Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Ck. #44410 üzenetére

    2 év alatt sokkal nagyobb lesz az értékvesztése... Ráadásul amíg használod 2-3 évig addig is benne áll a másikhoz képest 7-8M amit soha nem fogsz viszont látni....

    (#44412) joamilestoné

    Igazából az EGR miatt néz ki így az egész.... De úgy nézd,hogy most rákölt vásárlás után egy nagyobb összeget és amíg használja 150-200E Km-t addig ezzel nem lesz problémája nem kell egyik héten vezérlést cserélni másik hónapban hűtőket takarítani a harmadikban turbót a utána szívósor szívócsatornákat stb stb...
    35i ugyan úgy lekokszosodik injektorok turbók stb stb....

    (#44414) chess001

    Nem mindenkit érdekel,hogy akár 800Le is lehet... Valaki tényleg használni akarja.... Egy dízelt simán meghúzol és bírja... a 35i-t ha meghúzod már kell cooler és ha jobban bele akarsz nyúlni cserélhetsz ki mindent ami benne van.... N55 erre alkalmatlan... Ilyen alapon meg M10-et kell venni a 80-as években tudott 1500Le-t :D

    (#44420) BMW001

    Annak a videónak az előéletéről se tudni semmit. Nem hulladék hanem nagyon magas fordulatszám tartományban forog a motor... 100E Km után hajtókarcsapágyakat kellene cserélni amire szarnak a tulajok és csodálkoznak,hogy letérdel a motor... Erre érzékeny nagyon a motor... E36-ba E46-ba is kell cserélni egyébként ugyan úgy....

    98E Km-es szervízkönyves kocsi volt az alany. Ebben se volt már sok. Ebből is kiderül hogy max 100e km egy csapágyszett élettertama sürű olajcsere periódusok mellett is. Ha valaki meg csúcson használja annak max 50000km utcán. Versenyautóban 5-8000km

    119E Km
    S65 csapágyazás az utolsó utáni pillanatban. Kb még 5x meglett volna kínozva és lett volna egy újabb kikönyökölt példány.

    129000km-es E93 M3 ami 110000km-ig egy öreg faszinál volt

    Nem az autó a szar... Hanem User ERROR van.... Azért mert az embereknek fingjuk sincs mit és mikor kell cserélni ( le is szarják ) nem az autó a szar..... De amikor csapágyas lesz akkor szar fos BMW ha elszakad a vezérlés szar fos BMW... Minden megelőzhető lenne.... Aki meg nem akar költeni szervizre és ezeket nem akarja tudomásul venni,hogy igen is cserélni kell nagyon sok mindent az vegyen új autót vagy régi swiftet......

    (#44409) Soma01

    Keress meg nyugodtan :)

    Úgy általánosságban meg VW-be is fos az EGR hűtő ott bemegy a víz a motorba és kikönyököl..... Mondjuk legalább nem gyullad ki :D

    Mercibe is mondja a szerelő ismerősünk,hogy ugyan úgy kell cserélni láncot mert mos Audiba is....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák