Aktív témák
-
attisx
addikt
A motorsport-total.com a diffúzorokról:
"Mit den Diffusoren an Formel-1-Autos ist es wie beim Toilettenpapier: Je mehr Lagen, desto besser für das Wohlbefinden am Heck."
azaz
"Az F1-es autó diffúzoráról ugyanaz mondható el, mint a toalettpapírról: minél több rétegből áll, annál jobb a hátsónak."
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#27441408
törölt tag
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #10053 üzenetére
Kicsit beteg ez a gyerek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
SaNyEe
aktív tag
válasz #27441408 #10052 üzenetére
Egyre jobb lesz ez az F1
Miért nem engedélyezik inkább a vadrácsot, de csak pár másodpercre amíg az előzni kívánó pilóta kilöki az előtte lévőt?
Inkább engedlyék meg 5x, hogy 18k helyett 19,5k legyen a rev limit vagy valamit .... agyatlanság van ezerrel.
Bár most legalább pörög minden F1 blog, portál, fórum, hogy-hogy lehet ilyen fasságot kimondani.mod.:
A KERS-et kellett volna kicsit támogatni talán...[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JColee
őstag
-
#27441408
törölt tag
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10064 üzenetére
Nos, szerintem börni temetésén rengeteg boldog ember próbál majd komorságot eröltetni az arcára...
Utánam a kondenzcsik!
-
nagygabor519
tag
Érdekes volt... évről évre lassítani és balesetmentesíteni ez volt a jelszó addig minden évben, most jön a nagy tank ez nem biztos hogy azért ezt segíti mert a verseny elején a nagy tank miatt a tehetetlenségnek köszönhetően fordulhat elő baleset később a gumi miatt ,mert dehogy mennek be a boxba új gumiért... A kers pedig szerintem nagyon jó pofa volt sok izgalmas percet okozott, igaz kitiltva nem lett, de a megállapodásnak sem látom értelmét...
Egyszóval igen sokat változott jó irányban szerintem az idei év és kíváncsi leszek a végéreNagy Gábor
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10042 üzenetére
Van egy tippem:
Az edzések során Vettel-Lonzi-Maszat sivtagi szűrők nélkül hozták össze az első három helyet. Csak a Ferrarinál utána belenéztek a motorba, és keresztvetések közt gyorsan leselejtezték - ugye bevallották, ogy versenyre már nem megy a motor. A Red Bullnál meg jó nagy optimizmussal úgy gondolták, hogy fogja bírni a versenyt. Hát a célba beért...
Utánam a kondenzcsik!
-
P00By
nagyúr
„Remélem Max Mosley vasárnap nézte az elefántcsont tornyából a Bahrain Nagydíjat és élvezte.” – mondta az egykori kiváló versenyző, David Coulthard.
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10067 üzenetére
Nem hiszem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
Az kiderült mi volt az a Webber féle füstbomba a rajtnál?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10071 üzenetére
Igen, ez elég veszélyes tud lenni. Lehet hogy ez valami opció a Red Bull-ban a szorosan hátul közlekedő ellenfelek lerázáshoz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10069 üzenetére
Rakd össze: ezek hárman az utolsó időmérőn egy jó 0,5-1 másodpercet gyorsultak a többiekhez képest. És mindhármuknál hírtelen motorgondok jelentkeztek. És mivel másoknál nem volt se -0,5s, se motorhiba, a korelácio 1, egy 3-7 eloszlású mintán. No, elég ok van a gyanakvásra.
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10078 üzenetére
Szerintem ez csak véletlen egybeesés. Amúgy Domenicali aszondta hogy a hűtés nem volt elégséges. A teszteken 20 fok körül volt a max hőmérséklet itt meg 35 környékén tetőzött.
Ausztráliába már egészen biztosan nem kell semmilyen szűrő tehát ott majd kiderülhet hogy mi a helyzet. Mondjuk maga a pálya is fényévekkel jobb vonalvezetéssel rendelkezik mint a múlt hétvégi töketlen mikiegér.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Oliverda #10079 üzenetére
Van ráció abban amit seholember mond, de abban is, amit te mondassz. A bahreini pályának, amíg van, sajátossá lesz, hogy állandóan homokos. A sivatagot nem lehet kizárni. A nagy meleget csak tetézte a középső pályaszakasz lassúsága. Hűtés tekintetében rémálom.
Korábban is említettem, hogy a pálya egyika annak a párnak, ami gyilkolja a motort. Ez nyilvánvaló, a meleg miatt. Bahreinben a homok a ráadás, ahogy Malajziában a pára. Abu Dzabi se lesz gyenge ilyen szempontból...
Az is kiderült, hogy az újoncok nem okoznak akkora gondot, mint gondoltuk. A szűkebb pályákon lesz majd még kérdéses a dolog, Monakóban, a Hungaroringen...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #10080 üzenetére
Nem tudom hogy egyáltalán létezik-e külön szűrő az ilyen homokos pályákra. Az meg a másik hogy ha létezik akkor számít-e ennyit. Én kétlem.
Szvsz ezek a nagy időmérős különbségek inkább annak voltak köszönhetőek, hogy a csapatok még eléggé a sötétben tapogatóznak az új szabályok miatt. Sokan nem merték gyilkolni a gumit a Q3-ban attól tartva hogy majd mi lesz majd a versenyen az első kiállásig 45-50 fokos aszfalton. Többen elmondták hogy a versenyen is lehetett volna még agresszívebben hajtani mert a gumik bírták volna. Csak ugye ez így utólag derült ki. Kell még pár verseny hogy letisztuljanak a dolgok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10080 üzenetére
Az a gond, hogy ez a sivatagi homok messze finomabb, mint a kiskunsági. A szél görgeti ésolyan finommá válik, hogy a natúr duplaszűrőkön is simán átmegy, és pillanatok alatt galyra vágja a motorokat. Normális körülmények között soha nem használja senki, mert mint minden szűrő - folytja a motort. Ha ezt kivették, akkor visszaszerezhettek jónéhány pacit a motorháztető alá, csak a többitis kockáztatták vele. Felteszem, nem próbálkoznak vele a következő sivatagi show-n, ha igen akkor, akkor helyből cserélik a motort a futamra...
A hőmérséklet inkább a gumiknál lesz érdekes. Itt mindenki gumija túlmelegedett, főleg követéskor. Érdekes, hogy ezt a sok "expert" valahogy nem tette a fazékba, miközben saját előzésmentes futam elméletüket főzögették. Lehet, hogy ez a hidegebb futamokon nem jön annyira elő. Sőt, az is lehet, hogy a Sauber a kissebb kopás helyett hidegebben tartott gumival fogja meglepni az élmezőnyt...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10081 üzenetére
Tuti, hogy van extra szűrő.
1 kommentátorok is említették egy fél mondat elejéig.
2 a teherautóknál:
1 normálszűrő - 2 előszűrő/vagy leválasztó/ - 3 sivatagi szűrő rendszer van
az aszfalton 1-el közlekednek
a bányában 1+2-vel
a sivatagokban 1+2+3-mal!!!
/a sivatagi szűrő a többi mögött van/
Személyautóknál nem tudom, hogy mókolnak Musztafáék...A britt hadsereg tankjaiban az1. öbölháború előestéjén a nem megfelelő szűrő miatt egy-két hét alatt kukássá váltak a motorok. Pedig egy tankmotor átok massziv valami egy F1 motorhoz képest...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
venember83
nagyúr
válasz Nowhereman #10082 üzenetére
Ja, hidegebben tartja, és csak valamely autó mögött lesz képes felmelegíteni a gumit, vagy egyáltalán nem lesz képes sehogy se felmelegíteni, akkor meg mindenhol szenvedni fognak. Láttunk már ilyet.
-
Oliverda
félisten
A versenyzőknek alig kellett spórolniuk a gumikkal
Ultrahiperlágy keverékeket az összes versenyre.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#27441408
törölt tag
KÉRDÉS: A ToroRosso most milyen viszonyban van a Redbullal ? Mert idén már nem lehet fiókcsapatokat tartani nem? A TR mégis ugyanúgy tele van a redull logóival és a fiók csapataként emlegetik a RB-nek. . NA meg Scuderia a neve.... jájj nem értem léccy magyarázza el valaki. köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz venember83 #10084 üzenetére
Nagyobb hidegben megeshet. Viszont abból, hogy végén a lelassult Vettelnek amennyivel jobban tapadt, az következik, hogy a többiek még ezzel a poroszkálós tempóval is az ideális hőmérséklet felett voltak...
Utánam a kondenzcsik!
-
JColee
őstag
válasz Oliverda #10085 üzenetére
Ehhez képest Laciék azt mondták, hogy Alonsonak túlmelegedett a gumija.
Olyan gumi kéne, amit nagyon nehéz bemelegíteni, ezért a versenyzők próbálnának minél agresszívebben vezetni, hogy meleg maradjon, de 2 kerékcsere is kötelező lenne, ezáltal nem érné meg takarékon menni. /kicsit magyartalan mondat/úgy látom, már volt erről szó
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz JColee #10088 üzenetére
"Valamennyi száraz aszfaltra alkalmas gumikeveréket megváltoztattunk, mert a versenyzők hosszabb etapokat fognak teljesíteni és gondoskodtunk arról, hogy az abroncsok előbb elérjék az üzemi hőfokot is."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz JColee #10090 üzenetére
"Olyan gumi kéne, amit nagyon nehéz bemelegíteni, ezért a versenyzők próbálnának minél agresszívebben vezetni"
Az teszt időszakban pont úgy változtatták meg a gumikat hogy gyorsabban fel lehessen melegíteni őket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
aesir
veterán
válasz Nowhereman #10082 üzenetére
Azt nem tudom milyen a kiskunsági homok, de az Öböl-környékbeli sivatagi homok az nem porszerű, hanem nagyobb darabokból áll. Egyáltalán nem finom és légies, inkább viszonylag nehéz.
Van saját életem...
-
#70869248
törölt tag
válasz gorogdinnye3 #10044 üzenetére
-A motorbefagyasztás az elég nagy répaság..most mondjuk jól jön az érkező csapatok miatt, de sztem kukázzák majd.
- A Bridgestone nem tud jobb gumit gyártani mint amit előírányoznak neki...most pl. túl tartós, néha túl puha..általában egyébként mindig jó, de nem ők felelősek azért ha alszik a mezőny....százszor jobb gumit tudnának gyártani...amíg szabad kezük volt pusztán a gumik miatt minden évben fél mp-t gyorsultak a köridők..
..de ez sem volt jó, hisz egy időben lassítani akarták az autókat.
-A többféle gumikeverékkel az a baj, hogy a végén amúgy is mindenki egyfélét használna, ezért hozták a kötelezően kétfélét...de ebben azért lehet ráció.
-A tankolásban nagyon hasonlóan gondolkodunk,...képtelenség ekkora köridőkülönbség a qual és a verseny között.
...sz@rul mozogtak az autók szvsz...jó ott ahol dobálta őket az aszfalt ott még rendben, de egyébként tök látványos volt az az 5 mp-s visszaesés...5mp az qva sok!Sztem is fel kellene szabadítani a motorokat, legyen olyan erős, hogy ne legyen teligázas minden 45°-nál laposabb szögű kanyar, és vissza a KERS-t.
A gumi jó, a diffúzornak álcázott alsó szárnyakat kihajítani mert egy röhej, egy hülye húzással sikerül két évre aládurrantani a randa hátsó szárnyak indokainak...csak mert volt aki már tavaly idény felétől fejlesztette az idei diffúzorát..ehh. -
7Heads Drago
veterán
válasz Ricco_hun #10074 üzenetére
Bernie jövő héten már lehet hogy ezzel SMOKE gombot akarja az autókba tenni. A Red Bull-nál most tesztelték élőben.
Az rohadt nagy izgalom egy futamon hogy levágom a kanyart és úgy előzők. Ennyi erővel a start előtt kap mindenki egy revolver 5 golyóval. És ha valaki aggat annak kilövöd a kerekét.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Male
nagyúr
válasz #27441408 #10086 üzenetére
Külön kellett autót tervezniük... ennyi. (mondjuk "véletlenül" eléggé hasonlítanak most is, bár nem egy az egyben az)
A szponzor lehet ugyan az... ahogy a Santander is támogatja a Ferrarit és a McLarent.Jah, scuderia... sok csapat meg team
Nowhereman: Ezt azért nem állítanám általánosságban a sivatagi homokról... biztos van ahol finomszemcsés, de nem mindenhol (Riyadh mellett pl kifejezetten durva szemcséjű homok van)
-
7Heads Drago
veterán
Utolsó pillanatban ülnek autóba a pilóták
A versenyzői szabotázs Bernie rendeletére válaszul.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen