Új hozzászólás Aktív témák

  • Füleske

    addikt

    válasz Vesa #2628 üzenetére

    Ha több helyet szeretnél, akkor szerintem az Ioniq a nyerő. Ha fontosabb a minél gyorsabb töltés otthon (1*16A - ral az Ioniq 0-100 töltése 9 óra (de ettől se kell megijedni, hacsak nem meríted le teljesen naponta...)), akkor I3 120Ah vagy Zoe, amik tudnak 3 fázissal tölteni.

    Az Outlander - nek gondolom a WLTP - je 50-60 km, ami kb. az ideális körülményekre értendő, mint a villanyautóknál is. Mondjuk a legutóbbi töltési szakaszomnál épp a WLTP - t teljesítettem a Niro - val (papíron kiszámolva, hiszen nem pont 0 - ról töltöm), de csak városi, hosszabb utas használattal, fűtés nélkül. Tavaly télen volt olyan, főleg rövid távos, fűtéses töltési szakaszom, ahol a WLTP felét tudta hozni az autó, szintén csak városban. Ez az akku degradáció miatt idővel egyre romlik, hogy milyen mértékben, az típusfüggő. Ezért nem kedvelem pl. a Leaf - et, a temperálatlan akku miatt magasabb az akku degradáció.

Új hozzászólás Aktív témák