- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- SkyShowtime
- Windows 10
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Router gondok
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Az a gond, hogy amit rakotesz az autora, az nem igazan szamit bele a vetelarba. Esetleg fanatikusoknak igen... Az a TC-s Audi egyebkent sem egy nagy szam, ha gyujto lennek, biztosan nem ilyet keresnek, hanem valami rendesen felextrazott darabot. Es a gyujto az jo esetben az alapoktol all neki a felujitasnak, ergo szetszedi az autot, majd ujra osszerakja, persze uj alkatreszekkel, felujitott motorral, ami utan az auto 100% -os allapotban lesz. Az az A6 azert kerul ennyibe, mert a TC arulja, van hype korulotte, ami miatt az auto erteke egyes emberek szamara magasabb. Hiaba csereltek ki rajta sok dolgot, van meg vele munka boven, kozel nincs a normal 90%-os allapothoz sem.
Nem azt mondom, hogy nem er 1 millat, mert annyit talan igen, de a tobbi az a hype. Nezd ezt az A6-ost, mennyibe kerul, es hiaba 22 eves lesz, 2 tulaja volt eddig, es a mostani is mar 10 eve hasznalja.
Ezekkel egyebkent csak a gond van, es mindig is gond volt. Emlekszem, mikor apaek anno a Sierra melle megvettek az 1994-es Audi 100-ast, 3 evesen, Nemetorszagbol. 2.8L, igaz csak FWD, de jol felextrazva. A Sierra is fullos volt, mert volt benne kezdetleges, piktogrammos fedelzeti, klima, 4x elektromos ablak, elektromos tukrok, futheto elso szelvedo, elektromos kozponti zar, napfenyteto, 2.0 DOHC motor, es 1991 -et irunk.(tudom, egy Citroen XM ennel sokkal brutalabb volt) De az Audi urtechnikanak nezett ki a Fordhoz kepest. Viszont mig a Ford vigan megtett 800k km-et, addig az Audi tobbet allt a szervizben, mint amit nalunk volt.Az is egy dolog, mennyire tartja az ember az autojat, es mennyiert vinnek el. En az E92 -ot is siman tartottam £10K -ra, de ha annyiert 'hirdettem'(nem hirdettem meg, mert facebookos poszttal elvittek azonnal...) volna, a kutya ra sem nezett volna, mert kevesebb km-el, 2 evvel fiatalabb faceliftes modelleket is lehet mar annyiert venni. Persze valszeg rosszabb muszaki allapotban, vagy eppen pont elotte all annak a brutal szerviznek, amit en megcsinaltattam. Nagy reszuk idosebbnek nez ki, mint ahogy az enyem kinezett, hiaba a fele annyi km bennuk. Es csak azert, mert autokent voltak kezelve, nem csaladtagkent. De aki ilyet keres, az nem a regi, sok km-es, hibatlan, rendesen karbantartottat veszi meg, hanem ha lehet ugyan annyi penzert kapni, akkor a fiatalabbat, kevesebb futassal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lali81
tag
Mivel a jobb kormanyos vasak eladhatatlanok europaban joforman fele annyiba kerulnek. Nagy uzemi bontosok ezert hozzak latatlanba befele 4-5 -ot egyszerre.
én eddig E46-ból láttam nagy behozásokat, E9x szériát is elérte ez a dolog már?
na most kérdés, hogy amennyivel olcsóbb a jobbkormányos, kijön-e abból az árkülönbözetből egy balosítás?
ezen sokat töprengtem anno, de én nem mertem belevágni.. -
MPowerPH
félisten
Jah, de itt a szigeten ment el, piaci aron, ami itt £7950. 3,5 eve 10,5k volt, -80k km-el. Szoval itt realis lehetett volna meg a 10k is. Egyebkent hiaba olcsobb itt az auto, amennyivel kevesebbe kerul, azt 3 ev alatt befizeted biztositasra...
Itt azert nem is latsz oreg autokat, ami jo. De csak hogy hozzak peldat, kerulhet sokba egy regi, jobbkormanyos, legendas auto. EBayen meg megy a licit egy patika Ford Sierra Cosworth -ra, jelenleg kicsit £25.000 folott jar a licit. A TC-s A6-ot itt mar regen bezuztak volna...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
Nem az hogy alább adtam volna mint az M5. De a 30i-re nem váltanék, 35i meg majdnem 40i, az M nem is játszik nekem. De mint beigazolódott nem megyek annyit hogy elsősorban dezső kellene, de ha megyek akkor többet városban, ritkábban de akkor 4-500km egyhuzamban. Futkozósnak meg van a kis furgonom, akkor megyek sokat városban ha a gyereket is visszük magunkkal, vagy hétvégi bevásárlás/rossz időben plázázás a picivel.
Aludnom kell rá , amúgy képről milyen?( tudom nem távgyógyászat, de csak úgy nah..) -
chess001
aktív tag
Az E38 mióta nem 7-es? A kocsid volt már mérlegen? Ne a forgalmit nézd...
Az M3 343 lóerő okosan kigrammolva, megtervezve.
A mezei bmw nem ilyen, még az M-packet sem a minimális ültetésű, keményítésű, erősebb stabrudakkal szerelt futóművével.
Az M5-ös is inkább egy erős utazóautó, pedig abban egy 5 literes sportmotor van, 400 pacival. Majdnem azt vettem, de ilyen korban már nyűgös, drága széthajtani, nézegetni meg szintén.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Én csak hetesen láttam ezt a típust, 850csi meg az e34 3.8-as nem olyan gyakoriak, hogy beugorjon.
Szóval megtankolod, beleülsz és 1600 kg.
Nekem az M-es E36 compact is puha, túlsúlyos, könnyítem, erősítem ahol lehet. Nyilván más a szint...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Ugy tudom az E39 528i 1540kg korul van, 75kg-s soforrel, es 70% uzemanyaggal?! Valami hasonlo... Pont azon rohogtem anno, hogy a kis E92 majd 100kg-val nehezebb ugy, hogy az elso sarvedok, kuszob, lokharito konnyitett muanyagbol van. Anno fogtam E39-em elso lokoset, meg az E92-met, es szerintem x2,x3 sulyban a regi.(a horpadt hatso lokost ugy hajtogattam ossze, es raktam be a muanyagos kukaba ) Szoval nem tudom az a 100kg honnan ered.
Az E39 M5 -nek lassan mar folfele fog kuszni az ara. Itt UK-ban 4 ev alatt semmit nem csokkent, inkabb mintha a jobban karbantartott daraboknak meg emelkedett volna. Lassan olyan statuszban lesz, ahogy egyre kevesebb van beloluk. Az E34 -ese meg szinten. Ez boss, csak azt hatso szarnyat cserelnem le.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Passz, E92-ben a napfenyteto 25kg pluszt jelentett, es ahogy mondod, a legrosszabb helyen. De igen, spec fuggo.
mod: A gyari konyvben volt benne, hogy X kg-s soforrel es uzemanyaggal ennyi, menetkeszen, tehat akkor a folyadekok is benne vannak.
Nezd: Csak annyi, hogy nekem a magyarban oda volt irva, hogy hany kg-s soforrel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
Egy M3-hoz elég furcsa a hasonlítás, 193 vs 343 paci. Szóval az 2 tonnával is körbeautóz téged.
Hátul gyárilag valóban E30 a kerékagyat leszámítva, de nem az jelenti a keménységet. Az enyém már hátul is állítható lett, elöl GE szemes a lengőkar, kemény szilent mindenhol, toronymerevítő, ültetés, semi-slick gumi, 3,4-es sperr. A jó időre rendes coilover lesz alatta és H&R stabilizátorok, mert az M-es vékonyka...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Sportnál driftnél, szlalomnál érdekes a kuplung kérdése, arra meg 1600-1700 kg közúti technikával pfff...
Szóval automata a jó választás szvsz.
Maradjuk annyiban, hogy autós kártyán 1 adattal is lehet nyerni, a valóság kicsit bonyolultabb.
Mivel nem BMW-s a kérdés privátban szívesen folytatom egy rövid ideig.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Nem értettelek félre.
1700 kg-t írtam, mert 540i-ról volt szó, te keverted ide a tied, hogy milyen fasza pályán, mert csak annyit nyom, mint 1 m3. Erre írtam, hogy nem csak a tömeg számít, de az is egy (fontos) része az élménynek.
Egyéni vélemény, de én továbbra is csak automatával venném meg, dacára, hogy levesz az autózás sportélményéből, több a fogyasztás, meg a tömege is.
Ha valaki csapatni akar az más kocsival jobban jár, egy ötös nem erről szól szvsz...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Ha te tudsz üres tankkal autózni, úgy hogy nem ülsz benne, akkor jogos a 1470. Nekem még nem sikerült.
Tegyük félre amíg jó idő lesz, akkor kipróbálhatjuk. Igaz az enyém alatt csak E30 futómű van, amivel nem lehet menni...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
Jó az a turbósítás
Nekem csak ennyi a véleményem [link]
Kompakt kategóriába a legjobb M-es BMW... És nem azért az elfogultságért mert 1M-ünk van hanem mert minden az M3-ból került átépítésre persze nyilván a motor nem.... a legkönnyebb karosszéria és egy olyan turbós motor amibe rettentően sok potenciál van és annyira egyszerű a súlycsökkentés is hozzá.... Minden adott egy remek pálya/kanyarvadász/drag kocsihoz Imádom az M-es kocsikat M6 a legfőbb kedvenc főleg a V10-el de annyira nehéz..... rengeteget számít..... az 1M pedig annyira jó gép,hogy hihetetlen. az M2 most szintén nagyon jó ill az M4 de az 1M volt az első turbós igazi kis kompakt kocsi minden M-es pozitív tulajdonsággal. Annyira jó vezetni keresztbe menni gyorsulni húz tényleg mindenhol iszonyat potenciál van benne.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
haddent
addikt
Én nem vagyok profi motorsport szakember/mérnök, de mások igen, és a soros hat a legstabilabb/önkiegyensúlyozottabb motor. Illetve nem, sor6 és többszörösei (V12 stb..). Én ha annyi pénzt és komoly átalakítást megkövetelő átépítésbe kezdenék, biztos V12 -re ugranék rá, az két sor6 És elvileg kutya kötelessége beférni, mint bármilyen más motornak is, hiszen a sor6 -nál hosszabb nagyon nem létezik, széltében meg lehet kidobni a felesleges alkatrészeket a motortérből
Tehát amennyire én művelődtem, a sor6 jobb, mint a v6, v8 de talán még a v10 -nél. Persze kizárólag ilyen szempontból, mert már a V6 -ból is többet ki lehet hozni azonos űrtartalomra vetítve.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
A cabriot mondjuk alairom, foleg 4 hengerrel, mert az tenyleg csunyan szol. A 6 -al mar nem biztos, mert engem a vegen mar egyaltalan nem zavart a hangja, tekintve, hogy az uj BMW benzinesek is neha eleg szepen kerepelnek, szoval azt meg kellene hallgatni. A motor szepen el van zarva a kulvilagtol, amig nem nyitod fel a motorhaztetot, addig nincs problema.
haddent: Nem, en a kanyarvadaszatot szerettem... Itt kint UK-ban nem pont okos dolog a motorwayen szaguldozni, foleg annak, akinek szamit a jogositvanya. Kanyarvadaszni legjobb a diesel(vagy a turbos benzin persze), mert ott a nyomatek hirtelen megjon, egybol a csucskozelben van, ami vegett ahogy ralepsz a pedalra, az auto akar siman keresztbe is all. Csucsponton megnyomod, es meg ha gyengebb is az autod, mint egy benzines, a kigyorsitas elejen nagyon durvan helyben hagyod. Emlekszem, mikor a Seat-ok halomra vertek az Si -ket a WTCC-ben. Nem volt ellenszer, mert az apex elejen siman 1,5 autohosszt odavertek a TDi-k, igy elozni sem nagyon lehetett oket, es vedekezni sem ellenuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sfefe
őstag
Hehe, imadom is.
Motorban kb 40-50ezer van. ( mikor vettem ismerostol akkor volt teljes motorgeneral meg kasztni felujitas, csak a padlolemez ami ramaty az nem lesz olcso . ) 2004ig jartunk vele de akkor vettem egy 1.4es cordit varosra meghat bevasarolni stb csak 4 ajtaja van.
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
MPowerPH
félisten
Miert kellene ilyen teren osszehasonlitani? Ez badarsag. A lenyeg azon van, hogy azonos teljesitmeny mellett melyik konstrukcionak jobb a hatasfoka, es melyik a megbizhatobb.
"Egy turbos benyas ugyanugy jobb egy turbo dieseltol mint egy szivo benyas a szivo d-tol."
Mar melyikekre gondolsz? Az uj fejlesztesekre, amik 100-150k km alatt szethullanak, lezabaljak a gatyadat?
Ott van a helyi pelda, BMW -nel a 35i es a 35D viszonya. A 35i persze kicsit erosebb, de a kulonbseg minimalis. Ellenben egy betegagy, ami lezabalja a gatyadat(a 35D majd ugyan akkora teljesitmeny mellett akar 50%-al(atlagban 30%-al) kevesebb uzemanyagot fogyaszt), es mindig attol kell felni, mikor all meg alattad.Es igen, egy 2.0 turbo benzin siman hozza egy 3L -es TDi teljesitmenyet, de a nyomatekat meg mindig nem. Es a differencia ott is min. 20% plusz a fogyasztasban.
Csak csondben megjegyzem, hogy egy diesel auto minimum 2x akkora futasra kepes, mint egy sima szivo benzines. Aztan ha a benzineshez csatolsz egy turbot, akkor ez mar mindjart tobbszoros.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azok a 320D-k inkabb 5L korul esznek. Mig a 320i-k inkabb 8L korul. Fogyasztasban alig van kulonbseg egy 20i, 23i, 25i es 28i kozott. A 30i log ki egy kicsit a sorbol, az beker +1L-t atlagosan.
Baratom occse az E46 320i -vel 9,2L-es atlaggal jarta meg az UK-Mo tavot. Mig ismerosom, igaz egy E90 320D-vel 5,6L-el, az atlagsebesseguk megegyezett.
Szerintem ez a kulonbseg eleg jelentos. A 320D 6,5L-t akkor fog megenni 100-on, ha egyfolytaban rugdalod. Ha nincs benne a DPF, akkor a sok hidegjarat sem gazos, kell bele a higabb hidegoldali olaj, meg ovatos hasznalat. A sok hideginditast egyebkent egyik auto(elektromos igen...) sem szereti, a benzinesnek is megvan a maga nyugje, ha sokat ugy hasznalod, foleg ha nagyobb a motor.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az E36 20i meg tobbet eszik, mert hianyzik beloluk a valtozo szelepvezerles. Az 18iS viszont elvan 7L-el is akar, es menetteljesitmenyt tekintve sem marad el a 20i -tol.
De a tulajt kellene megkerdezni, hogy Neki most atlagban mit eszik az auto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
t.kristof
senior tag
Kb napi 60, ez éves szinten olyan 15000 ami elvileg nem indokolná a dízelt. A mostanim olyan 8-9 körül eszik..tavaly balcsira menet 7 alá ment, de az szinte csak országút volt tehát szerintem nem mérvadó. Inkább a lábammal, meg a kocsi hangjával van a baj... + még az is hozzá tartozik, hogy ki akarnám próbálni a dízelt amit remélhetőleg később nem bánnék meg.
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
MPowerPH
félisten
Azt beleszamoltad, hogy pl. az E46 320i -nek szuksege lesz egy teljes motorgeneralra, amibol siman kijon a 320D-n a turbo felujitas, es a 4db porlaszto javitasa? Mert ugye koztudott, hogy mig a 320D -k jo esellyel kimennek a vilagbol, addig a 2L sor6 -ok 300k km kornyeken leterdelnek, es leeszik a gatyadat az olajfogyasztas miatt. Es ez mindegyiket erinti, egytol egyig. Tehat pont ezek az M52-ok eleg rosszul sikerultek.
Egyebkent az uzemanyagon 45k km alatt olyan 380k -t takaritana meg., beleszamolva azt is, hogy a gazolaj dragabb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
t.kristof
senior tag
Ma pont azon járt az eszem, hogy mennyi nagyértelmű autó tulaj van, aki szarik rá a kocsijára, tolja neki már hidegen, td-nél még hírből se hallott a turbó visszahűtésről huzamosabb út után, el hanyagolja az olaj + alkatrész cserét (céges kocsikról ne is beszéljünk) , aztán az olyan mint én csodálkozik hogy mi a francért nem lehet normális használt kocsit találni.. Persze tisztelet a kivételnek.
-KP-: e36 vagy e46?
[ Szerkesztve ]
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
haddent
addikt
crissprivat igazatok van, én is így éreztem. Tetszik, de nem kéne. Olyan, mint az állatkertben a zsiráf.
BMW001 én nem szoktam tolni, előbb kerülöm ki buszsávban jobbról, de nem szórakozok senkivel, főleg nem az saját biztonságommal, hogy befékez vagy megijed, vagy szimplán csak én baszok el valamit egy másodpercre..
Egyébként ott mondják a videóban, hogy mire kell nekem: kemény, huligán, van visszajelzés dögivel, karakteres. Én ezt szeretem. Majd egyszer lehet kinövöm, bár adja ég, hogy megtartsam jó szokásom, szenvedélyem.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
10E Km alatt 2 liter motorolaj szívóbenzinbe nem kevés azért . Zoli ráadásul kímélve használja a kocsit.
(#33166) ADAM1337
A szerkezet le fog hantolni. Mindennapos ezeknél.... kompletten az egész csere vagy bontottra vagy újra.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
Ezt a rinyálást... Nem is tudjátok, hogy miért kell benzinnel leönteni és felgyújtani az N52-es szériát?!
Egy 20e-s alkatrész nem a legjobb minőségben rakta bele a BMW az N52-be. Akinek nem tetszik, cserélje ki a gyűrűket és nem lesz olajfogyasztás meg hidrotőke csattogást. Ezen kívül semmi gondjuk, nem úgy, mint a dízel a tuti cserés alkatrészekkel, amire biztos rá kell locsolni a pénzt.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Majd ha Te hasznalod, akkor tudsz velemenyt irni. A lila kod nalam is 3 hetig tartott.
Nekem az E39 -ben jott a meleg, es az E92 -ben is jott a meleg kozeprol, ott volt a kis allito mindegyikben. Az, hogy benne van a 4 zonas klima, meg nem jelent full extrat. En azt inkabb fapados verziokban latom, meg touringokban. Olyan extrak vannak, amirol nem is tudsz, hogy letezik. Meglepodnel, mennyi hianyozhat abbol az autobol is.
Az E39-et inkabb hagyjuk, mert ott nem csak hatul fazott mindenki, hanem elol is. Mennyit szivtam azzal is....En 175 vagyok, es 45 -os labam van. Teli cipoben nem lehet az autot vezetni, igy raszoktam, hogy a csomiban bent a sportcipo, abban vezetek. Rosszul irtam, mert a fekpedal karjaba akad bele a cipom orra.
A csomagter gomb a touringoknal alapbol elektromos. Sedannal pedig probalt ki, ha van lehetoseged, az elektromotor nelkul.(ami sedan eseten nem praktikus, mert ha megtomod, akkor nem zarodik le) Akkora ellenallasa van lefele, hogy ha izombol huzod le a belso fogantyunal fogva, akkor talan lecsukodik. Ha nem kapja el, akkor siman visszanyilik. Ekkor kell kivulrol lenyomni. Felesegem pl. csak 2/3-aig tudja lerantani, nincs tobb kraft benne.
A viz pedig befolyik, mas is panaszkodik. Ahogy felnyitod, azzal a lendulettel szabadesesben a csomiba. Ez ilyen mindegyiknel, nem azert, mert torott, hanem azert, mert sz@r. Ez nem Mo, hogy eltitkoltan totalkaros autot veszel, mert a biztositasnal es a gyari historyban meg egy elem ujrafenyezese is le van konyvelve.(nekem pl. az elso lokharito)Karpit hianya? Vazz, nezz bele, felulre. Skodaban le van burkolva, itt nem futotta ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
Én az Auchannál tankolok, ott van 98-as, és minden hónapban független cég vesz mintát az üzemanyagokból, amit bevizsgálnak, és a jegyzőkönyvet feltöltik a honlapra. Októberben a 98-as igazából 100-as volt Fóton.
Pont azért kérdem, mert sok helyen nincs 98-as, de a kézikönyv azt ajánlja, míg a tanksapkán az általad írt 91-98 van feltüntetve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Milyen autót vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest