Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
Ezek szerintem sem ízlésesek, viszont egy normális oldalfalú, méretpontos, kicsit szebb mintázatú szvsz teljesen illik a környezetbe. Mindemellett azért is választottam ilyet, mert sem a víz, sem a kavics nem folyik le róla, a gyári kis bütykökre meg simán rápattintható, így el sem mozog.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
nekem azt mondták az okosok, hogy nem árt tisztán tartani, meg a szélvédőt esetenként ha lehetséges első törlés előtt a portól megszabadítani (mert az első törlés kvázi száraz, fel is szabdalja a por a puha gumit) meg esetleg az üveget rendszeresen zsírtalanítani, de nem értek hozzá nem osztom az észt
ez is egy olyan dolog szerintem, hogy ebből meg lehet venni elsőre egy olcsó eldobósat, főleg tényleg most, hogy jön a tél, aztán ha elfelejti megmozgatni indulás előtt (rá van ragadva) meg esetleg kicsit megkínozza, hát istenem
ezért írtam, de mondom még egyszer nem értek hozzá
-
DeFranco
nagyúr
Vetess giigzzel ablaktörlőt, megokosodsz meglásd... most vett egy garnitúra gumit, aztán hogy osztja a szomszédban? Már az ADAC tesztről is kiállította a differenciált diagnózist
Egyszer vesz egy pár új (nem 4 éves, nem repedezett, precíz) ablaktörlőt, vége a világnak, bosch bezárhat.
(igen, tudom, hogy itt is olvas, ezért írtam le, nem a háta mögött dumálok, szembe osztom ha van véleményem)
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
~7000 vs 1500 huf? Hát, előtte volt pár garnitúra erotvin, fél, max 1 évig bírták, majd csíkozásba kezdtek. Ez fent van már egy bő éve, még frankón töröl.
Az igaz, hogy nem tudja rendesen rányomni anyósnál a szélét, de ez a kar kialakítása miatt van, nem ez való ehhez, hanem a hagyományos lapátok. Viszont, amíg ennyibe kerül, félévente is ledobálnám, akár csak 1-1 db-ot is.
Kipróbálni vettem, még nem volt okom a cserére.Mod: persze, a rávaló bosch hagyományos, légterelő + anyósnál hajlított lapát megint elszállt árkategória lenne.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
A balost mindkettő rányomta rendesen, a jobbos szélénél van kis elállás, ahol a szélvédő domborúbb, de az a másikkal is volt.
Az lehet a gond, hogy ezeket a flexiket nem tudja rendesen rányomni a kar, hiányzik neki az az 1-2 centi távolság, ami a hagyományos lapátnál van....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Néhányan már cseréltek kart emiatt és kiegyenesített, blade lapátokhoz valót raktak fel (vagy csak a megfelelő végtagot). Azzal jobb lett állítólag.
Ja, ha esetleg bosch eco-t találsz és passzol, akkor azt még tudom ajánlani, egész bejöttek. Persze, amíg 1, max 2e körül mozgott a pár, de már az is kezd elszállni. Osanban valami 4-5e körül mérik.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
nagyúr
Én pont Valeot vettem még idén mert nem akartam gagyit. Mondjuk ha jól emlékszem a két lapát volt így valami 4500 talán. Nem olcsó de eddig elégedett is vagyok vele. Aerotwinen én is gondolkodtam de a 8-9k-s árat azért már sokalltam.
tomcsi23: ilyen Bosokót hol lehet venni? Még nem találkoztam ezzel a márkával.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
Osanban is annyi, de most télre még próbálom halogatni amennyire lehet...
Előre mekkorákat vettél? 45-55?
@bitpork: köszi, azt hiszem ez egy kicsit több, mint amire vágyom... ha nem kötne a meló meg a család már csak buliból is elmennék, de így persze tárgytalan
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
1: nem ő kíváncs rá, hanem én
2: standard a kotta, ha bevisszük a márkaszervízbe, akkor szegényebbek leszünk, de okosabbak nem, viszont én kíváncsi is vagyok a megoldásra, hát gondoltam megkérdezem, hadd tanuljak......tudod, mint amikor Youtube videón megnéztem passzióból, hogy hogy is kell lebontani a belső kárpitot a Focuson, aztán rá 3 napra beszart az ajtózár, és mindenki csak kamillázott, hogy szétkaptam az ajtót mint hülyegyerek a nápolyit 10 perc alatt.
Szeretek tudni dolgokat.
Meg amúgy ki tudja mikor jön egy yarisos, és jön neki jól, mint ahogy nekünk is jól jönne, ha meg tudnánk csinálni SK.
Feltéve hogy nem csak annyi, hogy egy pöcköt itt benyomok és ott kihúzom...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
nagyúr
-
tomiii.
aktív tag
szerintem nem erre volt, nagyon sokáig aszfaltos aztan sorompó, leágazó földutak vannak ugye az erdészet miatt. de erre nem jár a kutya se az erdeszeten kivul.
nem letámasztva van, hanem menetközben 2-es padlón innen a támaszkodó srác előtti fához vágódtam át, csak videóbol kivett pillanatkep, azert ilyen gyenge minosegu
-
tomiii.
aktív tag
arra ott az egyik sierrám ezt ilyen sok-sok éves hosszú projectnek terveztem volna, amin mindent én csináltam volna a nulláról, de buktam, mert nem írtam rá sose exemre, mondván, hogy minek, úgyse eladó, mindenki tudja mennyire ritka miota egy kulfoldi rallyiskola felvasarolta az osszes peldanyt kb.
egy utcával alrébb vitte az új tulaj, 150 ezer az új ára.
-
Melack
veterán
Tegnap este lepadlóztam az üllőin, 3000 felett már semmi rángatás, 1esben is jól elvan 1500as fordulatig, majd rángat.
DeFranco:
üzemanyagszűrőt cserélted-e megvétel óta? - igen, minden szűrővel együtt, következő csere augusztusban, akkor leszek lent apóséknál biztosan.
nem-e lehet köze a szar benzinnek, amiről meséltél hozzá? - esélyes, de tegnap este tankoltam rá másutt, akkor ha jól kombinálok ennek szűnnie kellett volna
gyertyák voltak-e cserélve? - vezérléscserekor igen, 6k kilóméter van bennükOBDII csati? Nem tudom, hogy az mi pontosan.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
Opera minivel. Egyrészt egy Galaxy 3-mam van 2.2-vel, úgy valahogy 600 mhz körül tud a proci, 256 mega rammal. Ezzel még a gyári böngető is lassú, mint a nyű, opera mini meg még egy meleg vasalón is élvezhetően fut. Másrészt ebben van rendes adattömörítés (meg a reklámot le sem tölti) és így 85% körüli megtakarítást lehet elérni adatforgalomban. És így elég a 150 megás net egy hónapra masszív netezés mellett is.
Hát ezért
-
Dany007
veterán
"a motorok a kopás 70% < -át emiatt szenvedik el állítólag, a hidegindítások meg nem üzemmeleg üzem miatt."
Ez mondjuk szomorú.
Úgy tudom a skandináv országokban van valami beépített fűtő az autóban(?) illetve a parkolóban. Rádugják este az autót és be lehet állítani egy időzítőt, hogy mire reggel mennek melóba üzemmeleg legyen az autó.No mindegy, mert ezzel nagyon nem lehet mit csinálni. Naponta egyszer aki alszik, annak hidegindítása lesz.
Amúgy hidegen meg végképp nem tolom neki.Néha egyébként rámjön a játékos kedve... 1-1 kettes Golfost beszo...atni a sufnituning szarjával
A kedvencem, mikor egyszerre hajtunk a négysávosra, ő meg padlózza és visít füstöl és húz el mellettem... pár másodperrel később meg olyan lazán megyek el mellette hogy öröm nézni, mert kb 110-140-nél többet nem tud kiszenvedni abból a vacakból...Ha előzök nem igazán számít semmi csak a gyorsulás. Ott nem figyelgetem. De sokat megyek családdal és mindig hisztizik valaki ha kicsit nyomni akarom neki.
@Baltoafarkas:
"Az élettartama alatt a teljes kopás jó 80-90%-át azzal szerzi mikor be van indítva hidegen."
Durva! : o Nagyon![ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
csak félve vitatkozok, mert tudásom nincs, csak próbálok logikusan gondolkodni:
a 4,5-5k-t nem úgy értem ló túloldalának, hogy egyszer-egyszer odalépek, de már annyira rákaptam, hogy minden előzést és a gyorsítások közül is jó sokat így hajtottam végre, elkapott a szíj kicsit de nem is ezt emelném ki, hanem azt, hogy amit írsz, az persze igaz, de itt 10+ éves autók 10+ éves alkatrészeiről beszélünk, ezért nem merném úgy taposni mint újonnan, mert annyi csapágy annyi kar, annyi mozgó alkatrész van, és persze tervezetten bírja akár a revlimites terhelést is, tartósan meg amennyit a gépkönyv ír, de tartanék tőle hogy ennyi idős anyagok már hamarabb elköszönnek némi rugdosásra.
-
Dany007
veterán
Persze, lehet probalkozni...
Trabantbol is van olyan, amelyik lenyom egy Ferrarit is.... A lenyeg, hogy eleg ritka
Es az eddigi tapasztalatok alapjan az ilyen 20-30 eves Golfokat tobbnyire boyracer bekepzelt suhancok hajtjak. Es tenyleg szet vannak esve, rohadva. Majd azt hiszik hogy a racing matrica meg par langnyel menobbe teszi az amugy szethulloban levo roncsot.
Lathatod te is mennyi ilyet linkelnek az autos topikban. Agyon optikazott 70Le-s Astra... es tarsai... -
tomcsi23
veterán