Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz KAMELOT #51743 üzenetére

    30d 231 lóerő.
    Nagyobb motor, nehezebben melegszik be, és 1810+ kg, ami a dugóban szintén előnytelen.
    Most voltam 2 vidéki úton is, ott rendben van minden, taposva neki 8,3, amúgy meg 6,3-6,7.
    Ez a városi rövidtáv nagyjából oké lenne, ha pl. nagykőrösin végigmennék 70nel (bár a vége annak is dugó), de az üllőin végig dugót elkapva, folyamatos elindulás-megállással mindezt az út kezdetétől a végégig, még esélye sincs rendesen bemelegedni a motornak, tehát a hideg motorral egyből dugóba beállva jutok el a célhoz, és végig kocsisor. Magyarul sz*pás az egész.
    Ismerős hasonló cipőben jár az e39 525tds-ével, ő nagyváradtól dugózik át kelenföldig, és 9,5-10,5 között fogyaszt neki, amúgy meg 6-6,5literrel mászkál autópályán.
    Másik ismerősöm kb. csak nagykőrösin végiggurul, az e92 320d 7litert evett neki, az f33 440i-vel pedig 11,2 ugyanaz (autópályázáskor 8,5+).
    Rövidtávra nagyon rossz a diesel :(

    Kb. 10km-es távig benzines, 10-15km között talán egyforma, 15+ km felett a diesel gazdaságosabb. Persze számít, hogy az a táv végig dugó vagy normál haladás.

    Egyébként ha szeretnék egy V8-as benzinest a jövőben, és tegyük fel h átlag 15litert eszik 100on, ha ezt gázosítanám, akkor kb. hány literes benzinfogyasztásra jönne ki a gázos fogyasztás? (full hülye vagyok a témához, csak érdekelnének a számok)

Új hozzászólás Aktív témák