Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Windows 11
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- Gmail
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- ASUS routerek
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
lukitheone
csendes tag
"Gyakori probléma a többedmagunkkal játszható online játékoknál, hogy előbb-utóbb a felhasználók egy része a többiek fölé nő, és megkeseríti azok életét. Ez pedig könnyen azzal járhat, hogy az alkalmi játékosok közül sokan előbb-utóbb megunják, hogy labdába se rúghatnak, és más elfoglaltságot keresnek.
Az ArtCraft Entertaiment Inc. tagjai, akik között olyan veteránok is akadnak, mint J. Todd Coleman, a Shadowbane, a Wizard101 és a Pirate101 kreatív igazgatója, és Gordon Walton , az Ultima Online, valamint a Star Wars Galaxies és a The Old Republic vezető producere, nem mindennapi célt tűztek ki maguk elé.
Crowfall címre keresztelt MMO-juk a tervek szerint olyan játékmechanikával bír majd, ami közel lehetetlenné teszi, hogy bárki is a többiek fejére nőjön, ugyanakkor jutalmazza azokat, akik ügyesebbek a többieknél.
A Crowfallban a játékosok különböző, randomgenerált világokban gyűjthetnek erőforrásokat. Valamennyi dimenzió több szakaszra van osztva. Minél békésebb egy adott territórium, annál kevesebb benne a hasznos alapanyag, így aki értékesebb kincsekre pályázik, annak az élőholtak fenyegette belső régiókban kell kockáztatnia a testi épségét. Csakhogy, ezek a „kampányoknak” nevezett univerzumok mindössze pár hónapig léteznek, utána megsemmisülnek. Igyekeznünk kell tehát, hogy ha alaposan fel akarjuk magunknak fedezni a hatalmas vidékeket. Az pedig már csak a hab a tortán, hogy minden világot más és más szabályok uralnak. Az egyikben ha meghalunk, végleg odavész minden tárgyunk. Míg lehet, hogy a másikban nem ez a helyzet, és ott biztonságban lehetünk a többi kalandortól is, akik nem foszthatnak ki minket.
A gyűjtögetést az időlimiten túl az is nehezíti, hogy minél közelebb a vég, annál barátságtalanabbak a kampányok. Míg tavasszal szinte dúskálni lehet minden jóban, télen a túlélés jelenti a legnagyobb problémát. Ha letelik az adott világ ideje, az eltűnik, és a legjobban teljesítők jutalmat kapnak. Ezután új forduló kezdődik egy másik helyen, ahol megint mindenki egyenlő esélyekkel indul.
A zsákmányt az Örökkévaló Királyságokban lehet felhasználni. Ezeket az alaphelyzetben kifejezetten szegény birodalmakat a játékosok kormányozzák, de mivel rá vannak szorulva a csak kalandozással megszerezhető javakra, kénytelenek emberszámba venni a többieket is. Mivel egyszerre több ilyen világ is létezik, a vezetők viselkedésével elégedetlenek bármikor dönthetnek úgy, hogy máshol próbálnak szerencsét.
Így, a kampányokban rivalizáló felhasználók idővel ha akarják, ha nem, de egyezségre kell jussanak, és alkukat kell kössenek boldogolásuk érdekében. Hiszen kooperáció nélkül nem, vagy csak nagyon lassan épül-szépül a birodalmuk, mert itt a tárgykészítés nem mellék, hanem főfoglalkozás lesz. Karakterünket tudatosan ilyen irányba kell fejlesztenünk ha kardokat, vagy vérteket akarunk kovácsolni, vagy egyéb hasznos holmikat kívánunk létrehozni. Emiatt egy ügyes mesterembernek épp úgy híre mehet, mint egy legendás kardforgatónak, és az egyes frakciók vetekedhetnek a kegyeiért.
További vonzereje a Crowfallnak, hogy az intrika, és a diplomácia komoly szerepet játszanak majd a készítőik által az Eve Online és a Trónok harca keverékének nevezett programban, bár ennek részleteiről még nem sokat tudni.
A gyűjtés még csak pár napja kezdődött el, a nem mindennapi alapötlet támogatók máris több mint félmillió dollárnyi felajánlást tettek. Így több mint valószínű, hogy a hátralévő idő alatt a Crowfall nem csak hogy eléri a kívánt nyolcszázezres sikerhatárt, hanem meg is haladja azt. Az eredeti cikket Freelancer írta az ipon.hu-ra, IDE kattintva elolvasható."
Megjegyzések:
- A játék fejlesztéséhez már több mint 156 ezren adakoztak, ez több mint 10 millió dollárt jelent.
- A játék fejlesztői a B2P üzleti modell mellett döntöttek, tehát elég lesz egyszer megvenni a játékot, onnantól kezdve nincs havidíj
- A játék jelenleg Pre-Alpha 3 fázisban van
- A játék zárt béta tesztje 2017 elején kezdődik, fix beta hozzáférést a 2017 Contributor Bundle csomag megvásárlásával lehet szerezniHasznos linkek:
Ide kattintva adakozhatsz, illetve vásárolhatod meg a játékot, különböző csomagokban
Wikipedia
Hivatalos honlap
Crowfall Reddit
Youtube videók
Crowfall Facebook[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest