- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Windows 10
- Sweet.tv - internetes TV
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz axioma #36758 üzenetére
"(az hogy mindenkinek 15x ismeteltem el az nem eleg nyomatekos kikeres?)"
Nem. Mert vagy írásos panaszban kellett volna ezt rögzíteni, hogy kikéred a felmondási dokumentumot, vagy telefonos panaszban rögzíteni, és ott még kikérni a panasz azonosítóját is, mely esetben, ahogy fentebb írtam 15 munkanapon belül választ kellett volna adniuk (ha kb. aznap nem hívnak vissza megbeszélni a panaszt), és mellékelniük kellett volna a felmondás egyik példányát.
Mivel te nem adtál le hivatalos panaszt telefonon, és írásban sem, ezért nem küldték ki ismét.
"ketto hete konyorgom a szovegezesert is!"
Amennyiben ezt a felmondás szövegezésére érted, akkor szintén nem elég ez, ahogy írtam csakis panaszban rögzített kérés esetén kötelesek kiküldeni ismét a felmondást.A 0680 488-488-as számot felhívhatod, ahol beazonosítod magad, és kéred, hogy rögzítsék panaszban a kézbesítési vélelmed megdöntésére irányuló kérelmed, és a felmondás hatálytalansága, és semmissége miatt, a záró dátum helytelen kiszámítása okán, azokra hivatkozva, amiket fentebb is írtam.
Az ügyintéző rögzíti a panaszt, és elmondja az azonosítóját, majd elvileg tájékoztat arról, hogy még a "mai napon" vissza fognak hívni a panaszkezelőtől.
Remélhetőleg vissza is hívnak majd a 061 486-5124-es számról. (ez a közvetlen számuk, de nem ezt kell hívni elsőnek)Abban igazad van, hogy ügyfélként alappal várjuk el (főleg prémium ügyfélként), hogy abban az esetben, ha nem kaptuk meg a felmondást (és ezt látják), akkor ismét kiküldjék, vagy sms-t írjanak azonnal a felmondás tényéről (nem csak 1,5 hónappal később), vagy felhívjanak az érdemi tájékoztatással, de sajnos ez nem kérhető számon rajtuk.
Csak az Erste Bank küldi ki kétszer a felmondást, de nekik sem kötelességük, de a gyakorlatuk ezt mutatja.
A fentebb javasolt telefonos panaszban, ahogyan írtam, kézbesítési vélelem megdöntése iránti kérelmet is beadhatsz (talán ez a fontosabb, és célravezetőbb), a határidő számítás miatti semmisség mellett.
A Raiffeisen Üzleti Feltételek 12.5 Pontja:
"12.5 ... A Bank által az Ügyfél fenti címére tértivevényes és/vagy ajánlott, avagy egyéb könyvelt levélpostai küldeményként postára adott értesítéseket, küldeményeket az ügyféllel közöltnek, részére kézbesítettnek kell tekinteni akkor is, ha a küldemény ténylegesen kézbesíthető nem volt, vagy arról a címzett nem szerzett tudomást, mégpedig az e küldeménynek az igazolt postára adása napjától számított ötödik napon.Fogyasztói szerződések esetén az Ügyfél a kézbesítési vélelmet jogosult megdönteni, amennyiben igazolja, hogy az értesítést önhibáján kívül nem vehette át. A kézbesítési vélelem megdöntése iránt az Ügyfél a kézbesítési vélelem beálltáról való tudomásszerzést követ 15 napon belül terjeszthet elő írásbeli kérelmet a Banknál. A kérelem benyújtásának a kézbesítési vélelem beálltától számított 6 hónap elteltével nincs helye. A kérelemben elő kell adni azokat a tényeket, illetve körülményeket, amelyek az Ügyfél részéről az önhiba hiányát valószínűsítik. A kérelem elbírálásáról a Bank a kérelem benyújtásától számított 15 napon belül tájékoztatja az Ügyfelet.
Ha a Bank kérelemnek helyt ad, a vélelmezett kézbesítéshez fűződő jogkövetkezmények hatálytalanok és a kézbesítést a szükséges mértékben meg kell ismételni."
Amennyiben 2024. szeptember 23. napján adták postára, akkor a vélelem csak 2024. szeptember 28. napján "állt be", a tudomásszerzésed az sms értesítés küldésével kezdődhetett, illetve, amikor nem hivatalosan megkaptad a felmondást (melyet valahogyan igazolnod kell majd) és mivel a 6 hónap még nem telt el, ezért beadhatod a vélelem megdöntésére irányuló kérelmet is.
A kérelmet azonnal be kellene adni, és az alapján felfüggeszthetik a szerződések lezárását is, illetve, ha hatálytalannak minősítik a felmondás utolsó napját, és a kézbesítési vélelmet, akkor visszaállítják az eredeti állapotot (vissza kellene) legalább arra az időre, amikor majd a két hónap letelik a most átvett felmondástól számítva.
Én többet nem nagyon tudok segíteni szerintem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Xbox tulajok OFF topicja
- E-roller topik
- Google Pixel topik
- Kapja az ívet az új Spider-Manben a DirectStorage, pedig csak teszi a dolgát
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Lenovo Ideapad 320 : I3-6006U /// 4GB DDR4 /// 128GB SSD /// Windows 10
- LENOVO ThinkCentre M710q Mini PC, I5-7500T CPU, 8GB DDR4, 256GB NVME SSD WIFI, Bluetooth, Win 11, 27
- Dell Optiplex 3050 PC, I5-6500 CPU, 8GB DDR4,512GB NVME SSD, Win 11, 27% áfás számla, 1 év garancia
- Új HP OMEN Gamer Tervező Laptop 16,1" -40% i5-13420H 8Mag 16/512 RTX 4050 6GB FHD 144Hz!
- Lenovo ThinkPad T470 : I5-7300U / 8GB DDR4 / 512GB M.2 / Full HD
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest