Új hozzászólás Aktív témák

  • p.riky22

    csendes tag

    Üdv. Leírnám azok részére akik kíváncsiak, az én eddigi tapasztalataimat.

    1272-őt (DIGI) hívtam a témában, egy kedves hölgy azt mondta, hogy átkapcsol a Vodafonehoz, és az ottani kollegával megbeszélhetem az átállás részleteit.
    Át is vette a hívást egy másik kedves hölgy, témában volt az információval, miszerint a Digiseknek szóló új ajánlatokról érdeklődöm és a Digi ügyfélszolgálatáról kapcsoltak át.
    Teljesen korrekt volt, felsorolta a 4 NÉGY új csomagot, árakat, és hogy mit kell tudni róla.

    Ezek a következők:
    Mobil Plusz 2990Ft/hó:
    200 perc belföldi és nemzetközi EU irányba, illetve EU roaming helyzetben is lebeszélhető. Utána 10ft/perc belföldön és EU roaming helyzetben, és 76ft/perc itthonról nemzetközi EU irányba.
    Belföldi SMS díj 19,05Ft/db
    30GB belföldi adat, ebből 10GB felhasználható EU roaming helyzetben.

    Mobil Max 2990Ft/hó:
    Lebeszélhetőség 0 perc, 10ft/perc belföldön és EU roaming helyzetben, és 76ft/perc itthonról nemzetközi EU irányba.
    15GB belföldi és EU roaming adat
    Belföldi SMS díj 19,05Ft/db

    Mobil Junior 1990Ft/hó:
    Lebeszélhetőség 0 perc, 10ft/perc belföldön és EU roaming helyzetben, és 76ft/perc itthonról nemzetközi EU irányba.
    10GB belföldi és EU roaming adat
    Belföldi SMS díj 19,05Ft/db

    NET AKTÍV 2490Ft/hó:
    50GB belföldön, 0GB roamingban.
    SMS/hívás nincs benne (csak adat kártya).

    Hozzáteszem, hogy leírás szerint nincs taglalva a csomagokra vonatkozó nemzetközi percdíj, ezt mindhárom ügyintéző csak tippelte akivel beszéltem.

    5G elérhetőség nincs
    10/10 mbps sebességkorlát marad
    VoWifi: eltérő infót kaptam: telefonon 2 ügyintéző azt mondta, hogy nem vehető igénybe, személyesen meg azt mondta az ügyintéző, hogy minden vodafone csomagra érvényes a Vowifi még feltöltőkártyára is, tehát szerinte ezekre a csomagokra is érvényes, de leírásban ezt sem találta meg.
    Hűség: 12 hónap vállalása esetén a fenti árak érvényesek, ha hűség idő nélkül kéri az ügyfél, akkor +490 ft rájön a havidíjra.

    Innen látható, hogy NEM a korábbi DIGI MAX Mobil Flotta ajánlatokkal rukkoltak elő telefonon. De személyesen már a csávó ezt akarta rám tukmálni, de miután felhívtam a figyelmét arra, hogy telefonon 4 lakossági csomagról beszéltek, és nem 6 csomag Flotta ajánlatról, levörösödött és azonnal elkezdte bújni a monitort és láss csodát megtalálta az "új hírt" és elkezdett az általam leírt csomagokról beszélni. Tehát vigyázni kell, hogy mit mond az ügyintéző, a DIGISEKNEK SZÓLÓ csomagokról kell faggatni.

    Érdekesség a végére: amikor a 1270-et hívtam (vodafone ügyfélszolg.) akkor a korábbi hölggyel történt beszélgetésemhez képest a srácnak annyira új volt a dolog, hogy ő kért engem, hogy várjak, olvassa el az email, mert még most látja először. Én türelmesen megvártam hívásban, és "átnéztük" hogy milyen csomagról van szó, mit tartalmaz, mik a feltételek? Közben jegyzeteltem, majd megköszönte a türelmem és mondta hívjam vissza, visszavár ha döntöttem.
    Viszont mindhárom esetben a fenti 4 csomagról kaptam tájékoztatást még ha nehezen is és annak ellenére, hogy a Max és Junior csomagok esetében az adatkeret kicsit nem stimmel, mintha fel lenne cserélve ez a kettő között.

    Na most ha ez így ebben a formában mégsem így van, akkor én is a kapott tájékoztatás alapján tévedek. Van esetleg valaki aki nem hasonló, hanem pontosan ezt az infót kapta a Vodafonetól? Sajnos sem ÁSZF-ben sem a holnapon, sem a DIGInél erről az ügyfél számára írásos forma nincs, de valahonnan lediktálták ezt nekem tehát csak tudnak a Vodánál valamit, még ha nem is mindenki. Ha valaki még érdeklődött és kapott infókat ezzel kapcsolatban, megköszönöm ha jelzi, és reméljük mihamarabb oszlik majd a káosz ebben a témában.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák