- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #3450 üzenetére
Eddig ez a legprofibb izzós oldal (amit találtunk), némelyik webshop még a legalapvetőbb dolgokban sem tud konkrétumokat. Nyilván az a biztos, amit a lámpában látsz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
whitezo88
nagyúr
ilyet se gyakran látni itthon [link] nem volt valami szép állapotban, belül sem, vajon valaki behozatta hogy megvegye, vagy meglátogatták (ez esetben eléggé költséges móka lehetett)
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #3455 üzenetére
Nagyon jo, bár ismertem mar a kepsorozatot.
Nekem is van egy motorgyujtemenyem, de az csak egyelőre 197db-bol áll, jah es 1/18 aranyuak.Mod. Bitpork-nak ment a válasz, véletlenül elnyomtam.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
#90933760
törölt tag
A kék VTEC-es Hondás sajnálom, a többi szarhatár.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Ma láttam két ilyen Maserati-t a 71-esen.
Az egyiket odafele, fekete volt. A másikat meg visszafele, az meg fehér. Talán a fehér jobban tetszett.
Elég ritkán látok ilyet... sőt, igazából Ferrarit többet látok, mint Maseratit. Tegnap mondjuk egy tűzpiros Ferrarit láttunk, fogalmam sincs milyen típust. -
Dany007
veterán
válasz tomcsi23 #3466 üzenetére
Áh, fenéket. A többiek mennek retek lassan. Rég nem vezettem ennyit (150km) mezei kétsávos főúton, de emlékeim szerint azért 90-nel még lehet menni... Na itt most olyan 60-80 volt az átlag! Nem győztem előzni a 80 éves öreglányokat, meg a telefonáló német sofőröket...
De egyébként élveztem.Amúgy az egyik előzést lazán 5.-ben 100-nál kezdtem meg... Aztán egy kicsit nyomtam volna rá padló közelébe hogy gyorsuljon tovább, erre elkezdett akadozni. Ilyen kis mini rángatózások és a sebesség nem növekedett. Olyan, mintha kihagyott volna a gyújtás... Nemtom mi ez de már többször csinálta, úgyhogy megy szervizbe lassacskán. Észrevettem hogyha nem elég nagy a fordulat és úgy nyomok rá nagyobb gázt akkor (néha) ezt csinálja. Ha szépen fokozatosan gyorsítok akkor nincs ilyen. Fingom sincs mitől.
Amúgy tapasztalatom alapján a 80-120 4.-ben jobban feküdne az autónak mint a 0-100. Épp az előbbi probléma kapcsán hazafelé a 4 sávoson kicsit megtoltam neki... na meg mert felb...ta az agyamat egy idióta német aki a 4 sávoson 80-nál(!) nem volt hajlandó lemenni előlem így jobbról kellett megelőzzem..
Na szóval akkor nyomtam neki 4.-ben szépen és igen jól ment. Nem volt gyújtáskihagyás pedig direkt játszottam vele, kis padló aztán felenged vár... majd megint padló. És elég szépen gyorsult.
Mármint benzines 1.8-as létére.Na mindegy a lényeg az, hogy sajnos nem megy úgy ahogy szeretném. Ahhoz dízel kellett volna, de saját magához képest elég jó. Csak ez a kis néha előjövő probléma zavar.
-
tomcsi23
veterán
válasz Dany007 #3467 üzenetére
50-60-as fószer a stiftben a király. Megy kb 60-nal a 90 helyett, hátul famili, azt amikor előznéd meg, elkezdi nyomni neki. Holnap is csavargok egy kicsit vidéken, remélem nem sokan lesznek.
Lehet ott gyújtás, vagy üzemanyag-ellátás gond is. Nem dobott hibát amúgy?
Jaja, a 0-100 nem egyszerű, meg kevésbé életszerű, mint a 80-120-as előzés. Ha úgy alakul, csinálok már egy ilyet is.
Munez: napersze. amúgy a múltkor megküldtem a féket, kapott rendesen és tényleg, mintha elkussolt volna melegen a hátsó nyikorgás. Bár, szerintem lekoptatta azt a részt, amit bemelegedve elért a betét, de hidegen csendben volt.
Farkas: az is jó. Vagy 80-180.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
Dany007
veterán
válasz tomcsi23 #3470 üzenetére
Na igen. 2x75-80km volt a táv, de oda-vissza kb 4-5 ilyen autós volt, akiket feltartották a sort, vonatoztunk egy ideig, aztán szépen mindenki elment mellettük.
Engem is szopattak már úgy, hogy mikor melléérek előzésnél akkor kezdi tolni neki. Bár azért a legtöbb esetben nem adok rá lehetőséget nekik... Sosem a másik seggéből előzők hanem jóval mögötte. Felgyorsítok olyan 20-30-40-nel gyorsabbra aztán még mögötte kimegyek balra és akkor jöhet a rendes gázadás. Így általában mikor már mellette vagyok szintekkel gyorsabban haladok.
Szal csak akkor tudnak így megszopatni ha direktbe figyelik mikor előzők... de még így is előfordul néha.Nem, semmi hibát nem dobott. Szinte biztos vagyok benne, hogy gyújtás. Mert mikor elhoztam az autót, az idióta kozmetika brigád telenyomta a motorteret vízzel. De olyan szinten, hogy két gyertya is nyakig állt a vízben. Alig tudtam hazajönni az ilyen kihagyások miatt! Aztán otthon kitisztítottuk a gyertyákat és azóta okés.
Kivéve ezt a néhány ilyen alkalmat. És a tünetek ugyanazok. Ja és akkor dobott hibát! Mert az tényleg durva volt, de most nem. Majd megnézetem, csak fogalmam sincs kinél hogyan stb...Ez a nyikorgás dolog engem is érdekelne. Mert észrevettem, hogy ha jobbra kanyarodok nálam is nyikorog a jobb első kerék. Van hogy elég durván hangosan, vagy hogy semennyire se hallani. Úgyhogy futóműveshez is akarom vinni...
Az a bajom, hogy az az ember aki apám Mondeoját szervizeli, ő megbízható, korrekt meg minden, viszont nem Fordos. Megane szervízből ment át maszekba. És futóművet se tud állítani... Aztán van egy futóműves fazon, aki ahhoz ért, de pl a gyújtás vagy elektronikai részhez nem...
Egyébként lehet csak gyertyákat kéne cserélni vagy megnézni a szigetelést nem-e húz át valahol...
Most egy olyan ismerőst kajtatunk, aki már a 90-es évek elején is hivatalos Ford szerviz volt... hátha még dolgozik. -
tomcsi23
veterán
válasz Dany007 #3472 üzenetére
Vannak ilyen surmók, ja. Mondjuk pont a seggéből indultam és szerintem készült is rá.
Motorteret mosogatni - nem akvárium az. max törölgetni szvsz.
Gyertyákat amúgy sem árt időnként cserélni (nálam 60e km a platinumra), meg nem egy nagy tétel.A nyikorgást sok minden előidézheti, rá kell nézni. Itt a hátsó (viszonylag új) fék csinálta a fesztivált, amikor bemelegedett. Tisztára, mint egy szekér, olyan volt begurulni a lámpához.
Piggi: hehe. A kis négyhengeres benzinessel azért valahogy megoldottam.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dany007
veterán
válasz tomcsi23 #3474 üzenetére
Jajaja le is lettek szidva.
Na igen, de nálam csak jobb kanyarnál. Fékezésnél nem. Biztos, hogy valami konkrét hiba lehet és nem általános. Szerintem. De mindenképpen megnézetem mert már az agyamra megy...
150-nel a pályán nagyobb ívű jobb kanyar és azt hallom ahogy nyereg... Nem túl bizalomgerjesztő.@TomCat333:
Lehet, hogy kábel, lehet, hogy trafó. Ennél a típusnál pl a gyújtótrafó hibásodása típushiba... de gondoltam ha már 220k volt az autóban akkor az előző tulaj csak cserélte.
Azért furcsa csak mert csak ritkán jön elő. És ott is többnyire akkor, amikor nincs meg a kellő fordulat vagy nem szépen lassan gyorsítanék. De még ilyenkor is csak ritkán. -
http://38.media.tumblr.com/7accd1b54a3ef13203e623767b85212c/tumblr_nal36cls8a1s2yegdo1_r1_500.gif lájk a bossz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dany007
veterán
válasz Dany007 #3477 üzenetére
No, voltam szervizesnél. Sikerül egy a 90-es évek óta Fordos szerelőhöz vinnem megnézni a futóművet...
Most csak hirtelenbe ugrottam be, egy padon nyomtak rajta egy tesztet meg átnézték...
Nem találtak hibát / lötyögést / kotyogást, viszont az első fékeim kukák. Kicsit ledöbbentem, de örülök hogy észrevették. Fékerőben nem tűnt fel nekem.Szóval most az van, hogy megrendelték az új féktárcsákat / fékbetéteket, közös megegyezés alapján nem gagyit. Direkt kértem, illetve mikor kérdeztem az árat ő is mondta, hogy azért ennyi mert nem akar gagyit véletlenül se. Plusz akkor jövőhéten lesz egy futóműállítás meg szétkapják és megnézni közelről is hogy mi is a helyzet.
Na szóval ez van. Még jó, hogy pár hónapja a vásárláskor átnézték... =/ Akkor elvileg a hátsó fékek lettek cserélve mert azt muszáj volt... Nem hinném, hogy plusz 4,5k km alatt az első is szarrá ment. Az már szar volt akkor is...
-
Dany007
veterán
válasz tomcsi23 #3483 üzenetére
Márkát nem tudom... =/
De kb 30k lesz csak az "anyag". Apámnak a hátsók valami 17k volt eggyel régebbi Mondira...
Majd lefényképezem. Remélem odaadják a régit.@[rvilike]: Ja hát, úgy mondta, hogy "majdnem" a vason ment... Azt mondta, hogy a tárcsa még talán kibírna egy betétet... de mondtam hogy akkor cseréljünk mindent egyszerre. De ha már azt mondja rá kapásból, hogy kuka, az jót nem jelenthet.
De gondolom akkor az már szar volt akkor is mikor vettem,nem? 4,5k km-t mentem azóta... Majd megnézetem a hátsót is, mert elvileg azt cserélték tárcsástól mindenestől... -
tomcsi23
veterán
válasz Dany007 #3487 üzenetére
A 2 tárcsa + szett betét? Mekkora az a tárcsa, 300 mm? Kíváncsi vagyok, milyen nem gagyi szett fért bele ennyiért.
Vilike: Te észrevetted, mikor vason volt? Jó, hardcore menetben persze, de normálban fel sem tűnik, max, ha már kiesik a betét.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dany007
veterán
válasz tomcsi23 #3488 üzenetére
Lövésem sincs... Valakiben csak meg kell bíznom. De ez nyilván kedvezményes ár, mármint a webshopon látott árakhoz képest...
Most nézem a Unixnál:
Bosch fékbetét, első 15k. Tárcsa meg 17k. Szintén Bosch! És ezek listaárak... A szervizes kedvezménnyel veszi meg... No de most jön az a rész, hogy a Bosch gagyi márka?[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz DeFranco #3493 üzenetére
Fingom sincs, én max 30-al tudok menni és két tolórudas dobfékem van.
Én kocsiba ülök azok mindig túl erősen fognak utána, szóval gondolom ha szar akkor érezni eléggé. De ezek szerint nem. Én megérzem még azt is ha a hajnali harmat rárakódik a dobra. Azt hittem kocsinál is kiérezni ennyire a hibákat.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #3493 üzenetére
Ha elkopott a fékbetét, akkor vagy kigyullad egy visszajelző a műszerfalon vagy fémes hangot hallasz, mert beleér a kopásjelző. Típusonként változó, hogy melyik megoldást használják. Ha a tárcsa van minimumon azt nem igazán veszed észre, ezért is kell időnként ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tomcsi23
veterán
válasz Dany007 #3489 üzenetére
Persze, nyilván, meg kell bízni valakiben. Azt azért figyelted unixnál, hogy a tárcsa/db áron van kitéve, azaz x2 (oké, listaár).
DeFranco: dehogy van Fordom, akar a fene annyit szervizbe járni. Konszernes talicskám van.
Hanghatás is megjelenik, ha már nagyon kopott, de általában a belső kopik jobban, így nem feltétlen venni észre a fékhatáson (marad még tartalék). Bár terhelve, pl több 160-0-160-0, vagy hegyi szerpentinen lefele már megviseli a kevesebb anyaggal rendelkező (s emiatt jobban elmelegedő) fékrendszert. Persze némelyik járgánynak egy sima 160-0 is kihívás.
Marad a szemrevételezés - kerékcserénél a belső betétre ránézni, tárcsát könnyebb, mert jobban látható.
Szerk: ja, meg a kopásjelző, ha van, bár akkor még van ott anyag, csak fogyóban.Munez: úgy-úgy.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.