- Python programozás
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Hálózati / IP kamera
- Az Arm megvenné az Intel egy részét
- Milyen routert?
- Google Maps
- Videó stream letöltése
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
Aktív témák
-
manutdzoli
senior tag
válasz Nowhereman #1025 üzenetére
Jaja,senki se vette volna észre hogy kicsit mozog a padlólemez.Sztem is a doksik alapján köpték be a ferrarit.
Vagy nagyon jó szemük a volt McLareneseknek.Kétlem.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
snecy
senior tag
válasz Nowhereman #2039 üzenetére
Hát ja. DC a Barcelonai 6. helye óta nem csinál szinte semmi különöset.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz Nowhereman #2062 üzenetére
Kispikéről még az égadta világon semmit nem tudunk, ezért nem szeretem én az ilyen jóslatokat, hogy szopatni fogja, stb..néhány tesztet lebonyolított eddig a Renault-val, aztán annyi, ebből nagyon megítélni nem lehet a valódi teljesítményét versenykörülmények között.
A másik amin jót derültem hogy Alonso nem bírt FisichellávalManapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz Nowhereman #2065 üzenetére
Az egy dolog hogy nem bírta elviselni ha a csapattársa elé kerül..ez már így volt a Trullis-korszakban is. Csak azért más kérdés hogy egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt gyorsabb Fisichella a 2 éves periódus alatt (2005 ausztrál (?), 2005 japán (?), 2006 USA, 2006 Német)míg csapattársak voltak, az meg azért nem azonos azzal hogy nem bírt vele Alonso
Piquet-ről tudom hogy jól ment a GP2-ben, de az még messze nem predesztinálja őt arra, hogy az F1-ben is sikeres lesz feltétlenül. Pont azon bukhat majd nagyot, ha egyből Hamiltonhoz hasonlítják..Sok olyan nagy F3000-es tehetség volt a múltban, akik csődöt mondtak az F1-ben, szóval abszolút kettőn áll a vásár.
[Szerkesztve]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
válasz Nowhereman #2183 üzenetére
Valóban nehezen tűri a vereséget, legyen szó akár egy szabadedzésről is..nade ez alapján azt mondani Fisichellára hogy túl kemény csapattársa volt Alonsonak, ne viccelj már
Akkor Hamilton mi?Az egosmirglizéshez meg azért van szükség, mert láthatóan nem vagy tisztában bizonyos dolgokkal.
Piquet-ről továbbra is azt mondom, ameddig null kilométert futott F1-es versenyen, kár elájulni tőle.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
manutdzoli
senior tag
válasz Nowhereman #2481 üzenetére
Jah
Ha a ferrarik jó gumit választanak,akár nyerhettek volna.Mind1,nekem tetszett a futam.nagyon érdekes volt.Szép volt Lewis!Inkább ő legyen vb mint alonso.MegérdemliFORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #2600 üzenetére
Két agyament a végén. "Azt a lelkesedést"(Palik)
Hát igen, viszont nem mindnek van olyan technikája, hogy mutasson valamit. Esős pálya a technikákat közel hozza.
2007-05-06 óta itt!
-
venember83
nagyúr
válasz Nowhereman #3140 üzenetére
Te birsz egyaltalan valakit a mezonybol? Vagy csuklobol mindenkit utalsz s kesz? Kulonben nagyjabol egyetertek azzal amit irtal.
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #3140 üzenetére
Lonzi a görénységben is legyőzte Sumákot, és Hamilton szintén keményen dolgozik, hogy a "pálya görénye" címet is elhódítsa Lonzitól.
Ezt a fékezgetőst már régóta játszák egyes pilóták, de eddig néhány komolyabb esettől eltekintve inkább csak néhány légterelő szakadt le, lévén itt a bajhoz a görénynek kell egy balek, aki megelőzi, vagy egy hülyegyerek, aki balesetet csinál ebből mögötte.A fékezgetés az nem rosszándékból, vagy agyatlan játszikázásból van, hanem fontos technikai szükséglet, főleg azoknak akik kemény ötvözetű fékeket használnak az adott versenyen. Aki komolyan azt gongolja, hogy Hamilton arra bazírozott, hogy valaki belehajtson vagy mögötte baleset legyen az beteg. Hamilton épp e kockázatok minimalizálása miatt ment a külső hosszabb ívre. Nem akart senkit összetörni vagy összetöretni, sem magát sem másokat.
www.HunnyF1.com
-
cserkosz
tag
válasz Nowhereman #3303 üzenetére
"Igen, egyet kell értsek Massával, valaki nagyon tolja a FIA-nál Hamilton szekerét"
Én is eggyetértek veled mindenki más büntit kapot volnaNem furcsa egy kicsit Vettelt megbüntetik 10 helyes rajtrácsbüntetés.
Majd mikor kiderül,hogy Feketepákó a ludas törlik a büntetést és senki nem hibás, hogy két versenyző kiesik.Mellékesen a videót is gyorsan cenzúrázzák.
-
Gyuri27
félisten
válasz Nowhereman #3303 üzenetére
Ezért irtam nem rég. Majd jövöre lehet villantani mikor nem lesz meg a csapatnak a ferrari dokumentáció. Mert érdekes módon tavaj állandóan szétesett a verda. Idén meg a legjobb.
Amikor én forma1-t néztem mindig a McLaren volt a szivem csúcske (Senna óta) mindegy ki volt a pilóta és a "motorszállitó". Ez viszont vérlázitó. Alonsó és Hamilton se lehet kikeményitve. Akármelyik lesz világbajnok nekem nem lesznek azok.Nem csodálom, hogy Alonsó elakar jönni annak ellenére, hogy sokkal többet keres mint a renaultnál.
Azért arra kíváncsi leszek most, hogy a jövöévi autót ujra kell tervezni mi lesz az eredmény. Mert abba biztos vagyok, hogy ott is jó szolgálatott tett az a + infó.Azért utólag nem lehet csodálkozni, hogy Mosley kiakarja csinálni a mekit.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Adrián29
aktív tag
válasz Nowhereman #7639 üzenetére
Tudtommal ugyanannyi pontot szerzett mint Alonsó.Nem mondanám erre,hogy nem boldogult vele,sőt fordítva.Hami bizony nem birta a lelki nyomást.szétesett.
Webber szerintem már a kispadon van,nem olyan mint pár éve.
Sokan nem szeretik Alonsó mestert,mivel ő a legjobb,meg ugye Michael Schumachert is ő küldte Nyugdijba.
Hoppáá -
Vigneau
félisten
válasz Nowhereman #7639 üzenetére
Tudtommal Trullival pariban voltak. Csak kellett neki egy másik csapat, ahol jobban megfizetik - ezért hagyta el a franciákat anno.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
PazsitZ
addikt
válasz Nowhereman #7949 üzenetére
Az a baj, hogy sokan beleesnek a ha... csapdájába.
(#7955) Oliverda: Mostanában te is kész vagy
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
-
Adrián29
aktív tag
válasz Nowhereman #10643 üzenetére
Á pedik kezdtem elhinni,hogy ő lesz az egyik titkos favorit
-
manutdzoli
senior tag
válasz Nowhereman #10643 üzenetére
Reméljük ügyesen fog szerepelni és nemfog több szerelőt elütni
[ Szerkesztve ]
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
manutdzoli
senior tag
válasz Nowhereman #10660 üzenetére
Mindig kell egy kamikaze a mezőnybe akin lehet röhögni Viccet félre téve,Sato mintha "megkomolyodott" volna,nincs annyi bakija mint régen.Én meglepődtem nakajimán hogy ilyen gyors a teszteken.És örülök neki hogy nem csak a ferrari meg a mclaren nyeri a teszteket,hanem red bull,williams is.Bár a teszteknek nagyon nincs jelentőségük.A ferrari pilóták mellett webber az egyik kedvencem.Remélem elkerüli a japánokat
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
manutdzoli
senior tag
válasz Nowhereman #10661 üzenetére
Tavaly 4 pilóta tudott futamot nyerni,ami ahhoz képest elég jó.Idén talán több fog.ott van a 2ferrari,2mclaren,alonso is biztos nyerni fog,piquet is esélyes lehet.A BMW nagyon akarna már 1 futamgyőzelmet,de nem hiszem hogy összefog jönni,hacsak nem lesz szerencséjük.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #10830 üzenetére
Amikor megveszel egy céget, (ez esetben egy szerény autóversenyzéssel foglalkozo csapatot), onnantól a tied és adhatsz is neki új nevet.
Visszakérdezhetek, hogy a McLaren most is ugyanannyi (nagyság, alkalmazottak száma, érték, stb.) mint 1980-ban volt. A McLaren nem pusztán egy F1-es csapat.
Mi köze a következő komoly cégekhez Bruce McLaren-nek?
* McLaren Racing, the company behind the Vodafone McLaren Mercedes Formula One constructor
* McLaren Automotive, the company which has produced small volumes of the McLaren F1 road car and currently, in conjunction with Mercedes-Benz, makes the SLR
* McLaren Electronic Systems, which develops and manufactures automotive control systems and components for motorsports, including systems for Team McLaren
* McLaren Marketing, primarily serving the marketing and media requirements of McLaren Racing
* Absolute Taste, caterer to Team McLaren and corporate clients.
* Lydden Circuit, which manages a racetrack of the same name near Dover in Kent.
* McLaren Applied Technologies, which develops commercial applications for the Group's technologies and provides an internal resource for facilities and expertise.Mi köze a felsorolt komoly cégeknek Ron Dennis-hez?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #10847 üzenetére
Még mindig csak egy F1-es csapatban gondolkozol. A McLaren cég már rég nem pusztán egy F1-es csapat. A McLaren Ron Dennis életműve, aki ezt nem ismeri el azt tiszteletlen bunkónak tartom.
A részvényesek meg Ron Dennis-hez képest mérve nem a cég mozgatórugói, csak befektetői és anyagi haszonélvezői.
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz Nowhereman #10847 üzenetére
Még jó h nem Ő alapította: Brabham Racing. A névadó Jack Brabham és Ron Tauranac az elkövetők
-
7Heads Drago
veterán
válasz Nowhereman #14658 üzenetére
És most hol van Speed?
Lehet hogy ő is impotens lett?Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #16256 üzenetére
Erre 2006-ban lett volna esélye, idén a Red Bullal kb. nulla.
Majd Rosberg
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #16273 üzenetére
Ok, tegyük fel, hogy leesik az eső.
Legutóbbi esőverseny dobogója: Hami, Kova, Kimi (utolsó helyről ).
El tudod képzelni, hogy mondjuk mindhárman kiesnének? Én nem nagyonStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gV
őstag
válasz Nowhereman #16276 üzenetére
Patrese 82es győzelme tényleg az volt, az előtte lévő két versenyzőnek ugyanis kofogyott a benya az utolsó körben
1 Riccardo Patrese Brabham-Ford 76 1:54'11.259
2 Didier Pironi Ferrari 75 Out of fuel
3 Andrea de Cesaris Alfa Romeo 75 Out of fuel[ Szerkesztve ]
-
soulcube
aktív tag
válasz Nowhereman #16397 üzenetére
Hiába állították "vizesre" úgysem lehet Monacoban előzni csak kb. 2 helyen.
-
venember83
nagyúr
válasz Nowhereman #16979 üzenetére
Majd Integra. Ő a hondás.
-
borsi
tag
válasz Nowhereman #17685 üzenetére
Rosberg azért annyira nem volt rossz Webber mellett
De szerintem is benne van a jelenlegi TOP5-ben.
nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #17685 üzenetére
hát igen. Webber-nek nagyon kijárna egy élmezőnyös autó...lassan már késő is lesz, mert lehet hogy az igazi oroszlánkarmait elkoptatja sansztalan autókban.
-
copin
őstag
válasz Nowhereman #19179 üzenetére
Tényleg kár, túl sok alkalma ugyse lesz Piquetnek "legyőzni" Alonsot. Ez a verseny neki inkább a taktikán ment el. Hamiltonnak meg Kanadában.
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #19754 üzenetére
Pont te beszelsz arrol, hogy 'papirzacskoval a fejen'?
Rosberg se hord papirzacskot a fejen. Massa sem hordott azt Sepang utan, Kimi se Melbourne es Monaco utan. Lewisnak miert kellene?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
deniro2
senior tag
válasz Nowhereman #19876 üzenetére
Azért holnap még megnézzük, hogy a 2. vagy a 3. körben áll ki...
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #20259 üzenetére
lehet hogy eltaktikázzák, de a futam elejéi megpörgését nem kellett volna, mert mikor visszaállt a sorba, akkor gyors volt, sőt amikor tiszta volt előtte a pálya akkor gyorsabb volt mint az eleje...és akkor megint megpörgött.
A dolgokat valóra kell váltani sztem, pörögtek mások is meg minden, de a körülmények olyanok voltak, hogy itt valaki technikás stabil vezetéssel sok előnyt tud szerezni.
Én sajnálom az elszalasztott lehetőséget.
remélem lesz még ilyen, de ez is egy ilyen volt. -
PazsitZ
addikt
válasz Nowhereman #20259 üzenetére
Hát igen taktikailag sose túl erős az RB. Max néha jól jön ki a dolog.
A rajtnál meg se lepődtem, a rajt az nem megy. Webbernek RB-ben nem.- http://pazsitz.hu -
-
aesir
veterán
válasz Nowhereman #22220 üzenetére
Nem, legfeljebb abban az esetben, ha a Renault nagyságrenddel gyorsabb és jobb kocsit épít neki, mint a McLaren Hamiltonnak. Amíg így fordított a helyzet, ki sem derülhetne semmi
Kicsit komolyabban..., kicsit nagyok az elvárások vele szemben, pedig pontosan úgy kzedett, mint egy normális újoncnak kezdeni kell, egy szinte vezethetetlen kocsival. Már sokkal jobb, szinte tendenciózusan 3 tizedet kap Alonsotól, ami különben nagyon komoly teljesítmény. Nem érkezhet mindenki azonnal élcsapathoz kiemelt pilótának a F1-be, de az biztos, hogy Hamilton ilyetén való megérkezése miatt szinte mindenki túlzott elvárásokat támaszt bármilyen újonccal szembenKülönben meg:
Természetesen továbbra is Hamilton az Isten, a legjobb, a született esőmenő és szárazmenő!
Van saját életem...
-
#06658560
törölt tag
válasz Nowhereman #22830 üzenetére
Amikor a motort ugy terveztek, hogy ezt is figyelembe vettek hozza. Egy jelenlegi, modern, befecskendezos rendszert viszont nagy esellyel zavarna haza a vizbefecskendezes.
-
lenox
veterán
válasz Nowhereman #22830 üzenetére
para=vizbefecskendezes?
Lepjunk tovabb...
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #23129 üzenetére
Az Glock eseteben nem vezetesi stilus, hanem rosszul vett kanyar. Az a kanyarvetel eloszor is nem szabalyos ugyanis az auto osszes kerekevel nem hagyhatja el a feher vonallal kijelolt palyat, masodszor pedig az a kanyarvetel ugy volt rossz ahogy volt es nem volt egeszseges a futomu szamara es mas autonal is okozhatott volna galibat egy ugyanolyan brutalis visszavagtatas. Nezd mar meg figyelmesen, hogy a jobbhatso kerek mennyire megakadt a kerekveto kulso peremeben es az szakitja ki a futomuvet. A kerekveto azon reszet nem is szabadna kivulrol 'tamadni', ugyanis ahonnan Glock jott vissza, oda szabalyosan nem is kerulhet ki auto, tovabba a kerekveto kulso pereme nem ugy van kialakitva, hogy azt is kenyelmesen es kockazat nelkul igenybe vehessek.
Es mar megint, hogy jon a kepbe Lajoska? O.o
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #23139 üzenetére
A Toyota allitasa szerint serult, gyengult lehetett az a felfuggesztes, de a kerekvetokrol annyit tudni kell, hogy a kulso peremuk mar nem olyan baratsagos, mint a belso aszfaltba simulo reszuk.
Es, ha valaki mar latta azokat a hires filmfelveteleket, ahol a szellokesek megfelelo ritmusa/frekvenciaja belengetett es ossztort egy hidat, az sejtheti, hogy, ha a futomu egy bizonyos frekvenciaval kapja a lokeseket, akkor azok osszeadodva siman kicsinalhatjak azt. Marpedig Glock szepen vegigszankazott a kulso peremen, hosszan es nagy tempoval.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
7Heads Drago
veterán
válasz Nowhereman #23380 üzenetére
Kimi-től az előzéseket lehet hiányolni.
Ha nincs előtte senki akkor nincs gond, mert tud gyors lenni. Sőt gyorsabb mint Massa.
Csak addig el is kell jutni. Remélem észbe kap.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #27404 üzenetére
Na látod pont ezért nem maradt íven..mivel az már a pályán kivűl lett volna.Glock előzni akart, de elfogyott a helye.
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #27445 üzenetére
milyen volna..
Nézd meg a videót:youtube Glock onboard, képzeld oda az előttük lévő Heidfeld mellé Glock-t balról....
Heidfeld-nek nem kellett senkit kivezetnie a pályáról..mégsincs mellette hely. Gyakorlatilag azt akarod mondani hogy Hamilton-nak hagynia kellett volna próbálkoznia Glock-t aki meg akarja előzni...
kicsit naív dolog volt a visszapróbálkozás is (bár ez ne vesszen ki belöle soha), de külső íven körbeautózás az már nem kicsit.
Amennyiben Hamilton hagy neki helyet, akkor ebből lett volna egy huszáros visszatámadás a Roggia-ban, sikerül ahogy sikerül, aztán majd meglátjuk...[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz Nowhereman #27499 üzenetére
És ha valaki tudja mit méricskéltek a Fianál simán reszelgetheti a többi részt, mondván, hogy ez ugyanez a motor.
ha változtattak volna akkor azt az fia észrevette volna
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #33267 üzenetére
"Massa helyére is könnyen lehetne taláni töredék áron olyan esélytelen autóban körözgető pilótát, aki képes bezsákolni egy olyan lepattanót, amire ő idén nem volt lépes"
Massa 20 tiszta pontot veszített a csapat hibája miatt. Hamilton mennyit?
És kit raknál a helyére? Várj, kitalálom: Mark WebbertStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Nowhereman #33282 üzenetére
Hibázott, majd úgy ment, hogy mindent beleadott és bizony túlment a határokon, és számtalanszor megpördült. Mit kellett volna tegyen? Menjen be a boxba, s kezdje el a sírást? Próbálkozott, nem jött be. Sokszor. Egymás után. Ilyen volt az egész hétvégéje.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #33282 üzenetére
"Az angliai futamon mutatott teljesítménye szerintem pályázhat az évtized leggyengébb pilótateljesítményére...."
Miért? Hamilton mit művelt Bahrainben? És a montreali boxutcában? Pedig ott még eső sem esett
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #33285 üzenetére
Amúgy lehet, hogy rosszul emlékszem, de nem száraz gumival tartották kinn őket?
A Renault vagy a BMW jöhetett ki ott is elsőként esős gumikért.
Egyébként bírom, ahogy fikázod Kimit, lecsúszott alkoholista, ehh. -
proof88
addikt
válasz Nowhereman #33289 üzenetére
Én még bízok abban, hogy még sikerül mutatnia valamit... reménykedek.
Aktív témák
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 16,1" -35% Bivaly i5-11400H 6Mag 16GB/512GB RTX 3060 6GB FHD 144Hz
- Eladó egy Samsung Odyssey G5 32-es curved 1440p 144hz Gaming monitor!
- Eladó Iiyama G2740HSU-B1 LCD 27" 75hz IPS monitor! (2 darab)
- Ütős PC konfig ajándék billentyűzettel, Win11 oprendszerrel
- Eladó egy ASUS VG279Q1A 1080p 165hz IPS gaming monitor!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen