-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
98bja
senior tag
Biciklisektől nekem is herótom van. Vagy az út közepén kóvályognak, vagy mikor egy bicikliút keresztezi az utat, képtelenek megállni vagy szétnézni, ők mennek tovább, leszarva mindent, hiába van kitéve nekik az elsőbbségadás tábla. Sisak persze egyiken sincs, aztán ha történik egy gázolás, és neadjisten úgy üti be a fejét hogy meghal, akkor meg életed végéig azzal a tudattal kell élned, hogy megöltél egy embert. Persze sarkos példa, de előfordulhat, főleg egy forgalmasabb úton.
-
cOxeR
Ármester
Nekem nyár elején egy görkoris, sávval szemben korizo vén majom könyökölte le a tükrömet egy dupla eltolt jobbkezes útszakaszon (ahol rendszeresen lendületből fordulnak be az út közepére kis ivből), ami amúgy is keskeny, és járda egyik ház előtt van másik ház előtt nincs. Persze neki állt feljebb, egészen odáig mikor elkezdtem hívni a rendőrséget, hogy akkor beszéljük meg mi a fenét keresett ott és vegyük fel az adatait, ha baja van az elektromos/indexes/fényre sötétedő tükörnek, akkor legyen ki fizessen. Nem kell mondanom, hogy egy tükör ami tolatáskor billen, kanyarodáskor meg fordul nem kettő forint. Persze ekkor hirtelen elkorozott.
Szerencsére feleségem ült a kocsiba, máskülönben tuti berántom az árokba, hogy ne iszkolhasson el. -
Shadowbull
addikt
A kerdes inkabb az hogy felmerul-e egy Mercedes/Audi/BMW ugyfelben, hogy: "Hmm, legkozelebb veszek inkabb egy Hunyadit".
Szerintem nem merul fel. Igazabol az sem nagyon merult fel hogy Lexust vegyen, pedig a Toyota kemenyen tolja mar evtizedek ota. Az USAn kivul nem tul sikeres, es akkor meg a Infinitirol, meg az Acurarol nem is beszeltunk, mint hamvaba holt kiserletekrol.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Akinek 7 eves X3asa van az nem tipikus premiumvasarlo. Jellemzoen 2-3 eves korukig tartjak meg az autokat.
"Feltorekvo marka nekem szimpatikusak."
Persze, semmi gond nincs ezzel. Szerintem is rengeteget dolgoztak es fejlodtek az elmult evtizedekben. Csak hat a helyen kell kezelni oket.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
Hát igen, azzal fel is rakta a térképre az R modelleket a volvo, meg a mostani Polestar-t... De a mostani összkerekes, automata M4 igazi gt3 versenyautó. Ja, nem.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chris0321
addikt
Én vidéken lakom, ott nincs hosszú várakozási idő a cserénél. Míg Ladám volt én cseréltem a szettet, max. elmentem centíroztatni ha szükségét éreztem. Mióta megvan a BMW, azóta egyszer gumisnál cseréltettem, amikor is majdnem belemaratták a csavart az alufelnibe, ezért azóta sógorom cseréli a gumit. Mivel a gyári emelő nem sokat ér, gondolkozom egy krokodil emelő vásárlásán, de mivel nem sűrgős még nem vettem. Nekem Continentál van a kocsin, valamelyik évben is már havazott mikor átmentem a szomszéd 15 km-re lévő városba gumit cserélni, de egyáltalán nem csúszkált a gumi pedig tartottam tőle. Én csak akkortájt szoktam cserélni a gumit mikor tartósan +7 fok környékére esik a hőmérséklet, mert nem szeretem mikor a meleg úton a téli gumi nem elég stabil.
-
Ck.
addikt
Annyira meredek hallani, ill. olvasni, hogy 2,5 milláért E46-E39…2010-ben 1.490.000-ért vettem egy 2000/12. évjáratú patika Audi A6-ost, szomszéd srác szintén akkoriban vett egy 2002-es BMW 530-at 1.7 M-ért, gyönyörű állapotban. Eltelt azóta több, mint 10 év, az akkori 9-10 éves autók ma már több, mint 20 évesek és többe kerülnek? Kész röhej.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Most tesla lenne a háttérben, milyen váltás ez
Kár, hogy már ez a legkisebb hathengeres:
https://www.bmw.hu/hu/all-models/m-series/bmw-m240i-xdrive-coupe/2021/bmw-m240i-xdrive-coupe-highlights.htmlA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
windlord
őstag
Nem kerül ám kinn 100x többe vagy kevesebbe.
Közel ugyanannyiban van akár németbe is.Egy generál építőipari óriásnál dolgozom, a kollegáma főépvez. volt a német Strabag -nál a Stuttgart környékén mindenféle útépítésnél.
Más a technológiájuk.
Kő alapra építenek, jobb a gumi adalékuk (ezért nem esik szét az út kopó rétege) és más a bitumenjük. Tény és való, hogy jobb az anyag mint a magyar.
Nekünk a mészkőlisztünk jobb, de itt nem az a lényeg tartosságban.Még a gépeik is ugyanolyanok mint a mieink, csak 10 évvel ujabb technika.
Két autó közt is kijön a különbség, nem pedig két Finisher közt...Németeknél még azt nem szabad elfeledni, hogy ott az utak kopó rétegét néha kompletten cserélik, és úgy, mint egy szönyeget.
Legyártják, felgöngyölik és lefestve éjszaka leterítik a felmart szakaszra, kilométer hosszan...De az alap kérdés, nem 1000x drágább itthon.
Meg a mi útjaink annyira nem szarok, csak a karbantartás (álágmegőrzés) a más... -
chess001
aktív tag
E90-nél már elengedte a BMW a sport vonalat, nagyon meghízott, megnőtt.
Azért is lett az 1M olyan ikon, mert volt hely lefele E82. A következő generációs F87 M2 mérete az E36-ra rímel, most megint nőtt az aktuális G42 kettes.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
Én télen ritkán mosom, ebben a hónapban nem volt takarítás még egyikken se, mondjuk Z áll a garázsba - ha megyek vele egy kört hazafelé lemosom aztán megy rá a ponyva másnap ha teljesen megszáradt, ne porosodjon mikor nyitom csukom a garázst az elektromosnak. Focus sose volt garázsba szerencsétlen.
Télre vettem gumiszőnyegeket I3-ba, remélem kellően véd majd.
Fontos a súly nagyon, de azért a merevség miatt meg kell a tető nagyon, nekem is ha lenne feles keretem vennék még merevítőket a Z-be, egy alsó háromszög meg egy hátsó csomagtérbe lenne jó, de több kardinálisabb dolog van előtte.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
A 230 körüli paci 28i-ből tengelyekkel lesz. 250 körül van, ha ITB is lesz még mellé rendesen belőve vezérlővel.
Gyári belsővel, chip, leömlő, nagyszívósor 200 körül van. A 28i, nem a 25i. Az, hogy a m52b25 egy szívósorcserétől 185-190 pacis csak mese habbal, fotelhuszároknak... Majd méresd be a tied, hogy mennyi paci van benne!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Puma K
veterán
Gondolom méretben, biztonságban és a mechanikus mivoltából adódóan sokak számára szimpatikus vétel.
Plusz meg van benne az összes olyan extra amit elvárhat az ember, de még nincs túlzottan túlbonyolítva elektronikával.
Meg hát a legkisebb motor esetén is sor hatról beszélünk. Így a hangja is szép
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
CharlieDrop
veterán
Ha így nézzük az FL e39 jól sikerült darab és a pre Fl (vagy LCI) e60 nem annyira, de sokat javítottak faceliftre.
Én úgy gondolom, bár nem volt ötösöm, hogy igaza van Ezdresnek, amennyi e38/e39 és e60/65-ben ültem az újabbak mind jobbak voltak érzésre...
A hármast direkt nem keverem ide, megértem azokat akik e36, azokat akik e46 és azokat is akik e90-et szeretik, itt sajnos nem volt konstans az előremenetel vezetési élmény szempontból, a többi másik dolog.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
Nálunk van pár oldal, akik autóbehozatallal foglalkoznak.
650€ összes papírt + behozzák neked. Odamész és átveszed. Kötelező biztosítást te fizeted 100€ tétel.
Sőt a vírus végett még házhoz is viszik neked.
Online kamerás vásárlás is már van.
Meg lehet mindent oldani.A kocsi amiről szó volt MO-i. Sehonnan nem kell behozni, így mire fel a +2000€. Erre reagáltam! Szomszédban lakom, de nálunk még a behozott kocsi is olcsó, ugyanis itt nem raknak rá annyit. MO-n rendessen elszállt az agy.
2007 az a kocsi. 8000€ sehogy sem ér.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
veterán
Egy gyári bontatlan M54 B22 226S1 motorról van szó és most van teljes felújításon (vezérlés, síkolás, gyűrűzés stb-stb). Nem én csinálom hanem az autót ismerő, szerelő és karbantartó műhely.
Egyik haver akinek Z3 kupéja van ő említette, hogy ha már ilyen beavatkozáson van a verda akkor ajánlottabb a BMW által használt műanyag helyett fémet használni termosztátháznak és olyan vízpumpaszivattyút betenni aminek a lapátja-kereke is fémből van és nem műanyagból.
Mert hogy elmondása szerint tudtával ezeken spórolt a BMW és műanyagot alkalmazott ezen említett alkatrészek teljes egészében vagy részben.
Mostanra meg van teljesen fém termosztátház BEHR vagy WAHLER gyártmányból amik készleten is vannak plusz van még MEYLE teljesen fém vízpumpa is.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
ittakary
nagyúr
a hátsó lámpákról jut eszembe
KI VOLT AZ A DILETTÁNS GYÖKÉR, aki engedélyezte ezt hogy az "új" autókon csak elöl égjen pár pinaleső LED és hátul full sötét az autó?
ja és hiába hagyja AUTO beállításon, ebben a fostos téli szürke trágyában az autómata még simán érzékeli világosságnak ami van, miközben a parasztja meg úgy megy végig az autópályán hegyeshalomtól békéscsabáig a természetesen SÖTÉT színű, de legalább szürke autójával, hogy egy grammot nem látni belőle hátulról
én szarok bele addig szoktam villogni ezekre a madarakra ameddig rá nem jön hogy fel kéne kapcsolni azt a rohadt lámpát mert SÖTÉT van....
itt hibáztatom 1) az autógyártókat 2) a hatóságokat hogy ezt engedték 3) de legalább ennyire az idióta sofőröket, akik nem jönnek rá az autóhasználat első hetében, hogy "jébaszki nem látnak hátulról ebben a beállításban"
-
-
tasiadam
veterán
Ezek a "tuningok" itthon olyanok a BMW-nél mint a Merciknél a Brabus és a lorinser. ' matrica, vagy csak 1 jelvény, és semmi több. Nővéremnek volt Lorinser SLK-ja, ugyan az volt mint az összes többi SLK, csak lorinser felnivel. De egyől rátették, hogy az. Oké, ez olyan mint az M, AMG meg RS jelvény az autók hátulján, főleg ha dízel. (S7 kivételt képez most)
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
KAMELOT
titán
Lesz is aki ezt megveszi 70k-ért?
Ezredes: Ezt mind értem, de egy autó azért van, hogy használjuk, nem azért mert "különleges" és nézegessük a garázsban. Gondolom te sem azért építettél "különleges" kocsit, hogy megcsodáld néha a garázsban
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
Nincs is képben. Különben nem írna ilyen butaságot.
#64381 KAMELOT
Ezek az autók nem azért kerülnek sokba mert napi használatos autók hanem mert különlegesek / "régi" jó állapotú nagy értékű különlegességek. Egy 85-ös E28 M5 is simán 50K euro vagy akár több..... Egy E30 M3 meg még több... De sok más márkánál is így van... Ne írj ekkora butaságot,hogy max 10K eurot ér egy 70E Km-es E39 M5 ,mert vennék gyorsan egy 2-3-at ha hozol annyiért vagy olcsóbbért Azt elhiszem,hogy NEKED nem ér ennyit de hidd el sokan kifizetnek ilyenekért rengeteg pénzt.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-