- Windows 11
- Netflix
- DIGI kábel TV
- Router gondok
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Proxmox VE
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
válasz
Intruder2k5 #113726 üzenetére
De, siman van hogy 1 honapig is ment kapcsolatbontas nelkul, meg is lepodtem. Sajnos nem neztem meg mielott ma ujrainditottam mindent, hogy mikor volt az utolso bontas, aztan a log torlodott.
A gond ugye az, hogy amellett hogy farasztjuk egymast a hibabejelentessel, ha kijonnek es nincs hiba akkor talan 5000 Ft amit felesleges ki kell fizetni.
kb 2 hete este 11 korul elszallt net/tv minden, a digis eszkozokon latszodott hogy optika felol sehol semmi.
1 ora elteltevel irtam hibabejelentest, mondom reggelre max ha megjavul akkor valaszolnak, hogy kijavitva.
Kb hajnal 2-ig meloztam, addig tuti nem volt semmi.
Reggel 8-kor mar mukodott, jott is valasz a DIGI-tol, hogy megneztek es semmilyen rendellenesseget nem talaltak az emlitett idoszakban, tokeletesen mukodik minden.
Szoval ez alapjan egy ilyen hibara kihivogatni oket a vilag penzet es idejet elszorakozhatnam ha nem akarnak a hibarol tudomast venni.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok