- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Inhuman01
tag
Sziasztok.
Egy gyors kérdésem lenne hozzátok : van egy 2009.12. havi Honda Civic-em, szedán kivitelben.
1.6 i-vtec motor 125 paci. Most lesz aktuális a 105000km-es szerviz. Gyertyákat, szűrőket olajat lecseréltettem. Kérdésem a következő: szelephézagot kell-e állítani ennél a motornál? Illetve, üzemanyagszűrőt nem találtunk, és a szerelő szerint csak a tankban a szivattyú szívóágánál van benne, amit komplett házzal lehet csak cserélni. Érdemes lecserélni, vagy nem kell egyenlőre ?
Üdv"felhasználónak 17 pozitív és 0 negativ értékelése van" WOT nick: Inhuman82
-
Dudee
senior tag
válasz Clark78 #61033 üzenetére
68 ezer?
Tán még annál is kevesebb, nem?
most 270 ezer a téli szet Nexen, 16"-os felnin.
Nem tudom pontosan milyen Nexen, de ha mondjuk 25 ezer darabja, akkor 170 ezer a négy gyári felni, ami 42.500/db.
De ha a gumi darabja 20 ezer, még akkor is 47.500 a felni.
Egyáltalán nem tűnik rossznak. -
Dudee
senior tag
válasz hülyegyerek #61030 üzenetére
ez 3x-os ár?
-
Shade45
senior tag
válasz Inhuman01 #61051 üzenetére
Igen, kell állítani, és jól mondja a szerelőd, a tankban van a szűrő, amit kompletten házzal együtt tudsz cserélni (csakis gyárit!!!).
A művelethez maximum félig legyen a tank, másképp nem megbontható.
Más autókon is szokás cserélni, ebbe miért ne kellene?120-nál érdemes a váltó olajat is ledobni, ebből is csak gyári olaj, akkorára tervezd be az üzemanyag szűrő cserét is!
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
Tudja esetleg valaki, hogy a festékboltok, festékkeverő üzemek hogyan vagy miből dolgoznak színkód alapján? Gondolok itt arra, hogy megadok egy gyári színkódot, akkor a festékboltos beüti a gépbe, a gép meg kiadagolja a 10-12 féle színből a megfelelőt, és a végén ugye olyan lesz mint kell. (Merthogy a kék-zöld színekbe is tesz pirosat, sárgát, de a sárgás színekbe is megy piros, kék, zöld, stb..)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
#ebctéma
Mivel szereléskor muszáj volt lehúzni az első betétek hátuljáról a gumis réteget, hogy rámenjenek a gyári fémlemezkék, ezért gondolkodás nélkül leszedtem a hátsókról is a lapkákat. Csakhogy 1, az egyikről lejött egy kicsi festék is, amit most sárga, hőálló festékfilccel bepingáltam, és 2, kiderült, hogy a 13 év alatt elvesztek a hátsó lemezkék, úgyhogy megrendeltem őket az Amayamáról 18 €-ért.
-
tboldi
nagyúr
Mert csak.
Ezt pingáltam be: [kép]
Ezt rendeltem meg: [2-es számú], [kép]szerk.: Mondjuk sok szerepük nincs ezeknek a lemezkéknek, eddig is működött a fék nélkülük, de akkor is zavar, hogy hiányoznak. Legalább lesz még egy indok a szétszedéshez, kipucoláshoz.
Most, egy héttel később sikerült csak találnom, sok helyen kizárólag fékbetéttel együtt adják - értelemszerűen jóval drágábban.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz sugarforce #61063 üzenetére
A gyíkemberek miatt zöld a tied is?
-
zolynet
addikt
2éve csak mondogatom, hogy kimegyek az accorddal is a Hungaroringra. A legjobb napon időzítve, ilyen kevesen szerintem még sosem voltak kint.
Első etapra Michelin PS4-ekkel mentem fel, nem akartam legyalulni őket így kíméletesre sikerült az első felvonás. Nameg tapogatózással hogy a célegyenest hol fékezzem meg, mert amit eddig írtam a fékről az kb utcára igaz, azaz ott jó egy gyári méretű zimmermann tárcsa és betét, de ide már kevés. A 2. körön már éreztem hogy a célegyenesnél visszább kell venni mert sok ez neki, a többi kanyarral meg-megbirkózott de ott ~170km/h-ról lesatuzni, na azt már nem szerette annyira.
Első mért kör 2:39,35 volt, egyből a következő 2:25,88 aztán levezető kör illetve forgalom és guminyomás ellenőrzés. 1.85-ről 2,5-re szépen felpattantak az elsők, a hátsók 1.9-ről 2,1-re, éppen langyosak voltak. Kerékcsere, jöhet a Nankang NS2R szett, régóta ki akartam próbálni. Ezeket már kevésbé sajnáltam, első mért kör 2:32,96, majd jött egy kis forgalmas rész, kb elengedtem mindenkit. Jaigen, 1-es kategórában mentem mert bunkó vagyok mint a corvettes, audi r8, ...
Egy hűsítő kör után jött egy nagyon tiszta kör: 2:30.46 (videó leírásában a accord módosítások) (Videóban van egy kis bug, sjcam pont ott vágta el a videót.) 3. etapban már nem tudtam javítani, megközelíteni sem, kicsit elfáradtam...illetve a technikát sem akartam nyúzni a 32fokban. Nem gondoltam volna, hogy lesz ennyi fun az accordban, főleg úgy hogy a civic-el azért kimaxoltam a dolgokat. Kellemes csalódás volt ettől a futómű és nagyfék mentes accrodtól.Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #61062 üzenetére
Nem teljesen értem. A gyári betéten is, meg az ebc-n is rajta van ez a hangcsillapító lemez. A gyári nemtom milyen volt, nekem pl. rozsdakupac, így az ebc-s betétet ahogy volt úgy szereltem be. Passzosan, de simán bement, azóta sincs baja.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
Azzal kezdeném hogy a vti-vel is ilyen 2:32 , 2:30-as időkkel kezdtem,így az accordos idő szerintem jónak mondható, úgy hogy azért hagytam benne.
A legjobb időm 2:17.850 volt , voltak zöld részek a racechronoban, így sztem 2:17 eleje meg lehetett volna.Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #61069 üzenetére
Először az elsőket szereltem be, és közben rá kellett jönnöm, hogy nem fogom tudni visszatenni a nyerget, ha a betétek hátulján lévő gumis réteget nem szedem le, mert így túl vastag. Ebből kifolyólag a hátsókról is leszedtem előre dolgozva, mert gondoltam, ott sem fog elférni, de mint kiderült, a gyári lemezkék elvesztek valahol az évek során, a korábbi Zimmermann betétek csupaszon voltak benn. Így én is csupaszon raktam be az EBC-ket, de pótolni fogom a gyári lemezkéket.
Most el kell mennem, de majd azután keresek néhány képet.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #61072 üzenetére
Szóval...
Ilyen lapka volt a hátsó betéteken. Ezeket szedtem le, majd másnap egyszerűen beraktam így.
Mondjuk abból a szempontból jobb is lesz a gyári lemezke, mert az rátakar arra a részre, ahol a féknyereg hozzáér a betéthez - legalábbis a kívülre eső oldalon. Az EBC nem igazán.
Elöl egy puha, gumis réteg volt az EBC-ken, ott mindenképp le kellett szednem ezeket, hogy a gyári lemezkéket rá tudjam pattintani. El is takarja a sárgaság nagy részét.
[ Szerkesztve ]
-
-
KrAt
veterán
válasz yodamester10 #61079 üzenetére
Jo kerdes, amivel vettem
Hatul tuti gyari van, azt Imi cserelte mar. Kapott itt a leejtokon boven -
Tamagocsi123
tag
Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy mennyire ajánlott az i shift váltós honda civic 1.8 benzin i shift? Mire kell fokozottan figyelni egy ilyen váltóval szerelt autó vásárlásánál? köszönöm
[ Szerkesztve ]
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tamagocsi123 #61090 üzenetére
1. Semennyire, 2. hogy kerüld messzire
Az a robotváltó a honda szégyene szerintem, kb. olyan gyorsan vált, mint egy benarkózott tanulóvezető. Egy egy váltás kb. 2-3 másodperc
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tamagocsi123 #61092 üzenetére
[link]
Ilyen. Volt hozzá szerencsém, egy egy előzésnél csatakosra izzadsz, mert váltáskor elveszi a gázt, és szinte megtorpan.
Összehasonlításképp a manuálissalAláírás (nem kötelező megadni)
-
acc200
tag
Sziasztok!
2006-os FL-es sedan Accordon hátsó stabi pálcákat kell cserélnem.
Gyári ~20k/db, utángyártottból Unixon egész sok gyártótól van.Ti mit használtok/ajánlotok? Használ valaki utángyártottat, ha igen milyen gyártótól?
Köszi!
-
Avela40
csendes tag
Sziasztok,
Tegnap rányitották a 8 GEN UFO-mra az ajtót, és behorpadt az ajtó oldala, illetve fémig lejött a festék.
Ma voltam a Debreceni Honda szalonban, és egy 130 ezres árajánlatot kaptam javításra. (Biztosításra fog menni.) Ajtót le kell venni, kibelezni, stb. Állványon fogják fújni.Van valakinek tapasztalata a Debreceni Honda fényező szolgáltatásával? Jól fényeznek?
Szeretném ha szépen, igényesen meglenne csinálva, mivel teljesen gyári volt az ajtó fényezése.[ Szerkesztve ]
Battlefield 4 nick: Caprin05
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolynet #61099 üzenetére
Pedig a habos képet is betehettem volna...
Ütős ki kombó és az még utcára is oké.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen