Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz varmi2 #50743 üzenetére

    Ebben az esetben nrm érvényes az, amit írtam, az ólom akkukra vonatkozik. A Li akku kivehető kapacitása kisebb mértékben függ a terhelő áramtól.
    Azt gondoltam, valami kis szünetmentes 'zselés' akkut akarsz hazsználni.
    A Li akku igen nagy áram leadására képes, bár a különböző összetétel eltérő terhelhetőséget jelent.
    Meg kell nézni az adatlapján, max mekkora áram leadására képes.

    Természetesen az akku szabályozó elektronikája az akku burkolatában van, az adapter egy normál kapcs üzemű tápegység, ha tudod biztosítani más forrásból a szükséges feszültséget és áramerőt, akkor mehet másról is.

    Üdv.

    [ Szerkesztve ]

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

  • Kernel

    nagyúr

    válasz varmi2 #50743 üzenetére

    Akkuban legfeljebb védelem szokott lenni, töltőelektronika nem.

    Tehát itt látszik egy kis ellentmondás, 12 V-os tápegységnek tűnik (nem töltő) szerintem, de ez lehet az eladó hanyagsága is. Megnéztem még hasonló akkukat, másik eladónál például ez van:

    A kép nagyítható, ez már egy 12,6 V-os töltő (nem tápegység). Töltő értelemszerűen azt jelenti, hogy tudja az áramgenerátoros módot és 12,6 V-ig emeli a feszültséget. Színváltó LED is szokott rajta lenni.

    Ez így logikus, míg a felső (12 V-os) nem ésszerű, nem is szabad rákötni egyszerű dugasztápot ilyen akkura.

    A számolás jónak néz ki, amper alapján is ez jön ki (1,25 A a szalag áramfelvétele):

    3Ah /1,25A = 2,4 h

    Természetesen ez nem garantálja a valóságot.

    [ Szerkesztve ]

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák