Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #48635 üzenetére
Én kb. 10 percig nézegettem hogy mit érdemes, de miután láttam, hogy a gyári hogy széthullott, és hogy a végén hogy fogott (mások szerint már sehogy), plusz tudtam, hogy néha bizony szét kell taposni a féket közúton is, és ha elég 1-1 ilyen alkalom hogy kiüvegesedjen, akkor viszont legyen a legdurvább. Pont. Utána már csak az izgatott, hogy vajon mennyire lesz hőmérsékletfüggő, és hidegen milyen, de így utólag kár volt aggódni, a sárga még hidegen is bőven jobb, mint a gyári. Árban meg már annyira mindegy volt, hogy úgy döntöttem fékből sosem elég.
Nem is igazán értem hogy gyárilag miért nem minden autó a legdurvább fékbetétekkel jön ki, illetve értem az üzleti szempontokat, de ez szerintem egy olyan dolog, hogy miért ne fogjon a lehető legagreszívebben egy betét, ha egyszer hidegen nem rosszabb, és az első lenyomástól kezdve máris forrósodik, ahol meg a kisebb teljesítményűek kezdenek elfogyni. Vagyis ha minimális az érkülönbség, akkor miért ne venném a legdurvábbat? Azt megérti az ember, ha motorból nem a legerősebbet veszi valaki, mert nem annyira gyorsulni nem veszélyes, de nem eléggé lassulni, az szerintem minden szempontot felülír.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest