- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Rendszergazda topic
- Asustor NAS
- Milyen routert?
- SkyShowtime
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
"Nem lesz emiatt rántás. " - azért légy szíves gondold már ezt végig. Szerinted mi a lópikuláért rakták régebben a kézi váltós autókat egyesbe és egyszerűen letojták a kéziféket???
Talán mert a motornak a forgatáshoz egy elég jelentős mechanikai ellenállása van addig amíg nem indul meg az égés és nem kezd el hajtani."A BMW itt annyival szerencsésebb, hogy elismerte a hibát, de ettől függetlenül ugyanaz a cikkszámú önindító van benne, mint egy mezei 320i-ben, szívesen elkérem kollégámtól a legutóbbi munkalapot. " - azért mielőtt a kollégád hülyeségeire támaszkodsz azért legalább megnézhetted volna a két motor önindítóját. Kikerestem neked őket, tessék:
BMW 320i önindító: [link]
BMW 330e önindító: [link]
Utóbbihoz konkrétan oda van írva, hogy PHEV, ahhoz gyártják és egyáltalán nem ugyanaz a kettő cikkszáma sem. Sőt ha PHEV cikkszámára ráklikkelsz megnézheted miben van még ilyen alkatrész, érdekes mód az összes PHEV lesz.
Mellesleg miután beparáztattál ezzel a hülyeséggel elmentem és megkérdeztem egy kifejezetten BMW villamossággal foglalkozó szerelő srácot és elmondta, hogy igen, a Valeo elbaszta, de a BMW kicseréltette vele az összeset és azóta nincs probléma. Az enyém eleve már az újjal jött.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
Én esetleg valami szoftveres megoldást tudok elképzelni, hogy a motor ellenállását leküzdjed. Tehát fogja rárakja a kuplung a motort a hajtásra, ezzel egyidőben a villamos motor kap egy nagyobb áramot ami pont azzal egyezik meg, hogy mennyivel fogná vissza az autót az ICE és pont akkor leszedi róla a plusz teljesítményt amikor az ICE elindul. De kétlem, hogy ezt meg lehet úgy oldani, hogy ne rántson minimálisat mivel a motor ellenállása is biztos változik attól függően, hogy mennyire meleg, mikor volt utoljára beindítva, hogy áll épp az olajfilm a hengereken stb.
G20-ban még ott van az önindító és szerintem az LCI-ben is, mert a váltó ugyanaz és ha jól tudom a váltó házban van az önindító. Az volt a probléma, hogy amikor szétrepült akkor vitte magával a váltót is, ezért cserélte gyorsan a BMW az összest ki.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
és az az egyik legdrágább retrofit is. Itthon se volt sok mivel nem volt csomagban.
Amúgy én is díjaznám. Az enyém demó autó volt, rendelt bele Adaptive Led-et ami 401e volt, de 650e lett volna az Innovációs csomag amiben az Adaptive Led, a Driving Assistant (sávtartó) meg a HUD volt. A DA annyira nem izgat, de a HUD jó lett volna. simán adnék érte most 250e, hogy ezt a képt opciót bekapcsolhassam. -
-
KAMELOT
titán
2012 az W221. Olyat már kapni 10-11.000€. 2009 S450L 4matic. Tőlem 70km. Inkább valami újabb kocsiban gondolkodom, tanultam a hibákból. Roncsba nem ülök.
Van egy 2004 E65 730i eladó...569.000km van benne. Korekt km futott.cOxeR: Az olyasmi mintha a nő nyögésèt a filmből hallod és nem azért mert te csinálod
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
98bja
senior tag
Rengeteg Ranult van a városban, egyiknél sem láttam még hogy égett volna a hátsó lámpa sima menetfény közben.
Pont azért fontosabb az első, amit le is írt, hogy ha hátulról közelítesz meg egy autót, akkor tulajdonképpen sokkal több időd van észrevenni, mert nem akkora a sebességkülönbség. Szemből viszont sokkal gázabb ha nincs semmi világítás.
Rossz látási viszonyok között meg ígyis-úgyis kell a tompított, jó körülmények között meg észre fogod venni hátulról akár ki van világítva, akár nem. -
98bja
senior tag
Kicsit elbeszélünk egymás mellett azt érzem. Önmagában nappali menetfényt csak jó látási viszonyok között szabad használni (Ez jelenti a napos, gyengén, közepesen felhős időt, de még a borult idő sem gáz, ha amúgy világos van és nem vastag a felhőzet). Ha ilyenek a körülmények, akkor totál felesleges a hátsó lámpa, mert több száz méterről lehet látni az autót, főleg hogy nem nagy a sebességkülönbség.
HA viszont a következők legalább egyike teljesül: Köd, eső, havazás, vihar, extrém borús idő, szürkület, éjszaka, akkor viszont ígyis-úgyis kapcsolni kell a tompítottat, tehát ideális esetben nem kéne hogy problémát okozzon az autó észlelése.
Aláírom, sok az idióta aki nem képes felfogni ezeket, és éjjel is menetfénnyel megy, de ez megint más tészta... Az valószínűleg akkor sem kapcsolná a tompítottat, ha nem lenne menetfény. Sok hülye van aki például szembe megy fel az autópályára, ott sem az út a hibás, hanem az agyhalott aki nem tudja értelmezni a táblákat.
Szóval csak ezzel azt akarom mondani, hogy ha mindenki szabályosan használja a menetfényt, akkor nem szabadna hogy gondot okozzon a hátsó világítás hiánya. -
H.Ezredes
őstag
Ki mit preferál. Alap esetben ugye nem csak a lökösök amik változnak hanem jó pár dolog. Például a kormány is sportosabb / vastagabbak szoktak lenni. A futóműben más a lengéscsillapító keményebbek a rugók / stabilizátor rudak is mások ha az újabb autóknál kérik akkor ugye a fék is nagyobb. Szerintem sokkal jobb egy ilyen M csomagos / fékes autó mint egy sima.... Persze ki mire használja...
#63520 Chrys_
Összességében az elejétől a végig mindennel együtt kb 35-40 munkaóra.
#63521 fungi
Össze se lehet hasonlítani. Egy új hibrid de még egy használt F30 330E is iszonyat drága ahhoz képest,hogy egy ilyen 1-es BMW-nek mennyi az ára és ha még beesik egy ilyen hiba a javítással együtt is töredék ár egy hibridhez képest.... Ez egy teljesen jó városi rohangálós kocsi.... A másik autó egy pár éves ( vagy még annyi se ) Leaf náluk így pontosan látják és tudják mennyivel drágább egy ilyen elektromos vagy hibrid autó...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
Köszönöm a megerősítést, én is erre gondoltam, hogy egy kisebb kaszniban, gyengébb hybrid hasonló, mint egy TD... Most akkor magyarázd el a mérnökúrnak is!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
Én továbbra is azt gondolom, hogy inkább egy 120-as 7 helyett 8,5 körül, mint egy rexes. Annyira buta az a robogó motor…
Mekkora a táv, illetve télen is jöttök/mentek?Amúgy szerintem is iszonyat jó a helykínálat elöl, beülök a Z-be, olyan érzésem van, hogy bele tudok harapni a szélvédőbe ha akarok. Persze zárt tetővel.
-
cOxeR
Ármester
Igen, ez a legnagyobb gond, hogy mindenhol más a töltési “módszer”… én ettől félnék, ami sok időveszteség, utána a fos töltőktől.
Pont a napokba néztem, hoztak be egy 120-as rexest, azért az már elég jó távot tudna… de 14M körül volt valahol. Itt van, ezt nagyon tudnám élni, az más kérdés, hogy több mint kétszer annyit nem ér mint amim van.. [link]
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem tudom lehet csak rosszul gondolkozom, valóban amikor lemerül akkor még egy ideig hol így hol úgy megy, de egy idő után teljesen leeszi az akkut és szinte csak benzinnel megy. Mondjuk nem megyek annyit áram nélkül városban hogy rendesen kiteszteljem, illetve bulika szerint ha battery control módban megyek 100%-ra töltve és 100% a megtartás, akkor is hybridezni fog. 1x próbáltam de nem lettem meggyőzve, lehet megint tesztelni kéne...
Mondom lehet velem van a baj és mást képzelek oda mint amit valójában kéne.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
urban racer
senior tag
Az y-os honda az nem honda, lehet nem fogalmaztam egyérteműen: a hunyadira gondoltam, vagy akárhogy is gyártják. Régen volt olyan mikróm is. Szeretem a hondát. Mármint a motort, ami a kocsiban van, ami körülötte van, azt nem. Ha megnézed az adatlapom, láthatod te is
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Mondanám, hogy ferde szemmel nézek rájuk, de igen alattomos poén lenne. Kicsit olyan a hyundai, mint abban a poén videóban, ahol a KimDzsongUn képet raknak össze 1000 lapból, minden katona fog egy lapot, és hiányzik egy csávó aki elaludt Vagy mint a Magyar Közút: felkészült a télre, de hóra nem számított Komolyan:
szomszéd: 2008 körüli kocsi, beázik minden ajtóban áll a víz. Miért? a kédergumi fém lefogatója szétrohasztja az ajtót. De nem kicsit. Miért nem elég a 2 lemez összetalálkozására ráhúzni a kédert, mint minden más autógyártónak? Jókérdés. Alvázvédelem? Galvanizálás? Felejtsd el. A bölcső nem létező elem. Komolyan. Max fotón látsz ezek alatt bölcsőt, a helyén nem. Nem tudom, hogy ezeknek Gandhijuk van vagy Allah vagy bármi is, de hogy azon kívül mi tartja össze, hogy az egyik kerék ne Győrbe menjen a másik meg Nyíregyházára menjen, azt nem tudom.
A motorral kapcsolatban az ismert, hogy szakad a lánc, de kuplung edződése más kérdés. Oké, ahogy kopasz mondta, kopó alkatrész, ki kell cserélni és minden hepi. Mondjuk én nem lennék, ha 100 ezer km-esen kuplungolni kéne a kocsit. Szomszéd se volt.Mondjuk azt, vannak típushibái, de ezek ismertek. Aki a kédert kapta feladatnak lehet éppen kokainozott, vagy rizst szívott vagy jóég tudja, be volt mindenzve is, de totál értelmetlen volt, jobb ha inkább kicsit szelel, mint egy öreg dácsia, de legalább akkor nem rohadt volna, max vesz az ember obiban 3 tekercs nyílászárógumit és probléma megoldva
Mindezektől eltekintve akár jó is lehetne, de nekem-keletiesen puritán, jellegtelen, unalmas a belseje-külseje. A stinger még csak-csak, de annyi pénzt meg nem ér.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Gsx-rr
veterán
Oke ez te vagy.
Van aki gyerek es kutya (legtobben)nelkul utazik radasul sokszor.
Kormyezetembe 2 orankent megallni, 3x egy 600 kilometeres uton az sajat magunk szandekos szivatasa.Amugy majd nyomd le ezt a tavot egy elektromossal utana majd reprezentativ lesz a velemenyed, egylore csak egy elkepzeles
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Mi is megtanultuk a leckét. Alvás nélkül munka után éjfélkor indultam el Svajcba. München után adtam at a kormányt a feleségemnek egy órára mert nem bírtam már tovább.
Visszafelé a Gárda toig mentünk csak, 600km és ott aludtunk. Másnap uden és frissen indultunk haza, leírhatatlanul jobb volt így.
Holnap megyünk megnezni egy 535i-t, rossz kategoriaba van sorolva hahun remélem sokan nem nézték még meg :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
kardkovacsi
senior tag
A kormánymű ilyen BMW betegség. Tipikus overengineered cucc. A változó áttétel miatt bele van rakva egy komplett bolygómű. De ok, végül is így valamennyire érthető, főleg külföldön. Az az érdekes, hogy itthon +200e-ért kapsz még 2 év garanciát. Lehet megéri, én anno akartam kötni de a BMW nem engedte mivel az autó elmúlt 3 hónapos. Mondjuk demó autóként nem is lehet előbb megvenni. De egyelőre semmi bajom nem volt vele, szerencsére.
Azért köszi, így legalább majd lehet mire hivatkoznom a racionális énem előtt, hogy miért kell autót cserélnem
-
Gsx-rr
veterán
Holnap megmondom mennyi lesz
De mit varunk mikor a 90 forintos hamburgerzsomle most 150 lett?
Tavalyi fizeteseket majdnem duplara kellett emelni(Balaton,nyari szezon)Tasiadam:
Pont most neztem a Top Gear-be
Jó autó jó autó de árban pl. együtt van az Aston Martin-al
Azért az más presztizsosztály![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen