Új hozzászólás Aktív témák

  • szimi57

    őstag

    Eljön az idő, amikor az autópályába épített réz sínekről veszik a töltést az elektromosok. Gyorstöltés a lakásba kb. annyit fog jelenteni, mint a net bekötés. A piac jelentős részét a használt autók adják mert soknak csak arra van pénz, nem azért mert nem felelne meg a villany. Saccra ez bőven 50 % felett lehet. A belsőégésű motorokat több mint 150 éve fejlesztik és még mindig nincs kész, csak egy nyűg az autógyártók hátán is, nem beszélve a fenntartásukról. Hol lesznek ezek a motorok 150 év múlva? De lehet számolni költségeket is. Pl. egy BMW-nél 40-50 évvel kalkulálva mit jelentene ez egy elektromoshoz képest? És persze a klíma. Már kongatják a vészharangot, lehet el is késtünk. Elektromos áramot elő lehet állítani környezetszennyezés nélkül is, de a kipufogókból sosem fog oxigén ömleni. Még nagyon az elején tart ez a történet, rengeteg meló, ami mellesleg a gazdaság húzóerejét fogja jelenteni. Itt csupán egyetlen kérdés merülhet fel. Az akkumulátor anyagszükségletének a biztosítása. Igaz a szénhidrogén tartalék is véges, viszont az elektromos energia szinte végtelen. Már csak ezért is végük lesz a belsőégésű motoroknak.

    A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

Új hozzászólás Aktív témák