Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Persze, szmogriadó esetén oké. Én azon kívül gondoltam. Szmogriadónál a szálló por koncetrációja miatt is érthető a dízelek tíltása, hiszen a rengeteg nitrogén-dioxid mellett a szilárd részecske kibocsájtásuk is nagyon magas. Bár így sokszor nem értem, minek a dpf szűrő. Mert ugye az euro 5-ös dízel Hondáknál (nem csak) már van az is. Ennek ellenére nem járhatnak szmogriadó esetén.
-
Biqci
aktív tag
válasz rothfb #65595 üzenetére
Igen és igen Németországban több nagyvárosban már tiltva vannak az Euro4 dízelekig bezárólag. Pl. Stuttgartba már tavalytól csak az 5-ös vagy jobb dízel autóval lehet behajtani, de van több olyan része a városnak ahová már az Euro5 sem hajthat be. Ha ott járunk mindig tervezni kell az útvonalat. Szerencsére a mi városunk kisebb, itt még nincs tervbe sem véve, de ki tudja mit hoz a jövő...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz MPowerPH #65593 üzenetére
"Arra van, hogy belodd a tempomatot, es csak suhanj vele a palyan" csendben, kényelmesen és ne kelljen rettegni, hogy mikor jön a következő több százezres javítási számla
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
MPowerPH
félisten
Akkor ugyan abban a cipoben jarunk. Bar en magam imadom a diesel karakterisztikat. Mondjuk ez is csaloka, 8 evig 2db turbo volt alattam, diesellel, ami mas vilag. Egy Lexus GS nem sport auto, meg azzal a szivoval sem. Arra van, hogy belodd a tempomatot, es csak suhanj vele a palyan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Biqci
aktív tag
válasz MPowerPH #65590 üzenetére
Valamivel kell etetni a lovakat
Hogy mit hoz a jövő még nem tudom, bár nem tervezem egyenlőre eladni az Accordot, ezek a szigorítások egyre kétségesebbé teszik a dízel jövőjét. Plusz az elmúlt időszakban már haza is ritkábban járunk, így eléggé lecsökkent az éves futás. Így a többlet fogyi nem jelentene gondot. A Spritmonitort is csak megszokásból vezetem
És bár nagyon tetszik az Accord kívül belül, de a Lexus az más...
Remélem senki nem fog megkövezni itt, ezért a coming out-ért"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
MPowerPH
félisten
-
Biqci
aktív tag
válasz MPowerPH #65588 üzenetére
Na igen, egy idősebb azért tud ganaj lenni. Oda kell figyelni a vásárlásnál.
Mondjuk amilyen árakon mennek az Accordok, lehet egy Gs Lexus alternatíva. Nálam legalább is a dobogósok között van. Erős a késztetés az Accord után benevezni egyre"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz MPowerPH #65586 üzenetére
Hááát, nem tudom... Nekem előny az Euro5, a 4-esek már sok helyről teljesen ki vannak tiltva, de 5-össel még be lehet hajtani.
EgyenlőreA Mazdát meggondolnám, nem éppen hízelgő amit a TC mondott róla
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
MPowerPH
félisten
Euro 5 a DPF miatt. Ez egy hatalmas negativum.
De alternativa marad, mert nem akarok premiumot, meg nemetet sem. Az meg nincs meg, hogy sportos lesz(MPS), vagy igaslo(Accord), vagy esetleg Japan premium, egy idosebb Lexus GS 450H, ha ugy alakul, hogy nem megyek sokat egy evben, es nem szamit a fogyasztas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Biqci
aktív tag
-
TaylorPro
addikt
Üdv!
Lassan olajcsere. Motul 8100 X-Clean+, vagy Motul 8100 X-Clean EFE az ajánlottabb egy 2006-os Jazzbe? Most Motul 8100 Eco-Nergy 5W-30 van benne, picit csipegeti. Itt már korábban ajánlották az X-Cleant.
Pixel 9 Wintergreen 256
-
Biqci
aktív tag
válasz MPowerPH #65567 üzenetére
Nem ugyanaz a motor, a 8.gen 2199cm³, egy kicsit átdolgozták, más az elnevezés is. De amúgy megbízható ez is, bár állítólag kicsit hangosabb. Nekem 8.gen van a 150Le-s automata. 215k után még mint az álom, úgy kapcsol
Ja, és hagyományos hidraulikus. Szerencsére...
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
MPowerPH
félisten
válasz tboldi #65574 üzenetére
Az a gond az olajcserevel, hogy en lehet megcsinalom, a kerdes az, az elozo tulaj megtette e. Mert ha nem, akkor en mar hiaba cserelgetem. Bomosben egyszeru volt, megvettem 80k km -el, ott a csereperiodus 120k km, szoval akkor meg is csinaltattam.(nem gyari eloiras volt, ZF irja csak elo, gyar azt ignoralja, de az osszes, ezert nem is cserelik a tulajdonosok benne)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Az egyel ujabb gen. Accord mennyire megbizhato ugyan ezzel a diesel motorral? Abban mar kerult DPF, az vilagos. Milyen automata valto van benne? Igy mondjuk a kettostomegu ki lenne love, mint hibaforras, cserebe az automata tartogathat erdekes dolgokat, de nem ismerem. Ilyen koru BMW -kben a ZF -ek mar az utolsokat rugjak az olajcsere hianya miatt pl.
Mert ez a forma is nagyon bejon. Es bejon a sarga Index. Es persze tetoablak must have, ebben pont nincs.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Elmult 1000 miles, 59,3MPG.
Don't Tread On Me
-
hhenry
őstag
Sziasztok! CR-zvel van valakinek tapasztalata?
-
lazac_
tag
válasz Oldman2 #65553 üzenetére
Nem hiszem, hogy sutaság, a citymbe is ilyen az akku saru, nem tudom, hogy ki tervezte, de ennyire hozzáférhetetlen sz.rt még nem láttam, valószínűleg ugyanaz a személy felelős érte, mint aki az izzócseréért... Konkrétan én úgy jártam vele (ki tudja meddig a megvétele után), hogy csak a szentlélek, meg a kábelkorbács súlya/vetemedése tartotta a pozitív sarut.
Lemértem végre, 14-es acél téli vs. 15-ös alu nyári szerelt kerék súlyai:
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oldman2 #65557 üzenetére
Igen jó lesz. Nálunk is ez van a 2005-ös 1.2-esben.
Qru az a motortér mikor látott tisztítást?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Oldman2
veterán
Az elhangzottak alapján úgy vélem, Rocket-et veszek.
Ami a mostani Varta-nál fura, hogy a pozitív pólusra menő csatlakozó fura kialakítása miatt az az érzésem, mintha az "akkusaru" kisebb átmérőjű lenne, mint kellene.
Villáskulccsal (csőkulccsal meg pláne), alig lehet hozzáférni, a mostani akkucsatlakozót nem tudom rendesen megszorítani.
Én lennék suta?
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tboldi #65547 üzenetére
Alapjaraton. Tobbit is azon mertem.
mod: Akkor szuper... Aggodtam. Bar az auto felhasznalasat tukrozte a fogyasztasa is, ebbol lett szerintem az akku lemerules. 32mpg volt az atlagom, elmentem meg akkor toltokorre, cakk 200 miles, es mire hazaertem, mar 58mpg volt. Most beallt 64 -re, szinten csak autopalya, nyugisan. Ezekkel a szar gumikkal. Elvileg a Goodyear -ek nagyon jok fogyasztas teren, nem csak zaj es tartossagban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Batib
őstag
Milyen akksitöltőt javasoltok? Az Aldis 5ezer forintos megfelel ilyen rásegítő ellenőrző célra? Nagyon régóta nincs akksitöltőm, (nem kellett) most a start-stop miatt gondolkodom rajta.
[ Szerkesztve ]
Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
MPowerPH
félisten
válasz tboldi #65544 üzenetére
Az megvan, de ugye ez modell specifikus. Az elso BMW -m nem AGM -es volt, az 14.4V -al toltott, a masodik mar AGM -es, visszataplalos, az csak 13.5V -al. Hondat most lemertem, az is 13,56V -al tolt.
Nem volt itthon akku zsirom, sarukat megpucoltam. Kellhet ra a zsir?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egy 2.2 i-CTDi generatora mekkora feszultseggel kell hogy toltse az akksit? Az autoban elvileg 1 eves csupan, az is cserelve volt az akku csere elott.
Don't Tread On Me
-
tboldi
nagyúr
válasz Oldman2 #65539 üzenetére
Még egy szavazat a Rocketre, egész pontosan a 42B19L-re.
(#65541) Oldman2: Nincs kőbe vésve, amikor elkezd gyengélkedni. De célszerű időnként rátöltögetni.
.......................................Én meg elegánsan megfeledkeztem róla, hogy az enyém is töltőn van, az imént vettem le.
Hópihe módban mind az 5 szegmens tele lett, és 14,6 V-ot írt ki.
.......................................Copy & paste szempontjából szar ez a zárójelnélküliség, ráadásul a felhasználónév is új sorba kerül, több meló megformázni.
-
Oldman2
veterán
Sziasztok,
Van egy 2008-as évjáratú Honda Jazz 1.2-es jószágom, illene benne aksit cserélni.
Most egy Varta Blue Dynamic 40Ah 330A akku van benne, nem tudom mikori, akkoriban amikor cserélve lett, a kocsit anyósomék használták.
Jó lesz ez újnak, vagy ajánlanátok más típust?
-
-
boogie84
veterán
Az lehetséges! Győrben nekem azt mondták h annyira ki vannak hegyezve adolgok a károsanyag kibocsájtás miatt, h pl a generátort is visszafolytja az Econ mód. Azóta én kikapcsoltam és azt javasolták h havonta , de legalább fél évente nem árt tölteni az akkut.
Szerencsére nálam ez nem probléma, van egy CTEK MXS 5.0 töltőm. Facebook 10 gen klubban azt kérdezték h miért nem küldtem el az anyjába aki ilyet mond h az új autóban lévő akksit én töltögessem.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Ispy
veterán
4 darab jött ezzel a felszereltséggel, egyébként ja 2019 a gyártási év. Ugye újat továbbra sem lehet rendelni valamiért (4 ajtós van).
Lehet volt valami babra, mert átvettem az autót, 27 km volt benne. Kigurultam, elmentem tankolni, majd a létező összes hibaüzenet elkezdett villogni a kijelzőn. Szóval vissza is gurultam még azzal a lendülettel. 30 perc szüttyögés után szóltak, hogy semmi gond, megcsinálták. Szóval megint kigurultam, 100 méter és megint motorkontrolltól kezdve minden szar a kijelzőn. Vissza megint. 1 óra szüttyögés megint, azóta már jó.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Qru
MODERÁTOR
Igazi állatorvosi ló.
Amúgy lehet egyedi rendelésre lett gyártva csak nem vette át a vevő vagy végül kevesebb darabot vett meg (cégnek szabadabb konfigurálást engednek mint magánembereknek) és a maradékot kiadták lízingbe. Esetleg egy gyári tesztautót kaptál (pár sz km futás után ezeket ugyanúgy piacra dobják egy reset után 0 km-el).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Ispy
veterán
Nem teljesen világos, hogy honnan szalajtották ezt az autót, mert még facelift előtti az első/hátsó lökös (de a navin sincs dedikált gomb a hanghoz), nincsen benne elektromosan állítható vezető oldali ülés, de a jobb 1-ben is van elektromosan állítható deréktámasz. Meg full bőr, ami eleven soha nem is volt kérhető az executive-hoz és van benne hátsó seggmelegítő, ami meg pláne nem volt egyik 5 ajtósban sem. Szóval valami maradékból összedobták, vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Ispy
veterán
Köszi.
Majd csinálok másikat, ez nem tetszik. Meg majd elviszem egy mosás+polirozásra, hogy csillogjon, mint salamon töke.
A felszereltsége executive prémium, azt nem írtad be.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Ispy
veterán
válasz tboy93 #65515 üzenetére
Nem titok...1.65+fa a beugró és 106.5k+fa a havidíj, ebben benne van az autó bérleti díja, casco, cégautó adó, kötelező, évenkénti 2 gumicsere+tárolás, kötelező szervizek költsége, GAP biztosítás. A futásteljesítmény 90k km 60 hónapra.
Amiért kevésbé vagyok boldog, hogy a 9 gen havidíja 72+fa volt, igaz az csak 80k km-re és csak elegance, de akkor is, na.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
nagyúr
válasz nemesi1123 #65510 üzenetére
Fel van fújódva a hasam és néha recsegőset fingok. Ebből meg tudod állapítani mi bajom van?
Halgass rothfb fórumtársra, vidd el hozzáértő szerelőhöz, mintsem kicseréld a fél autót fórumos találgatásokra hagyatkozva.
-
veterán
válasz nemesi1123 #65510 üzenetére
Vidd el autószerelőhöz. Ez nem az a probléma, amire itt a fórumon egyértelmű választ fog bárki adni.
-
nemesi1123
friss újonc
Jó estét mindenkinek!
Szeretnék segítséget kérni Tőletek, hátha volt valakinek hasonló problémája.Van egy 2012-es Honda Civic-em 1.4 literes. A kormányrúdnál kanyarodáskor kattanó hangot hallok. Egy-egy Tompa kattanást, nem a teljesen ki tekert kormányállapotban. Mi lehet az oka? Előre is köszönöm a segítségeteket!
Ildi -
-
Ispy
veterán
-
boogie84
veterán
Hasznalathoz olvass vissza picit. Az 1L-es motor sztem meg erzekenyebb lehet a hideg jaratasra na meg ugye a nyomatekra.
Wolperting:
Az a baj h ezek a motorok mar tized mp alatt 2-3000 fordulatot porognek ha hozzaerek a gazpedalhoz.
Felek h hidegen jobban kopna hideg olajjal. Nem szivesen meselnem, vagy irnam itt a topikban 100e km utan h 1L olajat eszik olajcserenkent. Akkor sztem nem japan minoseg mar. (Igaz h a kicsi mx5 sokat futott kollegainak is van olajfogyasztas jellemzoje)A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Ispy
veterán
válasz BigBlackDog #65504 üzenetére
70 km után: semmi hátrányát nem érzem a kis motornak, ahol az estek 95%-ában használom a motor, ott jobban teljesít a kis turbós motor ezzel a cvt-vel, mint a 9 genes 1.8 szívó azzal a cvt-vel. Viszont az ülés, na azt szokni kell, feltöri a seggem.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Ispy
veterán
Köszi. A legjobb kombó: 1 liter és cvt.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Felújított Herman Miller Aeron Classic B méret prémium gurulós irodai szék
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest