Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomcsi23

    veterán

    válasz Dany007 #3489 üzenetére

    Persze, nyilván, meg kell bízni valakiben. Azt azért figyelted unixnál, hogy a tárcsa/db áron van kitéve, azaz x2 (oké, listaár). :)

    DeFranco: dehogy van Fordom, akar a fene annyit szervizbe járni. ;] Konszernes talicskám van.
    Hanghatás is megjelenik, ha már nagyon kopott, de általában a belső kopik jobban, így nem feltétlen venni észre a fékhatáson (marad még tartalék). Bár terhelve, pl több 160-0-160-0, vagy hegyi szerpentinen lefele már megviseli a kevesebb anyaggal rendelkező (s emiatt jobban elmelegedő) fékrendszert. Persze némelyik járgánynak egy sima 160-0 is kihívás.
    Marad a szemrevételezés - kerékcserénél a belső betétre ránézni, tárcsát könnyebb, mert jobban látható.
    Szerk: ja, meg a kopásjelző, ha van, bár akkor még van ott anyag, csak fogyóban.

    Munez: úgy-úgy. :D

    [ Szerkesztve ]

    ...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

Új hozzászólás Aktív témák