Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz zsalesz #10290 üzenetére

    A választott PP filter nem feltétlenül rossz, ugyanis ebben szerencsére nincs reshade, viszont a vörös égbolt vagy helytelen telepítés, rossz CSP vagy script lesz. Még mielőtt a teljes terminációra mennénk, mutatom mik a lehetőségek:

    1.) Legfelül kb. középen a Weather Style névre hallgató legördülőmenü tartalmát mindenképpen érdemes ellenőrizni, hogy a megfelelő időjárás script fusson (a PP filter leírása elmondja melyikkel működik).

    2.) Itt pedig jobb oldalt felül a Post-Processing főmenün belül a Filter névre hallgató opción belül tudsz váltogatni a különböző PP-filterek között. A legördülő menüben nézd meg melyik PP filter van a naturalból kiválasztva, mert lehet, hogy a Pure kompatibilis verzió fut, amely vörös égboltot rajzol neked.
    Ha fenti két beállítás opciót megnézve sem lesz jó és CSP-ből a 0.2.0-át használod (ez az ajánlott), akkor valószínűleg a telepítés lesz kuka és a komplett AC telepítést újra kell majd húzni.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Amit a jövőre nézve érdemes megtenni, mert non-destruktív telepítést és sokkal könnyebb cseréket tesz lehetővé a kritikus modulok esetében:

    1.) AC telepítési könyvtáron belül kell egy mods névre hallgató mappa így - ha CM-ben felül a MODS tabre kattintasz, akkor ott tudod létrehozni - én új telepítésnél ezt ajánlom - windows intézőn belül pedig így fog kinézni:

    2.) Ebbe a mappába olyan modokat érdemes tenni, amelyek elsősorban a játék funkcionális részéért felelnek, gondolok itt a CSP, a választott időjárás rendszer (Sol vagy Pure) PP filterek, speciális fixek.

    A normál modok, mint autók vagy pályák mehetnek a szokásos helyekre (autóknál: assettocorsa/content/cars, pályáknál: assettocorsa/content/tracks).

    Nálam a mods mappa így néz ki a gyakorlatban:

    - CSP (nálam a preview2 verzió van fent, mert moddolok/tesztelek)
    - Sol és Pure (mint látod ebben a könyvtárban mindkettő megfér)
    - Sidekick (játékok belüli UI mod)
    - stFlow (víz shaderek CSP kompatibilis megjelenítését intézi)
    - PP filterek (C13 AEGIS, Photorealistic és trw_filter)

    3.) Ezek a fájlok mindegyike kicsomagolt állapotban van fent, a mappastruktúra pedig mindegyiknél azonos - erre nagyon fontos figyelni - két példát mutatok Sol és egy Photorealistic PP filtert:

    Ha megfigyeled mindkettő esetében van a főmappa neve (Sol 2.2.9 és Photorealistic Filter), majd azon belül közvetlenül az AC fájlok jönnek (apps, content, system stb. mappákkal és fájlokkal).

    4.) Ha mindent bemásoltál amire szükséged van, akkor a CM-en belül benézül a MODS tabre és ezt a felületet fogod látni:

    - Friss AC telepítésnél jó eséllyel szinte minden a bal oldali listában lesz (Available mods), amely a mods könyvtáradba tett elérhető modok listája.
    - A jobb oldali lista pedig a telepített modok listája lesz (Installed mods).

    Mint láthatod nálam a CSP, Pure és a PP filterek, az stFlow shader és a Sidekick UI mod szerepel a telepített modok között, a Sol pedig bal oldalt van, nem telepített, de elérhető állapotban, mivel egyszerre csak 1 időjárás kontroller mod lehet aktív, de PP filterekből bármennyi lehet telepítve, hiszen a CM legördülő menüből kiválaszthatod, ami tetszik.

    Az elérhető és a telepített modok közötti kategóriaváltást a középen lévő Enable illetve Disable gombokkal tudod variálni.

    Ha raktál fel PP filter modot, de pl. valami miatt nem tetszik/nem működik:
    1. Disable, aztán törölhető a windows intézőből az adott mappa
    2. Kiválasztasz CM-en belül egy másik PP filtert (erre csak azért van szükség sima windows intézős törlés helyett, hogy ne kapjon sokkot a játék)

    Kb. ennyi az általános logika mögötte.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák