Új hozzászólás Aktív témák

  • Mangerd

    aktív tag

    válasz Flitter #20097 üzenetére

    UPC-nél annak idején bepalizták a családot, hogy legyen telefonunk is és akkor ócsó minden 2 év hűséggel (mint most a digi okos csomag csak dupla annyiért és sokkal kevesebb szolgáltatással). Akkor már évek óta szenvedtem a UPC-vel (25 gigás korlát, MAC csere, UPC-s címek szűrése, hóvégi nem korlátos napok bejegyzése a naptárba, chellobay stb) de nem volt jobb elérhető akkor. Erre félévvel később bekötötték a digit a lépcsőházba...
    Pár halk szitok szó után elkezdtem nyálazni a UPC ÁSZF-et, hogy mikor változtatnak vmit (veszik ki pl a Mezzo-t vagy hasonló fontos csatornát) hogy lecsaphassak és felmondhassam a hűséget. Alig egy hónap múlva jött az ÁSZF változás, hogy digitál átállás miatt az addigi silver csomag analógon megszűnik és bronzba tesznek (nem szobornak :N ) Rögtön rohantam be, de mondták, hogy majd ha 30 nap múlva életbe lép akkor mondhatom le...
    Április 11-én mentem is be és mondtam le, hogy nem kell a bronz, sőt semmi tőlük az egészet felmondom, kivéve a telefont (anyukám mint a veréb lógott rajta és nem akart új számot). Még aznap mentem a digihez megrendeltem mindent, a telefonra meg kértem hogy indítsák el a számhordozást. Április 12-én digis lettem, 2 hét múlva már a telefon is.
    Viszont májusban jött a számla és kiszámlázták a 8nap felmondási időt internet meg a tévére (telefont meg addig, amíg nem váltottam). Netet és tv-t nem használtam, de felmondási idő jogos a netre, viszont a tv-nél én nem fizettem elő a bronzra, sőt már előre kijelentettem, hogy nem kell! Bementem reklamálni, elzavartak... Írtam emailt ügyfélszolgálatnak, pár nap múlva jött a sablon, hogy megszűnt a silver helyette tettek át, szóval kuss van!
    "2009.04.11-én központilag megszűntetésre került az Ön által is igénybe vett kábeltelevízió silver csomag, a digitális szolgáltatás bevezetése miatt. Azon előfizetőink akik nem tértek át digitális szolgáltatásra automatikusan a kábeltelevízió bronze csomagra kerültek átállításra. Szolgáltatása 8 nap felmondási idővel 2009.04.20-án került kikötésre, és a fent említett csomag megszűnés miatt nem áll módunkban a kérelmét elfogadni."
    Írtam nekik szépen választ is!
    "Köszönöm megtisztelő félrebeszélő válaszát, legalább ezúttal valaki válaszolt...
    Tudom, hogy a silver csomag megszűnt. A problémám az, hogy Önök kérésem ellenére (ahogy Ön is írta) automatikusan átállítottak egy másik csomagra. Majd a nem kívánt szolgáltatás díját kiszámlázták. Ennek a díját kérem visszatéríteni, hiszen én nem kértem, hogy átállítsanak és szerződést sem kötöttünk a bronze csomagra, tehát teljesen jogtalan a díjtétel kiszámlázása!

    Még egyszer idézném a jogszabályt:

    "A gazdálkodó szervezet nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt,amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
    A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a gazdálkodó szervezet ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását."

    Továbbra is azt kérem, hogy a bronze kábeltelevíziós csomag 2009.04.11. - 2009.04.20. közötti időszakra kiszámlázott összegét írják jóvá számomra!

    Hálás lennék, ha ezúttal nem mellé beszélnének (azt már az ügyfélszolgálati irodában is megtették és küldtek ide)"
    Majd egy bő héttel később május 22-én (tehát egy hónappal a kérdéses időszak után) jött egy újabb válasz:
    "Köszönettel vettük a UPC Magyarország Kft.-hez érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
    Mindenekelőtt szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért. Panaszát mindenre kiterjedő alapossággal kivizsgáltuk, melynek eredményeképp a 2009.04.11-től 2009.04.20-ig tartó időszakra kiszámlázott havidíjat egyenlegén jóváírtuk. A korrekciót követően 879 Ft túlfizetés keletkezett, melynek visszautalásáról, kérjük, rendelkezni szíveskedjék."

    Tehát igazam volt és nem kevés harc árán visszautaltak 879 Ft-ot. Szóval sok szép emlékem nincs róluk és még ezt a 900 forintot is lenyúlták volna... Lehet, hogy már nem korlátoz és sokkal jobb a UPC mint volt, de akkor is SOHA TÖBBÉ!

    Aztán tavaly-tavalyelőtt aggitálni akart egy UPC-s ügynök, hogy fogadjunk jobb ajánlata van, mint a meglévő. Mókás kedvemben voltam végig hallgattam... "2 tv van a lakásban, 10 megabites netem van és kb 10ezer forintot fizetek ezért" Ekkor közöltem, hogy tippmixet ne töltsön ki, mert 1 tv van, 80 megabites net és 7100 forint mobilnettel együtt. De ha tud olcsóbban jobb netet és olyan TV csomagot, amin megy a Digisport, de elég ha csak a BL és a Premier League akkor hallgatom. Zavart mosollyal elköszönt :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák