Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz axioma #8751 üzenetére

    A töltés egy valós probléma. Ha nincs házad, akkor gyakorlatilag 30%-kkal drágábban veszel magadnak plusz kényelmetlenséget. Amíg a töltés nem lesz a füstösnél megszokott módon egyszerű (beállok, 5 perc alatt tankolok), vagy nem épül ki a hálózat úgy, hogy egy társasház előtt minden egyes parkolóhelyhez lesz egy töltő (esélyesen soha nem valósul meg), addig az EV nem lesz opció egy társasházban lakónak. A full extrás családiházból én is könnyen dumálok az EV mellett, mert csak leállok a garázsba és rádugom a kocsit, szóval ennél kényelmesebb megoldás a világon nincs. De ha egy lakásban laknék -és az ingázás nem 10km-t jelentene, amivel akár egy hétig is kihúzhatom a töltést egy nagyobb hatótávú autóval, hanem a nyugaton sokkal életszerűbb 40-50km-t-, akkor a franc se venne EV-t. Hogy aztán még este hazaérve azzal kelljen szórakoznom, hogy a nem pont a parkolóban lévő töltőig elguruljak és ott még várjak további 35 percet, feltéve ha szerencsém van és nem foglalt/hibás az a töltő, mert akkor további komoly szívás/idegeskedés következik.

    Eleve már most is csak akkor vagyok nyugodt, ha fel van töltve a kocsi, nem szeretek 60-70%-kkal nekiindulni a következő napnak mert lehetnek hirtelen plusz távok ami nem illeszkedik a napi rutinba -nálunk ilyen elég sokszor van-, és akkor már kérdéses, hogy elég lesz-e az energia. Vagyis még egy 500km hatótávú autónál sem úszom meg a hét közbeni töltést, főleg, mert mint tudjuk, a gyári WLTP az köszönő viszonyban sincs a valósággal.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák