- Sweet.tv - internetes TV
- SkyShowtime
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- foobar2000
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
- Programozás topic
- Linux kezdőknek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
Ha több helyet szeretnél, akkor szerintem az Ioniq a nyerő. Ha fontosabb a minél gyorsabb töltés otthon (1*16A - ral az Ioniq 0-100 töltése 9 óra (de ettől se kell megijedni, hacsak nem meríted le teljesen naponta...)), akkor I3 120Ah vagy Zoe, amik tudnak 3 fázissal tölteni.
Az Outlander - nek gondolom a WLTP - je 50-60 km, ami kb. az ideális körülményekre értendő, mint a villanyautóknál is. Mondjuk a legutóbbi töltési szakaszomnál épp a WLTP - t teljesítettem a Niro - val (papíron kiszámolva, hiszen nem pont 0 - ról töltöm), de csak városi, hosszabb utas használattal, fűtés nélkül. Tavaly télen volt olyan, főleg rövid távos, fűtéses töltési szakaszom, ahol a WLTP felét tudta hozni az autó, szintén csak városban. Ez az akku degradáció miatt idővel egyre romlik, hogy milyen mértékben, az típusfüggő. Ezért nem kedvelem pl. a Leaf - et, a temperálatlan akku miatt magasabb az akku degradáció.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kedvenc zene a mai napra
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Yettel topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- E-roller topik
- Honda topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Futás, futópályák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen