-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #13954 üzenetére
Szóval eddig azt hitted hogy jó de miután megcsinálták csak akkor jöttél rá hogy hát HUH...
Jó látni hogy valaki törödik az autójával. Szívesen vennék tőled autót.
majd ha cseréled az E39-t F10-re akkor kérlek szólj."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
Hat az igazsag az, hogy lattam uresben kicsit ferden all, de nem tartottam nagy gondnak. A valtasokat megszoktam, azert nem vettem eszre, hogy gond lenne. Most hogy ki van cserelve, erzem, hogy nem volt egeszseges az a kulissza. Mar amikor megkaptam, akkor is ilyen volt. Mivel a valtot leszedtek, igy megneztek a kuplungot is. Kicsereltettem... Meg jo volt, de ugy voltam vele, hogy 220K+ km-et elment, az mar nem uj. Jol jartam, mert amit leszedtek bevettek tok jo aron. Es volt elfekvoben egy zsir uj szett, made by BMW, amit meghozattak 3 honapja, de a tulaj visszamondta. Igy azt jo aron megkaptam. Tehat ehhez a reszhez tobbet nem kell hozzanyulni. Kormany is vegre rendben van, bar meg az elektronikan majd allittatok, hogy jobban puhuljon fel allo helyzetben. Most vegre rendben van az auto. Nyarra megfogattam, hogy kicserelem az elso lokost, mivel az aljat szetzuztak a padkan. Ez csak esztetika, de mikor nincs konkret problema, akkor erre is lehet aldozni.
Anyagilag persze tonkrementem,leven diakkent szuk a keret.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13958 üzenetére
Nem, nem M-es mert akkor a hátsót is cserélni kellene. Hanem sima, műanyagokkal, új ködlámpával, és megy rá egy Alpina toldat, hátulra is. Az első veséket megvettem, chrome az egész. Az autó köré keresek most chrome pack -ot, díszlécek, és oldal ablak ívek. Ha azok is meglesznek, mennek fel.
Jó lenne felnit venni, abból is az Alpina jön be. Nem beszélve a faceliftes lámpákról.
Gépet is most újítottam be, azért mondom kicsit sok volt erre a hónapra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13954 üzenetére
isten igazából én nem érzem ezta váltós dolgot.sőt a kuplungon sem érzek semmit.mondjuk 200e km.t nem hiszem a gyári kuplung elvisz tuti cserélve volt már 1x enyémbe is tiédben is.hanem 2x...egy kuplung kb olyna 60-80e.t visz el nemde???
az alpina toldat vagány de kb ugyanannyi lesz mint maga a lökös
de akkor már a szárnyat is tégy rá.
alpina felni ami nem replika szerintme már nem éri mega tiédre megvenni újba.azért aza szükös keret összeadva olyna 500k
(látom a géped se piskota, meg a váltófelujjítás nem olcsó)huzom ezta xar mocit.de nem hiába.jöna müszaki is.az is ki tudja mennyi.mondjuk a kocsi jó szóval átmegy.csak ez az új rendszerbe ki tudja mibe kötnek bele.én nem szedek le semmit.ennek az autonak így kell átmennie.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #13959 üzenetére
Ezek az Alpine toldatok elég húzosak nem?
ha úgy alakulna én mindenképpen az M-es lökösökre voksoknék.
Az E39 szép de az E39 M5 hát az hűűűűűazta q#&@!! de szép. :-DKonkrétan melyik felnire gondolsz? Ilyesmi jó lenne?
ps.: Ez még gány létére is olcsó... 323i-k miért olcsóbbak mitn pl a 320i?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13960 üzenetére
Gyári volt a kuplung. 159K km -ig van szervizkönyv, ott nem volt csere.
Alapból 84k a szett, ahonnan ők hozzák. Na, ennél jóval olcsóbban kaptam, plusz a sajátomat bevették jó pénzért. Összesen 100k -t fizettem. 55k volt a váltó, ha jól emléxem, mindennel együtt.
Alpina toldat 15k(üvegszál), plusz a feltétel, fényezés. Itt mind1 miből van, nem tölt be védelmi funkciót. Felnit nem vennék, túl drága. Csak fáj érte a szívem. Facelift -es lámpákat sem tervezek. Csak a chrome pack.
A gépem pedig alkalmi, pár hónap múlva is nyereséggel fogok belőle kiszállni. Ez sok havi zsé.
Jah, és miért nem M5 lökös... Mert a gyári 95k, és ez csak az első. Üvegszálból nem kell, valaki nekem jön és széttörik, nem védi az autót. Csak egy vékony réteg az egész.
Zewa: Ez az. Vagy van még a peremes, az a sima BMW.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #13962 üzenetére
95k?! Az derék. Esetleg valami szép bontottat bugázni jóárasítva? (..monnyuk úgy sem lenne valami olcsó)
A tiéd évjárat szerint már ráncfelvarrot de ezek szerint nem az?
Most milyen felnik vannak rajta? //M-es is azért szerintem üt. Szép és drága.Annyit írsz róla hogy most már egy akármilyen kép is megtenné.
ps.: persze M5-ös lököshöz már illene megcsináltatni a kipufogót is 2x2-esre.. Elég sokára lenne vége akkora bulinak..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Ez nem rossz, persze még ez sem olcsó. Majd mutatok egy E39-et, számomra az az etalon.
2x2 kipuf nagyon sok pénz. Középen jön a dupla cső, csak alapból az egyik el van zárva. Szóval fel lehet tenni, de egy vagyon, mert hátul helyet kell csinálni a dobnak.
Az enyém csak facelift 1-es. Tehát fehér indexek, és módosított belső, TU motor, bár az ritka. 1999.12.24. ,írtam is, karácsonyi ajándék volt valakinek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #13967 üzenetére
Várjuk... Szeressük a szép bömbiket!
Nincs az a pénz ammit nem lehetne elkölteni egy autóra,. Eladásnál nem hozza vissza az árát de a szívnek ez nem mindig szab határt.
M optik, vajből belső valami csini léccel benne pl alu de nem fa.
Most már meg van milyen lámpát szeretnél. Nem rossz de kicsit húzós. Inkább egy kis cash hozzá és a linkelt belsőt bele használtan.lehet szépítgetnia járgányt de nekem már így is bőőven jó lenne...
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13962 üzenetére
ja igen.furi ez a bevétel 220e.s kuplungot.
az nem vészes annyira.sajna bmw.ről ebszélünk.ami 1x éves.
az optikáért fizetni kell.
ebay.en tuti találsz lököst olcson.te ugyis sokat utazol külföldre elhozzák neked. .abs.es mint a gyári.
nekem 16"nál nagyobb nem kéne felnibe.pestre.áhh halál.
a gép meg te tudod honnan és hogy szerezted. .ha van haszon persze."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13975 üzenetére
Nem olyan vészes ám az, turbonak is szép hangja van. Ezek a 4 hengeresek már nem összekeverendőek a régebbiekkel. Sor 6 tulajként írom. Összeveszni biztosan nem vesznénk, nálam ez az etalon, persze 5 hengeres turbo-val. Nem tudom miért, de nagyon tetszik, még a belsőt is elviselném a külsőért cserébe.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13976 üzenetére
mi ez a szégyen off s60.
xaros 150 lo.
egy 25 éves 25i letolja.Ez az 28i turbomoci még sok nagyképű majomnak fog megklepit okozni akik azt hiszik.áhh ez csak egy terepjáró.aha csak nem akármilyen.mekkorát lökhet
bocsi de Ákos a te 28i.det megeszi keresztbe.
ezt berakják a 3as coupé.ba jajj de szép tuningalap.
ja amugy valami tuningcég már a 184 lovas 2.0d egy turbos mocit felrakta 218 ló.nemrég még a gyári 23d 2 turboval volt 204 ló.
érdekes lenne összereszteni őket melyik nyerne.meg azért raknánk oda mellé egy 25i .t is a maga szintén 218 lovával.netán egy 25d.t is."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13977 üzenetére
Persze hogy megeszi, Te... 240+ lóerős, dupla turbo. Bazz, nem egy kategória. Az E60 530i-t is megenné lazán, ami 256 lovas. Hány éve mondom már, hogy a turbo a jövő?! Azért jó a Volvo. Ők már régóta csinálják a turbo motorokat, tehát elég kiforrott technikáról beszélünk. Egy S60, 5 hengeres turboval bőven elég mindenre, és ha kell keveset is fogyaszt. BMW kilőve, mire ezek elérhető áron lesznek, megöregszek. Szívó motorosat többet nem vennék, csakis turbo, és szerintem benzinest.
Szívó motorokat el kell felejteni. Elég csak a szaros Audira gondolni... Az is megy mint a veszedelem, de a gatyáját leeszi az embernek. Egy kis ccm -es turbo -s moci tudja ugyan ezt produkálni, csak gazdaságosabban, és sokkal barátibban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
-
saguaro
tag
válasz MPowerPH #13980 üzenetére
Persze, csak ha a turbósnak nyomod, többet eszik mint a nagyobb ccm-es szívó.
Pl kolléga 2.0T 180 lovas Volvoja S40-ese többet eszik, ha nyomod neki, mint a 2.8 V6 Passat. Ha nem nyomod neki, nem eszik sokat, cserébe nem is megy.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #13983 üzenetére
Hát, az elég érdekes. A 2.8 V6-os Passat nagy zabagép, 10l fölött kajál. Míg nekem van egy Volvo S60-as tulaj ismim, aki 2.5T -t használ, és piszok jól fogyaszt. Persze többet eszik átlagban mint a 28i -m, nálam 8.2l, Nála 9l a nagy átlag. De ugrik is a gép, nem kell várni a nyomatékcsúcsra.
"Ha nem nyomod neki, nem eszik sokat, cserébe nem is megy. "
Bak, hát ez a lényeg. Ha nem nyomod neki, azért teszed, hogy spórolj, vagy nyugisan menj. És normális temponál ez elég nagy különbség. Ha nem nyomom neki azért csinálom, mert nem sietsz. Mikor mész mint a dúvad mindegyik autó sokat fogyaszt. Elmondom neked, hogy az 540i 130-nál eszik 8l-t. Ha sietsz, akkor 18-at. Szóval elég hülye összehasonlítás volt.
Don't Tread On Me
-
saguaro
tag
válasz MPowerPH #13984 üzenetére
Nekem 2.8-as V6-osom volt, tudom hogy eszik, 10l fölött volt az átlag vele.
A 180 lovas S40, kevesebb súllyal, 2 kerék hajtással nem ment úgy közel se, mint a Passat 4x4-el. Viszont fogyasztása több volt, hogyha nyomta neki a tag. No meg a szervízköltsége pár év múlva hatszor annyi lehet, mint a szívó motornak.Lehet, hogy szép szám a katalógusban az alacsony káros anyag termelés, viszont ugyanannyi, hogyha nem az EU norma szerinti használatot követik. Mint ahogy lehet, hogy az új 528i-nel 7.8l a fogyasztása, az átlagos, gyakorlatilag ez inkább 9-10 körül lesz.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
-
Vangelis
nagyúr
Üdv volt márkatársak!
Képzeljétek már Suzukink sincs!
A bank igényt tart rá@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
válasz Tálydi #13990 üzenetére
"Oda a gyönyörű 320i E46 ."
Sajna jah nagyon felemelték.
19el kezdtem el fizetni, most 38körül szokott jönni a csekk,Kijött a végtörlesztés: 2.394.000ft
Igaz, hogy 1,7 millát vettem fel anno.. de hát válság van.....
Sajna elég xar a helyzet!
Igazából a vállalkozásom is befuccsolt, szintén részben egy banknak köszönhetően....
eladósodás ezerrel... de hát ha jön a xar jön csőstől barátaim.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Napelem
- PlayStation 5
- Fotók, videók mobillal
- Milyen TV-t vegyek?
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs