-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #39103 üzenetére
Azert csak nem. ATF literje 4k?
mod: Egybol a legdragabbat mondtam. Nem tudom mekkora futasnal, es hogy megeri e ez egyaltalan. Azert itt munkadijjal egyutt boven millio folott van az urge.
Te mar remappoltattad a gepet? Tegnap mentem ismeros E91 320D -jevel, remap utan eleg szepen szedte a labait, mintha kicsereltek volna.
H.Ezredes: Mekkora a futas, hogy mar vezerlest kell cserelni? Hetvegen lattam egy F10 530D -t, 2010 -est. Abban elszakadt a lanc, de meguszta a dolgot ennyivel, nem kell a general, csak egy uj vezerles. De 300k km volt az autoban.(persze ez meg igy is sokkolo, kib@szott bicikli lanc, hogy az osszes motortervezo noob feje robbanna fel a BMW -nel)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #39099 üzenetére
Majd csere után nyilatkozok erről. Holnap kezdjük majd el.
(#39100) Skimaster
Pár "apróság" Drágák eléggé....
(#39104) BMW001
Ez nem egy sima ATF. Speciális 8HP ( / 6HP ) váltóolaj Gyári Wallis liter ára pedig 21354.69 Ft Ez egy nagyon nagyon jó olaj és jelentősen olcsóbb is persze kb a harmada. Pl első diffi olaj 0,5L 16K És van még osztómű, hátsó diffi, fékolaj . Vezérlést kell cserélni az összesben függetlenül attól,hogy 16D 20D 30D 35D vagy bármi más.... ~250E Km körül van ( vissza van tekerve ) Nagy mákja van..... 90%-ban szelepek elgörbülnek a kaloda eltörik himbák is vez. tengely törik stb stb....
(#39108) joamilestoné
Amikor még a kocsi ér 6-8-10 vagy több Milliót akkor nem annyira gázt de akkor már 2-3-at és ott is meg kell csinálni az már fájdalmas....
(#39109) H.Ezredes
Inkább gátló de lehet a szilent is Enyém is vizen ugyan azt csinálja mint a tied.... Kivannak a gátlók tavasszal kerül be majd 4 másik M-es . Körbe 4 tárcsa+ betétek fékcsövek fékcsúszkák kopásjelzők. fék lerendelve megy lyuggatásra hűtőm elrepedt rendeltem egy másikat bele meg egy egy gyári vízcsövet..... Nyáron eldurrant a nagy műanyag cső az már új a T elág is cserélve volt most a felső csövet is kicserélem a tartály már volt cserélve marad az alsó vízcső ami még nem volt cserélve meg most jön a hűtő... Sírok zokogok,hogy egy E39-be ennyi pénzt időd energiát munkát fektetek...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #39109 üzenetére
"Ez nem egy sima ATF. Speciális 8HP ( / 6HP ) váltóolaj Gyári Wallis liter ára pedig 21354.69 Ft Ez egy nagyon nagyon jó olaj"
A Wallis bekaphatja, az osszes BMW markaszervizzel egyutt. A gyari ZF olajat adjak tovabb atcimkezve, 5x -os aron. Annak az olajnak a listaara meg ~4k +afa.
Van ellenpelda is. 2011 -es 530D szinten, 400k km -el. Gyari a DPF is, de a vezerlessel sem volt meg gond. Autopalyas gep, az urge 80k km-et ment evente, 4 evesen a gari lejartaval adta el, akkor vette meg ismeros. Viszont a valtot fel kell ujitani.
joamilestoné: Erteketol fugg... Egy olyan autonal, amit a piac mondjuk 5 millara taksal, nem biztos, hogy gazdasagos dolog az auto ertekenek tobb mint 1/5 -et rakolteni. Persze ez esetben mas a felallas, de en inkabb eladnam az autot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mert az emberek azt hiszik, hogy egy auto a nagy futas ellenere is tokeletes, nem kell majd ra kolteni. Ha hibamenteset akarsz, akkor vagy nezel keves km -el, amihez meg kevesebb valoszinuseggel kell hozzanyulni(tekert nem er), es megfizeted a felarat, vagy veszel egyet sok km -el, es boritod bele a penzt.
Most oszinten, aki eladja az autojat sok km-el, az eloszor rakolt egy milliot, hogy patika legyen, majd mind az 1 millat bukva megvalik tole? Nem, es nem is kell elvarni. Nem azt mondom, hogy hibasan arulja, de pl. vezerlest miert cserelne eladas elott?
Az emberekkel van a gond, amikor azt hiszik, hogy egy 200k km -et futott autora meg nem kell kolteni. Pedig pont az az utvalaszto, akkor kell csomo dolgot cserelni. En az E92 -vel megtettem, ami igy utolag hatalmas hiba volt. Mert eladaskor nem terult meg a befektetes, es en alig elveztem, hogy majdnem olyan az auto, mint uj koraban. Ha nem teszem meg, ugyan ugy eladtam volna, de hosszabb lennek egy 700k -val.Es innentol inkabb nezek autot keves futassal, majd eladom, mielott penztemeto valik belole. Ez hobbiautora nem igaz, abba ugyis dontened a penzt, ha kell ha nem, mert hobbi, es hosszutavra tervezel vele.
Angolok, nemetek jol csinaljak, akkor adjak el az autot, amikor meg eppen gazdasagos fenntartani, de mondjuk fel ev mulva mar kinezne egy nagyobb raforditas. Na ezt aruljak otthon a kereskedok, es ezt veszi meg a magyar ember is abban a tudatban, hogy majdnem uj autot vett, nem lesz vele semmi gond, kolteni sem kell ra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz MPowerPH #39114 üzenetére
Az balgaság egyértelműen, hogy vesz valaki egy sok km-es kocsit és azt gondolja nem kell rá költeni... nem is erről van szó. Hanem arról, hogy egy rakás dolgot lehet menet közben cserélni... nem kell a leges-legvégéig kitolni... mikor már elhúz magával valami más alkatrészt/alaktrészeket is.
Pont arról beszélek, hogy össze van tákolva, hogy eladásra még jó legyen... én erre nagyon pikkelek... és erre is vonatkozott, nem a feleslegesen állagjavítás ráköltés... ergo ha van még 10k km a féktárcsákba, nem cseréled eladás előtt... de pl nem mondod azt, hogy most volt olajcsere, és pl nem cserélsz... és sorolhatnám milyen finomságok vannak... sose volt törve, sose volt megbontva... de látod, hogy taknyolva van a fele.
Pusztán az emberi gerinctelenség az ami itthon nagyon burjánzik ezen a területen.Angolok németek azért adják el, mert megtehetik a fizetésükből adódóan és azért mert ciki 5-6 évnél régebbi kocsival járni, sőt továbbmegyek, annyi technikai újítás kerül addig bele az új kocsikba, hogy már azért megérné a cserét. Tehetném én is 5-6 éves kocsinál régebbivel nem járnék, de nem tehetem meg. Jobban mondva megtehetem, de azok a kategóriás kocsik nem kellenek, ami belefér.
Szerintem olyan szintű óratekergetés megy behozott kocsikkal, hogy kár ebbe belemenni, itthon mit is árulnak és hol van a hiba, a nem hozzáértő vásárló a dilettáns, hogy csodát vár, vagy az eladó, aki tudja, hogy mennyit is ér az a kocsi amit árul a valós állapot szerint... felelősség meg alig-alig.
-
MPowerPH
félisten
Latod Ezredes is mit irt. "~250E Km körül van." Azert ez kemeny ebben a kategoriaban. Sok penzbe tud kerulni a sok km, foleg ha nem is tudsz rola, mert duplan elkoltod a penzt. Eloszor kifizeted a keveset futott auto premiumat, majd fizetsz a javitasokert, amit a sok futott es eltitkolt km hoz magaval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz MPowerPH #39116 üzenetére
Látom... hát ez van, ekkora értékű autót csak úgy vennék, ha biztos vagyok a valós futásban. Nekem pl van egy focus-om (az is tekert szerintem, bár nem lenyomozható sajnos), de ott édes mindegy, mert nincs olyan drasztikus ára a javításnak... ott inkább a javítást nem is az autó árához kell mérni, hanem az autó valós használati értékéhez. Igaz én is a drágább áron vettem... mint az átlag piaci ár, de szerencsére jól bele is nyúltam, igaz én locsolom bele amit kell... pl szerelő azt mondta, hogy a két hátsó dob jó úgy nullára lekopva, mert úgy is csak elöl fog a tárcsa... én kicseréltettem.
-
thEndeR
tag
Sziasztok! E87ben hol talalhato a kartergaz szuro? Masik kerdesem, cserelt mar valaki zaro gombot a kulcson? Le van rola kopva a bmw jel. Youtuben ugy lattam, hogy szikevel szedik ki.
-
Xero
nagyúr
Az a baj, hogy nagyon sokan beleugranak "vakon" az ilyen vásárlásokba, pedig még egy öregebb vasnál is elhanyagolható az autó értékéhez mérten az utánajárás költsége.
Én pl kb 15.000 Ft-t költöttem lekérdezésre és utánajárásra. Ez ugyebár az itthoni adatokat és a BMW-nél lekérhető adatokat jelenti kint kettő autóra. Tehát ez az E46 esetén az autó árának az 1%-a volt. Ha elsőre jót fogok ki, akkor 0.5% lett volna, de azért számoljunk kevesebb szerencsével.
Egy 10M-s autó esetén akkor így beszélhetünk a vételár 0.1%-áról. Ezzel megtudhatjuk, hogy mennyi a valós futás, a márkaszervízben mit-mikor kapott, illetve azt is megtudhatjuk ha biztosítózva volt.
Ezen felül még kell egy 20-as átvizsgálásra és meg is vagyunk. Ismeretségi körben úgy látom, hogy egyszerűen az emberek lusták és hiszékenyek nagyon, nem veszik a fáradtságot még egy 10M+-os autónál sem ezekre a lépésekre.
A másik megoldás, hogy Premium Selectiont veszünk, ott a picivel magasabb árral biztosítjuk be magunkat egy időre.
-
veterán
Sziasztok!
Véleményeteket szeretném kikérni.
Nem vagyok már benne a témában, az utolsó BMW-m egy 1995, 316i volt amit 2004-ben adtam el.
Most úgy döntöttem újra visszatérnék.
Árban a határ 2,5M.
Összesen három autóra csökkent a választásom, mivel kizárólag fehér jöhet szóba.
Leginkább városi közlekedés lenne, így a dízelt is lehet hanyagolnom kéne, de ki tudja mit hoz a jövő.
A három közül egy benzines csak.
2008 320i
2008 320D xdrive
2008 520D
Ha a felszereltséget is nézem, akkor nálam az első a nyerő. Az volt az első amit megláttam, és elkapott az érzés. Viszont a 520D is tetszik.
Szériahibák ezeknél? Mire kell figyelni?
Nem szeretnék még egy pénztemetőt, mint amik nálam az utóbbi években voltak. Igaz nem egy kategória a kettő ezekkel
Bármilyen tanácsnak nagyon örülnék, és szívesen veszem.
Próbáltam utánaolvasgatni, de nem lettem okosabb.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
BeZol
őstag
Ezeket a lekérdezéseket mindig megmosolygom kicsit. Több a semminél, az biztos, viszont most így hirtelen 2 példát hoznék fel:
Saját kocsim 0km-es óta megvan. 3. évben járt bmw szervízben 113ezer km-nél, és most 9,5 évesen 197ezerrel mentem be újra, mert muszáj volt. Te elhinnéd, hogy csak 197ezer van a kocsiban? Első 3 év alapján brutál kamu szaga lenne... Szervíztörténet pedig full ismeretlen ezek alapján!
Másik szitu, hogy 1 éves másik kocsink kapott egy őzikét, teljes jobb oldala megsérült, mert jobb első keréknél ütközött a kocsinak, majd az egész testével rácsapódott az ajtókra. Szerinted van ennek bárhol is papíron nyoma? Biztosító nem fizet, csak kötelező volt a kocsin, minden ment saját zsebből, és egy márkaszervizes szerelő intézte el maszekban.
Első esetben egy gyanús tekert kilométeres valszeg alig szervizelt kocsi képe jön le, pedig mindkettő téves.
A második esetben pedig egy hibátlan pár éves kocsi, ami közben mégis törve volt már.Az egész használtautó-vásárlás egy szerencsejáték, dehát ez van, valaki majd pár év múlva boldog tulajdonosa lesz egy "hibátlan" ámde mégis törött kocsinak
-
BeZol
őstag
válasz Silent77 #39122 üzenetére
3 fapados kocsi.
Ha már új autóra ennyire tellett, remélhetőleg szervizelni szervizelték...
Ettől függetlenül én drágállom mindegyiket.
12-13m Ft lehetett újonnan a 2db 3as bmw.
4-5 éveseket 5m Ft-ért kapod, 10 évest 2,5-ért?! Nekem ez tök error, bottal nem piszkálnám egyiket sem.
Hogy építő jellegűt is írjak, ha tényleg sok a városi használat, akkor benzinest vegyél. A keresőt használva szerintem pont a múltkor lett kitárgyalva, h ezek a benzines bmw motorok nem/sem jók amúgy. -
Xero
nagyúr
válasz majnkopf #39125 üzenetére
15e esetemben kettő és fél autó volt. Három itthoni lekérdezés és kettő kinti.
A szervíztörténet valóban hiányozhat, de legalább a km-t kérdezzük le. 700 ft könyörgöm.@Bezol: A km-t vizsgákon is jegyzik, szóval legalább az utóbbi 6 év tendenciájából lehet tippelni.
Az így javított törésbe bele lehet szaladni, de ez ilyen.Pusztán azt mondom, hogy adjuk meg magunknak a lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
válasz Silent77 #39122 üzenetére
Alapból mindhárom autó más.A két hármas kombi,az egyik összkerekes és dízel.Az 5-ös sedan. Az ötöst kilőném,mert sok a km a többihez képest és ezzel a motorral szerintem karcsú. A két 3-as közül eldönteném,hogy kell e nekem összkerék. Ha jársz síelni,akkor igen, de ott a plusz hibaforrás a x drive hajtás.Ha évente 25 ezret mész legalább,akkor szerintem megéri a dízel.Ha városban sokat araszolsz,akkor én automatát vennék.(én mindenképp automatát vennék,mert ezerszer jobb,mint a kézi,én 10 éve azzal járok.)Mindegyikre költeni kell,ezt számold bele a vásárlásba.
Ja és egy 10 éves BMW sajnos 2.5 millió,nekem egy X3-as van,az is annyi volt ennyi évesen.3.0 d automata.K...a jó autó.
A dízel jobban felszerelt,mint a benzines,ha szigorúan a kettő közül kellene választanom,akkor azt venném, bár a bőrt hiányolom belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
válasz Silent77 #39122 üzenetére
Hoppá:
320d automata,ez nagyon szép.Ez sem rossz:320d autamata
Sajnos a fehér szín eléggé lekorlátoz. -
Xero
nagyúr
válasz Skimaster #39127 üzenetére
Síelésnél sem must have annyira az x-drive bár nyilván megkönnyíti az életet. A következő nekem is lehet, hogy x-drive lesz, de a döglöttebb kormányzást és a magasabb fogyasztást nem biztos hogy be akarom dobni azért, hogy évente 3-4 hétig könnyebb legyen. A legtöbb normális terepre fel lehet jutni lánccal is, ha pedig leszakad az ég, akkor max óvatosabban jövünk le, ott úgysem segít az x-drive.
-
szőröscica
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz Silent77 #39122 üzenetére
A 20D-nél vezérléscserére, a 20i pedig blokkcserére számíthat, az egyik legrosszabb konstrukciója a gyárnak.
A dízelnél egy fél-1 misit még tegyél félre az első szervizre, a benzines amíg megy, abban nincs akna...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #39130 üzenetére
Azért volt már szerencsém olyan égi áldáshoz (kép, a közelebbi elő tetőn az ott mind friss hó egy éjszaka alatt), hogy a hókotró bobcaten kívül maximum a helyiek mertek megindulni a 4x4 furgonokkal, mindenhol lánccal és parketta gázon. De ilyenkor szépen venni kell még egy napijegyet és csúszni még egy picit, vagy pedig beülni kajálni valahova. Addigra úgyis lepucolják.
Vagy járjon mindenki Zermattba síelni, oda autóval úgysem mész fel, a vonat pedig felvisz ha esik ha fúj.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz chess001 #39131 üzenetére
Sokan nem tudják, de N47-re a lánc miatt volt visszahívás 2016 decemberig, enyém is érintett volt benne és cserélték. (6 hengeresekről nincs infóm.) Nem tudom ez itthon mennyire nem volt kommunikálva, de nekem még a Wallis-nál mondták, hogy itthon is volt lánc csere. Ezek után kicsit értetlenül állok a dologhoz...
Ha több nyugati országban volt lánc csere program, akkor mindenhol kellene, hogy legyen. Azt viszont el tudom képzelni, hogy ez itthon máshogy volt kommunikálva, esetleg folyamatos BMW szervizmulthoz kötötték, vagy hasonló, bár ez nettó baromság.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Skimaster #39127 üzenetére
Köszönöm!
Összkerék nem igazán érdekel. Itt tényleg szín korlátoz, abból viszont nem engedek. Persze nézem más színben is, de nem igen találtam ami tetszik.
Fekete semmiképp nem jöhet szóba.
Automatába nem gondolkodtam, tartok tőle, lehet épp attól nem kéne? Leginkább kézi váltósat néztem.
Bevallom most kicsit elszomorodtam, hogy ilyen hibák vannak.
Amit elsőnek linkeltél tetszik, de abba is közel 300 van.
A benzines azzal fogott meg, hogy első tulaj.
Meg viszonylag kevés km. Tudom ez annyira nem jelentős, de mindent leinformálnék.chess001: Nem jó kilátások, de akkor nem lehet ennyi pénzért jó bömöst venni, ami nem 600 éves, és jó is?
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #39138 üzenetére
2.5-ből inkább egy szép E46 coupe.
Ennyiért én nem mernék se E90-t se E60-t venni. Valahol a duplájánál kezdődnek a valóban elfogadható példányok.
-
veterán
válasz Skimaster #39142 üzenetére
Igen, jól sejted.
Felszereltség, leírás szerint rendben van, lehet teszek vele egy próbát.
Poén, hogy nálam ezt ki sem dobja a kereső.
Megnézem még a fehéreket automatába, de ez elég jól hangzik.
Az se lényeg, hogy ha 25D vagy 30D, nem ragaszkodom a 20D sorozathoz.
Néztem az x3-at is, de abból nem találtam megfelelőt. Igazából csak az 1, és 7 sorozat van kilőve.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
válasz molnarpeter #39148 üzenetére
Nem köszi, nem kell benzin temető.
Amúgy sem tetszik, néztem már szinte az összes típust.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Notebook hibák
- Xbox Series X|S
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Ford topik
- iPhone topik
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest