- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Avicularia
veterán
Luxemburgi TN-es csomag lehet unión kívüli? Próbaképp rendeltem Banggood express szállítási móddal és LL*********LU trackinget kaptam hozzá. Remélem nem kell erre is jájemet fizetnem mint a 2 db aliról rendelt 26650 akksira ami 9.42 usd volt és 11 korona áfát és 75 korona vámkezelési díjat fizetek rá, ami annyi mint a csomag értéke.
-
sambenez
addikt
Értem amit írsz, de azt gondoltam a "Küldemény átadása nemzetközi szállításra" azt jelenti átadták és úton van ide. Tehát onnan kikerült.
Csak fel kellene tűnnie amikor ideér a kamion, hogy hoppá ez a tétel meg nincs rajta.
De gondolom hiába hívnám fel a postát nem tudnák megmondani mi a helyzet a csomaggal. -
Topikgazda
válasz sambenez #18297 üzenetére
Az hogy beviszik az adatot és mégsem kerül a járműre az még előfordulhat, volt olyan is hogy ott maradt és egy hét után derült ki. Ha a szállítási listán rajta van azt csak át kell venni a magyar postásnak és szerintem a könyvelt küldeményeknél nem lesznek elnézőek ha hiányzik az egyik tétel. Nem olyan könnyű sumákolni az NPKK-ban, én nem gyanúsítanám ilyennel őket. Együtt dolgoznak a vámosokkal is, szóval nem igazán van lehetőség rá.
Nem csak a súlyt kell beírni a küldemény típus is kell, és amit Surci1 is idézett a csomag eltűnések a felsorolt országok címzettjei esetén sokat előfordulnak, nem hiszem hogy Magyar Posta dolgozóinak keze olyan messzire elérne és azt sem hogy mind a 12 ország postásai enyves kezűek lennének. A bizonyítékok teljesen egyértelműen oda mutatnak.
Ráadásul az a probléma hogy téged nem ér kár, mert a pénzed visszakapod, az hogy a kereskedő nem lép a dologra semmit, az az ő dolga.
Egyébként történt változás a BG szállítási dolgainál, de nem biztos hogy kedvező, mert lehet hogy nem tűnnek el a csomagok de nagyon lassú is lehet a szállítás.[ Szerkesztve ]
-
sambenez
addikt
válasz Surci1 #18296 üzenetére
Irigyellek, az enyém több mint egy hete nem változik, szerintem ellopták. Nem hittem hogy alis csomaggal fogok így járni. Most várhatom amíg letelik az időm és kérhetem vissza a pénzem.
Kíváncsi vagyok alin ez mennyire lesz egyszerű.Azon gondolkodom hogyan lehetne valamelyik hatóságnak jelezni, de elvileg a posta sem foglalkozik vele ha a címzett akar csomagot kerestetni.
Egyébként ha ez van a nyomkövetőben: Küldemény átadása nemzetközi szállításra és van súly is akkor nem lehet hogy a magyar postás lopja el útközben nem is a feuchti?
[ Szerkesztve ]
-
Surci1
tag
A péntekkel kapcsolatban..... Tegnap izgultam, szinte óránként frissitve ellenőriztem a tn-t, de semmi változás nem volt a 2020-08-12 08:00 Consignment departure utolsó bejegyzés óta.. Aztán ma délután 3 körül frissült erre: 2020-08-15 13:30 Országos Logisztikai Központ, Arrival for processing
Hála istennek, nem kellett senkinek a lipo charger. Már azon is elmélkedtem, hogy mi alapján lopják a csomagokat. Ha röntgen nincs akkor gondolom doboz méret, súly alapján (tablet, telefon méret). Mondjuk az is lehet, hogy mára elejét vették a Feucht-i lopkodásnak vagy pusztán nem az a műszak dolgozott akkor amikor a csomagom kezelték.
Kicsit utána olvasva azért nem kis központ ez a feucht-i.
A Nürnberg közelében fekvő Feuchtban található csomagküldő központot a DHL a következő országokba irányuló csomagküldő központként használja: Olaszország, Horvátország, Görögország, Törökország, Albánia, Macedónia, Magyarország, Románia, Bulgária, Szerbia és Montenegró. A Cseh köztársaságba irányuló Europack szállítmányokat is itt dolgozzák fel.
A fő munkaidő este és éjszaka. A Feucht csomagközpont napi válogatási teljesítménye körülbelül 120 000 - 180 000 csomag a kimenő műszakban, és 130 000 - 180 000 csomag a bejövő műszakban. A maximális válogatási kapacitás 40 000 csomag óránként. Karácsony előtt a szállítások száma napi mintegy 600 000 csomagra növekszik. Sok ideiglenes munkavállaló dolgozik a csomagkezelő központban, hogy megbirkózzon a hatalmas mennyiségű csomaggal.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Salex1 #18290 üzenetére
Két féle pont van.
Itt ezen a részen van az amivel tudsz fizetni. Ha ez nem jön elő akkor töröld a böngészőben a BG sütiket és a gyorsítótárat, elő kellene jönnie.
A másik pontok meg itt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Így gondoltam én is, csak az hogy neked miért nem fogadták el elsőre az számomra talány.
Valószínűleg többen így fognak járni, mert lehet hogy csak változtatnak a szállítási szolgáltatón, mert eddig ez a tariff insurance még fizetős opcióként sem volt az EU Priority line szállítási módhoz.
Inkább ez mint a Feuchtban eltűnő csomagok és annál a pénzvisszaszerzése, ahhoz viszonyítva a te eljárásod az easy peasy volt. -
bl4ze
veterán
Ahogy látod jött értesítés, indult a refund - pár nap és az MC kártyán lesz a pénz.
Mivel topiktárs is így járt, érdemes lenne beírni az összefoglalóba, hogy amennyiben VÁM+vámkezelési díjat kell fizetni, úgy a BG-nek a megfelelő fotókkal alátámasztva be kell küldeni, jelezn a vámolást és kérni a pénzt. Mindenzt akkor, ha volt rá "Tariff" insurance..:. bl4ze .:.
-
bl4ze
veterán
Urak, pozitív fejlemény, több nap huza-vona után most érkezett az alábbi üzenet :
We are writing to inform you that we have refunded 31.8800 USD for order 87008xxx. Your order has resulted in a refund for refund the tax .
Majd PayPal e-mail is követte :
Banggood Technology Co., Limited issued a 31,88 USD refund
Kissé időigényes, de alapvetően korrekt megoldás a BG-tól a vám+kezelési díj visszatérítés.
Gondolom 1-5 munkanap és a kártyámon is megjelenik a jóváírás a PayPal-tól..:. bl4ze .:.
-
Salex1
őstag
Miért lehet az, hogy nem tudok egy snatch-re sem jelentkezni, mert azt írja, hogy a pontegyenleg 0. Ha átmegyek az accountomhoz, akkor Írja rendesen, hogy 363?
-
Topikgazda
Ezek eltüntek, így nem érdemes várni rájuk, akár meg is írhatod a Banggoodnak, hogy nem kell a nyugtatás hogy várjad, küldjék el újból vagy adják vissza pénzt, a DHL is az elvesztést igazolja le, mert ezeket a csomagokat sehol nem fogják megtalálni.
Nagyon úgy néz ki hogy vérszemet kaptak a tolvajok, mert az utóbbi időben egyre több ilyenről lehet olvasni. Nem is tudom, lehet hogy ezt valami hivatalos módon tudatni kellene valami rendőrséggel
-
Surci1
tag
Most rendeltem CZ raktárból eu priority mail szállítással egy terméket és CQ....DE tn-t kaptam. Tegnap került Feucht-ba, azóta picit izgulok is.
-
Topikgazda
válasz sambenez #18281 üzenetére
Akkor ez nem belga, hanem német. Mindenhol a DHL-re utalás van nem hiszem hogy a 4PX Belgiumban vette át a csomagot és átvitte Saulheim-be.
De már a kezdet gyanús ez a küldeméyn azonosítója: 600381234925
Ehhez ezt írták elsőnek: Aug 4, 2020 04:30 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically DHL Germany
Elve a DHL-ekl rendelték meg, ha belga postával küldik már itt lenne
De itt tényleg ez olvasható: BE - HU CM538865362DE
Jól kicsesztek veled. -
Topikgazda
Azért csodálkozom ezen mert tényleg nem értem hogy miért küldik át Németországban és Csehországon keresztül meg vissza.A cseheknek nincs postája Én úgy gondoltam hogy ez más küldemény fajta, C-vel kezdődik ez is?
Mindkettő lenyúlva, az aminek súlya van az szállítás közben, de szépen kikerülték a Magyar Posta részéről azt a kérdésem ha ezeket a küldeményeket ténylegesen át kell adni és nekik átvenni a postai nyilvántartáson rajta lévő, de fizikailag átadásra nem kerülő küldemény esetén mit szoktak csinálni. Csak jelezni kelle a küldő postának hogy valami nem stimmel.
A válasz úgy szólt hogy ami nem kerül a kezelésükbe arról nem tudnak információt adni. Pedig más volt kérdés mint amire válaszoltak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz petrson #18274 üzenetére
Ha átvette a Magyar Posta akkor az nem lehet Németországban. Nem az van írva hogy elküldve ide?
Ha nálad is ezek az utolsó bejegyzések, az óra ezeknél mindig 08:00 a szállítás kezdetére
és ezt a nyomkövetési számot a Magyar Posta ÉnPostám felületén megnézve ezt látodaz akkor nem került gépjárműre, elcsórták, mert a dátumtól számolt 48 órán belül ide meg kell érkeznie.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ezeknek onnan direkt kellene jönni, nem volt EU Priority Mail szállítási mód? Mert EU-n belülről a EU Priority Line nem igazán jó ötlet.
Ha német posta és FEucht indítás után 48 órán belül nem érkeztteoői a maygra posta azt ott ellopták. A DHL Posta nem ismeri be ezt, csak maszatolnak, aztán úgy 2-3 hét után csak leigazolják BG-nek hogy elveszett, ezután a BG-től visszakapod a pénzed.[ Szerkesztve ]
-
ppici
csendes tag
Sziasztok!
Én június végén rendeltem egy tabletet és július közepén egy kamerát CZ raktárból (EU Priority Line mind2) - azóta sincs semmi hír - a tracking szerint Feucht-ban elindították Magyarországra. Az ügyfélszolgálat csak mutogat a tracking-re hogy ők feladták...
Mit tudok tenni? sajnos a DHL ügyfélszolgálat nem tud segíteni a Deutsche Post meg mindenféle feladó oldali adatot kér a csomagkereséshez...
Köszi,
ppici
Laci
-
bl4ze
veterán
Hidd el, mindent úgy és oda beküldtem ahová kell. És mivel tökéletesen tudok angolul és 10+ éve vásárolok internetről, képben is vagyok a dolgokkal.
Kicsi kínai ping-pong megy, azt érzem. Ezek az ügyfélszolgálatos droidok sajnos sokszor
meg sem nézik mit kapnak, sablon szövegeket, template-eket küldenek vissza, amivel megy az idő.
Minden releváns dokumentumot szép, olvasható JPEG formában lassan 3 napja megküldtem..:. bl4ze .:.
-
Topikgazda
Egyértelműen a szerződési feltételek közt leírva. Ilyen erővel azt is kétségbe lehetne vonni hogy elküldik-e a megvett terméket, egy céges webshop nem fog ilyennel játszadozni, hiszen ha nem teljesít akkor a pénzt vissza kell adnia. Mi haszna lenne belőle? Ami befut pénz ugyanannyit vissza kell adni, közben meg ez neki is +költség az üzletmenetben, mert többet kell vele foglalkozni mint egy rendesen végig vitt adás-vétellel.
Állandóan mindenhol a rosszat feltételezni az nem óvatosság. -
cof
veterán
Nekem egy ember még nem referencia. Szóval maradjunk annyiban, hogy ha visszafizetik. Nekik ez mínusz, akárhogy is nézzük, ígérni sokmindent lehet. Lehet, hogy csak 100-ból 10-nek fizetik vissza, és a 100-ból csak 1 ember írja ide be, hogy neki kifizették. De én azzal nem leszek boldogabb, hogy másnak kifizették.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
bl4ze
veterán
Harmadik napja trollkodik a BG ügyfélszolgálat, két címről írnak és megint agyrém amit művelnek, agyatlan barmok megint, korábban is volt már ilyen rossz tapasztalatom.
Nem tudom csak időt húznak, vagy ennyire agyatlan trollok ülnek ott.
3 napja mindent (!) elküldtem nekik olvasható, tökéletes formátumban - erre ma reggel megint :"We would like to inform you that you had attached something but it was not attached properly or the media is not supporting as we are unable to fetch the same. We request you to please send the image in a JPEG or PNG format or send it as an attachment.
Regarding your order 87008xxx, would you mind sending us the receipt and the documents the Customs Agency sent you?"
Ott tartok, hogy már háromszor küldtem át mindent természetesen tökéletesen megnyitható JPEG fileokban..:. bl4ze .:.
-
Imy
veterán
Blitz Wolf kapcsoló ha van akinek kell csoportban olcsóbb, már csak egy fonek kellene csatlakoznia
link -
Beni2360
félisten
-
Topikgazda
válasz hurenzon #18246 üzenetére
Ha nincs EU-s raktárjukban akkor csak azt ellenőrizd még hogy a tariff insurance is legyen rajta.
De azt tisztázni kellene hogy mi a global és az international verziók közt az eltérés.
A global van cseh raktárban a másik nincs. Az EU Priority Mail esetén nincs a tariff insurance, mert azt nem HK-ból, Kínából jön, a EU Priority Line-t nem érdemes választani, de ha Kínából kéred akkor ingyen van ez a tariff biztosítás az EU Priority Line-hoz[ Szerkesztve ]
-
hurenzon
senior tag
Sziasztok!
Most rendelnék először.
4 db ilyen kamerát [link]
KB 80.000 Ft.
EU szállítást és biztosítást kérek rá.Kell még valamire figyelnem?
Köszönöm
-
csonkaj87
csendes tag
Sziasztok!
Első alkalommal rendeltem a BG-ről.
A termék elérhető volt EU shipping-gel, így mivel kb 50e HUF volt az értéke azt választottam. Ezen belül pedig az EU standard shipping opciót.
Július 28-án feladásra került a csomag, és a várható érkezés Aug 6 volt. Nem kaptam semmilyen értesítést merre tart a csomag, ezért írtam az ügyfélszolgálatnak, akik tényleg gyorsan válaszoltak - viszont kaptam egy olyan csomag számot amit nem tudok hová rakni: A*************PD
Beszéltem a magyar postával és azt mondták hogy külföldi küldeménynél nem kezdődhet A betűvel a parcel number.Van ötlet/tapasztalat mit érdemes ilyenkor tenni?
Köszi
-
Topikgazda
válasz lion840621 #18239 üzenetére
Nem tudom hogy nálatok mi a posta szokása, nekem eddig mindig kihozták a könyvelt küldeményt, ha nem tudtam átvenni akkor értesítő volt a postaládában és nem sms vagy telefon. Szórakozhatnak, de nem írta felül semmi a Posta ÁSZF-t, a könyvelt küldemény a címzett címén kézbesítendő, ha az első alkalom sikertelen, akkor értesítő hagyása és a postán annak ellenében átvehető. Ez van kifizetve nekik.
A nem könyveltek esetén eddig egy alkalommal kaptam sms-ben értesítést, előtte és utána mindig cetli volt a ládában.[ Szerkesztve ]
-
ez_meg_emaz
őstag
válasz ez_meg_emaz #18013 üzenetére
Meg is jött a jóárasított OnePlus 8-am (most már drágább ahogy nézem). Pontosan 2 hét volt. 08.10. 23h-kor még németországban volt, ma reggel meg már nálam Gyors volt ez. Van BG-s számlám. OnePlusnál már a fiókomhoz adtam a telefont (Device->Verify), ez nem tudom regisztrációnak minősül-e, de talán nem kell gariztatnom.
Köszönöm itt is mindenkinek a segítséget! -
bl4ze
veterán
Szabadságom alatt nem a mailbox-ban és Banggood-dal szeretnék foglalkozni
Mindent megküldtem nekik, sőt még többet is - remélem felfogják, tudják értelmezni most már a dokumentumokat.
Jött mail, hogy továbbítva az "international" részlegnek, és nézik, kezelik és 24-48 órán belül jelentkeznek....:. bl4ze .:.
-
bl4ze
veterán
Igen, automatikusan jelölve volt, EU Prio-t választva. Én extra tételként a "Shipping Insurance" tételt válaszottam még , valami 2,5 USD volt pluszban.
Jelzem, ha megkaptam a pénzt, vagy pozitív válasz jön, most egy kicsit az "értetlenkedős"
státuszba lépett a dolog, remélem nem az "időhúzós" lesz.:. bl4ze .:.
-
Topikgazda
Ne keverd ez nem lehet refund, nem a termék árát kéred vissza, hanem igénybe vetted a tariff insurance-t és annak a költségtérítését kéred.
Most aztán törhetik a fejüket hogy mi is van.
De miért sos? 24 óra amit írnak, a 48 is jó még.Shipping Insurance az azért jó mert ha elveszik akkor akadékoskodás nélkül újraküldik vagy full refund, de ez utóbbinál szükséges a szállító igazolása hogy tényleg elvesztették.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Én is így gondolom. Ez alapján akkor annyira nem probléma ha az EU Priotrity line az nem GLS hanem holland postai azonosítós lesz, mert ha véletlenül kap egy sárga MNR címkét akkor is visszakapod a kifizetett +pénzeket, ha meg nem kerül rá akkor simán kézbesítik. Arra kell figyelni hogy jelölve legyen a tariff insurance, bár eddig mindenki azt írta hogy ingyenes szolgáltatásként automatikusan jelölve volt.
Azért kell imádkozni hogy ne német postai azonosítót kapjon, vagy esetleg kérni a BG a vásárlásnál üzenetben hogy ne úgy küldjék, de ez csak egy ötlet, nem tudom hogy működne-e.
Ha bl4ze is megkapja a pénzét, akkor lehet hogy az Összefoglalóba a szállítási dolgokhoz beírom ezt is, hogy ne pánikoljon senki sem, ha megy az SMS a postától.[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
ez jó hír, ma én 2 levelet is kaptam Tőlük, hogy küldjem meg mennyi volt az annyi (9.331 HUF), noha ezt megírtam már és képet is kaptak a bizonylatról, hogy mennyit fizettem a csomagért.
Ma újból megküldtem, bekeretezve az összeget és kértem az S.O.S. refund-ot.
Te melyik e-mail címen egyeztettél velük? Nekem kettő címről is jött üzenet, e-mail.
Köszi..:. bl4ze .:.
-
web2
újonc
Új fejlemény : Megküldtem a dokumentumokat a postának utána 5 munkanapot kellett várni és hozták a csomagot, szépen kiszámlázták a 3500 Ft-ot és a 27% áfát. Mivel a csomagon volt tariff insurance még aznap beküldtem a Bangoodnak is a vámolásról a doksikat. Ma már meg is kaptam (1 munkanap után) A Teljes összeget (áfa+kezelési költség).Így némi papírmunka után rendeződött a történet.
-
Avicularia
veterán
Ezért aggódtam, mert nálunk mindent megvágnak, ha nem unión belülről jön értékhatártól függetlenül. És ugyanaz a feladó mindkettőnknek.
Pár napja rendeltem pár usb kábelt banggood express szállítással, ott nincs is tariff insurance opció, elvileg rövidebb szállítási idővel mint az EU vagy a direct mail. Ez most a legolcsóbb szállítási mód ide, de magyar címre nem ajánlja fel ahogy elnéztem. -
Topikgazda
válasz lion840621 #18224 üzenetére
Posta, címen kézbesítendő ajánlott levél, a hozzátartozó kézbesítési szokásokkal.
-
petrson
senior tag
válasz lion840621 #18224 üzenetére
Nálam az utolsó sikeres BG rendeléskor a MPosta előre felhívott, hogy 1 perc és hozza. Az egy kisebb csomag volt, powerbank. Bedobni nem fogják
iPhone 13 / Apple Watch SE 2023 / Xiaomi Pad 6
-
bl4ze
veterán
válasz Avicularia #18223 üzenetére
Szerencséd volt, nekem látod szépen valaki elkefélte és a sárga MRN matrica miatt lett rá 9.331 HUF sarc a tetves 64.55 USD kamerára.
Már írt a BG, hogy átadja a nemzetközi csapatnak az ügyet.
Remélem hamar lesz refund..:. bl4ze .:.
-
lion840621
újonc
Visszatérítést ajánlott a BG a téves csomag miatt. A Hungary via EU Priority Mail-t
csak a posta szállítja ki? A futár is bedobja a csomagot vajon az udvarra vagy csak a postás?
Kicsit félek újra rendelni tabletet nehogy az udvaron landoljon a betonon. -
Avicularia
veterán
Nekem is volt egy EU Priority Line csomagom 53.xx EUR értékben csak én svédbe rendeltem. Eddig nem választottam ezt a formát, mindent Priority Direct Mail-el rendeltem, de ez a lehetőség megszűnt Svédország számára, helyette van a Banggood express.
Nekem is LT*********NL követési szám volt és július 24.én lett feladva. Féltem hogy megvámolják, mert itt mindenre megy az áfa meg a 75 koronás kezelési költség ami unión kívülről érkezik, nincs 22 eurós határ. Tegnap érkezett be az országba és ma már hozta is a postás minden extra nélkül.
Ugyanaz a feladó mint BL4ze fórumtársnak, de nálunk semmi kék meg sárga címke nincs a borítékon.Van egy másik csomagom aliexpresszről két db 26650 akksi aminek ugyanolyan formátumú LT*********NL követési száma van. Ez már 53 napja hánykolódik valahol, augusztus 4.-én kezdte el látni a tracking numbert a svéd posta, akkori az első és eddig egyetlen bejegyzés róla.
-
-
bl4ze
veterán
Minek használja a PostNL-t ha hibáznak? Amikor GLS, DPD, DHL volt sosem (!) volt vámolás.
Olcsóskodás és itt az eredménye. Amikor megláttam a PostNL trackinget már a nem létező szőr felállt a hátamon. Sajnos jó volt a megérzés.
Elés sok cuccot vettem már BG, GB, TomTop és vámmentes küldés sosem volt PostNL..:. bl4ze .:.
-
Topikgazda
Nem tudod azt leírni hogy ez a holland posta hibája? Mennyivel jobb érzés rájuk kenni a felelősséget amikor nem ők hibáztak.
Itt írták többen is hogy miként jöttek ezek, csak nálad hibázott BG.
Schiedamban ezt a címkét a csomagra nem kellett volna rárakni, ott nem a BG dolgozik ezzel hanem a logisztikai cég. No mindegy. Majd írd meg a folytatást. -
Topikgazda
Erről beszéltem. Elsőre a Magyar Posta öntevékeny módon és jogtalanul gondolnánk, de ott a hollandok által rárakott MRN címke, hogy náluk vámolásilag nem történt semmi, így itt foglalkozni kell vele. Ez a címke nem kerülhetett volna rá, mert ugye EU-n belüli feladás.
Ez nem Banggood hiba. De nem tudod igazolni semmivel a beszerzés holland helyét, így nincs esélyed a sikeres reklamációra.[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
Két hét eltelte után az érkezéstől számítva megérkezett az EC2 kamera, 9.331 HUF volt amit ki kellett pengetni az USD 64.55 kameráért pluszban.
5.831 sarc
3.500 vámügynöki díjA pakk így festett, KÉK matricás :
Kérdésem : mi alapján vonták vámkezelés alá ha "kék" matricás ?
Miért jelölték "Kínai Népköztársaság"-nak a feladó helyet ?.:. bl4ze .:.
-
petrson
senior tag
-
Topikgazda
válasz petrson #18211 üzenetére
Ennél nincs vámolás hiszen német nyomkövetési száma van, az hogy a csempészés nem jött össze az más dolog. Küldd el privátban megnézem.
Én leírnám hogy évek óta köztudott hogy Feuchtban ellopják az értékesebb küldemények egy részét, de sem a Banggood, sem a német posta nem tesz lépéseket ennek megelőzése érdekében. Ezt figyelembe véve a lassú vámeljárás, vagy rossz időjárás hivatkozásuk hazugság. Ha hóakadályok vannak akkor is 72 órán belül itt kell lennie, egyébként meg 10-12 óra a szállítási idő.
Tavasszal írtam ajánlott levelet a német posta üzletág igazgatójának címezve a lopásokkal kapcsolatban, átvették, de válaszra sem méltattak azóta, de nem is történt változás. -
-
Topikgazda
válasz luciferk #18208 üzenetére
Újból írni nekik hogy nem ilyen hosszú idő a jellemző a kézbesítésre, idézheted azt is amit írtam, itt a száma LL771435035LU és az megírni hogy ez biztos elveszett. Aztán kitalálod hogy pénz vagy újraküldés ami neked jó lenen és azt is leírni. Ez mehet üzenetben vagy chat
-
luciferk
senior tag
V/ szaki, a " 18194 " kérdésemre válaszolnál?
-
pch
senior tag
A sterilizálás az azt jelenti, hogy elvileg eltávolítják, hogy ők a feladók.
"Jul 17, 2020 23:15Package has been sterilized and shipped out."
nem én olvasom, hogy GLS a 17 track adja vissza a nyomkövetési számot megadva.
De az oldalon a fenti nejegyzés az utolsó azóta nincs semmi.Szóval még mindig az a kérdés, hogy mennyi idő alatt kellene megjönnie érdemes rájuk írni?
http://sb-soft.hu - "A" számlázó
-
Topikgazda
Többször írtuk már, nem postai küldés, olvasod hogy GLS.
Hamarabb megérkezik mint 18.
A GLS oldalán tudod követni, nem csinálnak sterilizálást. Ha COVID miatt az értelmetlen egyébként ha legalább 1 nap a szállítási idő és itt több az egyéb kórokozók meg mindig jelen vannak, de nem kell a megérkezéskor a nyakába ugrani a futárnak mert azért inkább ember a terjesztő. -
pch
senior tag
Üdv!
jul 17.-én rendeltem cuccot Eu prio-val.
Kaptam egy nyomkövetési számot amivel sokra nem megyek, mert a 17-track ezt adja vissza:
2020-07-17 08:18
Puurs, The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.Igaz nem telt le még a várható szállítási dátum ami 18.-a.
Kezdjek aggódni, hogy eltünt a csomag?
Ha olyan számot adnak ami nem rendes csomagszám (sterilizálást is kértem) mit tudok tenni? Meddig tanácsos várni?Köszi!
http://sb-soft.hu - "A" számlázó
-
petrson
senior tag
Ez így elég sz@rul hangzik... Nincs énpostám regem. Ezek szerint várhatok 90 napot, mire kérhetek visszafizetést? Írtam amúgy ma nekik, hogy nézzenek utána, még nem érkezett válasz.
Tök jó, 3 rendelésből 2 akkor "elveszett"... Az első rendelésem egy pár ezres cucc volt, azt visszafizették, de soha nem kaptam meg.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 / Apple Watch SE 2023 / Xiaomi Pad 6
-
Topikgazda
válasz petrson #18200 üzenetére
Szerintem nem vámolás lesz belőle hanem ellopták. 29 az szerda volt, legkésőbb péntekre meg kellett volna érkezni. Ha van Én postán regisztrációd és ott megnézve nincs súly beírva 0 gramm akkor az van amire utaltam.
#18185 p.t.r írja a sztoriját, valami ilyesmi lesz nálad is sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest