Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #9151 üzenetére
Így van. Nem jönnek alkudozni. Próbakör stb. Mond egy árat. Tetszik vagy nem.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
dabgergo
őstag
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget, igen, 28-as Ioniq, electric.
Közben beszéltem a kereskedővel többször is és hát nem volt könnyű részben belátták h megvezettek és a hirdetés is megtévesztő volt (ugyanis rendkívül megkímélt esztétikai állapotot írtak). Nyilván hibás vagyok én is, mert alaposabban meg kellett volna néznem és realizálnom h itt nem apróbb karcokról van szó hanem a kocsi úgy mindenhol egységesen durván volt használva (csomó mindent nem fotóztam le, festékfoltok kopások stb.).Lényeg h elvileg elhozok ráfizetéssel e helyett egy szebb állapotút kevesebb km-el, bár nem a vágyott színben de ezek után ezt már el tudom engedni. Remélem összejön a csere jövő héten.
-
ozzy711
őstag
Üdv. srácok!
Csatlakozom a topikhoz egy ID.5-el.
2 hónap alatt sikerült egy tolatókamera - vezérlő panel cserét összehozni garanciában.
Viszont jó hír, hogy még nem kaptam defektet ( több fórumon is olvastam, hogy a nem megfelelő teherbírású gumik miatt nagyobb a defekt-veszély ).
A fogyasztás szeptemberben még volt 12 kw/h körül is városban, most 18-20 körül jön ki a külső hőmérséklet függvényében.
A hatótáv 90%-os töltöttségnél ( tudom a 80 az ajánlott, de így nyugodtabb vagyok ) 410 km. körül van az autó szerint ( még nem mentem olyan hosszú távra, hogy kipróbáljam igaz-e? ) Az a tapasztalatom, hogy hidegben hosszabb távon jól be tud állni a "rendszer", ( gondolom a hőszivattyúnak is köszönhetően ) és 17-18 körülire beáll a fogyasztás 100-120-as tempónál is. Autópályát még nem próbáltam, de mostanában nem is hiszem, hogy fogom.[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Hyundai Kona vagy Ioniq mennyire ajánlott?Ahogy nézem a 2-2.5 évesek meg beleférnének a keretembe. Ha jól olvastam 5 év garancia van rájuk.
-
ozzy711
őstag
Igen, hosszútávon nem hajtottam még huzamosabb ideig 100-110 felett, de igazából inkább városi használatra vettük, ( otthoni sima konnektoros töltéssel ) az ottani fogyasztása pedig a súlyát is figyelembe véve - számomra legalábbis - egész korrekt, meg is lepett.
Gondolom egy Spring kevesebből is kijön. -
cOxeR
Ármester
válasz ozzy711 #9159 üzenetére
Annak is eljön az ideje, én is 2 évig elvoltam sima konnektoros töltéssel, bőven ráérsz venni egy 3 fázisos töltőt, ha azt érzed, nagyon szükséged van rá. Nem igazán lesz, ha városban használod, sose fog "lemerülni".
Azért egy ID5-öt ne akarjunk egy Springgel összevetni, ha lehet. -
bigdigit
addikt
Kíváncsiságból csináltam egy 2021es Kona casco számítást. Bár ne tettem volna. Valami brutális az enyémhez képest. Azt hiszem egy ideig még kivárok az EV váltással. Nálam alap a casco megléte.Kb annyi a különbség azonos kondíciókkal amennyit 10k futás mellett spórolnék évente.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
bigdigit
addikt
-
madgie
titán
válasz bigdigit #9166 üzenetére
150-et fizetek 2021-es Zoe-ra úgy, hogy káreseményem is volt, ezért emeltek rajta rendesen. Igaz, nekem nem 50k, hanem 200k van, a legutóbb is 800 ezer forint feletti javítási költség volt, amit sikerült "összetolatni" vele).
Ja és a feleségem nevén van, kevés bónusszal. -
bigdigit
addikt
Másfél éves újonnan vettem és az első évben még 65 volt a casco. Második évben lett 70. Most meg eleve 2 éves autót kalkuláltam Piaci értéke majdnem egyezik a két autónak. Eurotax nem tudom mennyi lehet. A kis 1 éves Springre 135 lett asszonynak. Szerintem egyértelműen bele van kalkulálva a 2 fő darab extrém magas ára sérülés esetén. Elektromotor és nagy aksi.
De nem rég írt valaki Angliában már szinte nem is kötnek rá cascot. -
Shadowbull
addikt
Ha már CASCO: a RAV4em-re éves díj 700 euró körül volt, elég magas bónusz besorolással, müncheni lakcímmel, tán 500 euró önrésszel.
Lányom idén tavasszal megszerezte a jogosítványt, jelentettem a biztosítónak hogy most már ő is vezetni fog, mondták oké, akkor az éves díj 1.250 euró lesz mostantól
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #9174 üzenetére
Ott az "egyaltalan vezetheti" szamit? Nalunk a "jarmuvet rendszeresen vezeto" minimum es maximum eletkorat figyelik. Kolcsonadas erdekes lehet (pl. tagabb csaladban lerobbant/szervizelt helyett nalunk elofordul), vagy olyan is volt hogy azt a kocsit vezettem amelyiknek a tulaja/soforje ivott, igy anyosulesbe kenyszerult.
-
Shadowbull
addikt
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #9176 üzenetére
Ja jo, akkor csak felreertettem. Gyereket en is bejelentenem, ha ugy kalkulalok hogy fog vele menni. Meg veletlenul se csalasi lehetosegkent kerdeztem, csak erdekelt, hogy ennyire mas-e a gyakorlat.
-
válasz bigdigit #9169 üzenetére
LEheet nem jól fogalmaztam meg. Minden eddigi autó összes befizetett csaóját vesd össze azzal amit térítettek és amibe neked került.
Hans még pár hónapig nem tölti be a 7. évét. Kalkuláltam rá én is anno amikor hozzám került és az már pár éve volt. Összesen 1 azaz 1 ajánlat volt 400k alatt az összes kapott 3 -ból és annak is az önrésze több szézezres volt. Szerintem a csaó már régen nem a rációról szól, csak egy nagyon drága önnyugtatás.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
axioma
veterán
Dehogynem. Amig van hitel rajta, addig kotelezo, de nem eri meg. Ha lekerul a hitel, akkor max. egy nagyon extremre erdemes befizetni (magas, mondjuk 1-3M minimumkar felett fizet csak), azt is csak ha normalis az arazasa. Alternativa (max. cimkezve) ugyanazt amit a biztosito dijkent elkerne, felretenni.
szerk. kgfb-nel van verseny, az kb. az araban van (az az uzletag jellemzoen nullszaldos), megeri penzugyileg is
szerk.2. biztositas ugyanaz mint a lottoszelveny (csak az egyik egy kis penzt azert aldoz hogy ne legyen kis esellyel nagy vagyoni minusz, a masik meg ugyanazt azert, hogy legyen kis esellyel nagy vagyoni plusz) - lottot veszel-e?[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
Ha van bőven pénzed, és nem gond egy totálkár esetén 5-10-20+ millióért bármikor újravenni az autót, akkor tényleg felesleges és drága a biztosítás.
Ha kellően fegyelmezett is vagy, és félreteszed évtizedeken át amit biztosításra költenél (netán még be is fekteted), akkor nagy eséllyel jobban jársz, mintha havonta/évente befizetnéd biztosítónak.Ha nincs ennyi pénzed tartalékba, akkor baleset után marad a BMV, az is többnyire elektromos
Ha nincs pénzed és nem is teszed félre ezeket a havi aprópénzeket, akkor megint könnyen gyaloglás lesz a vége.(+ ott vannak az esetek amikor kötelező a biztosítás, hitel/lízing/állami támogatás miatt)
Mindenkinek más a kockázatvállalási hajlandósága.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
El szoktam - és amit nem tartok vállalhatónak azt nem is vállalom fel. A biztosító pl kgfb-nál is felajánlja hogy fizessem ki az okozott kárt h ne kelljen kategóriát ugrani - akkor kérdem, minek az egész herce-hurca? Így is úgy is én fizetem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kroni1
veterán
válasz bitpork #9184 üzenetére
elég undoritó eljárás ez a "fizesd ki az okozott kárt"..
a feleségem csinált egy apró fényezéses kárt egy öreg szar suzukinak, a másik félnek 340ezer volt a javítás. mikor kérdezte a biztosító mondtuk h nem fizetjük ki, erre következő évben nemcsak a korábbi minimális bónuszt buktuk ahogy számítottunk rá, de a korábbihoz képest több mint 3x annyi lett az éves díj, bármelyik biztositóhoz is akartam volna átszerződni. még évekig futtattam úgy netrisk kalkulációt, hogy egy okozott kár volt az adott évben, és vagy 3-5 évig brutálisan drága lett volna még a biztosítás. nem túl korrekt szerintem.
végül annyit tudtunk tenni, h (családon belül ingyenesen) üzembentartót váltottunk, így tiszta lappal megint normál összegű lett a biztosítás.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
[link] új byd. Engem megvett. Különb,mint a tesla
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #9188 üzenetére
Ez (még?) eléggé belpiacosnak tűnik. És szerintem inkább BMW, VW, Audi stílusú, mint Tesla.
-
válasz FIREBLADE78 #9187 üzenetére
Hát úgy h mint okozó kapsz levelet h nem léptetnek malust ha kifizeted amibe a biztosítónak kerültél - kvázi win-win mert neked nem kell többet fizetned a biztosító meg nem bukik. De hát na.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
cOxeR
Ármester
Szóba került ez a cégeknek szóló pályázat, ki mit gondol, mi az ami igazán jó ár/érték arányú választás lehet a kereteken belül? (előzetes paraméterek alapján szóba kerülhet)
- 41–59 kilowattóra között, legfeljebb 14 millió forint
- 59 kilowattóra feletti, legfeljebb 20 millió forint
Volvo EX30
BYD Seal
Tesla Modell 3 (LR nem fér a keretbe)
és a többiek, van azért több ami ebbe a keretbe belefér.
Ki mire tenné le a voksát? -
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #9194 üzenetére
Biztosan van, a kérdés pl akku/hatótáv/szolgáltatás oldalról az-e a jó/jobb választás.
ID3 nekem nagyon visszás, kívülről nagyon tetszik, de belül nagyon nem. -
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #9196 üzenetére
Pont ezt beszéltük egymással,hogy mit lehetne? Nincsen semmi értelmes autó Nálam az is bonyolítja a helyzetet,hogy olyan kocsi kéne amit anyámék is tudnak vezetne,ha arról van szó. Nem akarunk kettőt venni,mert nincs értelme. Így vezetni fogja egy évben egyszer ha kell nekik Ugye "X5 nem jó az batár dög",mondom ok....
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ezekiell
veterán
Én egy Model Y-ra fogok rámenni vszeg. A Skoda Enyaq is jó autó, de mire felextrázod elfogadható szintre az ára brutál megugrik - és lomha is kicsit nekem.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
bigdigit
addikt
Hogy új téma legyen hamár ma a Zoe-ről is lebeszéltem magam mert ma tudtam meg már nem gyártják. Szóval láttam videót és az hiú ábránd is megdőlt bennem ha már eletromos legalább a nagy aksit lekérdezve igazolható a tényleges futás és a degradáció mértéke. Hát sajnos nem. Azt is tudják módosítani szóval kapufa. Pedig mióta láttam van nagy navis park assistos Zoé is még márkakereskedében is jártam. Egyszerűen lebeszéltek a használt EV vásárlásról. Várjak ki mert a fordulat éve kínálatban és árakban most lesz várható. 7.5-öt adtak volna Scrossért mert hát nekik is kell haszon..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen