- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Facebook és Messenger
- Sweet.tv - internetes TV
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Idővel bárkinek lehet saját Waymo robottaxija
- Ezentúl Indiában készülnek majd az USA-ban árusított Apple iPhone-ok
- Mikrotik routerek
- Windows 10
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- ASUS routerek
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz
axioma #36758 üzenetére
"(az hogy mindenkinek 15x ismeteltem el az nem eleg nyomatekos kikeres?)"
Nem. Mert vagy írásos panaszban kellett volna ezt rögzíteni, hogy kikéred a felmondási dokumentumot, vagy telefonos panaszban rögzíteni, és ott még kikérni a panasz azonosítóját is, mely esetben, ahogy fentebb írtam 15 munkanapon belül választ kellett volna adniuk (ha kb. aznap nem hívnak vissza megbeszélni a panaszt), és mellékelniük kellett volna a felmondás egyik példányát.
Mivel te nem adtál le hivatalos panaszt telefonon, és írásban sem, ezért nem küldték ki ismét.
"ketto hete konyorgom a szovegezesert is!"
Amennyiben ezt a felmondás szövegezésére érted, akkor szintén nem elég ez, ahogy írtam csakis panaszban rögzített kérés esetén kötelesek kiküldeni ismét a felmondást.A 0680 488-488-as számot felhívhatod, ahol beazonosítod magad, és kéred, hogy rögzítsék panaszban a kézbesítési vélelmed megdöntésére irányuló kérelmed, és a felmondás hatálytalansága, és semmissége miatt, a záró dátum helytelen kiszámítása okán, azokra hivatkozva, amiket fentebb is írtam.
Az ügyintéző rögzíti a panaszt, és elmondja az azonosítóját, majd elvileg tájékoztat arról, hogy még a "mai napon" vissza fognak hívni a panaszkezelőtől.
Remélhetőleg vissza is hívnak majd a 061 486-5124-es számról. (ez a közvetlen számuk, de nem ezt kell hívni elsőnek)Abban igazad van, hogy ügyfélként alappal várjuk el (főleg prémium ügyfélként), hogy abban az esetben, ha nem kaptuk meg a felmondást (és ezt látják), akkor ismét kiküldjék, vagy sms-t írjanak azonnal a felmondás tényéről (nem csak 1,5 hónappal később), vagy felhívjanak az érdemi tájékoztatással, de sajnos ez nem kérhető számon rajtuk.
Csak az Erste Bank küldi ki kétszer a felmondást, de nekik sem kötelességük, de a gyakorlatuk ezt mutatja.
A fentebb javasolt telefonos panaszban, ahogyan írtam, kézbesítési vélelem megdöntése iránti kérelmet is beadhatsz (talán ez a fontosabb, és célravezetőbb), a határidő számítás miatti semmisség mellett.
A Raiffeisen Üzleti Feltételek 12.5 Pontja:
"12.5 ... A Bank által az Ügyfél fenti címére tértivevényes és/vagy ajánlott, avagy egyéb könyvelt levélpostai küldeményként postára adott értesítéseket, küldeményeket az ügyféllel közöltnek, részére kézbesítettnek kell tekinteni akkor is, ha a küldemény ténylegesen kézbesíthető nem volt, vagy arról a címzett nem szerzett tudomást, mégpedig az e küldeménynek az igazolt postára adása napjától számított ötödik napon.Fogyasztói szerződések esetén az Ügyfél a kézbesítési vélelmet jogosult megdönteni, amennyiben igazolja, hogy az értesítést önhibáján kívül nem vehette át. A kézbesítési vélelem megdöntése iránt az Ügyfél a kézbesítési vélelem beálltáról való tudomásszerzést követ 15 napon belül terjeszthet elő írásbeli kérelmet a Banknál. A kérelem benyújtásának a kézbesítési vélelem beálltától számított 6 hónap elteltével nincs helye. A kérelemben elő kell adni azokat a tényeket, illetve körülményeket, amelyek az Ügyfél részéről az önhiba hiányát valószínűsítik. A kérelem elbírálásáról a Bank a kérelem benyújtásától számított 15 napon belül tájékoztatja az Ügyfelet.
Ha a Bank kérelemnek helyt ad, a vélelmezett kézbesítéshez fűződő jogkövetkezmények hatálytalanok és a kézbesítést a szükséges mértékben meg kell ismételni."
Amennyiben 2024. szeptember 23. napján adták postára, akkor a vélelem csak 2024. szeptember 28. napján "állt be", a tudomásszerzésed az sms értesítés küldésével kezdődhetett, illetve, amikor nem hivatalosan megkaptad a felmondást (melyet valahogyan igazolnod kell majd) és mivel a 6 hónap még nem telt el, ezért beadhatod a vélelem megdöntésére irányuló kérelmet is.
A kérelmet azonnal be kellene adni, és az alapján felfüggeszthetik a szerződések lezárását is, illetve, ha hatálytalannak minősítik a felmondás utolsó napját, és a kézbesítési vélelmet, akkor visszaállítják az eredeti állapotot (vissza kellene) legalább arra az időre, amikor majd a két hónap letelik a most átvett felmondástól számítva.
Én többet nem nagyon tudok segíteni szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Építő/felújító topik
- EAFC 25
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- B W PS PX8 jó áron eladó
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest