- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- XPEnology
- Hálózatokról alaposan
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- AliExpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- VoIP telefonálás
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
devil-k
nagyúr
Itt is felteszem a kérdést, hátha hamarabb jön válasz:
-Ipon-Hölgyek-Urak!
A következő lenne a kérdésem, érdekelne, hogy a gyakorlatban hogyan is működik a dolog.
Adott egy tápegység. Vásárlás után 3 héttel felmondta a szolgálatot. A garancia futár el is vitte, október 5-én jött az e-mail, hogy megkezdődött a garanciális ügyintézés folyamata... Ennek már 1 hónapja lassan. Október 28-én dobtam egy e-mailt nekik, hogy mégis mi a helyzet, a következő választ kaptam:
"A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte. A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
Amint információt kapunk, vagy az ügyintézés időközben lezárul, email-ben azonnal értesítjük Önt."Meddig húzódik ez a gyakorlatban? Meddig érdemes várni? Lehet-e kérni, hogy küldjenek új tápegységet... stb. stb.
Köszi az infót![ Szerkesztve ]
- mozi bolondéria -
-
devil-k
nagyúr
Sziasztok!
A story egyszerű:
Az Edigital weboldalán vettem egy Samsung mobilt ajándékba a feleségemnek. A Samsungnál 1+1 év garancia jár a készülékre, aminek a feltétele, hogy be kell regisztrálni a Samsung weboldalán. Beregisztráltam és nem kaptam meg a plusz 1 évet, mert a készüléket nem a Samsung Magyarország ZRT. hozta a forgalomba. Ergo egy szürke importos terméket adtak el nekem úgy, hogy a weboldalukon is 2 éves gyári garanciával forgalmazzák a terméket.
Írtam is az Edigitalnak, hogy cseréljék ki a készüléket, mert ha nem, akkor jogi útra fogom a dolgot terelni. Járt már valaki így? Milyen tapasztalatai vannak?
- mozi bolondéria -
-
devil-k
nagyúr
Az Extreme Digital válasza:
"A terméket valószínűleg valamilyen rendszerhiba miatt nem tudta regisztrálni, de az teljesen biztos, hogy a mi cégünk nem árul hamisítványt. Ennek okán, egészen biztos, hogy a termék amit vásárolt tőlünk eredeti, így a terméket nem áll módunkban kicserélni."
Tegnap megtettem a bejelentést a fogyasztóvédelemnél és a GVH-nál is.
- mozi bolondéria -
-
devil-k
nagyúr
Természetesen írtam a Samsungnak is. Ami engem felháborít, az ED-nak ez a pofátlan válasza.
- mozi bolondéria -
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- TCL LCD és LED TV-k
- Régi vágású miditorony a GameMax receptje szerint
- Bluetooth hangszórók
- Interactive Brokers társalgó
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Ukrajnai háború
- Gigabyte alaplap topik
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest