Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #47049 üzenetére
Ezt most úgy írtad, mintha képtelenség lenne natív felbontáson, skálázás nélkül játszani...
Főleg növényzet elég gyatrán tud kinézni bármilyen skálázóval a natívhoz képest... -
Callisto
őstag
válasz huskydog17 #47051 üzenetére
Annyira ezek az exluzívak nem exluzívak, mert moddolják majd mindet.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
bozont
veterán
válasz huskydog17 #47049 üzenetére
Jön majd hozzá FSR3, meg több játékhoz is, szóval nem kell aggódni. az meg hogy a minőségen is sikerült -e javítani majd kiderül.
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #47051 üzenetére
"Ezt úgy írtam, hogy az exkluzivitás értelmetlen és rossz a játékosoknak."
Ugyanúgy, ahogy a DLSS exkluzivitása is...A natív felbontáshoz szerintem ma már elvárható egy jó minőségű TAA megoldás.
-
válasz huskydog17 #47056 üzenetére
Nem úgy volt hogy csak driverben bekapcsolom az FSR3at és már hasít?
Külön bele is kell építeni a játékba?
Ez így nem buli. -
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #47060 üzenetére
Ezt a hozzáállást én sem értem. 1-2 ember, szórakozásból beleteszi a játékba néhány nap alatt bármelyik eljárást. Ezek alapján a fejlesztőknek ez egyáltalán nem jelentene többlet munkát.
Továbbra is mondom, tegyék bele mindhármat, mindenki használhassa azt, amit szeretne. -
HSM
félisten
válasz huskydog17 #47060 üzenetére
Gondolod, hogy a játékfejlesztők tapsolnak örömükben, hogy háromszor is dolgozhatnak ugyanazzal a marhasággal?
-
gejala
őstag
válasz huskydog17 #47182 üzenetére
Kár érte. Eddigi Bethesda játékok rondák és technikailag elmaradottak voltak, de legalább normálisan futottak, max egy kis procilimit volt városban. Ez most úgy fut szarul, hogy még nem is túl szép. De legalább kicsit kevesebb a bug.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #47182 üzenetére
Nvidia vezet - Nvidia király
AMD vezet - AMD szabotázs!!444!Aham...
Mindazonáltal tényleg értem a kritikát a játék teljesítményével kapcsolatban. De ehhez mégis mi köze van az AMD-nek?
Ráadásul az Nvidia már elismerte, hogy nem volt elegendő erőforrásuk a day0 driver megfelelő elkészítéséhez.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
hokuszpk
nagyúr
válasz huskydog17 #47182 üzenetére
"Az AMD mérnökei viszont itt megveregethetik saját vállukat, ugyanis sikerült elérniük, hogy az RX7900XTX gyorsabb, mint az RTX 4090. "
lehet, hogy az NV kartyaval szamoltatnak egy tengert a valami alatt !
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #47192 üzenetére
Így fogalmaztál:
"Az AMD mérnökei viszont itt megveregethetik saját vállukat, ugyanis sikerült elérniük, hogy az RX7900XTX gyorsabb, mint az RTX 4090. Igaz, az általános sebessége a játéknak annyira pocsék, hogy még viccnek is rossz. Legalább majd az AMD marketingesei megveregethetik a mellüket, hogy "a mi kártyáink gyorsabbak Starfield-ben, mint a konkurencia".
[...]
A baráti VRAM igény viszont számomra is kellemes meglepetés, itt sokkal rosszabbra számítottam az AMD-től."A megfogalmazásod számomra azt a benyomást kelti, mintha azért ugyan a Bethesdát okolod, hogy minden szempontból ennyire rossz minőségű lett a játék, de azt, hogy az Nvidia kártyák - kivételesen - alulteljesítenek önmagukhoz, a szokásoshoz képest, ezáltal - kivételesen - alulmaradnak az AMD kártyákhoz képest, azért az AMD-t tartod felelősnek.
Abból szűröm ezt le, hogy ebben a két kiemelt bekezdésben 3x jelenik meg felelősségi kontextusban az AMD márkanév és egyszer a Bethesda.Erre lehet mondani, hogy hát ha az AMD emberei ott voltak, akkor bizonyára van közük/kezük abban, hogy olyan lett az optimalizálás, amilyen és hogy lehet benne szándékosság is.
De ha ezt feltételezzük, akkor akkor ugyanez elmondható a számos TWIMTBP és Gameworks játékról is, ahol az Nvidia emberei voltak jelen?
Ha esetleg tévednék, vagyis valótlanul fedeztem fel soraidban cinizmus és valójában tényleg megdícsérted az AMD mérnököket és marketinget, akkor elnézést kérek.
Szerintem az van, hogy ez egy "Hát ez nem történthet meg!!!" típusú felfújt ügy, ami remek alkalmat teremt arra, hogy rossz színben lehessen feltűntetni az AMD-t.
Bocsánat, elnézést, az Nvidia nem ismert el semmit hivatalosan.
Arra nézve, hogy a Starfield megfelelő driver-optimalizációjához nem volt meg a szükséges dedikált erőforrás MLiD a forrásAmi számomra azért hihető, mert az alulfogyasztás miatt láthatóan nem GPU limitbe ütközve teljesítenek alul, így itt meg lehet majd találni idővel a hiányzó teljesítményt.
Esetleg az vetődhetne fel, hogy nem az Abu által sokat emlegetett CPU limitről van-e szó, vagyis hogy az Nvidia drivernek nagyobb a CPU overheadje. Elképzelhető, hogy a driver megfelelő optimalizálása részben arról is szól, hogy miképp lehet a driver feladatait konzisztens módon többszálasítani és ez nem minden játéknál működik egyformán. Tehát lehet, hogy amikor megérkezik az a driver, ami jobban teríti a munkát a CPU szálak között, hirtelen meglesz a kártyák hiányzó teljesítménye is.
Még annyit tennék hozzá, hogy olvastam egy olyan állítást a játékról, hogy nincs benne brightness control. Nem tudom, hogy ez vajon a játék jellegéből fakadóan van-e így, de aki ezt a megjegyzést tette, olyan módon rótta fel, hogy ha még ez sincs beépítve a játékba (nem is beszélve microlagekről és egyéb polírozatlanságokról) akkor nem csoda, hogy a fejlesztőknek nem volt idejük (büdzséjük) az FSR-on kívül más skálázót beépíteni, vagy más GPU-gyártókkal együttműködni a megfelelő optimalizáláson.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #47307 üzenetére
RDNA3-at se szereti Beesnek az RDNA2 -hoz képest: 7800XT a sima 6800 körül tengődik, 7700XT a 4060 Ti alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
-
keIdor
titán
válasz huskydog17 #47310 üzenetére
Kár, hogy ilyen alacsony memória órajelekkel mértek.
i9-10900K pl. utolsó, de szerintem a DDR4-2933 az oka. Ott könnyen lehetne 4000-4400 között a memória, az IMC simán elvinné és az rengeteg plusz sávszél.
A DDR5-4400-at se értem...¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
gainwardgs
addikt
válasz huskydog17 #47315 üzenetére
Pedig jól le lettek butítva az Rt-s effektek a forzaban a konzolok miatt...megint
-
gainwardgs
addikt
válasz huskydog17 #47315 üzenetére
Siralmas
-
gainwardgs
addikt
válasz huskydog17 #47319 üzenetére
Nekem sem saját mérés, de a tiéd már biztatóbb
Mindegy úgyis gamepass-ban benne lesz szerencsére -
gainwardgs
addikt
válasz huskydog17 #47321 üzenetére
Csodás
-
válasz huskydog17 #47323 üzenetére
Kösz a TLDR-t.
-
félisten
válasz huskydog17 #47334 üzenetére
Annyira nem látom szörnyűnek személy szerint. 1440P max 3080@12 GB karimon 60 FPS+ van.
Én nagyon vártam ezt a játékot.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
huskydog17
addikt
válasz huskydog17 #47336 üzenetére
Lejárt a szerk. idő, így egy gyors korrekció ilyen formában:
Natív 4K-ban Hoch azaz High grafikai preset volt beállítva amikor 16-17 FPS-t kapott és 1440p-ben szintén High volt a 30 fps.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
félisten
válasz huskydog17 #47336 üzenetére
Jah én a Lords of the Fallen-ről mondtam.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yutani
nagyúr
-
palfitom
félisten
válasz huskydog17 #47367 üzenetére
Csodás.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
edari
őstag
válasz huskydog17 #47367 üzenetére
Már az első rész is megért egy misét ebből a szempontból, bármit is állítottál, egy idő után 25-30 fps-ed volt.
-
gainwardgs
addikt
válasz huskydog17 #47375 üzenetére
Fos port lesz ez is
-
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #47377 üzenetére
Tanultak a Starfield bakiból.
-
gainwardgs
addikt
válasz huskydog17 #47377 üzenetére
"Meglepődnék rajta. Annyira nem lehet sz*r, mint a Cities Skylines 2 és a Starfield.
A Snowdrop motor eddig minden játékban (Division 1-2, Starlink) kiválóan teljesített, így én itt reménykedem egy jó minőségű portban."Jajajaa, ez maradt nekünk Pc gamereknek, a Remény
-
Raymond
félisten
válasz huskydog17 #47388 üzenetére
Orulet hogy mer evek ota a shader compilation stutter a tema es meg mindig igy jonnek ki a jatekok. Foleg hogy van ra megoldas UE-ben.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
gainwardgs
addikt
válasz huskydog17 #47388 üzenetére
Pont hétvégén próbáltam gamepass keretén belül hát elég is volt 5perc....
Amúgy fura hogy battlefield-ben sem bírják megoldani évek óta a dx12 módban az állandó stutterfest-et... -
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #47388 üzenetére
Nem semmi, hogy mekkora különbség van a két teszt eredményei között.
-
ETOM
addikt
válasz huskydog17 #47388 üzenetére
A Dirt Rally 2.0 jobban néz ki ami 2019-s.
-
huskydog17
addikt
válasz huskydog17 #47388 üzenetére
Egy kis kiegészítés a témában:
A DF is megnézte a játékot, és megerősítik, hogy PC-n még mindig shader compilation akadásoktól szenved a játék.
Konzolon a saját EGO motorral tudtak stabil 120 FPS-t is elérni, most UE4-el a 60-al is küszködik a játék. A videó alatti komment szekciót olvasva nekem úgy tűnik, hogy senki nem elégedett a motorváltással. Epic Fail ez a Codies-tól![ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
gainwardgs
addikt
válasz huskydog17 #47423 üzenetére
Ubifosch
-
gainwardgs
addikt
válasz huskydog17 #47432 üzenetére
AW2 még mindig szebb és előremutatóbb engine a northlight engine technikai oldalról, szerintem
De ez sem kutya[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #47503 üzenetére
Az IGP-s játék nem létezett és sose fog létezni. Az ár / érték aránya egyszerűen rossz. Anno volt nekem AMD A8-7600 APU, mert akkor még bizakodó voltam, de azóta tudom, hogy ez csak parasztvakítás. Ezt tovább erősítik a mostani tesztek.
[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
válasz huskydog17 #47508 üzenetére
Kiegészítés:
A CB is csinált tesztet a játékhoz
AMD-nek itt meglehetősen jelentős a lemaradása, a csúcs Radeon csak az RTX 4070 Super-rel tud lépést tartani, a 4080-at nem tudja megközelíteni. A frame pacing szintén sokkal rosszabb AMD kártyákon, mint a zöldeken. VRAM-ból elegendő 8 GB 1080p esetén, a fölötti felbontásnál 10 GB elegendő.
Az Intel kártyák teljesítménye is katasztrofális.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Egon
nagyúr
válasz huskydog17 #47503 üzenetére
10 vagy 15 éve jósolta Abu, hogy pár éven belül eltűnnek a dGPU-k, és csakiskizárólag APU-k lesznek? Hogy bejött ez a jóslat is...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
paprobert
senior tag
válasz huskydog17 #47539 üzenetére
Elég idővel és pénzzel, talán.
2010 környékén a Mediatek egy szitokszó volt, a butatelefonok beszállítójaként, a gagyi belsős mobil OS-ükkel. Mostanában viszont egészen vállalható dolgokat hoznak.
Ha bárkit kérdezel akkoriban, hogy a MTK versenyképes lesz-e valaha, akkor a válasz határozott nem lett volna.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
gejala
őstag
válasz huskydog17 #47543 üzenetére
Remélem az Iron Galaxy mellőzve lesz Sony-nál. Már az Unchartedben is érthetetlen problémák voltak (egér szaggatás, hang, stb.), amit csak jó sokára sikerült kikalapálniuk, erre nekik adták a Last of Ust is, ami a mai napig szörnyű.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz huskydog17 #47550 üzenetére
XeSS-el az a baj, hogy Intel GPU kell a jó minőséghez, egyébként FSR 2 alatt teljesít. Szóval elhanyagolható számú játékosnak hasznos.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i3 / i5 / i7 3xxx "Ivy Bridge" (LGA1155)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Nintendo Switch
- Magisk
- Apple notebookok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen