Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #3752 üzenetére
"Összességében több mint 400 ezer autóról van szó – ezek sorsa még mindig kérdéses. Ha a javítást jóváhagyja az EPA és a CARB, akkor még menthetőek, ha pedig nem, akkor irány a bontó."
Szóval ha a helyi hatóságok jóváhagyják a kijavítást akkor maradnak ha nem bontás. Na most ha nem kapják meg akkor is a bontás helyett jobban járnának ha máshol hoznák forgalomba...
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Milyen érdekes a Suzuki turbó, dmf, közvetlen befecskendezés és mindenféle nasa technika nélkül is tud olyan motort gyártani ami nem döglött baromi gazdaságos még egy magas építésű relatív nagy homlokfelületű autóban is és simán teljesíti euro6 normát. Nem is értem a többi gyártó minek szopatja a saját vevőit a felturbózott varrógépmotorokkal. Bonyolultabb sokkal problémásabb konstrukciók amit drágább legyártani drágább üzemben tartani és szervizelni ráadásul kizárólag csak addig gazdaságosak amíg jó messziről megfelelő önmérsékletet tanúsítva fújkálod a gázpedáljukat. Mert nagyobb gázadásra simán annyi benzin beléjük ömlik mint egy hasonló teljesítményű 2x nagyobb szívóba. Ez az ész nélküli downsizeing legalább akkora zsákutca mint az elektromos autó.
-
Nem megoldás, mindenhol! Ott ahol már átálltak a ződ energiára ez nem kérdéses. Ugyí olvasni olyan híreket is (persze a közszolgálati média kivételével, ahol a roszatom a jóatom) hogy pl nácziországban már nem egyszer meghaladta a zöld termelés a hagyományosat.
(#3765) [vilike]: Jó?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csak kérdezem. Nekem valahol 3 éve volt utoljára jó napom.
(#3766) 8th : Mindenkire ráférne, de láthatod - itthon akkor is kell áram ha nincs szél, meg akkor is ha éccaka van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #3764 üzenetére
Meghaladta bizony. Nem is tudnak mit kezdeni vele...
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Ki akarja tárolni? Kell egy EU egységes ár, mittomén 0,15€ és kell egy közös energiapolitika mellé ami támogatja a megújuló és zöld beruházásokat. Oszt könnyen lehet mánis exportőr az EU. Csak ország szintjén nem is lehet kivitelezni.
Soha nem lesz ingyen, de lehet tiszta. Ezért haragudtam anno BősNagymaros miatt is - hiszen annak hiánya vezet pl most Paks2-höz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #3771 üzenetére
A fogyasztás változás miatt szükség van akkor is az energia tárolásra (puffer) de ha EU szinten gondolkozunk akkor is kinek adnánk el? USA messze van, Ruszkiknak meg van elég földgázuk ami jelenleg olcsóbban kitermelhető/előállítható mint a zöldáram.
Várjál Bőst pont a zöldek torpedózták meg ha jól rémlik...
#nincsbennetarcsi
-
Ja a ződek voltak, de nem gondolták végig mert minimális veszteség mellett megújulót kaptak volna.
Milyen puffer? Most szerinted hogy megy? Vannak peak-ek a fogyasztásban, amire készülnek, de van egy elfogadott és tapasztalat mennyiség amire +x %-ot rászámolnak és a felesleget beengedik a nagy közös EU hálózatba és ahol kell kiszedik. Az áramot nem lehet nagyban tárolni tudtommal - illetve lehetne ha sok tesla lenne az országban és mindenki egyszerre tőtenéhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #3773 üzenetére
Tipikusan nem láttak tovább az orruknál.
Ez a baj, hogy nem lehet tárolni érdemben. Ha jön egy nagyobb szolgáltatás kiesés (környezeti katasztrófa, háború, stb) akkor mi van? Nem lehet előhúzni mint a gázt a tárolóból/tartályból.
De nyilván ez lenne a legkörnyezettudatosabb magatartás (zöldáram) csak nem árt más szempontokat is figyelembe venni.#nincsbennetarcsi
-
Lehet hülyén hangzik, de a ződenergia önmagában nem megoldás. Ugyanakkor ki lehet vele váltani nagyon nagy hányadát a szennyező napoknak és megoldásoknak. Amikor az energia szektorba beáll a rigor mortis mittomén egy vis maior miatt , akkor persze be lehet röffenteni az addig minimálon tartott egyéb erőműveket. De ha heti 6 nap ződ lenne a termelés 90%-a akkor az azért nagy előrelépés lehetne szerintem. Meg kornelka szerint is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
atomot a népnek
vilike: persze, mint mindenki itt.
vicc nélkül, szakértők is bármikor megmondják, hogy jelenleg atomenergia nélkül nincs megoldás az emberiség egyre növekvő energiaigényére, persze fenntartható módon. Az összes fosszilis energia zsákutca.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
Na ha már atom vs foszilis volt a téma:
#nincsbennetarcsi
-
-
Integrale
veterán
Ezt, es mas, a temaval foglalkozo cikket olvasva mostansag, nagyon az az erzesem, hogy valakik eroltetetten a villamossag iranyaba akarjak terelni az ipart, szoval igazabol nem az emberiseg jovojere, pontosabban a tisztabb jovojere koncentralnak, hanem egy nagyobb beveteli forrast jelento iparagra. Ugyanis ha ebbe az iranyba terelik a vilagot, akkor a jelenlegi infrastrukturat gyakorlatilag az alapjaitol ujja kell epiteni, eromuvek, villamoshalozat, akkumulatoripar stb.
Nem vagyok uldozesi manias, a kemtre es a tobbi konteo tema sem foglalkoztat, csak kezd szemetszurni.
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #3793 üzenetére
És ebben mi a baj?
Így haladunk egyre előre.
Mindig építeni kell valamit, ezzel növekszik a gazdaság.
Ezek az energiaipari változások lehetnek a közeljövő gazdasági növekedésének a motorjai, tehát két legyet üthetünk egy csapásra.
Persze aki a benzingőzt szereti, meg a szmogot, annak rossz világ jön. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #3793 üzenetére
Ugyan már, ez aljas rágalom...
mod:
Hidrogén hajtást kéne nyomi inkább amúgy de nyilván az elkóban több a lóvé. Csak a ritkaföldfémek nem fogják szeretni az akksi ipart.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi