-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
devil-k
nagyúr
Itt is felteszem a kérdést, hátha hamarabb jön válasz:
-Ipon-Hölgyek-Urak!
A következő lenne a kérdésem, érdekelne, hogy a gyakorlatban hogyan is működik a dolog.
Adott egy tápegység. Vásárlás után 3 héttel felmondta a szolgálatot. A garancia futár el is vitte, október 5-én jött az e-mail, hogy megkezdődött a garanciális ügyintézés folyamata... Ennek már 1 hónapja lassan. Október 28-én dobtam egy e-mailt nekik, hogy mégis mi a helyzet, a következő választ kaptam:
"A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte. A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
Amint információt kapunk, vagy az ügyintézés időközben lezárul, email-ben azonnal értesítjük Önt."Meddig húzódik ez a gyakorlatban? Meddig érdemes várni? Lehet-e kérni, hogy küldjenek új tápegységet... stb. stb.
Köszi az infót![ Szerkesztve ]
- mozi bolondéria -
-
devil-k
nagyúr
Sziasztok!
A story egyszerű:
Az Edigital weboldalán vettem egy Samsung mobilt ajándékba a feleségemnek. A Samsungnál 1+1 év garancia jár a készülékre, aminek a feltétele, hogy be kell regisztrálni a Samsung weboldalán. Beregisztráltam és nem kaptam meg a plusz 1 évet, mert a készüléket nem a Samsung Magyarország ZRT. hozta a forgalomba. Ergo egy szürke importos terméket adtak el nekem úgy, hogy a weboldalukon is 2 éves gyári garanciával forgalmazzák a terméket.
Írtam is az Edigitalnak, hogy cseréljék ki a készüléket, mert ha nem, akkor jogi útra fogom a dolgot terelni. Járt már valaki így? Milyen tapasztalatai vannak?
- mozi bolondéria -
-
devil-k
nagyúr
Az Extreme Digital válasza:
"A terméket valószínűleg valamilyen rendszerhiba miatt nem tudta regisztrálni, de az teljesen biztos, hogy a mi cégünk nem árul hamisítványt. Ennek okán, egészen biztos, hogy a termék amit vásárolt tőlünk eredeti, így a terméket nem áll módunkban kicserélni."
Tegnap megtettem a bejelentést a fogyasztóvédelemnél és a GVH-nál is.
- mozi bolondéria -
-
devil-k
nagyúr
Természetesen írtam a Samsungnak is. Ami engem felháborít, az ED-nak ez a pofátlan válasza.
- mozi bolondéria -
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- XPEnology
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autószerelők, autószerelés
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Latitude 7420 27% 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 500GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Google Pixel 7A 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook Air M1 13" 8/256GB - 95%, 76 ciklus, magyar billentyűzet
- Dell G3 3579 15.6" FHD IPS i7-8750H GTX 1050 Ti 16GB 512GB NVMe+1TB HDD magyar vbill ujjlolv gar
- Be Quiet Straight Power 11 750W Gold