- Crypto Trade
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Linux - haladóknak
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
Egy Ladánál még oké mikor az ember pepecsel a karbival, szívórészt polírozgat, kartergázszűrő, hőárnyékoló szívóoldalra, torlólevegő bevezetés stb.
De egy szaros chipcsere egy szaros 60 lovas kocsiba..... -
-
#90933760
törölt tag
Átment volna az csak egy kis lendülettel.
Itt a probléma azzal van, hogy meglátják 4x4, exdrájv, Michelin stb. És onnantól azt hiszi, hogy egy ilyenbe ül. Mert mocskosul fingja sincs a legtöbb embernek, hogy amibe ül és vezeti az hogy a büdös rohadt életbe működik egyáltalán. És egy autóvezetéshez ugye azért az se lenne utolsó szempont. Nem csak pedált kell nyomogatni meg kormányt tekergetni.... Na meg a gyártók marketing bullshitjei, amit az ilyen hozzáértő emberek be is kajálnak.
-
whitezo88
nagyúr
ha már szó volt az EP helyekről: mai hír hogy az egyik nagy párt EP-listáján "nyugdíjaznak" (vagy jutalmaznak) pár mostani emberkét. illetve 3. helyen ott figyel az egyik fontosabb képviselő fiacskája (aki eddig EP-delegáció titkár volt akármi is legyen gyakorlatban az, de kb csak aktatologatás szerintem)... jó dolog közel lenni a tűzhöz.
-
#90933760
törölt tag
[link]
Odébb rakta ám. xDrive ilyenkor mit csinál? -
BlacKSouL
addikt
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
fireproof
őstag
-
Melack
veterán
Trapéz emelőt és kerék kulcsot keresek. Nincs valakinek eladó ?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Egy kérdés: az autó csomagtartója táviránytóval nyitható, de sajna csak a zár. Az ajtó nem emelkedik fel magától.
Szerintetek ezt meg lehet oldani utólagosan valahogy?Ilyesmire gondolok, bár itt valamilyen motor emeli az egészet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dany007
veterán
válasz runner 125 #2722 üzenetére
Szvsz elég a teleszkópot lecserélni valami erősebbre.
A Volvonál nem tudom hogy van de nekem az Omegát - meg szvsz az összeset - egy teleszkóp tartja fent. Namármost ha ebből erősebbet raksz bele (meg van adva KN-ban) akkor nemcsakhogy fent tartja, hanem ki is löki amint a zár kinyit. -
válasz runner 125 #2724 üzenetére
Felejtsd el szvsz. Ha ilyen kő keress egy oljantot ami gyárilag tudja. Soha nem lesz olyan.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dany007
veterán
válasz runner 125 #2724 üzenetére
Így van, de sokkal vagányabb, hogy gombnyomásra kinyilódik és nem csak a zár!
A lecsukáshoz meg valamivel több erő kell majd.
Hát, ezt ki lehet számolni... Kell hozzá egy rugós erőmérő. Fizikaóráról lopni egyet azt kész is. Megnézed hány N erő kell a felnyitáshoz. És megnézed hány kn-os a jelenlegi teleszkópod. Hozzáadod és olyat keresel az adott méretben. Így minimalizálni tudod a lecsukáshoz szükséges erőt is.Mindenesetre még így is kevésbé macerás, mint motoros emelőt bekötni...
Olyan sok amúgy biztos nem kellhet hozzá. Azt érzed, mikor kézzel felhajtod. A Mondeo szintén lépcsőshátú. És mikor kinyitom, illetve megnyomom a gombot, csak egy picit kell rajta lökni fölfele és már megy is magától és megtartja.
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #2725 üzenetére
Miért?
Még, ha nem lenne a távirányítón külön csomagtér nyitás, akkor azt mondom oké, mert tényleg gagyi, ha külön távirányítóval van megoldva, de itt az elektromos nyitás már adott, csak a felemelés, vagy a fellendítést kellene megoldani valahogy.
A lecsukást nem akarom módisítani, maradhat manual, de pl. tele kézzel mennyivel megkönnyítené a bepakolást, ha nyitást követően egyszerre feltolná.Dany007
Köszi, megpróbálok utánajárni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #2727 üzenetére
Miért-miért...állandóan csak az akadékoskodás, ahelyett h befogadnád az öreg malac bölcsességét.
Ha erősebb rugókat raksz béle (teleszkópot tetszés szerint) akkor a holtpont után ütni fog. Én az alfával jártam úgy hogy lehetett benne fokozatokban állítani, de már a legbelső álláson is gyenge volt. Kapott újat oszt amikor elkezdtem felfelé nyitni olyan csapódott h a pántok elkezdtek megvetemedni. Igaz hülye voltam mert az újat is a legerősebb álláshoz raktam élbőlhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #2728 üzenetére
Háttő, az olasztól a svédacél' tán csak eltér.
De, az komoly, h egy erősebb teleszkóp elnyomta a felnyílószerkezetet.
Nah mind1, még google-zgatok.Pl. biztosan létezik motoros 'teleszkóp', amit rá lehetne kötni a zár elektromosságára, s így máris megoldva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #2729 üzenetére
ÉS végálláskapcsoló? Meg hasonló apróságok?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dany007
veterán
válasz bitpork #2728 üzenetére
Kell beépíteni egy fékezőt! Nem olyan nagy eresztés.
Most hülye hasonlat, de a konyhabútorom ajtói is így működnek. Teleszkóp nyomja ki - nem gombnyomásra - és visszacsukva van egy fékező, ami nem engedi erővel becsapni! Hanem szép lassan. Na ugyanez kéne a nyitásra is megoldani a végénél. Nem lenne nagy ekecs megoldás és most így hasra ütve szvsz ezek a bútorajtó fékek is bőven elegek lennének hozzá.Egyébként ha tényleg akkora erővel rántja ki a csomagtartót akkor bizony igazad lehet, elismerem.
Még mindig azt mondom, utólag elektromosan, motorral megoldani sokkal macerásabb és több a buktatója.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
válasz #90933760 #2732 üzenetére
Áh ide nem kell akkora erő... A lépcsőshátúnak legtöbb esetben csak egy kis pöccintés elég és már fent is van, tartja. Picivel kell több, hogy magától felvigye, de ugye akkor ahogy a malac mondta tényleg minden alkalommal feszítene egyet a nyitópántokon, ami hosszútávon nem egészséges. Na ezért kellene a fékező a végére. Ha már úgyis motort szerelne a csomagtérbe ez a kis pici szerkezet nem lenne semmi ahhoz képest.
@bitpork:
Oh éreztem, hogy ez lesz! De ezért is írtam, hogy még így is egyszerűbb és kevesebb " belenyúlást" igénylő munka, mint komplett emelőmotort / elektronikát meg ahogy írtad is végálláskapcsolókat szerelni a szép Volvo-ba.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Dany007 #2731 üzenetére
Blum?
Pont olyan fékes felnyílók lesznek az enyémben is, ami pont 1 hét múlva készül el.Valami hasonló speckó teleszkópra gondotlam első körbe, ami mondjuk nyitáskor erős, majd szépen egyenletesen "elveszti" az erejét, s lecsukáskor végig könnyed.
Tudom, speckó igény, de megoldható."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dany007
veterán
válasz runner 125 #2736 üzenetére
Asszem az igen! Bár vigyázzatok vele... Mert azóta amióta megvan, ha másnál vagyok akaratlanul is teli erővel ba...om be a konyhaajtókat! Anyósnál és anyáméknál is csapkodni szoktam, mert annyira hozzászoktam, hogy itthon lehet, mert a fék megfogja!
Elképzelhető, hogy van ilyen teleszkóp. De nekem még újdonság lenne. A kérdés csak az, hogy lehet-e kapni a Te méretedben megfelelő erősségűt. Mert azért a méretet tartani kéne, nem lenne jó a pántban / pánton átszabni bármit is. No, de kíváncsi leszek mi lesz. Emlékeim szerint 2-3-4 ezer forintért lehet már kapni / db. Egy próbát megér! =)
-
#90933760
törölt tag
[link]
A professzionalitás.
Amúgy ilyennel megyek én is legtöbbször, csak valamivel nagyobb azért. Jah, de nem ám AC, hanem egy többországos koppintás. Egy MTZhez lehetne hasonlítani használhatóság szempontjából, azzal a különbséggel hogy a ruszki acél hiányzik belőle. Szóval megy is azért, de sokat baszakszik, szét akar esni, de azért bírja sokáig. És gyenge anyagilag. Röviden jellemezve. -
runner 125
nagyúr
válasz #90933760 #2738 üzenetére
Ilyen felépítésű van rokonéknál is, csak Holder. Profi német holmi, kb 70 es évjáratú, de pöcc röff, szőlőbe használják, szüretkor el szoktam kunyizni, nagyon állat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#90933760
törölt tag
válasz runner 125 #2739 üzenetére
Sokan gyártanak ilyeneket, jó amúgy ez a felépítés, bár vannak hátrányai. De a simának is vannak, attól függ hol, mire van használva. Ezeket az orrnehéz egyformakerekű darázsderekú felépítésűeket szeretem amúgy én is, mint a sima traktor alakú traktorokat. Az Antonio Carraro meg a Goldoni akik nyomatják, meg még páran, egy ilyennel megyek én is. A többiek gépei inkább ilyen átmenet a kettő között.
Nem írok típust, mondjuk titeket amúgy se nagyon érdekelne. A motorja az olasz, nem gondoltam volna de fasza cucc, én nagyon szeretem. Az elektronika már magyar, illetve itthon lett beszerelve (lámpa meg a műszerfal kb ennyi elektronika van benne hál isten), abból se sok minden működik már, én guberáltam össze a létfontosságú elemeket. Új korában nem működtek az olyanok mint az üzemanyagjelző stb. A visszajelző lámpák fele nem ment.
A váz szlovén egész jó amúgy nem rohad, bár gyorsabban kopnak a forgórészek mint várná az ember hiába zsírozza. A hajtás viszont nyög, búg, csörög, visít, krákog. Minden baja van, új kora óta ilyen. Sokszor van olyan érzésem, hogy na most pár perc és széthullik, de nem még mindig megy. Szóval ilyen. Érdekes. A kuplung már eléggé halott, a fék évek óta nem fog kb ilyen.
A féltengely az eltörött a mint a ropi szántás közben, de többször nem. Az is érdekes egy eset volt. De más baj még nem volt vele különösebben.
Ja hát a komfort az megint más, használhatatlan váltó stb, ember nem tudná elvezeti azokon kívül akik nem ilyenen nőttek fel. A fék azért fog, de teljes súllyal kell ránehezedni és igen ritka eséllyel fog satulni, ez a kényszerABS. A kuplung az valamikor háromszor emel, de kétszer szinte mindig. Valamikor fent fog valamikor alul.
Kifejezetten élmény vele menni. Ismerősnek is ilyen gépe van csak egyel újabb, de azt mondja az is ugyanilyen szar. De menni megy, dolgozni dolgozik, olcsónak olcsó, alkatrész is van és nem is a legdrágábban. Jah.... Ilyen. Mint egy régi MTZ. Dolgozni dolgozik, tökre is megy, alkatrész van, csörögni az is csörög. Teljesen olyan feeling. Csak az egyik 30-40 éves a másik meg 6-7.[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
Nem ismertek valakit, aki Budapest - Miskolc ( - Hangács) útvonalon tudna nekem nagyméretű (sarokülő) garnitúrát szállítani (oda is, vissza is)? Fontos lenne. Előre is köszönöm!
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Melack
veterán
Alufelnit milyen méretek alapján tudok találni egy Daewoo Nubira III-ra?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
freaghill
őstag
Munez kollega szerint csak 1 elem lehet más színű a hatósági vizsgára (Németországból behozott autó)
Igaz lenne?Terv, hogy első 2 sárvédő lenne fekete, a kocsi maradék része pedig maradna lila.
-
Melack
veterán
válasz !Overdose! #2748 üzenetére
Az lesz az. Csak a nevekkel nem vagyok tisztában. Tavaszra szeretnék normális alufelnit a kocsira - csak nem feltétlen lesz könnyű megtalálni a rávalót.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
!Overdose!
őstag
Első körben azt kell eldöntened, hogy maradsz-e a gyári átmérőnél vagy növeled-e. Ha növeled, akkor peresebb gumit kell, hogy használj ahhoz, hogy a komplett kerék átmérője ne vagy csak minimálisan (2%) növekedjen. Ez után jöhet a felni kiválasztása. Stimmelni kell az osztókörnek, ami esetedben 4x114,3 mm és a felni középfuratának is passzolni a kell a kerékagyra. Az aftermarket felnik általában jó nagy középfurattal rendelkeznek és egy műanyag központosító gyűrűt kell venni hozzájuk, ami az adott autó kerékagy méretére szűkíti a felni középfuratát. Ha ez stimmel, akkor már fizikailag fel lehetne tenni a felnit, de a szélesség és az ET még hátra van. A kettő egyébként szorosan összefügg. A gyári felnid szélességét és ET számát megtalálod beleütve a felnibe (akár a pókeréken is megnézheted, ha teljes értékű), de a neten is kinyomozhatod. Ha ez meg van, akkor egy ET kalkulátorral és egy mérőszalaggal már könnyen ki tudod deríteni, hogy milyen méret lenne optimális a számodra.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás