkor léynegében örök élet - persze mivel régi technika, ezért nem kell tőle sokat várni. lassú, de jó
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
nagyúr
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz gzbotii #52727 üzenetére
2002-től 2008-ig mind japán (J-vel kezdődik a VIN), 2009-től már van keveredés.
Az eddigi első és egyetlen Jazzem 2006-os, japán gyártású. Nem tudom, hogy milyen a többi.(#52724) martillo: Igazából nem egy nagy truváj, bár egy kis szerelési érzék nem árt hozzá. Pár tömítést is cserélni kell vele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest