- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #63192 üzenetére
Hiába, ha a user tapasztalat mást mutat. Szívesen megmutatom a munkalapokat, hogy 3,5 év alatt hányszor kellett a starter motort kicserélni a C350e-ben. De rá is kereshetsz akár google-ban arra, hogy "C350e start motor problem", sok találat lesz. És mint említettem, az újabb modellekben már nem is alkalmaznak azóta önindítót, az A 250e és CLA 250e benzinmotorját már simán a villanymotor forgatja meg. Azon sem lepődnék meg, ha a G30 530e-ből is kikerült volna már az önindító a fenti okok miatt, de azzal szándékosan nem példálóztam, mivel nincs vele tapasztalatom és nem ismerem a típust.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #63192 üzenetére
Nekem erről mindig az jut eszembe (persze lehet már itt is meséltem) mikor még megvolt Honda Integra Type-R-em. Egy végletekig kihegyezett szívó motor, amikor megjelent akkor a legnagyobb liter per lóerős motor volt a világon szívó kategóriában, még a Ferkákat is verte benne, meg ennek volt a legnagyobb dugattyú sebessége is a szériában gyártott szívó motorok között a világon.
Egyszer megállított valami rendőr, megszondáztatott (szombat délután WTF) majd elkezdte magyarázni, hogy a haverjának van egy VTI-je (amiben egy hasonló erősen pörgős motor volt, de nem ennyire) és csak meg kellett csipelni és a 160-ból mindjárt 220 lóerő lett. Meg nekem is ezt kéne tennem és akkor 1.8-as motor nem 190 lóerős lenne hanem 260. Bólogattam, csak menjünk már. Idióta, majd biztos jobban tudod te mint a Honda mérnökei aki mindenféle trükköket alkalmaztak, hogy a motor kibírja a 9e-es fordulatszámot tartósan. Mennyivel egyszerűbb dolguk lett volna a kedves rendőrt megkérdezni, csak meg kell csipelni és kész is megvan a 260 lóerő.
Hogy ontopic legyek ha jól tudom pont az E46 M3 volt aminek picivel nagyobb dugó sebessége volt mint a Hondámé, repültek is benne szét sorban a hajtókarcsapágyak. Nekik nem jött ez össze elsőre, hosszú huzavona után el is ismerte a BMW a problémát és cserélték valami erősebbre.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen