-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
No megvan ez az erre gondoltam...
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #13402 üzenetére
jo ez csak ha 1 eldurran akkor mi van?nem ég semmi vagy vakfoltos lesz az angyal?
jo aza karika.tény ez látványosabb de szürkületbe megfelel.tény világosba nem lehet látni az enyémet.
nagy melo volt.ez egy kolléga autoja tom is kié."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #13404 üzenetére
ez a direkt kiszélesített karosstéria meg audi style lámpával nem.
x1 a legjobb
esett a ho.és nyári gumi van fenn.egyik keréknél jobb elől nem adja meg magát az egyik csavar.3télivel cska jo vagyok.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #13407 üzenetére
ne röhögjé.nem mindig volt neked is leon.od.hát tom nem dícsérne meg.kényszerből van. én az iagazat mondtam volna nem tom leszedni megyeka gumishoz.kényszerűség.
amugy nyári téli 195/65/15 szal nagy különbség nincs.
de ma sikerült egy gumisnak egy komoyl nyomatékkulcsak mint pinty kitekernie.áh kell nekem olyna.tom 40-50e egy jo de azzal mese a kerékcsere.játék. .nem kért smemit.furcsa ez a mai világba.meglepődtem.már olva dmindenhol párat csusztam népligetbe de betonon azonnal betapad mega latayakba is.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
tegnap este elolvadt.most meg nincs időm.remélem estére megmarad.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
Na mivan?! 4 napja senki se nem nyomja be az arcát topicba
Tegnap hallottam: F1 2013: 1.6L 4henger turbo 750LE
Az új 2010-es mini cooper motorja mostantól teljesen BMW, nem PSA
Eeeeh, what’s up, doc?
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13415 üzenetére
Akár, de nem lehetett csúszkálni, mert mindenhol az a szar megfagyott barázdás ünneprontó(ság) volt
Most tankoltam tele a kis "éhenkórászt" és kellemes meglepetésemre 10l-el több volt a tankban, és 4k-val többet számoltam
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
dragonfx
veterán
válasz DreaD88 #13416 üzenetére
a mutató pontatlan nagyon.felállsz srégon egyből legugrik aztán egy angy kanyarnál vissza de ez sem biztos.
nekem már volt olyna hogy 5km alatt kb 5liternyiot esett.utána meg mentem 40km.t nulla benyával."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Ma szerelőmnél bent állt egy F10 530D. Vajbőrös, fullos. Egy álom az egész,és az ára is.
Nekem most felugrott a fogyim, elég kicsit tempósabban menni, máris 8,5l/100. És a 360-as benyából, ez már kezd sok lenni. A szép idők, mikor még 247-ért adták literjét. Nyárra még több lesz. Azt viszont nem értem, hogy a diesel miért olcsóbb, és miért kell utána kevesebbet adózni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13421 üzenetére
Értem én. Benzinár emelkedést a kínai piac növekedésének tudják be, persze ez csak 1 a sok ok közül. De érthetetlen, hogy ennyi kamion és diesel autó mellett miért olcsóbb. Üzemanyagnál tudtommal a kereslet-kínálat fordítottan működik, de majd úgyis kijavítanak, ha nem.
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
Eladtam az autóm, mostantól kétséges, hogy mi lesz és mikor...
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #13428 üzenetére
Nem volt létkérdés jelenleg az autó és most még viszonylag jó árban (1000000) elment. Rohamosan esik az áruk ezeknek az autóknak.
Nagyon szerettem, de pl. pecázni meg hasonló helyekre nem szívesen mentem vele, mint ahogy városban sem volt az igazi ezzel a sport pakkal.Most nagyon kacérkodok a gondolattal, hogy kéne Német o. -ból behozni egy Brerát, egyszerűen nevetséges áruk van kint. Ha meg hirtelen kell valamire autó, akkor lehet veszek egy kis e30-at pár 100 -ért. Csak azoknak a 90% -a meg roncstelepre való, a maradék meg min 6 kiló.
-
dragonfx
veterán
Hát ha enm si oda de az árát rá kell költeni.ilyet azért ne mondj.minden bmw.ből lehet csodát cisnálni ás kérdés a fanatizmus mega szív elég erős e hogy a józan ész felett döntsön.
én pl mindig elgyengülök ezta képet látva.örült [link] [link] [link]hamar elment az alfa tőled.érthetetlen.én behoznék csak bmw.t azoknak az ára is röhej.
isten igazából nekem sincs szükségem autora.de tom ha elaodm elbaxom az árát és nem fogok tudni másikat, netán jobbat venni belátható időn belül.
e30 320i.vel jol jársz rövidtávon.
ha 6-7kiloért veszel egyet gondod nem lesz vele.Épp ma gondolkoztam ha tartottam volna az ütemet épp idén kellett volna autot cserélnem.eggyel fiatalabb 3.asra e46 320i.re.
ugyanis az e36 91től van és 2.5éves darabot 93/06ost vettem.vagyis 9.5 éves autot vettem anno.ergo egy 2000 közepi e46 320i modellfrissi előttit keleltt volan idén vennem.hát nem jött be.nem volt meg rá az anyagi volt rá 8 évem.ez van ebben az országban nehéz.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Tomics #13432 üzenetére
hát annyira azért nem.szerintem 400-500é ki lehet kapni jo.
Az ár nem mindig tükrözi milyne állapotban van.
poweren nemrég vett egy srác 900é 20i.t és kb mindne hétvégén szerelgethet vele valamnit mert gondja van vele....ez nem normális.pedig nem a legolcsobbat vette.a problémamentesebb e36ok guriga felett kezdődnek.mert ezekben már van némi komfort elektronika..és inen mivel haladnaka veterán kor felé kezd felmenni az áruk.sajnos ez így van.én is gondolkoztam e30.ba.1 dologzavar.no szervo.max ha utolag beépítették.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
Nem is rossz: [link] az ívek már így kép alapján is rendesen rohadnak, de a beltérből ítélve valóban nem lehet rossz állapotban... feelinges lehet nagyon
-
dragonfx
veterán
motor váltó ebbe széthajthatatlan M10 láncos.
a angyobb értékű alkatrészeket nézesd át emnnyi re jok milyne az állapotuk mert azokat bonton kivül nem érdemes már ráldozni ujba drága gondolom.bontott meg ugye lutri.mondjuk évi pár ezer km.re ugy is jo.
de mondjuk egy generátor, avgy kuplung gond enél is 5 számjegy tuti és ilyne vételárnál ez már döntő lehet.lassan veterán, hobbibiztositás is köthető rá.
beleraksz egy ültetést meg egy alufot azt mehetsz csapatni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
válasz dragonfx #13433 üzenetére
Elég sok E30-ban volt/van szervó gyárilag. És igen, a jó állapotú E30 ritka, de nem reménytelen. Sokszor látok hasznaltauto.hu-n nagyon szépeket, viszont azoknak meg is van az ára, de egy olyan annyit is ér. Ez főleg igaz a nagymotorosakra. 6 henger alatt tényleg lehet 500000 Ft körül jókat kapni.
Azt szokták elsősorban javasolni annak aki E30-at akar venni, hogy a karosszéria legyen jó, a többit könnyebb orvosolni. Kell rá költeni, de utána lesz egy nagyon jó elményautója.Én is egy E30 325 ix-et vettem 2006-ban, és nagy szerencsém volt vele. Egyrészt mert a karosszériája nagyon jó állapotban volt és a többi sem volt vészes, másrészt, mert a jó állapotban nehezen található 6 hengeres és coupe, ami '87 utáni összkerekesben ritka itthon. Idén kezdtem el rendberakni, eddig a szervizelésre költöttem 250000 Ft-ot, és ebben volt egy új akku, váltócsere, első bölcsőcsere, kormányösszekötő-csere, ami az ix-ben drágább, mint a sima hátsókerekesé, egész pontosan 46000 Ft volt a mindkét külső-belső. Igaz az alkatrészek egy részét nagy kedvezménnyel kaptam.
Még el kell vinnem villamosságishoz, meg előjött pár lakatolni való, de utána nagyon jó állapotban lesz, és el nem cserélném, annyira nem, hogy már hozzákezdtem az élményfokozáshoz.Tiszta Windows rendes ház
-
Zewa
senior tag
Iszonyatosak ezek az E21-ek! Szerintem a dupla ámpások sokkal szebbek.
Most még az áruk elég alacsony! Alkatrész árak sincsenek elszállva..Veterán kor környékén vannak szóval megint csak nyerő.
Amint rendeződnek a soraim (~2-3hónap) szeretnék én is egyet...."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Eagl3
veterán
válasz dízelracer #13442 üzenetére
hm...
-
dragonfx
veterán
válasz dízelracer #13442 üzenetére
csakis.figya én megmondod a tutit.inkább egy 321lovas m-power motorral kéne.lehet mind2 letolja.mert nem csaka motron mulik a dolog.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
válasz dízelracer #13442 üzenetére
Ez üti mindkettőt 1985/735I M6 felnivel, full fa kormánnyal, péjess kettővel
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
Eléggé orr nehéz, mivel szerintem alig fért be oda. Piszkosul mehet, a hangja pedig bődületes. V12 a legkulturáltabb járású, meg se moccan. 20l -t simán benyakalja sajnos.
Ebben az esetben már csakis 850CSI. Madv12 tudna mesélni, mire képes egy ilyen. Ennek a 3-asnak a végsebessége, ha jó a váltóáttét, 300 fölött van, ami nem semmi.Ez a kategória itt kezdődik. És ez bizony megéri az árát. Ritka egy gyöngyszem. Irigylem a következő tulaját.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
- Milyen autót vegyek?
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- BestBuy topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs