-
IT café
Fortnite
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee06
tag
válasz
CoderKevin #6667 üzenetére
Uhhh ez korrekt
gratula ! Remélem nekem is mihamarabb ilyen lesz
!
-
GEIL
addikt
válasz
Ez szép !
Twine Peaks 7-8-9-10 -et mikor tervezed bevédeni ?
-
Sefneni
őstag
válasz
Nice
Nálam is már legalább legendary mindenki, viszont a "másodlagos tulajdonságok " még nem mindenhol passzolnak.
Plusz kéne farmolnom cuccokat a maxolásukhoz is.
Ja és még a leaderek közül sem mythic mindegyik.
Lehet mégsem állok olyan jól
-
huby80
senior tag
válasz
CoderKevin #6669 üzenetére
Akkor én 100 nappal levagyok maradva
nálam még akad lilla is
-
huby80
senior tag
válasz
szép...mennyi idöbe került?
-
Sefneni
őstag
válasz
CoderKevin #4814 üzenetére
Abban esetleg tudnál segíteni, hogy melyik perkeket meg skilleket érdemes rajta fejleszteni? Nem nagyon értek az StW világához.
Köszi!
-
zolee06
tag
válasz
CoderKevin #4814 üzenetére
Ha ennyire Best Bay
akkor este megveszem, igaz kezdő vagyok de biztos hasznát veszem
-
zolee06
tag
válasz
CoderKevin #4804 üzenetére
Érdemes befektetni rá,ha igen beszerzem
ajánlott fegyver ?? Ezt is lehet craftolni??
-
huby80
senior tag
válasz
CoderKevin #4804 üzenetére
mar megvan de ebböl kell még
-
zolee06
tag
válasz
CoderKevin #4785 üzenetére
Uhh ez mennyi idő munkája ??
Én még csak az 50-ik ( 22 villám szint )napon vagyok,szívesen segítenék de még kevés vagyok ehhez
!
-
manu75
aktív tag
válasz
CoderKevin #4785 üzenetére
Csak összejön egy csapat.
Deatomizert tudok adni igaz nem legendary perkes csak kékig vittem. De a dupla bundlebuss is jó, ahogy olvasgattam utána. Okosok azt írták legalább annyira hatékony és nem zabálja úgy a lőszert. Kivettem a collection bookból a dinó csapatot így nálam is jó a support, mint Neked. Az esti idő tökéletes meg a hétvége inkább amikor jobban bele lehet merülni.