- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #67949 üzenetére
Jah hát új autónál meg pláne vastagon fog a cerka...
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz tibor.sz #67915 üzenetére
Nekem amúgy még mindig azzal az általános közfelfogással van bajom, hogy ha egy motor elkezd öregedni, akkor egyre magasabb viszkozitást "kell" bele önteni, mert az már régi, kopott, korszerűtlen, stb...és mi a határ? 100.000 km? 150.000? 200? 250? 300? Honnantól számít öregnek, réginek, kopottnak, korszerűtlennek egy motor, és miért törvényszerűen ideális, azaz követendő példa az, hogy akkor már vastagabb olajjal kell locsolni? Ha 150.000-nél elkezdik 5W30 helyett 5W40-el, majd 200-nál 10w40-el locsolni, akkor 250-nél kérni fogja a 15W40-et, 300-nál meg sírva könyörög a 20W60-ért
Mindenki abból indul ki, hogy a motor szétkopik, megnőnek az illesztési hézagok, elvékonyodnak a csapágyak, elkopnak a dugattyúgyűrűk, lekopik a hónolás, ovális lesz a hengerfal, lekopik a vezérműtengely bütyök, elöregszik a szelepszár-szimmering, elvékonyodnak a szelepszárak. De mindezek a használatból eredő kopások, méret-eltérések, hézag növekedések máris hipphopp eltűnnek, kitöltődnek, és hézagmentesülnek egy vastag, nagy viszkozitású olajtól. És a vastagabb olajjal olyan lesz a motor mint az új. Újabb 100.000, 150, 200, 250, 300k km-ig?
Vajon miért nem írja bele soha egyetlen autógyártó sem a kezelési utasításba, hogy x1000 km után kötelező a magasabb viszkozitás, vagy az olcsó olajok használata?Illetve az a hülyeség, hogy a korszerűtlen motorba korszerűtlen olaj "kell". Mert a fullszintetikus 20 évvel későbbi fejlesztésű, 10x szigorúbb szabványoknak is megfelelni képes modern olaj (megfelelő viszkozitási értékekkel) majd nem lesz elég "rossz" vagy "öreg" az egyszerű 8 szelepes 20 éves szívó benzinmotorba? Mert abba túl jó?... Egyetlen érv elfogadható, az olaj ára. De ha ez ennyire csak ár kérdés lenne, akkor fölösleges is lenne az egész Milyenolajatvegyekbele rágódás. Legolcsóbb oszt jónapot.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Dave567
addikt
Sziasztok
Erről a kocsiról mi a véleményetek?
[link] -
nagyúr
válasz Dave567 #67955 üzenetére
Nem írnak róla semmit, így jól meg kell nézni, a képek alapján nem néz ki rossznak. De ekkora futásteljesítménynél fel kell készülni arra, hogy bármikor költeni kellhet rá egy nagyobb összeget.
Az árat nem tudom megítélni, nem követem a piacot. Hogy ez most a covidos fejboldult felfelé menő piacon reális e ezért vagy sem... én kicsit sokallom. De állapotfelmérés után lehet csak mérlegelni igazán.
Azt mindenképp csináltass rá valakivel.De a legfőbb gondolatom, tudod... majom akkor banánra is legyen majd pénz.
Mert ez tipikusan olyan lesz.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
veterán
Sziasztok.
Ha esetleg valaki jártas ufo civic első irányjelző izzó cserében, leírná nekem pontosan mit kell csinálni? A motorház felől nem lehet hozzáférni. A kereket mindenképpen le kell venni és a doblemeznél mely patentokat kell kivennem? És utána már könnyen hozzáférhetek?
Minden kis segítséget megköszönnék. (Ezt igen idiótán csinálták meg a japánok...😆) -
Dave567
addikt
válasz FollowTheORI #67956 üzenetére
Köszönöm.
Biztos vagyok benne, hogy kell rá költeni.
De szerintem ez mindegy használt járműnél így van.
Én ezt az évjárattól túl olcsónak találom ezzel a felszereltséggel.
Nála öregebbet is találtam már, sokkal többért. -
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
Szeretném privát üzenetben elkérni Tóth Imre (Integra2951) elérhetőségét.
Köszönöm! -
func93
senior tag
Sziasztok,
Családból át fogok venni egy Honda Civic 1.6 EP2 autót ami 2005 évjáratú.
Próba után arra lettem figyelmes hogy a gáz benyomása kicsit keményebb mint amihez szokva vagyok. Ha jól tudok bowdenes. Lehet ezen finomítani vagy cserélni hozzá valamit ami segíthet rajta? Esetleg ez mennyibe fáj?
Előre is köszönöm
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
veterán
Csak megerősíteni tudom a leírtakat.
UFO Civic 12 évesen használtként -
veterán
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
Adott a Honda Civic ufo, 8gen hatchback 1.8 benzines.
Mindig indul, viszont egyre gyakrabban ad (főleg órákig állás után, melegen indításkor nem igazán) indítás közben kerregő, súrlódó hangot. Önindító az esélyes, esetleg ezzel együtt bendix kerék, vagy fogaskoszorú? Mennyi esélye van a fogaskoszorúnak? Ismerős autószerelőm szerint kevés esélye van a fogaskoszorúnak, de gondoltam kérdezek még, mielőtt önindítót cseréltetek. Elsősorban autószerelő segítségét kérem, aki már esetleg találkozott hasonló jelenséggel.
Köszönöm a válaszokat! -
szesa
senior tag
Szaisztok, 2008 civic sedánnal kapcsolatban:
- A középkonzol vilagításban a (klima) hömerseklet és ventillátor szabalyzó valamint elakadas jelzőnek nincs hattérvilágítasa vagy csak nálam nem jó? (mindig sotetbe tapogatozok...)-Nagy eső volt a tetőablakom párás lett (csak reggel vettem észre) ez baj lenne? Vizet nem talaltam bent...
-Már láttam itt a fórumban leírva mindenféle üzemmódokat a klíma szabályzóról...azt szeretném ha a szélvedőre mindíg fújna a levegőt a hőmérséklet és venti sebességet én szabályzom és fontos hogy sose menjen a klíma kompresszor. Eközben néha lábra néha szemből kellene hogy működjön a légterelés is (tehát szélvédő és lábra majd szélvédő és szemből) Fordom volt ott ezt 1 kapcsoló 2 állása megoldotta de itt némileg más a helyzet és akárhogy próbálkoztam vagy levitte ugyan a szélvédőröl a párát, de akkor vagy nem fújta lábra, vagy előre...így ode vissza kapcsolgattam de nem tűnt túl korrektnek az eljárás...lehet rosszul csináltam valamit...és hogy lehet ezt itt kivitelezni hogy mindig ilyen üzemmodban maradjon amikor bekapcsolom?
- Sajnos a szélvédőm elég karcos a törlő lapát intézte el, lehet ezen az állapoton javítani vagy csak cserélni a szélvédőt? (kissé zavaró ha véletlenül nem kapcsolom ki a törlőt, aztán másnap indulok egyből töröl ügye, ilyenkor pánikszerűen nyúl az ember a kapcsolóhoz, amit aztán annak rendje és módja szerint gyorsan feltolok hogy kikapcsolva legyen csak éppen fent azonnali törlés van, így pánikból lefelé is betolom ami meg a leggyorsabb törlési fokozatra viszi tehát így általában 3x áttörlöm szárazon az ablakot és ezt is sikerült már párszor eljáttszanom...de nem én karcoltam szét az ablakot már így érkezett valszeg a korábbi tulaj is hasonlóan járt)
Köszönöm, üdv.
-
-
BigBlackDog
veterán
Pára leszárítására legjobb eszköz a klíma.
Szélvédő karcokkal én is szenvedtem kicsit az UFO esetén, de cserén kívül nem igazán van teljes megoldás. Megfelelő eszközzel, anyaggal és tudással szélvédő teljes, gépi polírozása szóba jöhet esetleg, de kérdés, hogy ki vállalja. Egyszer csináltattam ilyet, akkor elég szép eredmény lett. Viszont, ha jól tudom, ők nem vállalnak.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
A gombok háttérvilágításai megadják magukat. Nekem a hőfokszabályzó, az alsó sor második-harmadik gombja, a baloldali SEL/RESET gomb, a + és - gombok nem világítanak. Ez eddig 4 db izzó. A vészvillogónak bizonyos modellekben nincs háttérvilágítása, tippem szerint a 2005-2007 modellekben még volt, a cégesben pl világított, a 2008-2009-ben már nem világít, és a 2010-2011-ben nem tudom. Mindenesetre én már 3 éve megrendeltem ezekhez a gyári izzókat, a vészvillogóba is, csak még nem vettem rá magam, hogy egy műanyagpatent -lágyítóan forró nyári napon szétbombázzam miatta a komplett műszerfalat.
A szélvédőre csak kétféle módban megy levegő, vagy a szélvédő párátlanító gombot benyomva, ekkor maxra nyomja a ventilátort, csak a szélvédőre megy, maxra nyomja a hőfokot, és bekapcsolja a kompresszort.
Vagy a Mode gomb-al kiválasztva a szélvédő+lábtér módot. Más kombináció a szélvédőre fújásra nincs.A szélvédő nálam is ugyanígy karcos, elkerülhetetlen. Annyit viszont tudsz csinálni, hogy mivel a honda ennél a modellnél nem volt hülye. Sok más autónál ha kikapcsolt törlőnél meghúzod a kart akár egy pillanatra spriccelésre, akkor azonnal elkezd törölni, akár spriccel folyadékot, akár nem. Azonnal nem fog spriccelni, mert a cső általában kiürül, és mire feltölti, már kettőt töröl szárazon. És a spriccelést is automatikusan nyomja 3-4 másodpercig.
De! Ez a civic tudja azt, hogy ha csak legfeljebb egy fél másodpercre húzod meg a kart, akkor nem indul el a törlés, csak a szivattyút indítja be és csak addig amíg húzva van, vagyis ha ügyesen csinálod, és másodpercenként csak fél másodpercekre húzod meg a kart, szépen tele lehet spriccelni a szélvédőt törlés nélkül is. Ha fél másodpercnél hosszabban van meghúzva a kar, akkor már ő is elkezd törölni 3-at, majd 5 másodperc múlva még egyet.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
buca84
őstag
Sziasztok!
Nemsokára tulajdonomba kerül egy Honda Jazz 1.2 Trend (2010).
Előtte nem volt még Honda-m.A tanácsotok kérném az alábbiakban:
- milyen olajat javasoltok bele?
- milyen szűrőket (gyári vagy pl manfilter) ?
- E10-es benzin kell bele? Angol oldalon, illetve itt a topikban kéresés alapjan, jó bele, de jó lenne a megerősítés. Magyar benzinkúton (ez a neve) szoktam tankolni (itt a legolcsóbb). Vagy a Honda-ba már inkább OMV vagy Shell legyen?Vmire oda kell figyelnem használat során?
Nagyon köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
Ezt elvileg jelzi is a műszerfal, hogy mikor "meleg" már a rendszer, nem?
Szerk: Motul-ból melyik? 0w20 eco lite?
[ Szerkesztve ]
-
szesa
senior tag
válasz BlacKSouL #67984 üzenetére
Thx
Lehet, hogy nekem elromlott ez a "vegyes" módozatom a klima-szabályzón?
Megtaláltam a mode választóval, hogy fújja az ablakra, meg lábhoz, de akárhogy csináltam mindig párás lett az ablak.(kompresszor nélkül)
Utána persze mindig benyomtam a külön párátlanító gombot, és azzal meg teljes gázzal rákapcsolt ügye, amit utána mindig szépen visszavettem meg lekapcsoltam a klima-kompresszort (direkt).
Azért nem szeretem ha kompresszort kapcsolgatja mert hogyha kikapcsoljuk utána idővel megint párás lesz minden, így én nem szoktam használni hanem csak fujatom rá a külső levegőt általában helyrejön kicsit ablakot lehuzom átszellőzik, idővel be szokott "állni" páramentesre. De ha a kompresszort bekapcsolom akkor többé nem tudok tőle szabadulni, mert amikor kikapcsolás után visszamelegszik rendszer akkor a kompresszor ügye mivel nem hűt így csak a lamellákon keletkező nedves levegőt fog betolni amíg le nem szárad...pl a fordban én télen kiszedtem a klimarelét mert annyira bosszantott hogy állandóan rákapcsolgat
-
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #67998 üzenetére
Plusz legyen külső levegőre rakva, Klima mellett is kell.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- LEGO kompatibilis és alternatív építőkészletek
- Diablo IV
- VMware
- Bestbuy játékok
- EA Sports WRC '23
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen