- ASUS routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz runner 125 #2251 üzenetére
A tiédet, bárki
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
!Overdose!
őstag
válasz #64791808 #2242 üzenetére
Több dologtól is rázhat fékezéskor a kormány, de mivel szabályzás után pár ezer km-ig jó szerintem egyszerűen rossz minőségű féktárcsát és betétet használsz. Vannak típusok, különösen belső hűtésű tárcsák esetén, amelyek hajlamosak hullámosra vetemedni, például egy időben a Brembo is ilyen volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#64791808
törölt tag
válasz !Overdose! #2255 üzenetére
Ferrodo es ATE fekelemeket hasznalok, ugy tudom, ezek a legjobbak. 5let?
-
atti1848
senior tag
Sziasztok.
Újabb segítséget kérnék.
Használt autót szeretnék venni.....
A múltkor olvasgattam a Dízel és Benzin autókról és háááát eléggé elszomorodtam, mikor azt olvastam, hogy a dízeles autó fenntartása drágább, mint a benzinesé. A szervizelése lehet 1-1.5 mFt, ha valami olyan romlik el benne( befecskendezés, motor).
Az érdekelne, hogy akkor most Dízeles vagy Benzines a jobb választás? Mennyire szokott előjönni, hogy pl. a nagynyomású befecskendezés hibásodik meg, mert talán ez nagyon drága vagy a motor hiba? Évente max 5-8 ezer km-t hajtanék bele.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
-
#90933760
törölt tag
válasz #64791808 #2261 üzenetére
Én is vagyok dízel párti ennyire, bár a mai modernektől agyhalált kapok (mondjuk azt mindenből). De tény, hogy ha megbízható meg alacsonyan fenntartható kocsit akar, akkor benzin.
Ja és ne legyen turbós, gondolom ezt nem kell részletezni.[link]
Ahh, dízel..... Ez szebben bubuzik egy Subarunál.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz #90933760 #2262 üzenetére
Nekem nagyon tetszenek ezek az új turbobenzinek, bár nyilván újabb dolgok, amik meghibásodhatnak, de ha a Puntomban komoly baja lenne a motornak, akkor elgondolkoznék egy Grande 1.4 Tjeten, mert nagyon harap a kisautók között, de mellette ki lehet hozni elbírhatóra a fogyasztást.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
#90933760
törölt tag
Nekem a kis pörgős japó benzinesek is tetszenek amúgy, de valahogy elég érdekes egy felfogásom van, a böhöm dízelt meg a kicsierősjapó benzinest is kedvelni egyszerre....
Vehetne dízelt is tulajdonképp, ami még nem CR, de meg tud hibásodni a hagyományos adagolós is, mondjuk ennyi erővel minden. Csak a dízelt télen elindítani főleg ha már meg van használva stb. Jobb a benzines azoknak akik nem szeretnek állandóan szöszmötölni valamit, én mondjuk szeretek.
Előkamrás dízelcsodát +10 fokba nem tudtam beindítani és gyertyám se volt, csak egy. Amit ki is cseréltem, egy henger el is indult pöccre, aztán vártam amíg átmelegíti a többit. Be is indult úgy egy perces késéssel.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz #90933760 #2264 üzenetére
Nálam is ez van, ismerős a helyzet. A nagy turbodízelek vonzanak a "traktorságukkal", én a benzinesemet is amolyan dízelesen vezetem szinte, 2e környékén pakolom feljebb, 6 sebesség van. Dízelnél a nyomaték a nagy dolog, meg a fogyasztás.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
#90933760
törölt tag
Na igen a nyomaték, mondjuk én a traktoron meg a teherautóba hozzászoktam és megszerettem. Egyszerűen durva, mikor az ember alapjáraton megmozdít három autónyi súlyt, meg mikor a legdurvább emelkedőn felviszi 1200 környékén gyengéd erőlködéssel. Jó mondjuk ott van kisebb áttétel is. Meg azért kell egy kis pörgés neki mert alapjárathoz közel gyönge az olajzás, nem biztos hogy dombon feltépve az úgy jó. Turbósnak meg pláne kell kis löket. És ezeket tudja egy jobbfajta dízelkocsi is. De láttam már ritka hitvány dízelt ami egy benzines jellegével vetekedett. Szóval végtelen. Ezért kell alaposan körbejárni minden kocsit ha az ember venni akar, lehetetlen megmondani mibe mi van.
A falábúaknak lehet jó az erősebb dízel, ha be kell parkolni valahova vagy elindulni emelkedőn, csak a kuplungra kell figyelni gázhoz hozzá se kell érni elindul úgy is.
Viszont tagadhatatlan a benzines nyomatékjellegzetessége is mennyire jó, igaz másabb, meg a japó féle pörgöknyolcezret és váááá. Azt mondjuk sajnálom a dízelből.
A Subaru boxere ami nagyon megfogott, mert jól kipörög és van benne nyomaték is elég jól és elég alacsonyan, benzines létére. Nem véletlenül szimpatikus, meg eleve a 4x4 is és nem ilyen haldex féle mukucs, az csak a SUV-jába van. -
runner 125
nagyúr
Hol vannak a benzin fanatikusok? Nem is gondoltam volna, h ennyi olajkályha fan van itt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zoo8800
veterán
válasz runner 125 #2267 üzenetére
Olvasgatunk, nem szólunk bele a profik dolgába.
rip and tear, until it is done
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #2267 üzenetére
A mi kocsink nincs szervízben, és vezetés közben nem fórumozunk.
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #2267 üzenetére
Csendben mosolygunk
-
nagyúr
-
Winne
nagyúr
válasz #90933760 #2266 üzenetére
A Subarut nem szabad belekeverni ebbe az okfejtésbe, az Imrezát én még az ágyamba is beengedném, annyira imádom úgy egészben, ahogy van. A hangja valami fenomenális.
A kuplungról meg az elindulásról annyit, hogy elvileg a benzinessel is el lehet indulni gáz nélkül, az normális, de az én automban valami elektromosan vezérelt pedál van és a mai napig nem bírtam megszokni, kicsit nagyobb gázzal kell vele indulni, ha gyorsan akarsz elindulni, elég fura megoldás...
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
tomcsi23
veterán
válasz Napfénysüti #2271 üzenetére
Ki is kormolom délután, ha minden jól megy. Bár ez inkább csak a következménye lesz a sok ~10-110-10-nek. Na nem mintha el lenne lustulva.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
runner 125
nagyúr
válasz Napfénysüti #2271 üzenetére
Már azt hittem a nagy füsttől nem látjátok a monitort.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz tomcsi23 #2273 üzenetére
Azt én is szoktam nehogy ellustuljon. Kollégám most vett egy kereklámpás Toyota Corollát. Tegnap beleültem és döbbenetes hogy szinte minden majdnem ugyanott van benne mint a Hondámban. Igaz az övé csak 1 évvel fiatalabb de ezek a japánoknak nagyon egyre járt az agyuk. Mondjuk ha jól emlékszem a szent japán kvarcóra az övében nincs.
Més que un club!
-
Winne
nagyúr
válasz Napfénysüti #2275 üzenetére
Mi az a "szent japán kvarcóra"?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
nagyúr
-
Winne
nagyúr
válasz Napfénysüti #2277 üzenetére
Ahh, kapishi.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
tomcsi23
veterán
válasz Napfénysüti #2275 üzenetére
Itt most a lassuláson lesz a hangsúly, az új fékeket kellene rendesen bejáratni.
Egy 2006-os Sti-vel szoktam menni néha, abban is ott figyel AZ óra....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz Napfénysüti #2277 üzenetére
Az hagyján, az új RAV4-be is belerakták.
De az elmúlt jó 20-25 évben gyártott japán, koreai autóban van.
-
nagyúr
Na látjátok ezért szent japán kvarcóra. Minden gépbe belerakják. Ez valami fétis náluk.
Més que un club!
-
DeFranco
nagyúr
OMG gyerekekek, ma a Mammutban szembe jött velem a Winkler
szerencse, hogy ma pont utazunk, biztos kapok vagy 10 lóerő pluszt...
-
#90933760
törölt tag
Ááá, a japó óra. Naná, hogy benne van, attól mennek a kocsik.
-
#90933760
törölt tag
Öhhhh, benzin....... Nektek ilyen csodálatos élménybe sose lesz részetek.
[link]Így indult el kb. nekem is mikor csak egy gyertyát cseréltem, bár az kicsit gyorsabban mert nem volt 16 henger.
-
#90933760
törölt tag
válasz whitezo88 #2289 üzenetére
Ne is mond, én nem tudom mit esznek az amcsik ezen a füstokádáson, jobban füstöl a kipuff mint a gumi. Csak tolja bele literszám a gázolajat az adagoló közben nincs az a turbó ami elég levegőt tudna ahhoz adni, gyanítom egy normálisan beállított adagolóval sokkal több erőt ki lehet hozni a motorból mert nem dögleszti meg a füst. Ezek meg tökéletes égésfolyamat..... Ja csak az úgy nem olyan látványos, ha 10-ed annyi a füst.
Meg az is érdekes lehet hogy viseli el a turbó csapágyazása, meg a kipuff szelepszára ezt a végtelen kormot. Mint a Briggs fűnyírómotorok, azoknak is mindig a kipuffszárnál kopik ki aztán elkezdi az olajat zabálni onnan. Mienk is így járt, előbb megdöglik ott, mint a gyűrűknél.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz whitezo88 #2291 üzenetére
[link]
[link] Erre mondta egy ismerősöm, hogy elszívja a saját füstjét.
A hidegindító meg...Ilyen fordult elő velem is már, mikor beakadt a gázbovden a traktoron a rekettyésbe és betépte padlóra nem is egyszer, na de azt kulccsal le lehet állítani. De ha mégse akkor meg összenyomom a szívócsövet, mert ilyen rugalmas valami, meg rongy nálam is van. Mondjuk én nem félnék ennyire tőle mint a videókon lévők, bár én eléggé agyhalott vagyok az is igaz.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz whitezo88 #2291 üzenetére
A mai modern dízel motoroknál feltéve ha már üzem meleg féltéglát rakhatsz a gázpedálra és elmehetsz kávézni. 20percig nyugodtan foroghat tiltáson úgy van kitalálva a hengerfej hűtése, hogy ne lehessen ebből probléma. Füst is csak addig van ennyi amíg fel nem épül teljesen a turbónyomás. Na meg itt 6.5 literes és még nagyobb V8 dízelmotorokról beszélünk amelyeken akkora turbók vannak mint a fejem. Jó, hogy füstölnek.
-
#90933760
törölt tag
[link]
Vízzel olt benzintüzet meg locsolja a forró blokkot? Ámen.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Régi, de mindig virulok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #2299 üzenetére