- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Játékfejlesztés
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- Programozás elméleti kérdések
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Hálózati / IP kamera
- C# programozás
- ASUS routerek
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Az a gond, hogy amit rakotesz az autora, az nem igazan szamit bele a vetelarba. Esetleg fanatikusoknak igen... Az a TC-s Audi egyebkent sem egy nagy szam, ha gyujto lennek, biztosan nem ilyet keresnek, hanem valami rendesen felextrazott darabot. Es a gyujto az jo esetben az alapoktol all neki a felujitasnak, ergo szetszedi az autot, majd ujra osszerakja, persze uj alkatreszekkel, felujitott motorral, ami utan az auto 100% -os allapotban lesz. Az az A6 azert kerul ennyibe, mert a TC arulja, van hype korulotte, ami miatt az auto erteke egyes emberek szamara magasabb. Hiaba csereltek ki rajta sok dolgot, van meg vele munka boven, kozel nincs a normal 90%-os allapothoz sem.
Nem azt mondom, hogy nem er 1 millat, mert annyit talan igen, de a tobbi az a hype. Nezd ezt az A6-ost, mennyibe kerul, es hiaba 22 eves lesz, 2 tulaja volt eddig, es a mostani is mar 10 eve hasznalja.
Ezekkel egyebkent csak a gond van, es mindig is gond volt. Emlekszem, mikor apaek anno a Sierra melle megvettek az 1994-es Audi 100-ast, 3 evesen, Nemetorszagbol. 2.8L, igaz csak FWD, de jol felextrazva. A Sierra is fullos volt, mert volt benne kezdetleges, piktogrammos fedelzeti, klima, 4x elektromos ablak, elektromos tukrok, futheto elso szelvedo, elektromos kozponti zar, napfenyteto, 2.0 DOHC motor, es 1991 -et irunk.(tudom, egy Citroen XM ennel sokkal brutalabb volt) De az Audi urtechnikanak nezett ki a Fordhoz kepest. Viszont mig a Ford vigan megtett 800k km-et, addig az Audi tobbet allt a szervizben, mint amit nalunk volt.Az is egy dolog, mennyire tartja az ember az autojat, es mennyiert vinnek el. En az E92 -ot is siman tartottam £10K -ra, de ha annyiert 'hirdettem'(nem hirdettem meg, mert facebookos poszttal elvittek azonnal...) volna, a kutya ra sem nezett volna, mert kevesebb km-el, 2 evvel fiatalabb faceliftes modelleket is lehet mar annyiert venni. Persze valszeg rosszabb muszaki allapotban, vagy eppen pont elotte all annak a brutal szerviznek, amit en megcsinaltattam. Nagy reszuk idosebbnek nez ki, mint ahogy az enyem kinezett, hiaba a fele annyi km bennuk. Es csak azert, mert autokent voltak kezelve, nem csaladtagkent. De aki ilyet keres, az nem a regi, sok km-es, hibatlan, rendesen karbantartottat veszi meg, hanem ha lehet ugyan annyi penzert kapni, akkor a fiatalabbat, kevesebb futassal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- MIUI / HyperOS topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Játékfejlesztés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...