- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Microsoft Outlook topic
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
- Linux - haladóknak
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
válasz szimi57 #55509 üzenetére
Nem volt szimering csere, legalábbis a papírok szerint nem. Vezérlés csere volt 144 körül, most tartok 175xxx valahol.
Arra gondolok, hogy az álló fűtés jót tehetett neki, ( melegindítás) meg is kéne csináltatni, mert nem megy.
Papírok szerint Aral volt benne, most lehet sokan megköveznek ezért is, de ebben csak Mannol 5W-40 van. Év végén kap valami jobbat, megérdemli. -
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #55695 üzenetére
Nekem az automatabfényszóró kapcsolóját kellene bekapcsolni a rendszerbe, de sajna nincs hozzá software. Sógorom szereli az autót, ő a CarlyBMW-t használja de lejárt az előfizetése mivel eladta a saját BMW-ét, majd megnézem mennyibe kerül az előfizetés ha majd eszembe lesz.
-
Ck.
addikt
válasz szimi57 #56013 üzenetére
Én pont ezért gondolkodok erősen rajta, hogy itthagyjam a márkát. Képtelen vagyok azonosulni azzal, amit képvisel. Én nem ilyen vagyok, sose voltam és nem is leszek.
Sokkal közelebb áll hozzám a Toyota, de akár a Dacia is, ha csak pusztán a társadalmi réteget, a jóságot és a kivagyiságot nézzük. Nem akarnék sosem a 10 centivel a padló felett járó réteghez tartozni vagy egy társaságba kerülni velük vagy a porschés krémmel.
Egyelőre még a márka szeretete erősebb, mint a réteg ellenszenve, de ez mostanában nagyon közel áll a megdőléshez.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #56338 üzenetére
Én nem tölteném bele, nekem a 320i-ben is 5w-van. Annyira úgysem hajtod nyáron, hogy a gyári olaj elmelegedjen viszont télen lenne nem egy hátránya mivel sűrűbb az olaj. Már 0 fokon az 5w-s 8 másodperce helyett 28 másodperc alatt ér el mindenhova és azért simán voltak a télen is -10 fokos hidegek amikor még lassabban érne el a rendeltetési helyére hidegindításnál.
-
p0lip
tag
válasz szimi57 #56338 üzenetére
A versenyolaj nem feltétlenül optimális utcai használatra, mást kíván a verseny és az utcai üzem, így eltérő az adalékolása is, pl. detergens, diszpergens vonatkozásában. Megnézed pl. verseny fékolaj is jó, de jóval hamarabb kell cserélni, mint a normált.
Az említett Motul 8100 Power 10w-60-ra mindez nem vonatkozik, mivel utcai és nem versenyolaj. -
-
Trianta
tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szimi57 #56366 üzenetére
Erőmérő egyszer foglalkozott egy Focus-szal, ami zabálta az olajat, nem nagyon volt különösebb eltérés (teljesítményben) a gyűrűzés előtt és után. Ha a kompresszió gyűrűk jók, de az olaj lehúzó el van tömődve-kokszolódva, valószínű itt is jó lesz a nyomás. Bár álló helyben úgyis lefelé tud csak folyni az olaj, szóval szerintem is a hengerfejet kéne felújítani Alacsonyabb hőmérsékleten nyitó termosztát is jó lehet a későbbiekben. (Nyilván neked sok újat nem mondtam, csak a kérdezőnek próbáltam kifejteni )
-
Gézengúz
addikt
válasz szimi57 #56370 üzenetére
Én nem hiszem, hogy az a 10 fok nagyon számítana, (fogyasztás terén) viszont minden más biztos meghálálná. Ezt én is díjaznám, egy igazán hozzáértő, mondjuk Ezredes, vajon mit mondana ezzel kapcsolatban?
Trianta
Pedig az bizony nem sok.
Kipuff is kormos, igaz?
[ Szerkesztve ]
-
Elims
veterán
válasz szimi57 #56456 üzenetére
Köszi!
Itt is csak a gyári adatok vannak.Nem tudom,hogy mennyiben térhet el ettől a valós.WhiteZo: Egyre jobban elkeserítesz pedig már kezdtem beleélni magam,viszont egyre jobban azt is gondolom,nagyon jól tettem,megkérdeztem itt.....
"...e65 v8 megveszed, olajat cserélsz azt jónapot azt el lehet felejteni."
Pedig én ezt így képzeltem. :-(
Egyébként kifejezetten [Ezzel] szemezek nagyon.
Már beszéltem is a tulajjal.Nem egy takony gyerek..50 év feletti egy másik 5-ös bmw-je is van.
Nagyon korrektnek tünik. -
Drago1
tag
válasz szimi57 #56869 üzenetére
" Dél-Koreában vissza is hívtak típusokat az autók gyulladását okozó, a kipufogógáz-visszavezető rendszer (exhaust gas recirculation, EGR) hűtőegységénél fellépő szivárgás javítása érdekében. Emiatt 27 autó gyulladt ki egy év alatt a délkelet-ázsiai országban."
Az a durva hogy a kigyulladós AgR-t pont dél kóreai beszálltótól van a német hella-val nincsen se probléma sem visszahívás!
Egyébként 2 hete egy peugeot 508 gt gyulladt ki az M7-en felismertem mert volt ilyen autóm ,az nem volt bent a hírekben .Nekem a német autópályán kezdett el füstölni dugóban,kiugráltunk ,aztán elindult a sor és menni kellett a menetszél visszahűtötte.Típus hibája hogy a hátsófőtengely szimering ereszti az olajat ,átázik a hővédő gyapot és abból a kipufogóra csöpög az olaj és ha pont regenerál az autó akkor kigyullad.Mostanra forrott ki a probléma és elkezdtek kigyulladni a peugeot 508 gt ék .
-
chess001
aktív tag
-
-
Anaren91
senior tag
válasz szimi57 #57448 üzenetére
Van itthon egy Carista kütyü, de szerintem az nem tudja, vagy legalább is nem találkoztam ilyennel benne. Másrészt írva van a kocsi, nem tudom, ez befolyásolhatja-e a levegő-benzin arányt. Ha lesz egy kis időm megnézem a levegőszűrőt, meg a maf szenzort megtisztítom aztán hátha csak ennyi baja volt. Levegőszűrőt milyen gyakran kellene cserélni? Az enyémbe 8k km van kb.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gézengúz
addikt
válasz szimi57 #57542 üzenetére
4 éve csináltam 36-ban M50B20, elég volt a csapágyakat cserélni és a szénkeféket a feszszabályzóban.
Szétfúrtam a szegecseket és csavarozva lett, (jut eszembe 36-nál az ablakemelő mechanikát is így kell javítani, szegecsek kifúr csavarok be) szépen be lehetett forrasztani az új szénkeféket, pöpec lett.
46 megoldása vajon mennyire szerelhető még itthon? Illetve mennyire hasonlít ehhez?
-
Anaren91
senior tag
válasz szimi57 #57682 üzenetére
Hát megmondom őszintén azt nem figyeltem, majd holnap ránézek. Írva van a kocsi az nem tudom mennyire befolyásolhatja ezt az értéket.
Viszont mentem vele most egy jó 50 km-t. Eleinte fura volt, mintha kicsit hezitálna. Nade mire hazafelé jöttem már teljesen más volt a kocsi. Adaptációt nem reseteltem, kellett neki egy kis táv mire beállt az új légtömegmérőhöz a rendszer. 99% ba biztos vagyok, hogy már rég óta szarakodott az előző.
Volt egy pont amikor úgy éreztem, mintha valami változott volna a kocsival, de ráfogtam arra, hogy biztos megszoktam..
Hát nem... rendesen izomláz van a hasamba úgy belepréselt az ülésbe a kocsi...MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz szimi57 #58168 üzenetére
Globálisan nézve, teljesen mindegy, hogy a városban vagy városon kívül nyomják ki az éterbe a károsanyagot. Max a városban lesz kevesebb a smog ennyi. A linkelt cikkben meg pont azt írják le amit én. Ha megújulóval van tölve fasza, de ha a hagyományos úton megtermelt hálózatit használják nem sokkal jobbak. Siránkoznak sokan, hogy a cryptovaluta bányászok mennyi áramot elhasználnak. Hát ilyen szempontból az elektromos autók se állnak túl jól.
[link] Csinált egy 2500 mérföldes kiruccanást, mindjárt egy átlag család 5 havi áramfelhasználását benyelte.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
CharlieDrop
veterán
válasz szimi57 #58950 üzenetére
a kémcsöves tesztek arra jók, hogy megmutassa mennyire folyékony az olaj. Amit vastagabbnak hívsz, vagyis a hidegtűrési képessége rosszabb, az azt jelenti, hogy tovább tart az olajnak mindenhova eljutni és megfelelően kenni, mint annak, amelyiknek a hidegtűrési képessége jobb.
A kérdés csak az, hogy cserébe a melegtűrési képessége hol van. egy 10W olaj is elég jó, ha nem nagyon van 0 fok alatti hőmérséklet.
És ezeken kívül van még pár olyan jellemzője egy olajnak, amit általában figyelmen kívül hagyunk, hiszen úgy is belevaló olajat veszünk (ha figyelünk).
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nagyúr
válasz szimi57 #59836 üzenetére
Sziasztok!
Csütörtökön visszük szervizbe, valóban 1 hete az átvizsgáláskor mondták hogy a kicsi kiegészítő akku fesze alacsony és cserélni kéne. A nepper akkor azt mondta biztos csak az állástól merült le, feltölti ő. Most ki lesz cserélve saját költségen de ha nem ez a hiba okozója, akkor a továbbiakat már ők fizetik. Korrektnek tűnő ajánlat.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest