- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Tárhely szolgáltató választás
- PHP programozás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Microsoft Excel topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Mauzes #73287 üzenetére
Úgy ne is várj hatótávot ha elfűtöd az "egészet". Egy 3,6 kW-osnál nagyobb fűtőszál van az autóban, azaz megy 15 percet maxon és 1 kWh ugrott (valaki kimérte, hogy az állóhelyzeti fűtés esetén 16A-en megy a wallbox töltő és mégis vett ki az aksiból is energiát). Ezt eljátszod négyszer akkor kb. a 30-40%-át elfűtötted az aksiban lévő energiának, de ahogy nézem nálad ez inkább 50-60%.
Ezekben nincs hőszipka mint mondjuk egy i4-ben, így a fűtés sok energiát használ. Én ennyit elmentem a régi 330e-vel ilyen időben csak azzal, hogy fűtött (15 fokos) garázsból indultam és még előtte rányomtam az előfűtésre is, meg nyilván nem álltam meg sokszor.Amivel még lehet spórolni, hogy leszoksz a hirtelen nagy fékezésekről (sokan szeretnek "dinamikusan" fékezni is, azaz az utolsó pillanatban vágnak egy nagyobb fékezést), hanem amikor látod, hogy piros lesz a lámpa gázról le a láb, még esetleg enyhén fékezel is de nem annyira, hogy a mechanikus fék fogjon be. Van szerintem egy kijelző ami mutatja is mekkora regen mértéke. Mellesleg ezzel a féket is kíméled.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Tárhely szolgáltató választás
- Gaming notebook topik
- iPhone topik
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest