Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
aDamker
aktív tag
Nah mentem ''parat'' 1:59:60
-
Cathfaern
nagyúr
Finn pála: 2:20:26 Azt is tessék beleszámítani, hogy 18 fps körüli értékkel nyomom
-
aDamker
aktív tag
En a 2:48amat nehezen tudom megdonteni..... a 2:46-ot nem tartom lehetetlennek ,de a 2:45ot sem. Az a gaz hogy az a 2:48os idomben az elso jobbos forditot olyan durvan vettem hogy az elso lokharito szinte surolta a koveket, es utana mint a raketa kilottem ,es kb 20 metere hatranyban vagyok folyton, azota csak a piros ghost cart tudom kovetni amit vegere be is tudok hozni ,de mindig elrontom.Szal ha tudok meg egy olyan kanyart venni az elejen es fullosat megyek akkor sima ugy a 2:45...
-
I_Am
veterán
USA: 3:00:23
JAPAN: 3:30:71
FIN: 2:17:40Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
engusz
veterán
Nem tudok az USA-ban 3 pernél jobbat menni. Gondoltam, hogy itt is úgy kell végigmenni, mint a 3-ban. De úgy sem igazán volt jó. Lehet többet kéne gyakoroltam, nagyon sokat pörög feleslegesen az a kerék.
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
Adrian Mole
senior tag
Ugyan kissé offtopic, de érdekes dolgokat tapasztaltam tegnap CMR3-mal. Külső nézetből tényleg légpárnás a fíling (én eddig csak belsőt használtam, mert CMR1 óta nekem jobban irányíthatónak és ''szimulátorosabbnak'' (no flame) tűnik). Szóval azok, akik eddig sikoltoztak, hogy ilyen szar, meg olyan szar, és még csak külső nézetben mentek vele, próbálják meg a belső nézetet is.
42
-
Calogero
addikt
Letoltottem en is. Billrol nyomom automata valtoval (Lenne kormany is, de egy egy demo kedveret nem csomagolom ki, majd ha meg lesz a full talan akkor)
Eredmenyek (nem tul jok) :
USA: 03:07,65
Japan: 03:31,99
Fin: 02:20,42
Egyenlore meg nezegetem a jatekot, meg nem az eredmenyek fontosak.
Proba kep megneztem hogy lehet torni a verdat.
A USA palyan meglatogattam minden fat es kovet, ketszer vissza is mentem az elejere is, a vegere alig tudtam beerni, mindig leallt a kocsi motorja.
Ime az eredmeny: Bővebben: link
a Jobb hatson sincs gumi, es a jobb elejen sincs
[Szerkesztve] -
Superman
nagyúr
Csak azt akartam hozzátenni, amit már Juan is leírt: kapcsold ki az összes segítséget az ETCC-ben, vagy a Nascar Racing 2003-ban és menj ki a pályára.
Ha tudsz 10 métert menni kipördülés nélkül, megemelem a képzeletbeli kalapom előtted.
Nekem semmi bajom azokkal, akik az arcade stílust kedvelik, de ne hozzuk már egy szintre olyan programokkal, amelyeket fentebb említettem.
Bocsi, ez is szívből jött....
[Szerkesztve] -
Juan G
veterán
...akkor gyere az ETCC bajnokságba, oszt meglátjuk ki hogy vezet ...
Bővebben: linkThis body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Vertic
aktív tag
erre egyedül jöttél rá? gratulálok
szerintem ez mindegyik játékkal így van, nem mondtál vele újat, csakhogy ebben az esetben tényleg szar a fizika, ami mondom nem lenne baj, ha nem überfasza szimulátorként próbálnák eladni. Szórakozni el lehet vele, de nekem nem nyújtja azt, amit egy szimulátortól elvárok. És ennek semmi köze ahhoz, hogy tudom vezetni vagy nem. (mellesleg szerintem könnyű vezetni - más kérdés, hogy milyen idővel érek célba)
Szívesen játszok mondjuk a gta sorozattal is, bár finoman fogalmazva nem tökéletes a fizikája, de ott nem is az a lényeg. Viszont egy cmr-ben pont az lenne. na mind1.'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
aDamker
aktív tag
Jah, akartam mondani azok fikazzak tobbnyire az uj colinokat akik nem tudjak vezetni...
bocs ez szivbol jott.... -
aDamker
aktív tag
Asszondja 2:48:33 USA 2es track, gyere engusz mutasd meg mit tusz
-
aDamker
aktív tag
Hmm ,ujra brumm-brumm...
mindja nezem USA idot, asszem egesz jot mentem ott. -
Cathfaern
nagyúr
Na letöltöttem, kipróbáltam, s hogy őszinte legyek, szerintem egész jó kis program, nekem tetszik. Mondjuk ebbe valószínűleg 100%-ig belejátszik az, hogy én inkább az arcade játékstílus felé húzok. Egyedül a grafikája lehetne szebb, igaz élsimítás és társ. nélkül néztem, viszont max. grafikán, s 1024-ben. Így futott 15 fps körül a gépemen (1300Duron, 512MB SDRam, R9000Pro). Ha kicsit eljátszadoznék a beállításokkal, akkor biztos egész szépen futna. Ja, most jut eszembe, az environtment map ki van kapcsolva, tapasztalatom alapján az eléggé megfekszi a gépem gyomrát
-
Szajborg
csendes tag
Nekem nincs ugyan kormányom, de sztem a Merci W R az jo játék lenne kormány-nyal,bar igy is az,csak nehéz.Soxor csak ugy tudok nyerni,h ''kiszélesitem'' a kocsit, és nem tudnak elmenni mellettem,de amugy ök a gyorsabbak.
A V Rally 3 demojával meg billentyüzettel az 1. kanyarig se jutottam,mert egyenesen se birtam vele menni,lehet, h az egy tipikus kormány játék,v tipikusan nem jo/valos játékDédanyám olyan öreg volt, hogy mikor mondtam neki, hogy viselkedjen korához illoen, meghalt.
-
tuctuc
aktív tag
válasz .:InnoMan:. #164 üzenetére
Mondjuk ha az elmúlt 20 percben fórumozás helyett letöltötted volna, felraktad volna, és utána nyomsz uninstallt, akkor nem mosolyognék ennyire...
V-Rally sorozat meg ugye tudjuk, miről híres...
MBWR-ben is nagyon nagy a difi a C200D és az SLR közt, bizony...
[Szerkesztve]22 éve a PH-n
-
macy
addikt
Naszóval.
Kipróbáltam
És qrva sz@r volt
Szerintem semmivel nem jobb az autó irányítása mint a 3-ban.
Olyan mintha egy súlytalan járgányt irányítanék 5 centivel a föld felett.
Mint egy légpárnás ralli gép. Ohne útfekvés.
Asszem maradok a Ralli Sport Chellenge-nél, 1000x jobb a kocsi viselkedése a kanyarokban, érezni ahogy fogja az utat!
Ennyit a Kódf@szterszről
Uninstall. -
-
F-ECT$
titán
CMR4D stage record-ok?
Dive ever, work never.
-
Adrian Mole
senior tag
válasz Szajborg #153 üzenetére
Mondom, sztem jó játék, mert oda bír kötni a gép elé. Vannak vicces dolgok a fizikában, de ki lehet vele békülni (még a fizikával is, tulajdonképpen). A bill és a kormány használata között pedig nagy a különbség, és a legnagyobb hasonlóság az, hogy némi idő után hozzá lehet szokni mindkettőhöz.
42
-
Szajborg
csendes tag
válasz .:InnoMan:. #154 üzenetére
Igen,sztem hangyapöcsnyi a különbség a 3 és a 4 irányitása között
Dédanyám olyan öreg volt, hogy mikor mondtam neki, hogy viselkedjen korához illoen, meghalt.
-
Szajborg
csendes tag
Nekem sem nyujt már annyira kihivást a kolin2,hisz végignyomtam már vagy 3x,de mégis jobb vele játszani,mint az összes többi rallys játékkal együtt, amit a CMR2 megjelenése ota kiadtak
Nem tudom fejből mennyit mentem olasz 10-en,de most nem is tudom megnézni.
Meg az se biztos, vagyis inkább biztos , hogy nem igaz,h ha az olasz versenyt megnyered,akkor mindent meg tudsz nyerni a kolinban.Van nagyobb fejtörés,van amelyik kisebb,van amelyik no fejtörés.Dédanyám olyan öreg volt, hogy mikor mondtam neki, hogy viselkedjen korához illoen, meghalt.
-
.:InnoMan:.
senior tag
válasz .:InnoMan:. #152 üzenetére
CMR 3-nak az irányitása k***a sz@r volt és ennek is ilyen sz@r az írányitása?
Már boccs a káromkodásért!
[Szerkesztve] -
Szajborg
csendes tag
válasz Adrian Mole #149 üzenetére
Azért annyi különbség nem lehet kormány és bill között,h ne tudd eldönteni akár billentyüzettel is,h ez egy jo játék,avagy sem, nem?
pl. a World Racinget,azt a csupa mercis játékot nagyon nehéz billentyüzetröl irányitani,mert ahogy ahogy becsapja a kormányt valamelyik irányba,egyböl leesik a fordulat,meg a padlofék miatt sokszor kicsuszol,de mégis érzem , h sztem az kormánnyal igen jo lenne( meg egy Radeon9600pro-val)) ,kanyarban tolja ki az elejét,pont amiatt,mert tökig el van csavarva a kormány,meg ilyenek.Igaz pont ezek miatt alig tudok nyerni vele(csak ha leveszem az ellenfelek erösségét,de érzem,h jo a fizika.
Szerintem.Dédanyám olyan öreg volt, hogy mikor mondtam neki, hogy viselkedjen korához illoen, meghalt.
-
.:InnoMan:.
senior tag
Hát sztem a grafikája nem valami nagy durranás már igy a képekről ítélve...
[Szerkesztve] -
tuctuc
aktív tag
-
Szajborg
csendes tag
'' Nézegetem itt ezt a fikázó topicot. Arról a CMR2-ről beszéltek és emlegetitek etalonként, amit három ujjal (fék nélkül) 60-as pulzussal, vacsora közben lehetett nyomni? A hajtűkanyarból meg úgy jövök ki jól ha farral keményen beleszállok a szalagkorlátba mert az olyankor nagyot taszajt rajtunk előre! - 1mp!!! ''
Az lehet,h te igy is tudtál vele jáccani,de ezek szerint gondolom, csak az arcade modot probáltad , mert nem igen hiszem,h ilyen stratégiával végig tudtál nyomni egy bajnokságot. Sztem már az intermediate fokozat is idézett elő pár embernél 7-edszeri ujrakezdést egy-egy szakaszon (nálam is Meg az lehet,h a végén több,mint 30 másodos elönnyel fejezted ba az adott országot,de azért azt a 7-8 szakaszra lebontva nem sok,és azért a 4 másodért néha vért kellett izzadni.Dédanyám olyan öreg volt, hogy mikor mondtam neki, hogy viselkedjen korához illoen, meghalt.
-
Adrian Mole
senior tag
válasz Szajborg #148 üzenetére
Nem akarnék belemenni a parttalan vitába, csak egy személyes benyomást szeretnék elmondani a CMR3 ''irányíthatatlanságáról''.
Billentyűről játszom/játszottam (kell egy kis gyakorlás a helyes irányításhoz), de haver gépében kipróbáltam kormánnyal. Azt hittem, tényleg elxaródott, de miután tököltünk egy jó órát a kormány hangolásával, egészen jól ment. Egy kicsit az volt az érzésem, hogy a kormányzós részt egy kicsit elbarmolták. Mindenesetre ehhez is (ahogy a billentyűzethez is) hozzá lehet szokni. És szerintem élvezetes (egy idő után, előtte max szórakoztató, főleg másokat nézni ). A szimulátor jellegel nekem is gondom van, vannak benne furcsaságok, de egy csomó fizikai dolog nagyon jó benne.
4-ről is írok mad, most jön lefelé42
-
Szajborg
csendes tag
A CMR 3-4 nem nehéz, hanem egyszerüen baromian távol áll egy rally szimulátorhoz sztem.
Bár a V rally 3-nál még mindig nagyságrendekkel jobb,azon még egyenesen se tudtam menni.Nem tudtam vele megtenni egy kört se,uh 1,5 perc játék után levertem a gépről,mintha nem is vettem volna észre a játék demoját a guru cd-nDédanyám olyan öreg volt, hogy mikor mondtam neki, hogy viselkedjen korához illoen, meghalt.
-
Szajborg
csendes tag
Én akkor is azt mondom,h C1,C2-vel legalább lehetett jáccani,nemugy mint az utobbi két résszel.És legelább nagyjábol tudtam következtetni,h mikor kell fékezni,mikor kell kanyarodni,mennyi gázt adjak,és még korrigálni is tudtam,ha esetleg hibáztam volna.Ugyanezt az uj részekben nem tudom megtenni.Nem is érzem a különbséget a pályák között,mindegyik országba jégen megyek,és a szerencse visz végig egy szakaszon.Csak megyek és még aszfalton is azt lesem,h vajon mikor állok keresztbe 26-odjára,mihelyt egy picit elforditom a kormányt.
És ha valaki egy picit ért a rallyhoz,akkor felismeri,h a Colin 1,2 sokkal,de SOKKAL közelebb áll az igazi rallyhoz,minta 3,4.Dédanyám olyan öreg volt, hogy mikor mondtam neki, hogy viselkedjen korához illoen, meghalt.
-
F-ECT$
titán
Stage rekordokat tudna vki írni?
Dive ever, work never.
-
Juan G
veterán
pár évvel ezelőtt még nem gondoltam volna, hogy a colin sorozat a V-rally sorozat szintjére süllyed...
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Juan G
veterán
ez igaz ... de én azt akartam csak prezentálni a képeimmel, hogy mennyire el vannak b@szva a kocsi arányai a colin4 -ben, ugyanis mind2 képen a kerekek mérete és a tengelytáv ugyanakkora, mégis mekkora a különbség függetlenűl attól, hogy a colin-os murvás, az igazi meg aszfaltos kép...
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Superman
nagyúr
Sok igazság van abban, amit leírtok. Azt hiszem azonban, hogy finomítani kellene a dolgon: nem szid itt senki semmit, pusztán ténymegállapításokat közöl. A tény itt sajnos nem valós, megélt tényeken alapul mivel a legtöbbünk sajnos csak másodkézből szerezhetett információkat arról, hogy milyen vezetni egy WRC, egy Nascar, vagy egy F1 autót. Ez alapján és szaktekintélyek, vagy tekintélynek számító emberek, illetve szaklapok alapján döntünk. Hogy ki mit tart szaktekintélynek és tekintélyes szaklapnak, ebbe most ne menjünk bele, mert ez is egyéni ízlés kérdése.
Ez alapján hozunk döntést egy programról. Ha a Colin4-et nézzük, annak összehasonlítása az F1 Challenge-vel eleve irreális, hiszen az előbbi arcade program, az utóbbi nem az. Az sem jelent semmit, hogy ha valaki tud menni ez utóbbival bekapcsolt segítségek mellett, mert az F1-ben a legtöbb segítséget nem használják. Másfelől: egy program ne azáltal legyen úgymond ''nehéz'', hogy az autó egy jégen csúszó szánkó benyomását kelti, hanem azáltal, hogy a fékút, a tapadás, a légellenállás és a többi mind - mind megfeleljenek a beállításoknak és az útviszonyoknak. Ez a program - csak szerény véleményem szerint - ezt a követelményt mélyen alulteljesíti. A program nem nehéz, hanem a konzol elvárásokat követve lett megalkotva, az irányítása akár egy gamepadról is elképzelhető, a billentyűs és a kormánnyal elért idők között alig van különbség (márpedig egy szimulátorban a kormánnyal elért idők sokkal jobbak szoktak lenni), nézzétek meg a Blackhole Motorsport oldalán.
[Szerkesztve] -
AI
tag
+1 a pozitív véleményekhez: xbox-on tolom, szerintem az irányítás és a grafika is a helyén van. (mielőtt valaki konzol-rajongónak nézne, elárulom, hogy én is cmr1-el kezdtem anno, egy p1-en ... az volt az igazi királyság!
42
-
-
tuctuc
aktív tag
Egy rally játék irányítását (és nem a fizikáját) alapvetően meghatározza a pálya jellege. Ahol szélesebb pályák vannak (Colin1, Colin2, Rally Trophy), ott jobban lehet csúsztatni a kocsit, mert van hely csúszni, korrigálni, stb. Ez már-már salakmotor-feelingbe csapott át a colin2-ben murván, és szerintem távol áll a rallytól, amit legtöbbször 1, ill. max. 2 sávos utakon rendeznek.
Ahol reálisabb, szűk stage-ek vannak (amit még nem is szidott soha senki, szemben a 4-6 sávos utakkal), ott nyilván más irányítást kell írni, ami a csúsztatás-élményt csorbítja, darabosabb lesz az irányítás, cserébe ott a sebesség- és a valóságérzet, pl. Rally 2000. A codemasters a colin3-mal végre elmozdult a kocsi méretével arányban álló pályák felé, a colin4-ben pedig a fizikán is csiszoltak, de pl. a futómű kidolgozását úgyis csak egy görög stage +ültetés +kemény rugók után szabad megítélni. Valószínű azért is tűnik légpárnásnak, mert egy WRC futómű elég sok mindent ''benyel''.
A játék fizikáját viszont az irányítás alapján ítéljük meg, emiatt tűnhet gyengének a colin4 egyesek szemében. A fizika nálam a reális gyorsulás, végsebesség, féktáv, kanyarsebesség, valamint az autó úthibákra/vezetői hibákra való reakciójának egyvelege. Ezekben szerintem korrekt a játék, noha még én se vezettem WRC-t, tehát ítélni nem tudok. De Forma1-est sem vezettem, szerintem nem is tudnék, mégsem szidom az EA F1 challenge-et, mert tudok vele menni...
Tehát szerintem jó a C4, jön majd hozzá egy WRC2004 patch, és még jobb lesz.22 éve a PH-n
-
maflame
aktív tag
Nézegetem itt ezt a fikázó topicot. Arról a CMR2-ről beszéltek és emlegetitek etalonként, amit három ujjal (fék nélkül) 60-as pulzussal, vacsora közben lehetett nyomni? A hajtűkanyarból meg úgy jövök ki jól ha farral keményen beleszállok a szalagkorlátba mert az olyankor nagyot taszajt rajtunk előre! -1mp!!! Ez volt ''A'' szimulátor? A 3 meg a 4 pedig nem az mert nehéz? ...na jó, tiszeletben tartom a véleményeteket, csak baromira csodálkozom rajta
-
biker
nagyúr
nekem a 3 csak annyiban tetszett jobban a 2-nél, hogy ott már végre kanyarban padló gázt adva tényleg elpörögtek a kerekek, a 2-ben még nehezen.
de tényleg gázosabb az irányítás a 3-ban, olvasottak alapján a 4-ben főleg.
lehet meg kellene várni a burns rallyt?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Szajborg
csendes tag
Asszem megint előszedem a CMR II-t és ujrakezdem ( 25-ödjére )
Még mindig az az igazi,és nem is tudom lesz-e még legalább hasonloan jo játéka akodmasztersznekDédanyám olyan öreg volt, hogy mikor mondtam neki, hogy viselkedjen korához illoen, meghalt.
-
Szajborg
csendes tag
Én leszettem melóba,már ki is probáltam
Sztem rohadt sz.r. Hatalmas csalodás ez is a 2-höz képest
A 3-nál ugyan jobb,meg talán 1 hangypöcsnyivel szebb is,de még igy is tök gáz.
És pont a legfontosabbon,a fizikán nem csiszoltak semmit.
El vagyok kenődve teljesen emiatt.Dédanyám olyan öreg volt, hogy mikor mondtam neki, hogy viselkedjen korához illoen, meghalt.
-
Juan G
veterán
no comment:
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
JoHnni
senior tag
Egy pozitivum: ha szarrá töröd a kocsit akkor leáll a motor és újra kell indítaninemtudom volt-e ilyen a 3-ba
...:''[*\www.alfaamore.hu/*]'' :...
-
NoLF
veterán
válasz Alvin_ti4200 #131 üzenetére
allergiás lenne k-lite codec packra?
igen, az mostmár megy, thx
[Szerkesztve]The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
veterán
hi!
s az vajon miért van hogy nem indul el a progi? tegnap szedtem le, feltettem eddig kb 10x, ebből 1x indult el, akkor végignyom tam egy pályát és azóta semmi. bejön hogy 95%, meg hogy sounds best on 24 bit, aztán fehér képernyő és kilép. az előbb még csonttá is fayott tőle a gépem, tünkretevén a 2hetes uptimeot meg 100 féle le és feltöltést asus a7n8x, barton 2500+ alapon, 9600XT, 512 samsung 333, maxtor 80gb. nem értem mi lehet a gond.
peaceThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
F-ECT$
titán
Lényegében kazaa-s abból a szempontból, hogy fájlcserélgetős, de minden szempontból más. Vannak hubok, szabályok, OP-ok, így egy viszonylag jó, a másik érdekeit is szem előtt tartó társaság jött össze. Akik meg nem ilyenek, azokat kib@sszák, mint macskát sz@rni
Dive ever, work never.
-
veterán
Igen, sajnos expert fokozaton az elsőkerekes kocsik már gyengék ( még a Fulvia is ), a hátsókerekesek meg billentyűzettel irányíthatatlanok... Mai napig várja egy kimentett állás, hogy valamikor rászánjam magam egy jó kormányra.
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
Juan G
veterán
bocs az offokért...
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Juan G
veterán
a dc az olyan kazaa-ás dolog, ugye ? amúgy nem szoktam dc-zni...egy csomó cucc van a rally trophy-hoz itt: Bővebben: link
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Legolas
senior tag
Ma újra kipróbáltam a demot csak ezuttal a Microsoft FF kormányommal. Nem tudom miben van a hiba, de gondok jelentkeztek. A játékba belépek és minden normális. Viszont amint elindítom a futamot az fps lemegy 2-re, amíg el nem indulok a kocsival, mert onnantól minden rendben, aztán a futam után újra akadozni kezd, ami az első menü részben is folytatódik (ott még a hang is akad) aztán 10szer entert ütök és a main menuben helyre áll a rend. Viszont újabb futam indításakor kezdődik minden előről.
A gondot a kormány okozza, mert tegnap nem csinálta ezt a játék és az akadozás közben kihúztam a kormányt próba képpen és helyreállt a rend.
Mi lehet a baj?Asus K8N, A64 3000+, 2* 512 Mb PC3200 Infineon, HIS RADEON X800 Pro, Hyundai B91D, NEC 3571
-
DeX
tag
OFF
Anno PH! olvastam, hogy mennyire dicserik a rally trophy-t, megszereztem es nagyon megkedveltem. 1 bajom van: a legfelso kategoriaban a loerokkel mar nem igaz lehet billentyuzetrol banni.
A GPL mi? (tipp: Grand Prix Legends)
/OFF
A colin 3-at kiprobaltam anno es 1 oranal nem birta tovabb. Gondoltam megvarom, hogy itt mit reagalnak ra, de meg mindig ott tartok, hogy lehet, hogy kiprobalom. -
karib
addikt
Sajnos ez valóban csak egy arcade játék, egy konzol átirat. Anno az első Colinnal nagyon sokat játszottam, ahogy a Need for Speed első kiadásával, pedig az sem volt szimulátor, de azokba még annyi mindent beleképzelt az ember, és azok hardverkövetelményei mellett el is lehetett nézni a tökéletesség hiányát. De ezeknél? Számomra a legzavaróbb az, hogy az utak többsége szélesebb, mint a nyolcsávos autópálya. A Codemasterstől többet várnék, de asszem erről lassan leteszek. Előkeresem inkább a GPL-t, LFS-t, vagy netán a Sports Car GT-t.
Department of Redundancy Department
-
Juan G
veterán
nemnem
ja és ha tetszett itt van egy régebbi is (mármint videó):
LOW DETAIL (~11MB) : Bővebben: link
HIGH DETAIL (~60MB) : Bővebben: link
[Szerkesztve]This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Vertic
aktív tag
jaja, én is pontosan ezt mondom. Egyáltalán nem érezni az autót, nincs felfüggesztés, valóban, mintha légpárnást vezetnél. grr. semmi baj nem lenne ezzel, ha nem vernék a mellüket, hogy milyen fasza szimulátort csinálnak. Aki szimulátort akar látni, próbálja ki a GPL-t (igaz már régi), nascar racing 2003 seasont, LFS-t, aztán megtudja miről beszélek...
A másik meg, hogy csak nekem tűnik úgy, mintha a kocsi modelljei össze lennének nyomva hosszanti irányban, meg szélességben is (magyarul túl magasak) a bent ülő fickók fejei meg kétszer akkorának tűnnek mint kellene?
[Szerkesztve]'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
Superman
nagyúr
Az autós programjaikra általában értem a ''szimulátor'' címkét. Hogy ezt hangsúlyozzák. Nézd meg a honlapjukat, az amerikait. tele van ezzel. A Colin valóban arcade game volt (a 2-esben próbálták leginkább megvalósítani egy valós autó mozgását).
De: ki látott már Indy Car autóversenyt, ami arcade? szimulátornak készült az is. ÍHogy mi lett belőle, azt tudjuk.
TOCA: erről ne is beszéljünk.
Azt nem értem, hogy miért nem lehet azt tenni, amit a Papyrus cég (Nascar Racing 2003), vagy az EA? Segítségeket raknaka játékba és mindenki kiválasztja a neki megfelelő szintet. Vagy a programnak van egy arcade része. Sokkal tisztességesebb lenne a vásárlókkal szemben is. Vajon ennek is lesz bónusz kód része, mint a TOCA - nak anno? -
Juan G
veterán
ezt tudom ajánlani, ez inkább szimulátor:
Bővebben: link
el lehet gondolkozni mire képes egy ember, és mire egy olyan cég, mint a Codemasters...This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
echo001
aktív tag
hi
hat latom mar mindenki leirta a negativumokat szal en nem fogom max annyi kormannyal is nagy sz@r... szerintem a 3 sokkal vezethetobb marmint ezt ugy ertem hogy leginkabb az hasonlit egy wrc auto viselkedesehez a 4 igaz irtak
mintha semmi se tartana az uton a kocsit szinte semmi ereje nincs a motornak
paddig a 4 wd sok helyzetbol kihuzna ez pl jo volt a 3 -ban
szebb lett a jatek de egyre rosszabb a feeling
EchoEcho
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest