- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- MinDig TV
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows Insider Program
- Python programozás
- Hálózati / IP kamera
- Videó stream letöltése
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Vírusirtó topic
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
válasz dragonfx #13742 üzenetére
Nem tudom BMW001-nek mennyi a diffije, nekem 3.45 sperr van benne de amire ki lett cserélve az is 3.45 volt csak nem sperr...
Nekem a 3-as tiltás 160-nál van ha jól emléxem...
Egyébként meg...
A váltó áttételeim ugyanazok mint itt a táblázatban az E36 M3-nak..
[ Szerkesztve ]
-
Adiking
tag
Sziasztok
E36 325-28i-k hogy fogyasztanak? Igaz hogy városban benyalnak 12-14 litert is? -
dragonfx
veterán
válasz Adiking #13754 üzenetére
12öt eleszik ja.pláne ki is használód az autot.
én nem tok ezekről a 30d ocikról de tény sok járt belőlük anno.mostanra eltüntek.ennek valszeg oka van.
egy oylna x5öt amire gurigás számlát kellett költeni már nem jo előjel.vajon mi ment tönkre?ki és hol milyne minőségben cisnálta meg?azon az ominozus dolgn kivül ami behalt vajon mi más áll ehhez közel. a valószínü nem rendeltetésszerű használattól.km miatt lehalt a turbo?netán csak borult a kocsi?és ezért a millás a számla(fekete tető ugye)
egy ilyne idős x5 már nem számít nagy luxusnak.pláne belépő motorral.ilyne hogy ágkarcok miatt eladja.jajjjj komolyan ennél xarabb dumát.3.ba 160nál tilt? azta pista.addig tuti huz eléggé.
Ákos a tiéd is elenne 12öt bp.n ha napi rendszereséggel használnád.
a 2.0 sor6 is eleszik 11-12öt városban .ahogy a 28i is.ha valaki dönteni akar akkor már utobbi.
nem folyok bele vitába de ha jol tom e36 28i csak a odlelfrissi után voltés azok már vanos sor6ok mind.
95 előtt nem volt 28i csak 25i meg m3 3.0.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13758 üzenetére
Áh, rossz helyen kotorászol. A végsebesség nem attól függ, melyik fokozatban mit megy a gép. Legalábbis nem az alsó fokozatokban.
És minél kisebb a moci, annál rövidebb fokozatok kellenek hozzá, hogy ne haljon be a. Azért van az, hogy a 28i is meghal automatával. Az 3.-ban 185-öt megy kb. , és 4.-ben megfutja a végsebességét, ami kb.235. 5.-ben ezt nem tudja tartani,az a legnagyobb poén.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #13758 üzenetére
az enyém csak ~150-et megy 3.-be még is az elméleti vége 237, a jelenlegi kerékkel, de pl 4.-be az elméleti vége 191, annyit mentem is vele ténylegesen 4.-be.
de van egy rakat sima átlag autó ami 3.-be ilyen 150-160 körül szabályoz, csak utána már 4.-et még csak csak de 5.-et nem tudják kiforogni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13759 üzenetére
ilyen egy elöző 1.3as suzuki swiftben láttam
elég furi volt.
4.be többet ment mint 5.be.
nekem azért 5.be is gyorsul csak mint a csiga.
de mindne kiderül ha benn lesz egy uj tengely .még 2 hét kb.sokan várnak a szerelőhöz.
mit volna ildomos kicserélni ha már ott tartunk?
vezérműszíjszett, hf tömítés, szelepfedél tömítés, szivosor tömítés a 2 kicsi és egy nagy is.
meg tán még a leömlő tömítést is nemde?
meg nem ártana valami alvázvédelem ugy egybefüggően.a difit mega leömlőt féltem elég gány a színük. .na meg a küszöbök.azt hagyjuk inkább.mondjuk 17 év után.azt tudom mikor még jo volt a mocim.a 4. nekem elég rövid volt.és ha 5.be raktam akkor ment tovább csak. ....de érdekes van egy tartomány ahol ha berakom 5be kis gázzal is halad egész jol.mondjuk lehet a lendület viszi.
vr6>>a tiéd 4.be 190et emgy?
és 5 végét nem probáltad még?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #13761 üzenetére
azt azért tapasztalhatod hogy egy bizonyos (gyanítom középső) ford. tartományba jobban megy mint fent mert ilyen a moci karakterisztikája, középső tartományba tolták el a teljesítményt
196-nál volt rev lim 1-3-at csal az órám, legyen 193, jah húztam még egy 5.-et de nem gyorsult a szegény keverék miatt, a gyáriak normálisan beállítva, amik nincsenek szét űtve kb így mennek:[link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #13762 üzenetére
Persze, a lóerő görbe a csúcs után zuhanni kezd. Nálam pl. 5500RPM -en van a csúcs, ezért van az, hogy 230-ig nagyon jól megy. De 5800-ig még utána is gond nélkül elforog 5.-ben, az kb. a 240. Utána viszont nálam van egy falacska, amin már csak küszködik. Lehet a chiptuning áldásos hatása miatt a görbe eltolódott?
Furcsa is, mert próbáltam más 28i -t is, és van amelyik gyorsulásban nem volt valami jó, de végsebben 250, és elment 6000-ig. És ott 25l/100 volt a fogyi, nálam ilyenkor 22l/100. Mi lehet az a 3l? Ez is a chiptuning?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #13763 üzenetére
igazából az egyszerű chipssel a teljesítmény görbét tolják lefele, pl benzines turbosnál ezért kapsz olyan érzetet mint egy komolyabb dizelbe hogy hirtelen hátba vág és aztán fönt egy fingilingi fos (bár ezt nem olyan könnyű észre venni)
nagyobb szívoknál is ez történik.
mot vez ír ki mást ugye, és nem konkrét adat?, azzal ilyen szempontból nem kell foglalkozni nem reprezentatív, de igen chips-től (motor optimalizáció..) csökkenhet a fogyi.
háhá ezt a gagyi foswágen mocit lehet úgy is hangolni hogy amég forog a motor és nem szegényedik el a keverék ne essen a görbe (folyamatosan emelkedő legyen)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #13764 üzenetére
Értem. Persze, chiptuningnál ki is hangsúlyozzák, hogy mindennapokban jobban használható lesz, nem is inkább a teljesítmény fog nőni.
Van a boardban egy titkos menü, ott digitálisan mutatja a fogyit. A többségnél egységesen ugyan annyit írt, nálam valamiért kevesebbet. És még egy esetében fordult elő, hogy többet, majd 30l-t, de azzal volt is valami gebasz.Elvileg nálam is lehet úgy hangolni a motort, hogy 6500-ig ne csökkenjen a görbe, nem?
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #13765 üzenetére
egyszerűen a rev lim előtt elkezd már esni a görbe minden E-jet-es kocsinál, ez a hatránya a digitális befecskendezésnek.
de persze ki lehet tolni, de ez függ magától a motortól is (nem is merem a BMW-t ennyire mélyen sajnos.)
nekem is csak azért lehet mert pontban 7300 felett nem a benzint veszi el a jet elektromos része hanem 1-1 szakaszban a gyújtást, ezért nincs torpanás szabályázáson vagy nagyon minimális, ami 1-1- előzésnél nem rossz. de ezt leginkább karbis rendszereknél vagy ITB-vel lehet elérni hogy amég van benzin és gyújtás pörög a motor nem esik a körbe, aztán leszakad egy szelep
viszont ha így állítod az ECU-t lent fogsz veszteni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #13766 üzenetére
nekem nagyon durván torpan néha ha elhuzom tiltásig ez régen is így voltmikor jobb volt a mocim ez mitől van?
szó szerint mintha 2secre befulladna és utána megindul.mert ha kihuzom aze gyiket ott már a fentebbi fokozat is húz.
bmw001>>lehetséges simán hogy a chipptől van ez neked.mér a 230as átlag nem elégnekem a 143as átlag volt a max. ezt már párszor leírtam az évek alatt.az rendesen hétvégi de.t az m3ason volt.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
Most már pdf formátumban is....
[ Szerkesztve ]
-
-
Calogero
addikt
Bocsi fiuk....
-
Adiking
tag
Boccs, hogy így le vagyok ragadva a témánál, de azért megkérdezem: melyik benzines E36-nak a legjobb a fogyasztása
-
dragonfx
veterán
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #13779 üzenetére
Egy 1300 kiló körüli autóba hogy lenne már kevés a 105Le? Teljesen jól mozgatja azt a kasznit. Az már más kérdés, hogy elég vérszegény, de közlekedni, takarékoskodni ezzel lehet a legjobban.
MOD: jah, ha 2.0, akkor meg már legyen 2.8 mert az meg megint nem fogyaszt annyival többet, cserébe jobban megy...
[ Szerkesztve ]
-
DreaD88
tag
"Riszálom így is úgy is !!!"
"Pénz, Nők, Sebesség..."(feliratok a hátsó szélvédőn)
Egy kép Debrecenből...[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
dragonfx
veterán
nem sértődök.csak itt jopáran szándékosan az én kis pici aranyos piros 93'as m40b16os e36omat minősitik.ha másnak van mondjuk itt egy 94es m43b16 zöldbe a példa kedvéért az már full király.
remélem érted mia problémám.és te is ebbe a körbe a tartozol.de ha 102 ló nem képes szerintetek 1190kg.ot cipelni.akkor 105 miért tudod teljesen jol 1300at ezt el tudod mesélni nekem?
az 1.6os bömik 10et esznek.
az 1.8is.sel esély van 8-9 lityora.
e36 2.0i olyan 9-10 de használva inkább 11-12.
az e46 2.0i kb 8 lityo.
na akkor mi a kérdés?ergo aki bmw.t vesz számítson egy 9-10lityos fogyira.ennyi.
de ha a 9ből 11lesz akkor se dőljön törbe.mert ha igen akkor ne bmw.t vegyenmegvan a hengerfejem komplett vezérlés.mit ildomos cserélni ilyenkor arrafelé?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #13788 üzenetére
Városon kívül nálam ez 7l. Legalábbis 120-ig. 90-nél olyan 5-6 liter köröl fogyaszt. Szóval ha kell én is tudok spórolni. Volt már olyan, hogy felmentem a pályára, és végigjöttem 90-el. Akkor 5.4-el értem haza. Nyári éjszaka, egyedül.
Városban nekem is 12 -t simán bedob. De többet nem nagyon.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
-V8,2 villanymotor,binzin, 780Nm,485Le, hát ez nagyon durva
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Adiking
tag
Egy barátom vett egy 318i nagylámpás sedan E36-ot, és van vele egy pár probléma:
a vezető oldali ajtó nem nyílik, ezt hogyan nyithatnánk ki?
A pillanatnyi fogyasztásmérő elég furcsa, pl: üresben alapjáraton 17l-t mutat, és emiatt állandóan ég a válságjelző is. Ezzel mit lehet csinálni? -
Oda az egyik sorhat.
-
dragonfx
veterán
mind3
2.5, 2.8, 3.0.
viszlát.nem lesz 6henger.max a drágák kiváltsága lesz.
az uj m3 is valszeg 6hengeres turbomocit kap majd.V6ezta mocit már régóta sokan várták.
lehet a 270 lovas 3.0át is megeszi a nyomaték miatt.
A 2.5nek vége van.igaz az is lefojtott szóval valszeg ugya ahogy vana 3.0 sor6 ki fog vonulni.elszomoritó."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen