Új hozzászólás Aktív témák

  • M_AND_Ms

    addikt

    válasz poli27 #11363 üzenetére

    1. Sehol sincs leírva, hogy én CSAK analógra kötöttem volna. Sőt sehol sincs, hogy az analóg és digitális két külön szolgáltatás lenne.
    2. Az a baj, hogy távolról a hibabejelentés rögzítését tagadják meg úgy, hogy nem is tudják még, hogy hol a hiba. Gyakorlatilag úgy kezelik, hogy saját vevőkészülékkel a hiba csakis abban lehet. Nem, a saját készülékem supportját kértem tőlük, hanem a szolgáltatással kapcsolatos hibabejelentést tettem. És ezzel kötelessek foglalkozni! Ezt tagadták meg.
    Tehát, nem vevőkészülék hibáját jelentem be, hanem a szolgáltatásét. (az Eon-nak se azt mondom, hogy rossz a kenyérpirító, a hűtő, stb., hanem azt, hogy nincs áram)

    [ Szerkesztve ]

    Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

Új hozzászólás Aktív témák