- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cxgrav
senior tag
Esik a hó.... lehet megint menni driftelni
Karácsony környékén elmentem egy 20 percre Tesco parkolóba, aztán oszlopok között 8-as alakban hülyéskedtem... egész jól dobja a seggét az 1-es ha bekapcsolom a DTC-t. Akkor engedi csúszni, még az ABS-t is visszafogja érzésem szerint. Ha kikapcsolom a DTC-t akkor nem igazán hajlandó megcsúszni csak nagy erőfeszítésre, és az ABS sem kattog mint a gép ha fékre lépek.
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
Autóm most van műszakin, ezért is nem tudtam még képeket küldeni, meg azért mert rossz a gépem, amin a képek vannak, bocs aero.
A forgalmiban faszán el volt írva a környezetvédelmi besorolás, euro 2-be volt az autó. Közben én úgy tudtam, hogy euro 3-as, leírás alapján is. Erre fel jön a meglepetés, a mért értékek alapján euro 4-es lett. Ez kerül be az új forgalmiba, pedig csak az M54-esek voltak euro 4-ben. Nem értem... Na, szóval mehetek be az ön kormányzathoz rendezni a papírokat.Váltóban perselyeket kell cserélni, ha minden igaz 1-2-3 -as fokozatig, plusz rudazat. Valahogy így mondta telón keresztül. Mikor rákérdeztem, hogy mennyi is lesz, nem válaszolt.... Várható volt, már mikor megvettem akkor érezni lehetett a kettes gyengélkedését. Tovább romlása az én saram, sportosan váltok, utcai autók nem szeretik.
Olajat lecserélték, 16.000 km után, egy cseppnyi sem fogyott. Az én vezetési stílusomnál ez kész csoda. Azt hittem múltkor cserélve lett, de akkor benne maradt, utólag tudtam meg.
Aztán, megkeresik, hogy miért van kartergáz szag a motortérben.(sógorommal legalábbis megállapítottuk, hogy ahhoz hasonlít a szag) Zavaró, mert mikor megállok a fűtés faszán behozza az utastérbe is. Elvileg nem nagy hiba, lehet egy cső van megrepedve.
Szervóra most nem lesz idő, bár lehet hétvégére is bent hagyom. Szét kell szedni az egész rendszert, kormányművestül. Azt mondják, valami kis hiba, hogy végállás közelében kihagy, és utána elgyengül. Ha komolyabb a baj, akkor sincs gond, mert még garanciális.
Futómű állítást kértem még. Az autó nem húz semerre sem, nyíl egyenesen megy, de valamiért egyenes kormányállásnál kicsit jobbra megy az irányzék. Magyarul egyenesben 1-2cm-et ferdén kell tartanom a kormányt, ami minimális, de engem zavar.
Öreg autó, van vele gond rendesen, de jobb megcsináltatni, mert csak torlódna, aztán szétesne alattam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most, hogy utána olvastam végképt nem értem. Össze-vissza vannak az euro besorolások, van ahol az M54-esek euro3 van ahol euro 4 -ben tünteti fel. Ellenőrzöm, nehogy baj legyen belőle. M52TU-ról meg alig van valami.
Közben találtam egy tök jó oldalt, BMW modellek információ, elég kibővített szerelési segédlettel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
válasz Cxgrav #13851 üzenetére
Elmondanád hol fogsz driftelni?
(ez inkább ironikus kérdés, mert én is szeretek ilyenkor vezetni és játszadozni kicsit, szal ne vedd magadra)Leesett 3cm hó, már gátlástalanul agyon is sózták az utakat (főutaktól kezdve a legkisebb zsákutcáig mindent -.-)
Többet érne, ha abból a pénzből amiből a kis utcákat is felsózzák betömnének az egész országban 10 kátyút (de szakszerűen, nem úgy ahogy szokták, hogy belekotornak egy kis szemetet, sittet és azt letapasszák egy vékony aszfaltmintázatú filmréteggel...)Nálunk Vácon az egyik vasúti híd autós átjárója azért ment tönkre egyik hétről a másikra mert kegyetlenül szétfagyott. Leesett pár cm hó és egyből sóztak, az szépen felolvasztotta, csak a parasztok nem gondoltak bele, hogy -7C°alatt az álló sós víz is megfagy. Eddig sem volt piskóta az út arrafelé, mindig kerülgetés volt, azt ha jött szembe egy busz akkor gáz volt, de most olyan szinten tönkretették az utat (nem az időjárás, hanem a nagyarcúak sózása), hogy az alagút felét lezárták és egy közlekedési lámpa "segíti" át az autósokat.
Egy kép a kialakult helyzetről: [link]
Majd lehet kimegyek valami colstokkal és lefotózom a bombatölcséreket...Egy felnikérdés...
Így néznek ki szerencsétlen (agyonpadkázott, megkínzott) felnijeim: [link] [link]
Előző tulaj(ok) művelte(ék) ezt. Kb mind a négy felni így néz ki és az lenne a kérdésem, hogy ki mit tud, mennyire lehet javítani (hogyan/mivel), kb mennyibe fáj?És... láttatok már ekkora barbárságot?
[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #13856 üzenetére
Fogalmam sincs hogy működik. Elvileg euro 4 -nek vannak egyéb feltételei is, nem elég a jó Co érték. Azért furcsállom én is. Ráadásul az enyémben még etanol sincs, Lukoil -os 98-as van most benne a vizes benya után.
Azt mondták, mostantól fontos lesz az euro besorolás, nem csak regadónál számít. Akár városból is kitilthatják az autót egy bizonyos emissziós szint alatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
válasz MPowerPH #13855 üzenetére
Pont most találtam ún. alumínium gittet, csak azt nem tudom, hogy ha szépen le van csiszolva a felni és a hibák, akkor ez a gitt ez fenn maradna (mégis csak futóműről van szó, nem egy ajtóról) és akkor utána szépen le lehetne fújni.
Csak nem éri meg a fáradtságot, ha a gitt lehullik róla idővel.+ nem tudom, hogy ezek a sérülések (hogy tulajdonképpen darabok hiányoznak a felni pereméből) nem okoznak-e túl nagy asszimmetriát...
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
Gondoltam megkérdezem E39 klubbon, hogy mi a helyzet ezzel, akkor látom... Nagyon rendes ember volt, nekem is segített.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
válasz DreaD88 #13854 üzenetére
Nálunk az a helyzet, mikor a karácsonyi nagy havazások voltak, akkor sem dolgozott egy db hókotró sem, sózni meg pláne nem sózták az utakat. Most is kinézek az ablakon és korcsolyapálya az úttest....Eddig többször toltam el a havat az udvarunkban, mint ahány utcában hókotró járt a városban
Picture me Rollin' by 2pac
-
DreaD88
tag
válasz Cxgrav #13861 üzenetére
Nálunk meg az a helyzet (Vácon kertes házban lakom) kis egyirányú utca (az ott lakókon kívül elhaladó idegen autósok száma [a kukásautót is beleszámolva] <10 /nap), nem kis paraszt kertvárosi rész, maga a környék forgalmas. Hókotró nálunk sem járt soha, de ha esik egy kis hó, akkor jön a sózóautó (ebbe a kis utcába is, ahol egyébként alig fér el).
Amikor voltak azok a hóban gazdag napok a kertbe is jutott bőven só!!!!Amit itt művelnek az olyan balkáni paraszt megrögzöttség, hogy nem igaz.
A só frankón megterheli a környezetet, szépen szétrohasztja az autókat (a tiédet is).Csak arról beszélek, hogy ott ahol ≤50 km/h a megengedett sebesség ott tök felesleges sózni, az ilyen szakaszokon (kis utcák, ahol amúgy se nyersz szinte semmit azzal, hogy a felsózott latyakos úton 10 másodperccel hamarabb érsz ki a főútra...
Forgalmas főutakat, autópályákat, gyorsforgalmú utakat kellene azt ennyi.Am csak az bosszant, hogy pl itt Debrecenben minden évben (ha van hó) felszórják homokkal, felsóznak mindent és a főbb utakra ilyen érdes kavicsokat is szórnak.
A múlt héten, amikor jó volt az idő nagynyomású vízsugárral m2-enként takarították el a homokot, stb.
Most leesett ez a pár centi hó és megint felszórták mindennel...
van ám ész..."INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13852 üzenetére
az m52TU ugyanaz mint az m54 már kitárgyaltuk korábban asszem.dual vanos mocik.98tól az e46ba építették.ergo a te 28i.d ugyan mint ami az e46 28ibe van.
Hát én is sportosan váltok de nem kotyognaka fokozatok avgy erre a perselyezésre mér van szükség?
az én m40em euro 4es. a tiédnek euro 3asnak kéne lennie.16e alatt semmit nem vett el hogy tiltásig huzogatod.ez fura.nem lehet szerleő mindig rátöltött neked grátisz.
kartergázszag az milyen?mint a benya? ha igen ugyanaz a problémánk.nekem is álló helyzetben jön csak be.mondjuk nekem látszik hogy az injektornál van xar. injektor tömítést honnan tudnék szerezni a wallison kivül szerintetek enyémhez?
fura aza te szervod.mindig xarozik valamit.
nekem is 1-2 cm oldalra kell tartani hogy egyenesbe menjen.ez van.régi auto már ja.
én is megcisnáltatom műszakira ne akkor kelljen mindent.
gondoltam ma csuszkálok hazafele.de nem inkább bennhagyom a kocsit a nyugiba.tiszta hó lenne reggelre nem ér ennyit az egész csak megmarad hétvégére is a hó.egész hátre mondják lesz.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13864 üzenetére
Jah, azért mondom, hogy fura, hogy euro 4-be rakták az autót. De ez nekem jó, nem fogok vele problémázni.
A váltót nem tudom... Nem kotyognak, hanem a 2-est és a 3-ast bizonytalanul veszi(ez tény, de érzésből váltok, így mindig egyből megtalálom, hidegen nehéz csak), nem húzza úgy be mint az 5-öst vagy a 4-est, és alap helyzetben a váltó nem középen áll meg, hanem kicsit jobbra dől az 5-ös felé.
Az olaj fogyi rendben van, mindig is rendben volt. Csak ilyen hosszú periódusra még soha nem volt bent hagyva az olaj, ált. 12k-nál cseréltetem. Havonta ellenőrzöm, mindig a maxon áll a szint. Most csak megjegyezte a szerelő, hogy nagyon jó a fogyasztás(most jelenleg 7.8l/100 az átlagom) és látszik ,hogy a motorral minden rendben van, azért írtam le.
A kartergázszagot inkább a kipufogó gázhoz tudom hasonlítani, erős, orrfacsaró bűze van. Két eset létezik. Az egyik, ha nagyon kopott a motor, akkor szökik a kartergáz, és erős szagot áraszt. Ilyenkor óriási az olajfogyasztás, ugye kopott motor velejárója.
A másik eset, ha valahol lyuk van a visszavezető csövön pl. Nálam ez áll fent, szerencsére.A szervo sajnos ilyen, most halt be harmadszor. Egyszer a kormányművet kellett cserélni, egyszer ugye a pumpát és a körítést. Most meg nem tom mi van, ugye nyáron történt, írtam is. Aztán cseréltek valami teflon alátéteket, de nem ott volt a hiba, rossz maradt. Aztán felment a téli gumi, ugye az csak 205-ös, így hiába gyengébb a szervo, könnyebb kormányozni. Nem foglalkoztam vele, mert ez a része kiidegelt már...
A kormány ferdesége meg egyszerű futómű, azt megcsinálták. Igaz egy pár kátyú után újra rossz lesz...
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13865 üzenetére
ja nekem is jo volt.beállítoták de enm sokáig maradt olyan.
nekem a szervoval még nem volt gondom.néha szivárog az olaj 1 tömítés.csak xar hozzáférni és senki nem akarja szétszedni tisztességesen.
én ilyet nem érzek.enyémnél akkor más gond van.
Hát én is szoktam nézegetni.én benne nem hagynám 16e.t még 12öt se.8 max 10e.1lityo elfogy kb.
csoda hogy neked ilyne jo bírja az a moci.nekem hagyjuk az átlagomat.m3 kb.nekem a váltóm tökéletes de már ilyet se merek leírni koppkoppkopp.
enyémre csak annyit mondtak bármikor átmenne a zöldkártyán nekem ennyi elég is.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
Rohadjon meg, kell egy ilyen, azonnal!!!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
-
MPowerPH
félisten
Na, tegnap volt szerencsém menni egy ugyan olyan évjáratú 528i-vel, mint az enyém, annyi különbséggel, hogy az automata volt. Hát, mintha egy másik autóban ültem volna. Addig ok, hogy sport üzemmódban akár 90-nél is 4.-ből átteszi 2.-ba, na de ami az után jön... Mint a céges 2.0-ás Mondeo, kb. olyan a gyorsulása. 3.-ban meg az autó tetszhalott lesz. Óriási csalódás volt. Nem beszélve a fogyiról, ami a board szerint 10.8l/100. Gazdája azt mondta, hogy városban lazán benyakal 15-öt. Persze, kényelmes, nem kell kuplungozni, de komoly ára van a kényelemnek. Nagyon egy elszúrt párosítás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
2,8 millió/négyzetméter - BMW 530d Touring
Nagyon bejön. Főleg ez a belső az, ami leírhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
válasz MPowerPH #13872 üzenetére
Automata kényelmes amcsiknak való, meg azoknak akiknek marhára nem számít a + költség.
Ja meg azoknak akiknek (önhibájukon kívül) nehezére esik kuplungozni. Mint pl nagyapámnak aki cukros és nincsen bal lába és egy rohadt nagy kart kell le föl rángatnia ha ki akarja nyomni a kuplungot a kis swiftjében.És ha már itt tartok beoltanám a buzukikat... (és nem a buzukisokat, mert nagyapámnak is az van xD)
Nagyapám évente ha 5x kiveszi a suzukiját, télen soha, mert fél hogy elcsúszik a garázssoron. Novemberben tankolt bele legutoljára (szal még olcsó benzin van benne xD).
Szépen garázsban van tartva, törve nem volt, téli sózást nem nagyon látott, stb. stb.
Mindezek ellenére - bár nincs műszakilag semmi hibája, ez tény, de - a tankfedél alatt púpos a festék és rohad, az ajtóknál (főleg zsanéroknál) rohad, a kerékívek is rohadnak, minden rohad. Fehér buzukiról van szó, szal gyönyörűen látszik a téma.
Vett volna inkább golfot, ahogy mondtuk neki
Bocs, ezt nem tudtam kihagyni"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
Tomics
addikt
válasz DreaD88 #13874 üzenetére
Műszakilag viszont a buzukikkal szinte semmi gond nincs. 4et is ismerek ebből 2 családé, egyikkel sincs semmi gond, napi használatban vannak, van amelyik már 10 éves fehér swift, a kötelező szervizen kívül eddig kipufogót kellett cserélnie mert elrohadt télen nyáron kint áll. Nekünk is megvan 5 éve és semmi probléma nincs vele, elnyűhetetlenek. Annyi bajuk van hogy igénytelenek, nyilván egy golf szebb/igényesebb/jobban felszerelt. Tesómnak VW Poloja van, félévente szerelőhöz hordja mindig előjön valami gond...
Igaz, ez azért is van mert a buzukik nincsennek túlbolonyítva, nincs annyi elektronika.
Aki félre tudja tenni a büszkeségét és csak arra kell neki hogy eljusson A-ból B-be és nem izgatja a vezetés élménye annak a buzuki tökéletes választás szvsz.[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
Na, ma elhoztam az autóm. Jól beszívtam, sajnos késő szóltam, hogy nagyobb javítás kell, így csak 1 hét múlva tudja besuvasztani. Váltóban ki lett cserélve 2db persely, és egy rúd ha jól tudom. Az egyes és kettes egyből jobb lett, ellenben úgy magában még rosszabb. Sajnos valszeg bent eltört egy vagy több rugó, és mivel hozzá lett nyúlva, így jobban feszül a váltókar, mint eddig. Így mikor elindultam 3.-ból kidobálta, az 5.-et még kapcsolni sem tudtam. Aztán, hogy hazajussak kikapták a szivacsot, ami a váltó körül van, így nem feszíti annyira a kart. Most a 3.-at már nem dobálja ki, sajnos az 5.-et nagyon óvatosan kell behúzni, mert ha kicsit mellé teszem, kicsúszik. Ha visszaviszem, le kell kapni a váltót, és ha már leszedik, kicserélnek mindent, ami a karhoz tartozik. Szerencsére semmi sem egy drágaság, ma meglettek rendelve németből az alkatrészek hozzá. Munkadíjat nekünk mindig alig számol be, az a mázli.
Jah, és tényleg euro 4-es lett, megmutatta a hivatalos német nyilatkozatot, enyém alapból euro 4-es, 98 közepétől, az előttiek euro 2-esek.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DreaD88 #13880 üzenetére
"Legalább meg lesz csinálva, aztán nyugodtan állatkodhatsz majd"
Megkérdeztem, hogy ezt okozhatta az, hogy sportosan kezelem a váltót, és szeretek visszakapcsolni. Azt mondta semmi köze nincs hozzá, egyszerűen egy bizonyos km után a váltó feszessége elhal, a rugók elfáradhatnak. És most abban a km-ben van az autó, amiben ez már normális. De igen, legalább meg lesz csinálva ez is rendesen, nem csak foltozgatom.
Azon filóztam, ha már a váltót lekapják, akkor érdemes lehet a kuplungot is kicserélni, nem? Azzal nincs semmi gond, de mégis benne van ez a km, ki tudja mikor lenne baj vele.
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13882 üzenetére
Eddig nekem is könnyen váltott, nem dobta ki egyszer sem, én észre sem vettem, szerelőm mutatta, hogy mi a baj. Megszokásból váltok, nem vettem észre, hogy a 3-as helyett 5.-be akar csúszni. Most, hogy egyik oldalon cserélték a cuccokat, újra feszes lett abba az irányba, kiderült, hogy a másik oldal is megvolt gyengülve. Így most az 1-es felé húzza a váltót, nincs az 5-ös felé tartás, kikapja az 5.-ből. Szóval semmi extra, 800Ft-s rugókról van szó.
Persze, még nem lett megbontva. Egyszer volt róla szó, de nem az volt a probléma.DreaD88: Nálam még nem érződik, csak úgy gondoltam, ha már lent van a váltó, akkor érdemes lehet kicserélni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13884 üzenetére
hát ez van bevallom én ezt nem vágom miről ebszélsz.
nekem sose megy más fokozatba olyna van mikor a bokán befárad nem nyomom be teljesen és krákog a fogaskerék kb 1000ből 1x.
nekem lazán jár a váltó tom ez a kopottságára vall és nem jo.de más automárkákba néha kritikán aluli a váltó.konkrétan nem veszi be az 1et.2esből kell indulni.meg kidobja mindig tényleg....stb....A kuplungom középen fog nem vettem még olyat észre hogy benyomtam teljesen szép lazán engedem ahogy meg van írva és ne kapná el a fokozatot.vagy nem tudoma kuplung elhalását te miből veszed észre?
gömbfej szilent attól függ hol jársz.sajna pesten elég sűrűn akár 20e km.enként is lehetséges.
én kicseréltettem a komplett lengőkarokat és csá.jobb a kanyartartás.de ezt csak én érzem mert 8 éve vezetem.tiszta lehidaltam xaros injektor tömítő kis fos gumigyűrű 700ft /db.és persze csak gyári bosch van. .na mind1 ez van x8.
aztán ha még utána is benyaszag lesz meg benyaszivárgás.akkor szopoka van.valszeg az injektor xart be.részben.ez magyarázata lehet a teljesítményesésnek is mega többlett fogyasztásnak.egy olyna arc kéne akinek van suttba dobva egy m40es mocija.és mondjuk 2-3 hétre amíg mondjuk leautozok x100 km odadná a légmennyiségmérőt és a lambdát.ez lesz a kövtkező lépcső ha a mocit megcisnálják és utána se lesz jo.de egyenlőre várok a mocival is mert persze mikor máskor ha nem most lenne baxakodás a munkahelyemen.amíg nem tuti a helyzet nem grok bele egy nagy beruházásba.igaz alkatrész már megvan minden.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DreaD88
tag
válasz MPowerPH #13884 üzenetére
Értettem miért mondtad, de jól mondta dragon, hogy amíg azzal nincs gond felesleges.
Ha nem ráz* alacsony fordulaton, mikor felengeded a kuplungot és nem a padlólemeznél kezd el fogni, mert már úgy szét van kopva, akkor az még jó.
ráz*: nem úgy értem, hogy 500ig leviszed a fordulatot és erőlködik a motor, hanem szimplán engeded fel a kuplungot és ráz, valamiféle asszimmetria miatt. Ez nálunk a zafira-nál van (és 1500rpm-nél is van, hogy még ráz a kuplung). De a kuplung ezen sincs elkopva.
Pont nemrégiben linkeltétek, hogy problémája volt a srácnak a suzukijával (vontatni akart valakit, vagy árokból kihúzni, nem tom) és egyből azután a kuplung rázta a kasztnit. Itt is valami ilyesmi jelenség van, csak mi nem vontattunk és nem húztunk ki árkokból senkit
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13885 üzenetére
Akkor leírom máshogy. Nálam is túl laza volt a váltó, ez is baj, ez lett megcsinálva most. Viszont ennek köszönhetően kiderült, hogy el van törve benne 1 vagy 2 rugó, így mivel feszes lett, és a rugó törött, ami behúzza a fokozatba, még lazább lett ott a fokozat, jelen esetben a 3-as és az 5-ös. Ötösből elég csak kicsit hozzáérni, és kicsúszik. De nem a váltó dobja ki, hanem a kulissza részen nem fogja már a rugó.
Nem tom máshogy leírni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13885 üzenetére
"...nem tudoma kuplung elhalását te miből veszed észre?"
Akkor kopott a kuplung, minél "mélyebben" kezd el fogni. Mondeoban volt elkopva a kuplung, de nagyon xD. Kinyomtad a kuplungot, beraktad sebességbe és (totál kinyomott kuplungnál is) elkezdett gurulni az autó xD. Még lehetett rajta valamennyit állítani, de az csak ilyen nagyon ideiglenes megoldás, amíg elviszed szerelőhöz kicseréltetni.
Szal ha neked középen fog a kuplung, az totál jó.
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
DreaD88
tag
Itt elég jól leírja a kuplung működését, 1-2 példát arra, hogyan "teszteljük" a kuplungot, kinyomócsapágyat.
De véleményem szerint ha a kinyomócsapágy elhasználódott azt egyértelműen érezni, ha a kuplung kopott azt is (szóval felesleges tesztelgetni), de aki még nem találkozott ezekkel a jelenségekkel, azoknak érdemes lehet elolvasni, mert így már felismerhető a gebasz (annak aki még soha nem tapasztalta).És még egy link[link] bár amiket itt felsorol, az már horror film szerencsére ezek annyira nem jellemzőek
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13889 üzenetére
na igen.ilyet velem 1x csinál meg egy szerelő és koccolok.ő azt csinálja amit én kérek.enyém az auto.én fogom kifizetni a szerelés/alkatrészek árát, nem ő.
Erre a mentalitásra nagyon besokaltam már párszor.Az más dolog ha régen hozzá járok és előzetesne telefonon ajánlást tesz hogy egy bizonyos probléma felimserésekor mit tapasztalt és ez magával hozza másik 2, 3...stb alkatrész cseréjét, mert összefüggenek.amire alapból árat mond.de pl nyáron mikor a 2 éves brembo betétemet lecserélte csak a tárcsacsere miattszolás nélkül ez szóva tettem.ok tudom egyszerre ildomos és tárcsacserénél kell.de mégis.egy gyári betét 14e enyémbe. ...akkor az én kuplungom jó. .végre valami .koppkoppkopp.szerintme nem a gyári van benne.
barátnőm a seatba mindig 1es kuplung benyomva áll.én mondtam neki ne csinálja.meg rugdalja is rendesena kuplungot.nyomkorássza potyára.én mondom neki xar a kuplungja elindulni alig lehet a cordobával.szerinte jó.neki megfelel.2 éve új sachs kuplung lett berakva....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13892 üzenetére
Nálunk ez a megbeszélt séma, ő ért az autóhoz, mi használjuk. Bízok benne, még nem vert át, és mindig mondja, mit érdemes megcsinálni. Sőt, alapból úgy visszük, hogy elmondjuk mi a baj, plusz megemlítjük, hogy ha észre vesz valamit, akkor csinálja meg. Jobb is hogy kicserélte, így kiderült, hogy nagyobb a hiba. Alkatrészekre így is várni kellene, meg rengeteg autó van előttem. Egy X5 4.4i, egy X6 3.0D ált bent, mikor vittem az autót, vezérlés csere volt. Plusz van a garázs előtt 3db 7-es, 45i, 45d, és 30d, azokkal is sok a munka. Szóval nem szar autókat visznek hozzá, nagyon megbízható ember.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13894 üzenetére
Tudod, mondtam, hogy ha az autóról van szó, akkor szeretem tip-top állapotban látni. Amikor érzem, hogy nem jó, nincs is hozzá kedvem. Most is beálltam a garázsba, ki nem hozom onnan, amíg nem kell a szerelőhöz vinni. Sajnos az autó ezzel jár, tudtam mikor megvettem. Ezek még kis költségek, ennél már volt sokkal nagyobb összeg is. Bagóért megcsinálják, ha jól emléxem munkadíjjal, amibe beletartozik a váltólevétel, lesz 20-25k max. Új kuplung szett lenne 86k. Talán 65k-ért lehetne szerezni, de lebeszéltek róla. Így az marad.
Jah, nem tehetem meg, mert de bevállaltam. Ez miatt lemondok más költségesebb dolgokról. Pl. lehet idén is elmarad a külföldi nyaralás...és?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13895 üzenetére
nekem tavaly nem maradt el és épp azon gondolkozok marad így a motor de go to zakynthos
vezérműszíjat kicserélem majd.termosztát cserélve.vízpumpára mondták jó még.olajak ugy kb jok.majd ősszel max.májusba műszaki.a rozsdásodás elindult rajta .mondjuk lassan nagykoru lesz.nem csoda.a 2 küszöb ultra gáz.a festék tartja össze meg az hogy a lemez nem 2mm vastag.már átlyukadt volna.alározsdásodik hiába fujom le belülről.szakembernek kéne alulról megcsinálni.nem tom emnnyi lehet egy alvázvédelem valami jó helyen.balos sárvédő kuka az alja le fog esni, de nem is baj.fullra kimattult már, nyomott is a lámpánál nyár óta.csere+uj fény.vagy netán ha találnék brilliantrot színbe fényezetett.az a baj hellrot szín jobban elterjedt enyém egyedi.maga a sárvédő nem gáz.kb 6e.csak a fényezés az még egy 10es.ja meg a felfogó csavar mind berohadva. .gondolom felteszek müanyga küszöbboritást.de ettől még a fém alatt rohad topvább.ergo 1x le fog esni az egész a földre .jó még nem gáz annyira, de az emelési pontok kuka.már agyári emelővel nem is probálkozok.csak a krokival.kiszakadn a lemez.amugy meg hátsó két sárvédő a lámpák alatt melett meg a csomiajtó alul.kicsit jelet mutat.tavasszal lekapom a hátsó lököst ezt megcisnálóm én.viszont a difivel valamit kéne mert rohad kivülről. .hátsó dob jol bírja.katalizátor még gyári szerintem.ha bedobja a kancsót megy fel a gázgyorsító meg veszek hátsó dobot.kb ennyi a terv.ja mega szellözőmotor ciripel várható be fog állni reménykedek tavaszig kibírja.gány minuszba hóba ugyse hazsnálóma kocsit alig.injektortömítést megrendeltem gyárit.a tengellyel együtt cserés.aztán ha ugyse lezs ok a teljesítmén, fogyi akkor kell majd kölcsönbe valakitől légmennyiségmérő+lambda.ja meg a méregdrága pollenszüröt be kéne szereznem.már 100x megbántam nme ütöttem le 15 euroért ebayen. .kb ennyi
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13896 üzenetére
Azért ezt a listát elég volt végigolvasni... Ez nem is az autó hibája, és nem is a Tiéd. Ez a korral jár, sajnos, meg esetleg típus betegség. De ez miatt meg nem kell szégyenkezni, láttam én már 2000-es, és a fölötti évjáratú E Mercit korrodálni, de nem is akárhogy. Ahhoz a Tiéd kispiska.
Nem emléxem rá, garázsban tartod?
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13897 üzenetére
sajna nem de probálkzik okosba megoldani pláne mikor minusz van, hó.ha érdekel privibe leírom.
hát igen sajna ezt tudomásul kell venni csak sajna elég nehéz.egy 15 éves autora rá kell tolni egy 400 környéki összeget és újra jo lesz.ha nem akarod mert soknak véled.akkor vagy eladod vagy bontó.ennyi.
a mocit tuti megcsináltatom ennyit megérdemel.márcsak magam előtti tisztességből, becsületből is hogy tudjam tényleg az volt a baja az elmult 2-3 évben vagy esetleg más is...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13898 üzenetére
Persze, érdekel, hogy sikerült megoldani.
Jah, annyit biztosan, és aztán ha rendbe hoztad, úgyse tudod árában eladni, mert kiröhögnek. Szóval ha megcsináltatod, akkor érdemes megtartani, az a pénz soha nem térül meg. Ellenben ha nem csináltatod meg, akkor meg bagóért se biztos, hogy elviszik.
A motorháztetődről jut eszembe, ne fényezd le. Inkább rakass a tetőre fekete matricázást. Pirossal nagyon szépen mutatna, az megvan 10k-ból, míg a fényezés több mint 30k.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Samsung Galaxy A15, A15 5G és A25 5G
- Ukrajnai háború
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen routert?
- Futás, futópályák
- Napelem
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen